Wehehe.quote:Op zondag 13 juni 2010 12:20 schreef PiRANiA het volgende:
Ik ruik een troll, ligt het aan mij?
Jij bent domquote:Op zondag 13 juni 2010 12:18 schreef Socios het volgende:
Je moet zelf aangelengd bier met water in een plastic bekertje halen op het festivalterrein.
wat is nou een halve liter bier?quote:Op zondag 13 juni 2010 15:31 schreef itchycoo het volgende:
Je kunt bij de ingang een plastic beker krijgen waar je een halve liter in kwijt kan. Niet eens zo verkeerd dus!
Fout gerokenquote:
Wordt verworpen en houd eens op mij te stangen overal waar je mij ziet posten.quote:Op zondag 13 juni 2010 14:53 schreef stbabylon het volgende:
Jij bent dom
quote:Op zondag 13 juni 2010 15:31 schreef itchycoo het volgende:
Je kunt bij de ingang een plastic beker krijgen waar je een halve liter in kwijt kan. Niet eens zo verkeerd dus!
Bedankt voor je nuttige en van toepassing zijnde antwoord op mijn vraagquote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:59 schreef rubje het volgende:
[..]
of of...je zuipt al het blikje bier zoveel mogelijk op en kotst het later weer uitin een beker en schenk je het weer aan anderen
Okee, dankjequote:Op dinsdag 22 juni 2010 17:24 schreef Gewoonik het volgende:
Neen, dit mag niet. Maar een halve liter beerenburg is geen enkel probleem mits goed verborgen.
Tot je gefouilleerd word!quote:Op dinsdag 22 juni 2010 17:24 schreef Gewoonik het volgende:
Neen, dit mag niet. Maar een halve liter beerenburg is geen enkel probleem mits goed verborgen.
Detail.quote:Op maandag 28 juni 2010 14:51 schreef julian6 het volgende:
[..]
Tot je gefouilleerd word!
ik ga dit jaar proberen een paar halve liters verborgen in mijn capuchon mee naar binnen te smokkelen
Omdat ik dan gelijk een halve liter beerenburg moet weg zuipen.quote:Op maandag 28 juni 2010 20:38 schreef stefan1218 het volgende:
Waarom zo moeilijk doen als je gewoon +- een halve liter kan overschenken?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |