abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_84778287
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 15:51 schreef Grobbel het volgende:
Het enige wat me vorig jaar (en anderen waarschijnlijk in eerdere jaren) vies tegenviel was de chaos op het parkeerterrein op de maandagochtend. Op donderdag en vrijdag ziet het er zwart van de verkeersregelaars, maar op maandag lijkt letterlijk het recht van de asociaalste te gelden, terwijl enige regelaars in de verste verte niet te vinden zijn. Wij stonden toen ergens helemaal achteraan geparkeerd, en het duurde grofweg een uurtje of 6 voor we het parkeerterrein af waren... Beetje jammer.
Weet iemand of de organisatie daar al op is aangesproken, en of er dit jaar enige beterschap wordt beloofd? Zou ze tenminste wel sieren.
Staan wel degelijk verkeersregelaars, maar het probleem is dat 50.000 mensen tegelijk over dat bruggentje de dijk op naar huis gaan, daar valt weinig aan te regelen. Iedereen komt verspeid over de donderdag en vrijdag aan, dat valt makkelijker te regelen.
pi_84778569
er is geen betere reden om vroeg op te moeten staan dan vroeg op te moeten staa voor lowlands O+ . eerste metro, eerste trein richting 't Harde, en één van de eerste er zijn... shweeeety :P :P :P *O* *O* *O*
O+ O+ O+ *O* *O* *O* *O* *O* w/ w/ *; *; *;
vedomme kan niet WACHTENNNNNNNNNN

17 17 17 17 17

ps; vraag me af, zou iedereen ook zo overenthousiast zijn voor lowlands als het maar 1 dagje zou duren?

ikzelf; fuckja O+
question everything
  maandag 2 augustus 2010 @ 17:11:07 #28
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_84778597
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 16:34 schreef zebaz het volgende:

[..]

Ik heb de laatste drie jaar niet langer dan een halfuur hoeven wachten waar-dan-ook. Niet met de kudde meegaan helpt ;)
Ligt er helemaal waar je geparkeerd staat.

Afgelopen jaar hebben we trouwens ook gewoon asociaal gedaan.
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
  maandag 2 augustus 2010 @ 17:22:10 #29
283085 TWP
kassalade
pi_84778981
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 14:45 schreef Huppelmuts het volgende:
Stiekem vind ik het best wel spannend allemaal. Heb tbh geen idee wat me te wachten staat op lowlands
Top, dat is juist leuk. Ik heb ook nog geen idee :D
:)
  maandag 2 augustus 2010 @ 17:29:03 #30
28030 Grobbel
In Toffee We Crust!
pi_84779221
Verdere discussie over de parkeerchaos maar gewoon voortzetten in dit topic dan: De chaos op het parkeerterrein op maandag.
Maakt het iets overzichtelijker. :)
pi_84782604
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 17:10 schreef zonisdegod het volgende:
er is geen betere reden om vroeg op te moeten staan dan vroeg op te moeten staa voor lowlands O+ . eerste metro, eerste trein richting 't Harde, en één van de eerste er zijn... shweeeety :P :P :P *O* *O* *O*
O+ O+ O+ *O* *O* *O* *O* *O* w/ w/ *; *; *;
vedomme kan niet WACHTENNNNNNNNNN

17 17 17 17 17

ps; vraag me af, zou iedereen ook zo overenthousiast zijn voor lowlands als het maar 1 dagje zou duren?

ikzelf; fuckja O+
Nee, want het camperen voegt héél veel toe aan de LL-sfeer naar mijn mening :P hoe ga jij trouwens van 't harde naar de dijk bij het LL-terrein? Er rijden dan nog geen pendelbussen toch? ik heb het dan over 9-10 uur 's ochtends.

Ik heb me vandaag laten verleiden tot de aanschaf van een super-de-luxe slaapmatras/luchtbed met slaapzak en kussen en alles drop en draan :P

en de tas waar ie in zit:

ligt superlekker maar was behoorlijk prijzig; 35 euro. En dan moet je hem nog zelf oppompen ook. Maar ik ben blij ermee :) krijg er nu opeens nog meer zin in *O*

[ Bericht 0% gewijzigd door julian6 op 02-08-2010 19:13:20 ]
pi_84784718
Hey tof, waar heb je die gekocht :D? Lijkt me megahandig. Was vorig jaar mijn kussen vergeten en had alleen zon matje. Toen maar me mijn hoofd op mijn tas gaan liggen. Niet goed voor je nek :p
Lieutenant General Omar Bradley
"I have returned many times to honour the valiant men who died…every man who set foot on Omaha Beach was a hero."
pi_84785002
decathlon a'dam
  maandag 2 augustus 2010 @ 20:10:48 #34
283085 TWP
kassalade
pi_84785281
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 19:06 schreef julian6 het volgende:

[..]

Nee, want het camperen voegt héél veel toe aan de LL-sfeer naar mijn mening :P hoe ga jij trouwens van 't harde naar de dijk bij het LL-terrein? Er rijden dan nog geen pendelbussen toch? ik heb het dan over 9-10 uur 's ochtends.
Ja ik dacht inderdaad ook dat de pendelbussen pas gingen rijden als het terrein open ging?
:)
pi_84785528
Baas he, dat luchtbed _O_
pi_84786131
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 19:06 schreef julian6 het volgende:

[..]
hoe ga jij trouwens van 't harde naar de dijk bij het LL-terrein? Er rijden dan nog geen pendelbussen toch? ik heb het dan over 9-10 uur 's ochtends.
ja we gaan wachten tot de eerste pendelbussen (14:00) uur rijden, en ja, en onze vertrektijden toch daar maar een beetje aan aanpassen dan, maarja, het wachten is ook leuk

ben een mens van geduld O+
question everything
pi_84786465
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 20:32 schreef zonisdegod het volgende:

[..]

ja we gaan wachten tot de eerste pendelbussen (14:00) uur rijden, en ja, en onze vertrektijden toch daar maar een beetje aan aanpassen dan, maarja, het wachten is ook leuk

ben een mens van geduld O+
Dan mis je de hele voorpret op de dijk want zodra die open gaat zet iedereen het op een lopen. En ik vond nou juist dat wachten zo leuk vorig jaar :P

quote:
Op maandag 2 augustus 2010 20:16 schreef friekin_ het volgende:
Baas he, dat luchtbed _O_
Ja maar ik zit nu alleen al een uur te kutten met dat omhulsel-ding en heb 'm al 2x leeg moeten laten lopen. Maar het ligt wel erg lekker idd *;
pi_84786996
Alsjeblieft. Nog maar even wachten.
pi_84787133
wat een moddervette clip zeg

promo komt er ook in voor _O_
pi_84787206
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 20:55 schreef julian6 het volgende:
wat een moddervette clip zeg

promo komt er ook in voor _O_
Idd. De lowlandsvibe komt goed over O+ wat is die Sef toch een leukerd
pi_84787218
Als je geen zin hebt om te wachten op de eerste pendelbus kun je ook gewoon de lijndienst naar Walibi nemen. ;)
2011: Groezrock - Pinkpop - Hurricane - Summerfestival - Exit - Parade - Dour - Rock Werchter - Sziget - Lowlands - Laundry Day - Iceland Airwaves
Hoppa!! Lekker zomertje!
pi_84787254
Vooral dat stukje over zijn stinkvoeten _O-
  maandag 2 augustus 2010 @ 21:17:42 #43
4416 Da hopman
lamahangen = dierenmoord
pi_84788253
Zo, net terug van vakantie.... nu flink bijlezen. Alleen het bemachtigen van de lowlandskrant is mislukt. Dan maar online
De mensen zijn gek geworden
pi_84788306
morgen weer 500 tickets in de verkoop!
pi_84788332
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 21:18 schreef julian6 het volgende:
morgen weer 500 tickets in de verkoop!
Veel succes voor iedereen. Ik hoop dat ze bij de juiste mensen terecht komen :)
pi_84788409
Ik zie me zelf alweer dwalen over het terrein om half 4.
Vorig jaar was ik mijn maat kwijt zie ik hem ineens op het 3fm scherm, was ie half zat een interview aan het afgeven met Giel. Ik er na toe.Hij kei blij mij te zien en ik hem, en nog naar kees geweest daarna.
Fear is the grease of society.
  maandag 2 augustus 2010 @ 21:24:05 #47
79665 Gewoonik
Streng maar rechtvaardig
pi_84788626
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 15:51 schreef Grobbel het volgende:
Het enige wat me vorig jaar (en anderen waarschijnlijk in eerdere jaren) vies tegenviel was de chaos op het parkeerterrein op de maandagochtend. Op donderdag en vrijdag ziet het er zwart van de verkeersregelaars, maar op maandag lijkt letterlijk het recht van de asociaalste te gelden, terwijl enige regelaars in de verste verte niet te vinden zijn. Wij stonden toen ergens helemaal achteraan geparkeerd, en het duurde grofweg een uurtje of 6 voor we het parkeerterrein af waren... Beetje jammer.
Weet iemand of de organisatie daar al op is aangesproken, en of er dit jaar enige beterschap wordt beloofd? Zou ze tenminste wel sieren.
Denk je dat je de enige bent die weg wil maandag? Ze gaan echt geen 4 baansweg speciaal aanleggen voor LL.

quote:
Op maandag 2 augustus 2010 15:28 schreef rubbereend het volgende:
^O^ actie van Vifit, alleen zal wel een file staan op donderdag :')
Gelukkig heb ik mijn pomp op batterijen
Met vriendelijke groet,
Gewoonik
pi_84790410
Gelukkig kan ik mijn bed in 5 min met mn longen opblazen :)
pi_84790791
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 21:57 schreef julian6 het volgende:
Gelukkig kan ik mijn bed in 5 min met mn longen opblazen :)
Gelukkig heb ik een pomp met batt. O+ 2 min _O_
pi_84790839
bazenboot dit :P

geen fotosoep
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')