Heb jij een iPhone? Zo ja, welke oplader heb je?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 10:39 schreef N-E-R-D het volgende:
Ik heb zo'n oplaad ding op zonne-energie, werkte vorig jaar ook prima![]()
Ben meer benieuw of ik überhaupt wel bereik ga hebben met T-mobile
En als Lowlands straks 5 dagen onafgebroken bewolking is, hoe lang gaat deze solar charger dan mee?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 11:10 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Heb jij een iPhone? Zo ja, welke oplader heb je?
Ik kwam uit op deze: de A-solar iPhone Charger die je iPhone tot 60% kan opladen als hij helemaal leeg is.
[ afbeelding ]
Hij kan je iPhone niet helemaal opladen, maar het zal vast wel meer dan genoeg zijn.
Dat is overigens een meer dan terechte vraag, want ik had tijdens de Vierdaagsefeesten in Nijmegen onlangs amper bereik. Kreeg alle berichten en gemiste oproepen steeds pas om 4u 's nachts binnen en zo.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 10:39 schreef N-E-R-D het volgende:
Ik heb zo'n oplaad ding op zonne-energie, werkte vorig jaar ook prima![]()
Ben meer benieuw of ik überhaupt wel bereik ga hebben met T-mobile
Heb een iPhone ja en ik heb een Philips rechargeable powerpack.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 11:10 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Heb jij een iPhone? Zo ja, welke oplader heb je?
Ik kwam uit op deze: de A-solar iPhone Charger die je iPhone tot 60% kan opladen als hij helemaal leeg is.
[ afbeelding ]
Hij kan je iPhone niet helemaal opladen, maar het zal vast wel meer dan genoeg zijn.
Is me vorig jaar wel gelukt (ook een 3G). Gewoon zoveel mogelijk uitzetten (3G, wifi, locatieservice, bluetooth, mail op handmatig, brightness op laag) en 'm op de camping uitzetten.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 10:34 schreef Fuszy het volgende:
De batterij van mijn 3g haalt het niet vanaf donderdag tot maandag. Als je er niet veel mee doet dan kom je toch al wel een heel eind voordat je hem moet opladen.
Enig idee of je die nog ergens in Nederland kan kopen?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 11:35 schreef N-E-R-D het volgende:
[..]
Heb een iPhone ja en ik heb een Philips rechargeable powerpack.
[ afbeelding ]
Heb ik vorig jaar gewoon het hele weekend mee gedaan nadat ik hem thuis al had opgeladen. Heb dat ding sinds vorig jaar ook niet meer gebruikt dus vraag me af of hij nog wel werkt
Het is inderdaad wel leuk als je mensen kwijtraakt. Ik ben vorig jaar mijn groep verloren, omdat ik tijdens The Prodigy uit de tent was gelopen. Eerder op de dag was mijn Samsung G600 doodgegaan. Ik heb een hele tijd alleen doorgebracht en toffe mensen ontmoet, totdat ik mijn vrienden weer tegenkwam in de Bravo tijdens Crookers. Op zich wel een leuke ervaringquote:Op donderdag 5 augustus 2010 12:29 schreef frame-saw het volgende:
Mijn Nokia E71 houdt het met gemak gelukkig een week uit, hoef me daar geen zorgen over te maken.
Maar ik denk eigenlijk dat ik mijn telefoon niet eens meeneem op het festivalterrein, is leuk als je mensen kwijtraakt.
Op Extrema was het bereik ook dramatisch!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 11:28 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Dat is overigens een meer dan terechte vraag, want ik had tijdens de Vierdaagsefeesten in Nijmegen onlangs amper bereik. Kreeg alle berichten en gemiste oproepen steeds pas om 4u 's nachts binnen en zo.
Geen idee. Ik denk wel dat er betere te krijgen zijn want, echt ideaal werkt hij nou ook weer niet. Wil soms nog wel eens zeggen dat het apparaat niet geschikt is.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 12:32 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Enig idee of je die nog ergens in Nederland kan kopen?
Ging bij mij ook prima vorig jaar. Tussendoor ook nog af en toe foto's geupload en facebook en twitter gebruikt. M'n accu is alleen in een jaar tijd wel flink achteruit gegaanquote:Op donderdag 5 augustus 2010 11:55 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Is me vorig jaar wel gelukt (ook een 3G). Gewoon zoveel mogelijk uitzetten (3G, wifi, locatieservice, bluetooth, mail op handmatig, brightness op laag) en 'm op de camping uitzetten.
Kon toen zonder op te laden op de terugweg nog alle recensies lezen op 3voor12.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |