Daar kun je blijkbaar alleen maar op als je toegang wint met de Mobile Guide.quote:
Vroeg ik me ook al af. Denk gewoon een beetje techno/electro/en nogwat verwante stijlen. Ga er wel een kijkje nemen.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:33 schreef julian6 het volgende:
Iemand enig idee wat de 'Lowlands Rave' is zaterdag 23:15 in de india?
ouderwetse Rave gok ik, ik las ergens dat je plaatjes kon aanvragenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:33 schreef julian6 het volgende:
Beter had je dan de hele maandag vrijgevraagdquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 16:18 schreef Guidodon het volgende:
Ik moest eigenlijk zondag avond naar huis omdat ik maandag op het werk MOET zijn.
Dan zou ik aleen wel de band missen die ik perse moet zien, Queens of the stone age.
Ik slijmen bij de baas of het mogelijk is die maandag ietssss later te komen, en ja hoor! het mag.
Ga ik maandag gelijk door vanuit Lowlands naar mn werk. Dat wordt heeeerlijk stinken
ja maar dat wilde hij dus niet hebben "hoogseizoen" bla bla bla..quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:42 schreef SvenM het volgende:
[..]
Beter had je dan de hele maandag vrijgevraagd
* SvenM heeft nog lekker de hele week na Lowlands vrij.
Haha thanks! Staat natuurlijk ook goed bij mn baas dat ik me zo inzet voor het bedrijfquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:04 schreef Irien het volgende:
Ik vind het moedig van je!Waarschijnlijk ben je nog helemaal in hogere sferen maandag. Zet je wel schrap voor een fikse verkoudheid, sten kwijt, een week brak etc
Ik hem hem als PDF op mijn mobiel, die gaat mee op vakantiequote:Op woensdag 4 augustus 2010 00:47 schreef vaasinbloem het volgende:
Ik weet niet of het al gepost was, maar de krant staat ook online:
http://www.livexs.nl/media/lowlands_programmakrant_2010.php
geloof 20 topics ongeveer?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 00:01 schreef zonisdegod het volgende:
tot hoever ging de sllowchat van vorig jaar?
en daarmee bedoel ik tot de dag van 20 augustus
Stond, in de NRC bijlage iets van verwacht Prodigy en Daftpunk ofzo, uit m'n hoofd, heb de krant nu niet bij de hand, die ligt thuis.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:33 schreef julian6 het volgende:
Op zaterdag in de Lima om 14:45. In het blokkenschema staat niks, in de programmakrant staat ' nog niet bekend'.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:03 schreef WeezerButler het volgende:
[..]
Er zijn wel wat meer onbekende acts voor mij![]()
Worstel me door de lijst.
Op welke dag en waar ??
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 12:36 schreef t0mmyb0y199 het volgende:
[..]
Op zaterdag in de Lima om 14:45. In het blokkenschema staat niks, in de programmakrant staat ' nog niet bekend'.
waar download je die appquote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:11 schreef frame-saw het volgende:
Waarom zit er geen spelletje bij de app? Boeh.
quote:Hey guys,
Unfortunately we are going to be unable to perform at the shows we had listed at the end of August in the UK and Europe. These include Lowlands Festival, V Fest and Liquid Rooms. In actuality these were never confirmed but promoters of festivals have a way of announcing things before artists actually give the say-so.
It is very costly to tour with an 8 piece band and unfortunately our flight costs for those 4 shows made it financially impossible to do them. I hope you guys understand I promise we'll be back in your neck of the woods sooner rather than later.
-Eli
quote:Goed nieuws voor de liefhebbers van poppy party-muziek: het plekje dat in de programmakrant nog open stond (zaterdag, 14:45) wordt gevuld door het Engelse Graffiti6!
Door omstandigheden echter ook een afzegging: de Gehaktnacht gaat niet door. In plaats daarvan zal Glenn Wool nu zaterdag om 22:45 in de Juliet staan. Zijn eigen show in de Mike die dag vervalt daarmee; Patrick Laureij krijgt nu de microfoon in zijn handen gedrukt (zaterdag, Mike, 21:30).
De blokkenschema's zijn aangepast en nieuwe informatie vind je natuurlijk in het programmablok.
Vorig jaar heb ik de LL krant alle 4 de dagen gehad.. geen idee hoe ik 'm verkregen had telkensquote:Op woensdag 4 augustus 2010 10:59 schreef Mr.DD het volgende:
Die app werkt top hier hoor! Heb een nokia 6500 slide, geen smartphone dus. Maar uiteindelijk gebruik je toch het programmaboekjeTip: als je om 10 uur wakker bent@LL, kijk dan uit voor een bakfiets. Daar zit de dagelijkse nrc lowlands next in
Super chill om te lezen bij het ontbijt.
Hier hetzelfde. En niemand in de groep wist ook niet waar 'ie vandaan kwam.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:05 schreef julian6 het volgende:
[..]
Vorig jaar heb ik de LL krant alle 4 de dagen gehad.. geen idee hoe ik 'm verkregen had telkens
Je moet iets sturen naar een nummer, check de site.quote:
^^ thx. nu nog sms terug krijgen. bastard telefoon htc touchquote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:39 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Je moet iets sturen naar een nummer, check de site.
Die LL-krant heb ik ook elke dag, desnoods ren ik erachter aan. Heb ze ook allemaal nog van de afgelopen 4 jaar, alleen geen idee waar
Werd er niet gewoon een grote stapel langs de weg gelegd? Ik kan me zoiets heel vaag herinneren, ook iets met een bakfiets iddquote:Op woensdag 4 augustus 2010 17:55 schreef SpauldingPF het volgende:
Ik heb geen id waar je die kranten zou kunnen krijgen
Wat vreemdquote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:58 schreef Capzilla het volgende:
Eli Paperboy Reed ontkent dat hij op Lowlands staat:
[..]
Zeker vreemd. Lowlands kennende maken ze een artiest echt niet bekend voordat het 100% zeker is. Misschien een fuckup van een tussen-agency ofzo.quote:
Je kan wel met mij en een homie mee.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 23:55 schreef AionNL het volgende:
najah, gezellig, de vriend waar ik met mee zou gaan heeft heerlijk afgezegd... Sta ik dus in mijn eentje tussen tigduizend anderen...
Nieuwe vrienden maken op de camping dus xD
Scoren binnen 3 posts, nieuw FOK!-recordquote:Op donderdag 5 augustus 2010 00:04 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Je kan wel met mij en een homie mee.
Heb jij een iPhone? Zo ja, welke oplader heb je?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 10:39 schreef N-E-R-D het volgende:
Ik heb zo'n oplaad ding op zonne-energie, werkte vorig jaar ook prima![]()
Ben meer benieuw of ik überhaupt wel bereik ga hebben met T-mobile
En als Lowlands straks 5 dagen onafgebroken bewolking is, hoe lang gaat deze solar charger dan mee?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 11:10 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Heb jij een iPhone? Zo ja, welke oplader heb je?
Ik kwam uit op deze: de A-solar iPhone Charger die je iPhone tot 60% kan opladen als hij helemaal leeg is.
[ afbeelding ]
Hij kan je iPhone niet helemaal opladen, maar het zal vast wel meer dan genoeg zijn.
Dat is overigens een meer dan terechte vraag, want ik had tijdens de Vierdaagsefeesten in Nijmegen onlangs amper bereik. Kreeg alle berichten en gemiste oproepen steeds pas om 4u 's nachts binnen en zo.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 10:39 schreef N-E-R-D het volgende:
Ik heb zo'n oplaad ding op zonne-energie, werkte vorig jaar ook prima![]()
Ben meer benieuw of ik überhaupt wel bereik ga hebben met T-mobile
Heb een iPhone ja en ik heb een Philips rechargeable powerpack.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 11:10 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Heb jij een iPhone? Zo ja, welke oplader heb je?
Ik kwam uit op deze: de A-solar iPhone Charger die je iPhone tot 60% kan opladen als hij helemaal leeg is.
[ afbeelding ]
Hij kan je iPhone niet helemaal opladen, maar het zal vast wel meer dan genoeg zijn.
Is me vorig jaar wel gelukt (ook een 3G). Gewoon zoveel mogelijk uitzetten (3G, wifi, locatieservice, bluetooth, mail op handmatig, brightness op laag) en 'm op de camping uitzetten.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 10:34 schreef Fuszy het volgende:
De batterij van mijn 3g haalt het niet vanaf donderdag tot maandag. Als je er niet veel mee doet dan kom je toch al wel een heel eind voordat je hem moet opladen.
Enig idee of je die nog ergens in Nederland kan kopen?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 11:35 schreef N-E-R-D het volgende:
[..]
Heb een iPhone ja en ik heb een Philips rechargeable powerpack.
[ afbeelding ]
Heb ik vorig jaar gewoon het hele weekend mee gedaan nadat ik hem thuis al had opgeladen. Heb dat ding sinds vorig jaar ook niet meer gebruikt dus vraag me af of hij nog wel werkt
Het is inderdaad wel leuk als je mensen kwijtraakt. Ik ben vorig jaar mijn groep verloren, omdat ik tijdens The Prodigy uit de tent was gelopen. Eerder op de dag was mijn Samsung G600 doodgegaan. Ik heb een hele tijd alleen doorgebracht en toffe mensen ontmoet, totdat ik mijn vrienden weer tegenkwam in de Bravo tijdens Crookers. Op zich wel een leuke ervaringquote:Op donderdag 5 augustus 2010 12:29 schreef frame-saw het volgende:
Mijn Nokia E71 houdt het met gemak gelukkig een week uit, hoef me daar geen zorgen over te maken.
Maar ik denk eigenlijk dat ik mijn telefoon niet eens meeneem op het festivalterrein, is leuk als je mensen kwijtraakt.
Op Extrema was het bereik ook dramatisch!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 11:28 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Dat is overigens een meer dan terechte vraag, want ik had tijdens de Vierdaagsefeesten in Nijmegen onlangs amper bereik. Kreeg alle berichten en gemiste oproepen steeds pas om 4u 's nachts binnen en zo.
Geen idee. Ik denk wel dat er betere te krijgen zijn want, echt ideaal werkt hij nou ook weer niet. Wil soms nog wel eens zeggen dat het apparaat niet geschikt is.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 12:32 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Enig idee of je die nog ergens in Nederland kan kopen?
Ging bij mij ook prima vorig jaar. Tussendoor ook nog af en toe foto's geupload en facebook en twitter gebruikt. M'n accu is alleen in een jaar tijd wel flink achteruit gegaanquote:Op donderdag 5 augustus 2010 11:55 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Is me vorig jaar wel gelukt (ook een 3G). Gewoon zoveel mogelijk uitzetten (3G, wifi, locatieservice, bluetooth, mail op handmatig, brightness op laag) en 'm op de camping uitzetten.
Kon toen zonder op te laden op de terugweg nog alle recensies lezen op 3voor12.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |