quote:Op maandag 2 augustus 2010 14:33 schreef Beaudelaire het volgende:
Eigenlijk duurt het niet eens zo heel lang meer.
Heb je geen spaarrekening die je even kunt plunderen ? En als je weer geld krijgt, stort je dat gewoon weer terug, doe ik ook wel eens.quote:Op maandag 2 augustus 2010 14:27 schreef frame-saw het volgende:
150=eten, drinken, nieuw interieur, nog wat concerten.
Nahh tenzij ik niet eet.
Maar als het goed is krijg ik nog geld dus het komt allemaal weer goed
Ja, en ik meen ook gelezen/gehoord te hebben dat je alle blikjes van een A-merk kunt omwisselen en niet alleen grolsch.quote:Op maandag 2 augustus 2010 14:20 schreef Pink_Floyd het volgende:
ik meen op 1 plek, ergens vlakbij de ingang vh festivalterrein
Vorig jaar had ik dat ook gehoord, maar dat was niet zo. Alleen grolsch voor grolsch, en het is een grijze bus tegenover de ingang met grolsch erop.quote:Op maandag 2 augustus 2010 15:49 schreef julian6 het volgende:
[..]
Ja, en ik meen ook gelezen/gehoord te hebben dat je alle blikjes van een A-merk kunt omwisselen en niet alleen grolsch.
Mail ze anders gewoon even, want wat ik hier altijd lees is het al jaren een bendequote:Op maandag 2 augustus 2010 15:51 schreef Grobbel het volgende:
Het enige wat me vorig jaar (en anderen waarschijnlijk in eerdere jaren) vies tegenviel was de chaos op het parkeerterrein op de maandagochtend. Op donderdag en vrijdag ziet het er zwart van de verkeersregelaars, maar op maandag lijkt letterlijk het recht van de asociaalste te gelden, terwijl enige regelaars in de verste verte niet te vinden zijn. Wij stonden toen ergens helemaal achteraan geparkeerd, en het duurde grofweg een uurtje of 6 voor we het parkeerterrein af waren... Beetje jammer.
Weet iemand of de organisatie daar al op is aangesproken, en of er dit jaar enige beterschap wordt beloofd? Zou ze tenminste wel sieren.
Lowlands bestaat sinds 1993. Wat denk jij?quote:Op maandag 2 augustus 2010 15:51 schreef Grobbel het volgende:
Het enige wat me vorig jaar (en anderen waarschijnlijk in eerdere jaren) vies tegenviel was de chaos op het parkeerterrein op de maandagochtend. Op donderdag en vrijdag ziet het er zwart van de verkeersregelaars, maar op maandag lijkt letterlijk het recht van de asociaalste te gelden, terwijl enige regelaars in de verste verte niet te vinden zijn. Wij stonden toen ergens helemaal achteraan geparkeerd, en het duurde grofweg een uurtje of 6 voor we het parkeerterrein af waren... Beetje jammer.
Weet iemand of de organisatie daar al op is aangesproken, en of er dit jaar enige beterschap wordt beloofd? Zou ze tenminste wel sieren.
Ik weet niet hoelang dit al een issue is, dus die vraag mag je wat mij betreft zelf beantwoorden.quote:Op maandag 2 augustus 2010 15:58 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Lowlands bestaat sinds 1993. Wat denk jij?
10 jaar geleden stond ik ook 5 uur op een weiland in de rij en alle jaren daartussen ook enkele uren.quote:Op maandag 2 augustus 2010 16:04 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Ik weet niet hoelang dit al een issue is, dus die vraag mag je wat mij betreft zelf beantwoorden.
Ik kan me ook niet herinneren dat dit een aantal jaren geleden ook zo'n zooi was. Het is pas in de laatste twee jaar geweest dat de horrorverhalen me echt zijn opgevallen.
open er hier een topic overquote:Op maandag 2 augustus 2010 16:04 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Ik weet niet hoelang dit al een issue is, dus die vraag mag je wat mij betreft zelf beantwoorden.
Ik kan me ook niet herinneren dat dit een aantal jaren geleden ook zo'n zooi was. Het is pas in de laatste twee jaar geweest dat de horrorverhalen me echt zijn opgevallen.
Ik ken mezelf, dan stort ik het dus niet terug.quote:Op maandag 2 augustus 2010 14:37 schreef SpauldingPF het volgende:
[..]
Heb je geen spaarrekening die je even kunt plunderen ? En als je weer geld krijgt, stort je dat gewoon weer terug, doe ik ook wel eens.
dat is toch het lekkere van dit Lowlandsforumquote:
Ik heb de laatste drie jaar niet langer dan een halfuur hoeven wachten waar-dan-ook. Niet met de kudde meegaan helptquote:Op maandag 2 augustus 2010 16:05 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
10 jaar geleden stond ik ook 5 uur op een weiland in de rij en alle jaren daartussen ook enkele uren.
Heeft op Lowlands geen reet te maken met een kudde. Alles hangt af van je parkeerplek bij aankomst, wat grotendeels door puur geluk of pech wordt ingegeven. Als je door regelaars helemaal naar achteren wordt geleid dan mag je blij zijn dat je maar een paar uur hoeft te wachten op maandag.quote:Op maandag 2 augustus 2010 16:34 schreef zebaz het volgende:
[..]
Ik heb de laatste drie jaar niet langer dan een halfuur hoeven wachten waar-dan-ook. Niet met de kudde meegaan helpt
Staan wel degelijk verkeersregelaars, maar het probleem is dat 50.000 mensen tegelijk over dat bruggentje de dijk op naar huis gaan, daar valt weinig aan te regelen. Iedereen komt verspeid over de donderdag en vrijdag aan, dat valt makkelijker te regelen.quote:Op maandag 2 augustus 2010 15:51 schreef Grobbel het volgende:
Ligt er helemaal waar je geparkeerd staat.quote:Op maandag 2 augustus 2010 16:34 schreef zebaz het volgende:
[..]
Ik heb de laatste drie jaar niet langer dan een halfuur hoeven wachten waar-dan-ook. Niet met de kudde meegaan helpt
Top, dat is juist leuk. Ik heb ook nog geen ideequote:Op maandag 2 augustus 2010 14:45 schreef Huppelmuts het volgende:
Stiekem vind ik het best wel spannend allemaal. Heb tbh geen idee wat me te wachten staat op lowlands
Nee, want het camperen voegt héél veel toe aan de LL-sfeer naar mijn meningquote:Op maandag 2 augustus 2010 17:10 schreef zonisdegod het volgende:
er is geen betere reden om vroeg op te moeten staan dan vroeg op te moeten staa voor lowlands. eerste metro, eerste trein richting 't Harde, en één van de eerste er zijn... shweeeety
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
vedomme kan niet WACHTENNNNNNNNNN
17 17 17 17 17
ps; vraag me af, zou iedereen ook zo overenthousiast zijn voor lowlands als het maar 1 dagje zou duren?
ikzelf; fuckja
Ja ik dacht inderdaad ook dat de pendelbussen pas gingen rijden als het terrein open ging?quote:Op maandag 2 augustus 2010 19:06 schreef julian6 het volgende:
[..]
Nee, want het camperen voegt héél veel toe aan de LL-sfeer naar mijn meninghoe ga jij trouwens van 't harde naar de dijk bij het LL-terrein? Er rijden dan nog geen pendelbussen toch? ik heb het dan over 9-10 uur 's ochtends.
ja we gaan wachten tot de eerste pendelbussen (14:00) uur rijden, en ja, en onze vertrektijden toch daar maar een beetje aan aanpassen dan, maarja, het wachten is ook leukquote:Op maandag 2 augustus 2010 19:06 schreef julian6 het volgende:
[..]
hoe ga jij trouwens van 't harde naar de dijk bij het LL-terrein? Er rijden dan nog geen pendelbussen toch? ik heb het dan over 9-10 uur 's ochtends.
Dan mis je de hele voorpret op de dijk want zodra die open gaat zet iedereen het op een lopen. En ik vond nou juist dat wachten zo leuk vorig jaarquote:Op maandag 2 augustus 2010 20:32 schreef zonisdegod het volgende:
[..]
ja we gaan wachten tot de eerste pendelbussen (14:00) uur rijden, en ja, en onze vertrektijden toch daar maar een beetje aan aanpassen dan, maarja, het wachten is ook leuk
ben een mens van geduld
Ja maar ik zit nu alleen al een uur te kutten met dat omhulsel-ding en heb 'm al 2x leeg moeten laten lopen. Maar het ligt wel erg lekker iddquote:
Idd. De lowlandsvibe komt goed overquote:Op maandag 2 augustus 2010 20:55 schreef julian6 het volgende:
wat een moddervette clip zeg
promo komt er ook in voor![]()
Veel succes voor iedereen. Ik hoop dat ze bij de juiste mensen terecht komenquote:Op maandag 2 augustus 2010 21:18 schreef julian6 het volgende:
morgen weer 500 tickets in de verkoop!
Denk je dat je de enige bent die weg wil maandag? Ze gaan echt geen 4 baansweg speciaal aanleggen voor LL.quote:Op maandag 2 augustus 2010 15:51 schreef Grobbel het volgende:
Gelukkig heb ik mijn pomp op batterijenquote:Op maandag 2 augustus 2010 15:28 schreef rubbereend het volgende:actie van Vifit, alleen zal wel een file staan op donderdag
Gelukkig heb ik een pomp met batt.quote:Op maandag 2 augustus 2010 21:57 schreef julian6 het volgende:
Gelukkig kan ik mijn bed in 5 min met mn longen opblazen
Roepnaam: PJTNquote:Op maandag 2 augustus 2010 22:05 schreef julian6 het volgende:
bazenboot dit
[ afbeelding ]
geen fotosoep
Voorpret op de dijk=voorpret op station-auto's.quote:Op maandag 2 augustus 2010 20:40 schreef julian6 het volgende:
[..]
Dan mis je de hele voorpret op de dijk want zodra die open gaat zet iedereen het op een lopen. En ik vond nou juist dat wachten zo leuk vorig jaar
[..]
Ja maar ik zit nu alleen al een uur te kutten met dat omhulsel-ding en heb 'm al 2x leeg moeten laten lopen. Maar het ligt wel erg lekker idd![]()
er staat julianquote:Op maandag 2 augustus 2010 22:18 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Roepnaam: PJTN
check je paspoort
Je kan toch de allereerste trein pakken en daarna met de bus of met de taxi naar de dijk gaan?quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:41 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Voorpret op de dijk=voorpret op station-auto's.
Been there, done that.
Ik prefereer vooraan bij de dijk staan, maar dat is ook mogelijk met het OV
He? Heb ik het over geld?quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:44 schreef julian6 het volgende:
[..]
hoezo? Je kan toch de allereerste trein pakken en daarna met de bus of met de taxi naar de dijk gaan?
is maar een klein stukje dus veel zal het niet kosten.
Voorpret:quote:Op maandag 2 augustus 2010 23:13 schreef frame-saw het volgende:
[..]
He? Heb ik het over geld?
Ik zeg dat de voorpret op stations net zo leuk is als de voorpret op de dijk.
Daar ben ik niet geweest dus dat weet ik niet. maar ik dacht dat er 'onmogelijk met het ov' in je post stondquote:Op maandag 2 augustus 2010 23:13 schreef frame-saw het volgende:
[..]
He? Heb ik het over geld?
Ik zeg dat de voorpret op stations net zo leuk is als de voorpret op de dijk.
Yup maandagochtend, rond een uurtje of 8 ofzo. Prima te doen en lekker rustig. Je moet alleen zondagavond geen alcohol meer drinken maar dan ben ik meestal toch al brakquote:Op maandag 2 augustus 2010 16:54 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Heeft op Lowlands geen reet te maken met een kudde. Alles hangt af van je parkeerplek bij aankomst, wat grotendeels door puur geluk of pech wordt ingegeven. Als je door regelaars helemaal naar achteren wordt geleid dan mag je blij zijn dat je maar een paar uur hoeft te wachten op maandag.
Tenzij je zo iemand bent die al op zondagavond naar huis gaat of maandagochtend om 6u of zo.
Aha.quote:Op maandag 2 augustus 2010 23:15 schreef julian6 het volgende:
[..]
Daar ben ik niet geweest dus dat weet ik niet. maar ik dacht dat er 'onmogelijk met het ov' in je post stond
hoeveel kost zo'n betaalde busritje vanaf station 't harde naar walibi dan?quote:Op maandag 2 augustus 2010 20:40 schreef julian6 het volgende:
[..]
Dan mis je de hele voorpret op de dijk want zodra die open gaat zet iedereen het op een lopen. En ik vond nou juist dat wachten zo leuk vorig jaar
[..]
Helikopterquote:Op maandag 2 augustus 2010 23:31 schreef zonisdegod het volgende:
[..]
hoeveel kost zo'n betaalde busritje vanaf station 't harde naar walibi dan?
want als dat kan dan zou ik t wel doen denk ik mits onder de 5 euro
either way, zou veel (willen) doen om niet tot 14:00 uur op de pendelbussen te hoeve nwachten
vorig jaar kwamen we denk ik rond 11 uur ofzo, en toen was t al megamega druk. zeker wel stuk of 1000 mensen voor de hekken met awteuws![]()
mja; tips om er sneller te komen?
Zanger/dj/band worden en geboekt worden door lowlandsquote:Op maandag 2 augustus 2010 23:31 schreef zonisdegod het volgende:
[..]
either way, zou veel (willen) doen om niet tot 14:00 uur op de pendelbussen te hoeve nwachten
vorig jaar kwamen we denk ik rond 11 uur ofzo, en toen was t al megamega druk. zeker wel stuk of 1000 mensen voor de hekken met awteuws![]()
Die Converse rij?quote:Op maandag 2 augustus 2010 23:31 schreef zonisdegod het volgende:
[..]
Pics van... Nee ik doe het nietquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 16:12 schreef Gewoonik het volgende:
Mijn zus komt laat in de avond nog een keer langs om wat baggage te droppen hoeven we tenminste niet alles in een keer te sjouwen.
Wil je ook nietquote:
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 16:16 schreef Gewoonik het volgende:
[..]
Wil je ook niet
Edit: Ach eentje dan
[ afbeelding ]
Het is een neger!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 16:16 schreef Gewoonik het volgende:
[..]
Wil je ook niet
Edit: Ach eentje dan
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 16:18 schreef Guidodon het volgende:
Ik moest eigenlijk zondag avond naar huis omdat ik maandag op het werk MOET zijn.
Dan zou ik aleen wel de band missen die ik perse moet zien, Queens of the stone age.
Ik slijmen bij de baas of het mogelijk is die maandag ietssss later te komen, en ja hoor! het mag.
Ga ik maandag gelijk door vanuit Lowlands naar mn werk. Dat wordt heeeerlijk stinken
Daar kun je blijkbaar alleen maar op als je toegang wint met de Mobile Guide.quote:
Vroeg ik me ook al af. Denk gewoon een beetje techno/electro/en nogwat verwante stijlen. Ga er wel een kijkje nemen.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:33 schreef julian6 het volgende:
Iemand enig idee wat de 'Lowlands Rave' is zaterdag 23:15 in de india?
ouderwetse Rave gok ik, ik las ergens dat je plaatjes kon aanvragenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:33 schreef julian6 het volgende:
Beter had je dan de hele maandag vrijgevraagdquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 16:18 schreef Guidodon het volgende:
Ik moest eigenlijk zondag avond naar huis omdat ik maandag op het werk MOET zijn.
Dan zou ik aleen wel de band missen die ik perse moet zien, Queens of the stone age.
Ik slijmen bij de baas of het mogelijk is die maandag ietssss later te komen, en ja hoor! het mag.
Ga ik maandag gelijk door vanuit Lowlands naar mn werk. Dat wordt heeeerlijk stinken
ja maar dat wilde hij dus niet hebben "hoogseizoen" bla bla bla..quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:42 schreef SvenM het volgende:
[..]
Beter had je dan de hele maandag vrijgevraagd
* SvenM heeft nog lekker de hele week na Lowlands vrij.
Haha thanks! Staat natuurlijk ook goed bij mn baas dat ik me zo inzet voor het bedrijfquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:04 schreef Irien het volgende:
Ik vind het moedig van je!Waarschijnlijk ben je nog helemaal in hogere sferen maandag. Zet je wel schrap voor een fikse verkoudheid, sten kwijt, een week brak etc
Ik hem hem als PDF op mijn mobiel, die gaat mee op vakantiequote:Op woensdag 4 augustus 2010 00:47 schreef vaasinbloem het volgende:
Ik weet niet of het al gepost was, maar de krant staat ook online:
http://www.livexs.nl/media/lowlands_programmakrant_2010.php
geloof 20 topics ongeveer?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 00:01 schreef zonisdegod het volgende:
tot hoever ging de sllowchat van vorig jaar?
en daarmee bedoel ik tot de dag van 20 augustus
Stond, in de NRC bijlage iets van verwacht Prodigy en Daftpunk ofzo, uit m'n hoofd, heb de krant nu niet bij de hand, die ligt thuis.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:33 schreef julian6 het volgende:
Op zaterdag in de Lima om 14:45. In het blokkenschema staat niks, in de programmakrant staat ' nog niet bekend'.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:03 schreef WeezerButler het volgende:
[..]
Er zijn wel wat meer onbekende acts voor mij![]()
Worstel me door de lijst.
Op welke dag en waar ??
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 12:36 schreef t0mmyb0y199 het volgende:
[..]
Op zaterdag in de Lima om 14:45. In het blokkenschema staat niks, in de programmakrant staat ' nog niet bekend'.
waar download je die appquote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:11 schreef frame-saw het volgende:
Waarom zit er geen spelletje bij de app? Boeh.
quote:Hey guys,
Unfortunately we are going to be unable to perform at the shows we had listed at the end of August in the UK and Europe. These include Lowlands Festival, V Fest and Liquid Rooms. In actuality these were never confirmed but promoters of festivals have a way of announcing things before artists actually give the say-so.
It is very costly to tour with an 8 piece band and unfortunately our flight costs for those 4 shows made it financially impossible to do them. I hope you guys understand I promise we'll be back in your neck of the woods sooner rather than later.
-Eli
quote:Goed nieuws voor de liefhebbers van poppy party-muziek: het plekje dat in de programmakrant nog open stond (zaterdag, 14:45) wordt gevuld door het Engelse Graffiti6!
Door omstandigheden echter ook een afzegging: de Gehaktnacht gaat niet door. In plaats daarvan zal Glenn Wool nu zaterdag om 22:45 in de Juliet staan. Zijn eigen show in de Mike die dag vervalt daarmee; Patrick Laureij krijgt nu de microfoon in zijn handen gedrukt (zaterdag, Mike, 21:30).
De blokkenschema's zijn aangepast en nieuwe informatie vind je natuurlijk in het programmablok.
Vorig jaar heb ik de LL krant alle 4 de dagen gehad.. geen idee hoe ik 'm verkregen had telkensquote:Op woensdag 4 augustus 2010 10:59 schreef Mr.DD het volgende:
Die app werkt top hier hoor! Heb een nokia 6500 slide, geen smartphone dus. Maar uiteindelijk gebruik je toch het programmaboekjeTip: als je om 10 uur wakker bent@LL, kijk dan uit voor een bakfiets. Daar zit de dagelijkse nrc lowlands next in
Super chill om te lezen bij het ontbijt.
Hier hetzelfde. En niemand in de groep wist ook niet waar 'ie vandaan kwam.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:05 schreef julian6 het volgende:
[..]
Vorig jaar heb ik de LL krant alle 4 de dagen gehad.. geen idee hoe ik 'm verkregen had telkens
Je moet iets sturen naar een nummer, check de site.quote:
^^ thx. nu nog sms terug krijgen. bastard telefoon htc touchquote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:39 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Je moet iets sturen naar een nummer, check de site.
Die LL-krant heb ik ook elke dag, desnoods ren ik erachter aan. Heb ze ook allemaal nog van de afgelopen 4 jaar, alleen geen idee waar
Werd er niet gewoon een grote stapel langs de weg gelegd? Ik kan me zoiets heel vaag herinneren, ook iets met een bakfiets iddquote:Op woensdag 4 augustus 2010 17:55 schreef SpauldingPF het volgende:
Ik heb geen id waar je die kranten zou kunnen krijgen
Wat vreemdquote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:58 schreef Capzilla het volgende:
Eli Paperboy Reed ontkent dat hij op Lowlands staat:
[..]
Zeker vreemd. Lowlands kennende maken ze een artiest echt niet bekend voordat het 100% zeker is. Misschien een fuckup van een tussen-agency ofzo.quote:
Je kan wel met mij en een homie mee.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 23:55 schreef AionNL het volgende:
najah, gezellig, de vriend waar ik met mee zou gaan heeft heerlijk afgezegd... Sta ik dus in mijn eentje tussen tigduizend anderen...
Nieuwe vrienden maken op de camping dus xD
Scoren binnen 3 posts, nieuw FOK!-recordquote:Op donderdag 5 augustus 2010 00:04 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Je kan wel met mij en een homie mee.
Heb jij een iPhone? Zo ja, welke oplader heb je?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 10:39 schreef N-E-R-D het volgende:
Ik heb zo'n oplaad ding op zonne-energie, werkte vorig jaar ook prima![]()
Ben meer benieuw of ik überhaupt wel bereik ga hebben met T-mobile
En als Lowlands straks 5 dagen onafgebroken bewolking is, hoe lang gaat deze solar charger dan mee?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 11:10 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Heb jij een iPhone? Zo ja, welke oplader heb je?
Ik kwam uit op deze: de A-solar iPhone Charger die je iPhone tot 60% kan opladen als hij helemaal leeg is.
[ afbeelding ]
Hij kan je iPhone niet helemaal opladen, maar het zal vast wel meer dan genoeg zijn.
Dat is overigens een meer dan terechte vraag, want ik had tijdens de Vierdaagsefeesten in Nijmegen onlangs amper bereik. Kreeg alle berichten en gemiste oproepen steeds pas om 4u 's nachts binnen en zo.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 10:39 schreef N-E-R-D het volgende:
Ik heb zo'n oplaad ding op zonne-energie, werkte vorig jaar ook prima![]()
Ben meer benieuw of ik überhaupt wel bereik ga hebben met T-mobile
Heb een iPhone ja en ik heb een Philips rechargeable powerpack.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 11:10 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Heb jij een iPhone? Zo ja, welke oplader heb je?
Ik kwam uit op deze: de A-solar iPhone Charger die je iPhone tot 60% kan opladen als hij helemaal leeg is.
[ afbeelding ]
Hij kan je iPhone niet helemaal opladen, maar het zal vast wel meer dan genoeg zijn.
Is me vorig jaar wel gelukt (ook een 3G). Gewoon zoveel mogelijk uitzetten (3G, wifi, locatieservice, bluetooth, mail op handmatig, brightness op laag) en 'm op de camping uitzetten.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 10:34 schreef Fuszy het volgende:
De batterij van mijn 3g haalt het niet vanaf donderdag tot maandag. Als je er niet veel mee doet dan kom je toch al wel een heel eind voordat je hem moet opladen.
Enig idee of je die nog ergens in Nederland kan kopen?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 11:35 schreef N-E-R-D het volgende:
[..]
Heb een iPhone ja en ik heb een Philips rechargeable powerpack.
[ afbeelding ]
Heb ik vorig jaar gewoon het hele weekend mee gedaan nadat ik hem thuis al had opgeladen. Heb dat ding sinds vorig jaar ook niet meer gebruikt dus vraag me af of hij nog wel werkt
Het is inderdaad wel leuk als je mensen kwijtraakt. Ik ben vorig jaar mijn groep verloren, omdat ik tijdens The Prodigy uit de tent was gelopen. Eerder op de dag was mijn Samsung G600 doodgegaan. Ik heb een hele tijd alleen doorgebracht en toffe mensen ontmoet, totdat ik mijn vrienden weer tegenkwam in de Bravo tijdens Crookers. Op zich wel een leuke ervaringquote:Op donderdag 5 augustus 2010 12:29 schreef frame-saw het volgende:
Mijn Nokia E71 houdt het met gemak gelukkig een week uit, hoef me daar geen zorgen over te maken.
Maar ik denk eigenlijk dat ik mijn telefoon niet eens meeneem op het festivalterrein, is leuk als je mensen kwijtraakt.
Op Extrema was het bereik ook dramatisch!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 11:28 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Dat is overigens een meer dan terechte vraag, want ik had tijdens de Vierdaagsefeesten in Nijmegen onlangs amper bereik. Kreeg alle berichten en gemiste oproepen steeds pas om 4u 's nachts binnen en zo.
Geen idee. Ik denk wel dat er betere te krijgen zijn want, echt ideaal werkt hij nou ook weer niet. Wil soms nog wel eens zeggen dat het apparaat niet geschikt is.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 12:32 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Enig idee of je die nog ergens in Nederland kan kopen?
Ging bij mij ook prima vorig jaar. Tussendoor ook nog af en toe foto's geupload en facebook en twitter gebruikt. M'n accu is alleen in een jaar tijd wel flink achteruit gegaanquote:Op donderdag 5 augustus 2010 11:55 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Is me vorig jaar wel gelukt (ook een 3G). Gewoon zoveel mogelijk uitzetten (3G, wifi, locatieservice, bluetooth, mail op handmatig, brightness op laag) en 'm op de camping uitzetten.
Kon toen zonder op te laden op de terugweg nog alle recensies lezen op 3voor12.
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 16:11 schreef vault_tec het volgende:
mensen die op lowlands gaan twitteren![]()
Vind dat het bezig zijn met je mobiel, ook in het dagelijks leven, veel weg neemt. Heb om deze reden ook geen mobiel.quote:
Ansichtkaartenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 17:21 schreef julian6 het volgende:
Heb je geen mobiel? wtf hoe onderhoud je dan contacten met vrienden enz?
Huistelefoon en emails?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 17:21 schreef julian6 het volgende:
Heb je geen mobiel? wtf hoe onderhoud je dan contacten met vrienden enz?
Tsjah, als ik eenmaal al mijn charmes in de strijd gooiquote:Op donderdag 5 augustus 2010 00:24 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Scoren binnen 3 posts, nieuw FOK!-record
Ga jij 1,5 week?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:07 schreef Mistaken het volgende:
Ik neem gewoon mijn kutmobiel mee met een batterij van anderhalf week.
Zo'n 25¤ en een goede investering!
Omdat ik verliefd op je ben, duh. O en ik heb bijdehantjes gegeten, ha-ha.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:23 schreef Mistaken het volgende:
[..]
Waarom maak jij altijd van die bijdehante kakopmerkingen in mijn bijzijn?
Ja, want ik vertrek vrijdagochtend vroeg pas.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 09:17 schreef Cowwithmilk het volgende:
Ga jij de donderdag bierloos door komen dan?
Wij staan meestal ook aan de linkerkant meestal in het midden.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 09:24 schreef Ferraaro het volgende:
Yep, vaste plek in een tent is wel zo relax. Linkerpaal bij Bravo podium is mijn favo hang-out
Bij ons rechts voor. Dus als je niet gevonden wil worden ga je links staan.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 09:44 schreef Luni het volgende:
[..]
Wij staan meestal ook aan de linkerkant meestal in het midden.
Maar geen vrienden toendertijd?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 05:56 schreef vault_tec het volgende:
[..]
3 jaar lang een mobiel gehad hoor![]()
Fuck man, heb zin in lowlands
Lowlands is geen vakantie, het is een evenement. Daar wil ik helemaal niet rusten. En dan zou ik graag willen weten waar mn vrienden zitten. Voor mn werk moet ik zelfs een mobiel hebben.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 09:35 schreef zonisdegod het volgende:
vind de personen die direct hysterisch reageren op iemand die geen telefoon blijtk te hebben echt ontzettend sneu, ik zelf heb sinds 2 jaar pas een telefoon, en daarvoor helemaal nooit gehad. Maar ik neem die van mij niet mee naar Lowlands. Weet niet of iemand de NRC next leest/volgt maar gisteren/eergisteren stond er nog een artikel over internetten/constant telefoneren op je vakantie; ''das is geen rust hebben op je vakantie''![]()
So vault_tec... high five my man.
nou lekker danquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 14:15 schreef zonisdegod het volgende:
ja ik heb ook mobiel nodig voor werk, maar vind bij lowlands niet echt nodig, je bent toch met de mensen met wie je wilt zijn? En als ik net in zo'n situatie zou zitten dat ik denk van, shit had ik nu maar een telefoon, denk ik gewoon fack hem/haar dan![]()
ben met vault_tec'iee
Nog wel meer dan een uur hoor.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:41 schreef vault_tec het volgende:
dan ben je een uur totaal kwijt aan je telefoon per dag op lowlands...
Als ik ze terug lees van vorig jaar waren het vooral dingen als 'ik sta middenin de bravo' 'waar ben je?' 'damnn ik ga goeddd' 'kom nu hierheen!!1' 'wr bpwigjwg kick' 'pffoibtdfddfjh wfgekgg' etcquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:55 schreef frame-saw het volgende:
Wat sms je dan allemaal? En hoevaak?
Of sms je echt elk eenzaam moment?
Daarom altijd eerst je programma maken en daarna pas bandjes zoeken die nog in de lege gaten passenquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 13:10 schreef MaJo het volgende:
Ben bezig met wat bandjes te checken voor Lowlands, kom ik erachter dat Two Door Cinema Club wel erg leuk isOm er vervolgens weer achter te komen dat ze gelijk met Placebo staan
![]()
![]()
Lijkt verdacht veel op die van mij, goeie!quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 16:09 schreef Haunter het volgende:
Zo, net even het blokkenschema even bestudeerd, voor mezelf wat must-see's (groen), twijfelaartjes (oranje) en een halve see (groen/oranje) aangegeven. Meestal sla je toch heel wat over, maar dit is een richtlijnDe rest is 1 en al chill/bier/eet/we zien wel-moment!
[ afbeelding ]
Kende jij Two Door Cinema Club nog niet?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 13:10 schreef MaJo het volgende:
Ben bezig met wat bandjes te checken voor Lowlands, kom ik erachter dat Two Door Cinema Club wel erg leuk isOm er vervolgens weer achter te komen dat ze gelijk met Placebo staan
![]()
![]()
Die strategie gebruik ik ook, maar mijn vriend zoekt juist alle onbekende bandjes ongeveer uit/krabbelt er wat over op papier en kijkt op dat moment op 't festival waar ie zin in heeft, hoe de sfeer is,... of hij zin heeft in dansen of juist wegdromen, etc... Is ook wat voor te zeggen.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 17:40 schreef TWP het volgende:
[..]
Daarom altijd eerst je programma maken en daarna pas bandjes zoeken die nog in de lege gaten passen
de omschrijvingen op de lowlands site zelf slaan vaak echt nergens op.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 18:54 schreef Nembrionic het volgende:
Voor iedereen weer anders dus
Mijn tactiek is blokkemschema/programma doorlezen, grove planning maken en dan vooral op Lowlands in het Lowlandsboekje lezen en tijdens de gaten gewoon freestylen. Oftewel: rondje lopen en kijken/luisteren wat goed klinkt.
Soms zijn de omschrijvingen namelijk compleet waardeloos en dan kun je beter rondlopen
Maar jij bent ook heel cool.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 18:56 schreef NoelGallagher het volgende:
Planningen makenIk waai wel met de wind mee en zie wel waar ik allemaal beland
Mijn laatste regel was dus niet duidelijk?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 18:58 schreef CeesDelarge het volgende:
[..]
de omschrijvingen op de lowlands site zelf slaan vaak echt nergens op.
(maargoed, wie bekijkt die site uberhaupt)
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 18:56 schreef NoelGallagher het volgende:
Planningen makenIk waai wel met de wind mee en zie wel waar ik allemaal beland
Ik zou je verstoppen.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 19:08 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Wat ik je brom mijn zoon, wat ik je brom.
Dat, of de taxi.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 01:06 schreef Xeanor het volgende:
Rijden die pendelbussen op donderdag pas echt vanaf 14:00? Hoe kan je er komen als je er eerder wil zijn met 't OV, gewoon de stadsbus naar Walibi World?
Dat was omdat het geluid te zacht stond daardoor was het kut en zijn wij toen ook weggegaan. Hopen dat dat dit jaar niet is maar over het algemeen zijn Boemklatsch feestjes altijd hard.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 01:38 schreef julian6 het volgende:
Wat is boemklatsch leuk live zeg! gaat zeker op mn lijstje
http://lsdb.nl/set/24328/(...)009__21-08-2009.html
dat publiek 'Harder! Harder!' schreeuwen
Op de dijk sta je in de rij, je hoeft alleen iets minder ver te lopen naar de ingang. Maar daar sta je toch weer gezamelijk in de rij.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 10:04 schreef TWP het volgende:
Vast al 10 keer eerder gevraagd, maargoed: voor de Kiss&Ride hoef je niet in de file te staan en alleen een stuk te lopen? Of mag je wel in de rij aansluiten? Als het goed is ga ik namelijk lekker met de auto
Oke, ze hebben dus niet de K&R een stuk verder terug aangelegd zodat je niet in de file hoeft te staan? Nougoed, ik haal mn bagage uit de auto als we in de file terecht komen en dan kan de auto zich wel weer omkeren hopelijk.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 12:19 schreef Mathijz het volgende:
[..]
Op de dijk sta je in de rij, je hoeft alleen iets minder ver te lopen naar de ingang. Maar daar sta je toch weer gezamelijk in de rij.
Op de terugweg is de K&R de snelste weg om naar huis te gaan.
IMPREGNEEEEEEREEEENNN!!!quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 10:11 schreef Hou-m-Nat het volgende:
Onze Lowlands voorpret-mail telt inmiddels ongeveer 450 mails...
Mobiele accu voor de foon gekocht, tentje impregneren en ik ben er klaar voor!
dit dus.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:30 schreef julian6 het volgende:
als het maar niet zulk weer wordt als vandaag op lowlands.. word er helemaal depressief van
de mijne net binnen gekregen, werkt primaquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 10:11 schreef Hou-m-Nat het volgende:
Onze Lowlands voorpret-mail telt inmiddels ongeveer 450 mails...
Mobiele accu voor de foon gekocht, tentje impregneren en ik ben er klaar voor!
Ken het eigenlijk niet echt, wat draaien die gasten, beetje zoals 2 Many DJ's?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 10:42 schreef N-E-R-D het volgende:
[..]
Dat was omdat het geluid te zacht stond daardoor was het kut en zijn wij toen ook weggegaan. Hopen dat dat dit jaar niet is maar over het algemeen zijn Boemklatsch feestjes altijd hard.
Mijn vraag is meer wie het stukje heeft geschrevenquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 22:37 schreef WeirdWestMan het volgende:
Wie is degene geweest die de uitspraak in het rode gedeelte heeft gedaan?
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:51 schreef WeirdWestMan het volgende:
Wat is een lurker?
Net zoiets als Timur?
Hal Ketchum - On Her Own Time ?quote:Op zondag 8 augustus 2010 00:42 schreef Graseter het volgende:
Wat is dat nummer van de reclame van Vifit/Lowlands
yep, paar jaar terug. googlen op glastonbury en mud levert wel onverwachte humorplaatjes op..quote:
is dit die h*er van vorig jaar die tegen mannen aan stond te humpen en shit? was bij de alpha tent geloof ik. ergens.quote:
Dat is onzin natuurlijk. De rest ben ik wel met je eens.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 22:46 schreef Xeanor het volgende:
Maar doordat ze sneller drinken loopt het ook sneller door je heen en wordt er minder alcohol opgenomen.
Ik heb het echt eens ergens in een artikel gelezen zo - festivalbier is in ieder geval een mythe.quote:Op zondag 8 augustus 2010 18:41 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat is onzin natuurlijk. De rest ben ik wel met je eens.
Die vrouw was classic... Ze was wel dottie.quote:Op zondag 8 augustus 2010 17:32 schreef zonisdegod het volgende:
[..]
is dit die h*er van vorig jaar die tegen mannen aan stond te humpen en shit? was bij de alpha tent geloof ik. ergens.
uit dit topic: Bier op terreinquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 22:37 schreef WeirdWestMan het volgende:
Wie is degene geweest die de uitspraak in het rode gedeelte heeft gedaan?
[ afbeelding ]
Kut ik heb wat gemist dusquote:Op zondag 8 augustus 2010 17:32 schreef zonisdegod het volgende:
[..]
is dit die h*er van vorig jaar die tegen mannen aan stond te humpen en shit? was bij de alpha tent geloof ik. ergens.
Nee, festivalbier op Lowlands is dus een mythe.quote:Op zondag 8 augustus 2010 19:49 schreef Xeanor het volgende:
[..]
Ik heb het echt eens ergens in een artikel gelezen zo - festivalbier is in ieder geval een mythe.
Het klinkt mij ook onwaarschijnlijk in de oren - maar ik heb het toch echt ergens gelezen. Ik geloof er zelf ook weinig van, en ik denk zelf ook na. Maar whatever. De enige debiele mensen zijn zij die in festivalbier geloven. Zoals ergens hier vermeld wordt het altijd vertoond wanneer er niet het normale alcoholpercentage in bier zit.quote:Op maandag 9 augustus 2010 01:22 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee, festivalbier op Lowlands is dus een mythe.
En het is natuurlijk onzin dat je minder dronken wordt als je sneller drinkt
Denkt toch gewoon na man.
quote:Op zondag 8 augustus 2010 23:36 schreef N-E-R-D het volgende:
Het weer ziet er voorlopig goed uit.
[ afbeelding ]
Oh geen idee. Het ging me meer om die Deadmau5 tatoeage.quote:Op zondag 8 augustus 2010 17:32 schreef zonisdegod het volgende:
[..]
quote:
Tip: haal grote bier's. Zit minstens zoveel in als een beugel, die tappen ze ook meestal veel voller dan kleine biertjesquote:Op maandag 9 augustus 2010 08:06 schreef LostFormat het volgende:
Vergeet ook niet dat in die plastic bekertjes ook ontiegelijk weinig zit. Twee slokken en het is weg, vooral als het matig is getapt. Dus het lijkt of je heel wat zuipt maar uiteindelijk valt het wel mee.
Daarom: beugels.
En die kosten dan 1,5 of 2 muntjes?quote:Op maandag 9 augustus 2010 15:08 schreef julian6 het volgende:
[..]
Tip: haal grote bier's. Zit minstens zoveel in als een beugel, die tappen ze ook meestal veel voller dan kleine biertjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |