quote:Op donderdag 5 augustus 2010 16:11 schreef vault_tec het volgende:
mensen die op lowlands gaan twitteren![]()
Vind dat het bezig zijn met je mobiel, ook in het dagelijks leven, veel weg neemt. Heb om deze reden ook geen mobiel.quote:
Ansichtkaartenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 17:21 schreef julian6 het volgende:
Heb je geen mobiel? wtf hoe onderhoud je dan contacten met vrienden enz?
Huistelefoon en emails?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 17:21 schreef julian6 het volgende:
Heb je geen mobiel? wtf hoe onderhoud je dan contacten met vrienden enz?
Tsjah, als ik eenmaal al mijn charmes in de strijd gooiquote:Op donderdag 5 augustus 2010 00:24 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Scoren binnen 3 posts, nieuw FOK!-record
Ga jij 1,5 week?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:07 schreef Mistaken het volgende:
Ik neem gewoon mijn kutmobiel mee met een batterij van anderhalf week.
Zo'n 25¤ en een goede investering!
Omdat ik verliefd op je ben, duh. O en ik heb bijdehantjes gegeten, ha-ha.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:23 schreef Mistaken het volgende:
[..]
Waarom maak jij altijd van die bijdehante kakopmerkingen in mijn bijzijn?
Ja, want ik vertrek vrijdagochtend vroeg pas.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 09:17 schreef Cowwithmilk het volgende:
Ga jij de donderdag bierloos door komen dan?
Wij staan meestal ook aan de linkerkant meestal in het midden.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 09:24 schreef Ferraaro het volgende:
Yep, vaste plek in een tent is wel zo relax. Linkerpaal bij Bravo podium is mijn favo hang-out
Bij ons rechts voor. Dus als je niet gevonden wil worden ga je links staan.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 09:44 schreef Luni het volgende:
[..]
Wij staan meestal ook aan de linkerkant meestal in het midden.
Maar geen vrienden toendertijd?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 05:56 schreef vault_tec het volgende:
[..]
3 jaar lang een mobiel gehad hoor![]()
Fuck man, heb zin in lowlands
Lowlands is geen vakantie, het is een evenement. Daar wil ik helemaal niet rusten. En dan zou ik graag willen weten waar mn vrienden zitten. Voor mn werk moet ik zelfs een mobiel hebben.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 09:35 schreef zonisdegod het volgende:
vind de personen die direct hysterisch reageren op iemand die geen telefoon blijtk te hebben echt ontzettend sneu, ik zelf heb sinds 2 jaar pas een telefoon, en daarvoor helemaal nooit gehad. Maar ik neem die van mij niet mee naar Lowlands. Weet niet of iemand de NRC next leest/volgt maar gisteren/eergisteren stond er nog een artikel over internetten/constant telefoneren op je vakantie; ''das is geen rust hebben op je vakantie''![]()
So vault_tec... high five my man.
nou lekker danquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 14:15 schreef zonisdegod het volgende:
ja ik heb ook mobiel nodig voor werk, maar vind bij lowlands niet echt nodig, je bent toch met de mensen met wie je wilt zijn? En als ik net in zo'n situatie zou zitten dat ik denk van, shit had ik nu maar een telefoon, denk ik gewoon fack hem/haar dan![]()
ben met vault_tec'iee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |