Staan wel degelijk verkeersregelaars, maar het probleem is dat 50.000 mensen tegelijk over dat bruggentje de dijk op naar huis gaan, daar valt weinig aan te regelen. Iedereen komt verspeid over de donderdag en vrijdag aan, dat valt makkelijker te regelen.quote:Op maandag 2 augustus 2010 15:51 schreef Grobbel het volgende:
Het enige wat me vorig jaar (en anderen waarschijnlijk in eerdere jaren) vies tegenviel was de chaos op het parkeerterrein op de maandagochtend. Op donderdag en vrijdag ziet het er zwart van de verkeersregelaars, maar op maandag lijkt letterlijk het recht van de asociaalste te gelden, terwijl enige regelaars in de verste verte niet te vinden zijn. Wij stonden toen ergens helemaal achteraan geparkeerd, en het duurde grofweg een uurtje of 6 voor we het parkeerterrein af waren... Beetje jammer.
Weet iemand of de organisatie daar al op is aangesproken, en of er dit jaar enige beterschap wordt beloofd? Zou ze tenminste wel sieren.
Ligt er helemaal waar je geparkeerd staat.quote:Op maandag 2 augustus 2010 16:34 schreef zebaz het volgende:
[..]
Ik heb de laatste drie jaar niet langer dan een halfuur hoeven wachten waar-dan-ook. Niet met de kudde meegaan helpt
Top, dat is juist leuk. Ik heb ook nog geen ideequote:Op maandag 2 augustus 2010 14:45 schreef Huppelmuts het volgende:
Stiekem vind ik het best wel spannend allemaal. Heb tbh geen idee wat me te wachten staat op lowlands
Nee, want het camperen voegt héél veel toe aan de LL-sfeer naar mijn meningquote:Op maandag 2 augustus 2010 17:10 schreef zonisdegod het volgende:
er is geen betere reden om vroeg op te moeten staan dan vroeg op te moeten staa voor lowlands. eerste metro, eerste trein richting 't Harde, en één van de eerste er zijn... shweeeety
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
vedomme kan niet WACHTENNNNNNNNNN
17 17 17 17 17
ps; vraag me af, zou iedereen ook zo overenthousiast zijn voor lowlands als het maar 1 dagje zou duren?
ikzelf; fuckja
Ja ik dacht inderdaad ook dat de pendelbussen pas gingen rijden als het terrein open ging?quote:Op maandag 2 augustus 2010 19:06 schreef julian6 het volgende:
[..]
Nee, want het camperen voegt héél veel toe aan de LL-sfeer naar mijn meninghoe ga jij trouwens van 't harde naar de dijk bij het LL-terrein? Er rijden dan nog geen pendelbussen toch? ik heb het dan over 9-10 uur 's ochtends.
ja we gaan wachten tot de eerste pendelbussen (14:00) uur rijden, en ja, en onze vertrektijden toch daar maar een beetje aan aanpassen dan, maarja, het wachten is ook leukquote:Op maandag 2 augustus 2010 19:06 schreef julian6 het volgende:
[..]
hoe ga jij trouwens van 't harde naar de dijk bij het LL-terrein? Er rijden dan nog geen pendelbussen toch? ik heb het dan over 9-10 uur 's ochtends.
Dan mis je de hele voorpret op de dijk want zodra die open gaat zet iedereen het op een lopen. En ik vond nou juist dat wachten zo leuk vorig jaarquote:Op maandag 2 augustus 2010 20:32 schreef zonisdegod het volgende:
[..]
ja we gaan wachten tot de eerste pendelbussen (14:00) uur rijden, en ja, en onze vertrektijden toch daar maar een beetje aan aanpassen dan, maarja, het wachten is ook leuk
ben een mens van geduld
Ja maar ik zit nu alleen al een uur te kutten met dat omhulsel-ding en heb 'm al 2x leeg moeten laten lopen. Maar het ligt wel erg lekker iddquote:
Idd. De lowlandsvibe komt goed overquote:Op maandag 2 augustus 2010 20:55 schreef julian6 het volgende:
wat een moddervette clip zeg
promo komt er ook in voor![]()
Veel succes voor iedereen. Ik hoop dat ze bij de juiste mensen terecht komenquote:Op maandag 2 augustus 2010 21:18 schreef julian6 het volgende:
morgen weer 500 tickets in de verkoop!
Denk je dat je de enige bent die weg wil maandag? Ze gaan echt geen 4 baansweg speciaal aanleggen voor LL.quote:Op maandag 2 augustus 2010 15:51 schreef Grobbel het volgende:
Het enige wat me vorig jaar (en anderen waarschijnlijk in eerdere jaren) vies tegenviel was de chaos op het parkeerterrein op de maandagochtend. Op donderdag en vrijdag ziet het er zwart van de verkeersregelaars, maar op maandag lijkt letterlijk het recht van de asociaalste te gelden, terwijl enige regelaars in de verste verte niet te vinden zijn. Wij stonden toen ergens helemaal achteraan geparkeerd, en het duurde grofweg een uurtje of 6 voor we het parkeerterrein af waren... Beetje jammer.
Weet iemand of de organisatie daar al op is aangesproken, en of er dit jaar enige beterschap wordt beloofd? Zou ze tenminste wel sieren.
Gelukkig heb ik mijn pomp op batterijenquote:Op maandag 2 augustus 2010 15:28 schreef rubbereend het volgende:actie van Vifit, alleen zal wel een file staan op donderdag
Gelukkig heb ik een pomp met batt.quote:Op maandag 2 augustus 2010 21:57 schreef julian6 het volgende:
Gelukkig kan ik mijn bed in 5 min met mn longen opblazen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |