Wehehe.quote:Op zondag 13 juni 2010 12:20 schreef PiRANiA het volgende:
Ik ruik een troll, ligt het aan mij?
Jij bent domquote:Op zondag 13 juni 2010 12:18 schreef Socios het volgende:
Je moet zelf aangelengd bier met water in een plastic bekertje halen op het festivalterrein.
wat is nou een halve liter bier?quote:Op zondag 13 juni 2010 15:31 schreef itchycoo het volgende:
Je kunt bij de ingang een plastic beker krijgen waar je een halve liter in kwijt kan. Niet eens zo verkeerd dus!
Fout gerokenquote:
Wordt verworpen en houd eens op mij te stangen overal waar je mij ziet posten.quote:Op zondag 13 juni 2010 14:53 schreef stbabylon het volgende:
Jij bent dom
quote:Op zondag 13 juni 2010 15:31 schreef itchycoo het volgende:
Je kunt bij de ingang een plastic beker krijgen waar je een halve liter in kwijt kan. Niet eens zo verkeerd dus!
Bedankt voor je nuttige en van toepassing zijnde antwoord op mijn vraagquote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:59 schreef rubje het volgende:
[..]
of of...je zuipt al het blikje bier zoveel mogelijk op en kotst het later weer uitin een beker en schenk je het weer aan anderen
Okee, dankjequote:Op dinsdag 22 juni 2010 17:24 schreef Gewoonik het volgende:
Neen, dit mag niet. Maar een halve liter beerenburg is geen enkel probleem mits goed verborgen.
Tot je gefouilleerd word!quote:Op dinsdag 22 juni 2010 17:24 schreef Gewoonik het volgende:
Neen, dit mag niet. Maar een halve liter beerenburg is geen enkel probleem mits goed verborgen.
Detail.quote:Op maandag 28 juni 2010 14:51 schreef julian6 het volgende:
[..]
Tot je gefouilleerd word!
ik ga dit jaar proberen een paar halve liters verborgen in mijn capuchon mee naar binnen te smokkelen
Omdat ik dan gelijk een halve liter beerenburg moet weg zuipen.quote:Op maandag 28 juni 2010 20:38 schreef stefan1218 het volgende:
Waarom zo moeilijk doen als je gewoon +- een halve liter kan overschenken?
En hoe veel zou het nou schelen per dag?quote:Op donderdag 15 juli 2010 17:14 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Gewoon rugzak op je rug. Relaxed doorlopen bij de ingang, geen oogcontact maken met de security. Binnen zonder controle.
Daarna heb je er wel al direct spijt van, want lauw blikbier is een tegenvaller als je ook gewoon koud kunt krijgen bij de tentjes.
Jij drinkt op zo'n dag niet meer dan 5 biertjes?quote:Op donderdag 15 juli 2010 17:39 schreef SpauldingPF het volgende:
Ja maakt toch niks uit! Je bent er sowieso om geld uit te geven want anders had je wel thuis kunnen blijvenMisschien 10tje per dag.
quote:Op donderdag 22 juli 2010 12:57 schreef StormWarning het volgende:
Nou, in één halveliterblik gaan al snel 3 evenementenbiertjes van het terrein, en dan zit je al snel op 7,50 (weet niet precies wat het kost tegenwoordig). Als je dan ook nog eens een paar keer heen en weer loopt - wat ik elke dag wel een paar keer doe - bespaar je al snel een stuk meer dan een tientje.
Mhoa, moet je doordrinken ouwe. Maar ik zit dan ook in een camper met koelboxen.kasten waar je U tegen zegtquote:Op donderdag 22 juli 2010 13:56 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Zit je de hele dag warm bier te drinken
Verbaasd me nog hoe koel het 's ochtends soms nog is. Maar na een uur lopen is het gewoon lauw jaquote:Op donderdag 22 juli 2010 14:03 schreef sjaak_trekbek het volgende:
[..]
Mhoa, moet je doordrinken ouwe. Maar ik zit dan ook in een camper met koelboxen.kasten waar je U tegen zegt
en dat sloeg op koud blikbier in het algemeen op Lowlands. In een tentje is het meestal moeilijk koud houden
Iedereen weet dat jij graag 8 euro neerlegt voor een biertje.quote:Op donderdag 22 juli 2010 16:07 schreef savale het volgende:
serieus waar gaat dit over...Lauw bier meenemen om een paar euro te besparen? Blikjes zijn nog slecht voor t milieu ook
Voorbeelden?quote:Op donderdag 22 juli 2010 16:17 schreef Salvad0R het volgende:
Lowlands draait niet meer om muziek en de sfeer, maar om geld verdienen. Voor echte festivals moet je in het buitenland zijn (Oostblok, Catalonie, etc)
Ik drink meestal toch liever écht bier dat een beetje lauw is, dan koud evenementenbier dat is aangelengd met water - helemaal als dat ook nog eens fucking duur is. En 's ochtends is het inderdaad vaak nog best koel.quote:Op donderdag 22 juli 2010 13:56 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Zit je de hele dag warm bier te drinken
Ik zie dit argument heel vaak langskomen, maar vind het echt flauwekul. Misschien ben ik vreemd, maar ik ga niet naar een festival om geld uit te geven maar om plezier te hebben en muziek te luisteren. En als ik kan voorkomen dat ik daar onnodig veel geld aan uitgeef, hou ik meer over voor andere leuke dingen die m'n geld meer waard zijn dan slap evenementenbier.quote:Op donderdag 15 juli 2010 17:39 schreef SpauldingPF het volgende:
Je bent er sowieso om geld uit te geven want anders had je wel thuis kunnen blijven
Dit jaar ook weer. Volgens mij is dat toch wel voordeligerquote:Op maandag 26 juli 2010 13:46 schreef xenobinol het volgende:
Vorig jaar kon je grote glazen bier kopen voor anderhalf muntje, hoef je niet zo vaak te lopen naar de bar
Bij 1 van die bars was het rustig en die barmeisjes zaten om aandacht verlegen, ubervolle glazen kreeg je er + een leuk gesprekquote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:04 schreef MB88 het volgende:
[..]
Dit jaar ook weer. Volgens mij is dat toch wel voordeliger
quote:Op zondag 13 juni 2010 15:31 schreef itchycoo het volgende:
Sorry maar nee, de grote festivals verzetten zich al langer tegen aangelengd bier (onder druk van leverancier biermerk hoogstwaarschijnlijk) dus je zal geen aangelengd bier kunnen kopen. Wel heel erg jammer is dat ze op Lowlands Grolsch schenken, misschien wel het vieste bier wat er bestaat.quote:Op zondag 13 juni 2010 12:18 schreef Socios het volgende:
Je moet zelf aangelengd bier met water in een plastic bekertje halen op het festivalterrein.
QFT, daarom neem ik Jupiler mee. Smerig bocht dat Grolsch, alleen Oranjeboom is erger.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 23:37 schreef Problematic het volgende:
[..]
Sorry maar nee, de grote festivals verzetten zich al langer tegen aangelengd bier (onder druk van leverancier biermerk hoogstwaarschijnlijk) dus je zal geen aangelengd bier kunnen kopen. Wel heel erg jammer is dat ze op Lowlands Grolsch schenken, misschien wel het vieste bier wat er bestaat.
Hiermee heb je wel de 2de pagina van de lowlandsbijlage gehaaldquote:Op zondag 13 juni 2010 12:18 schreef Socios het volgende:
Inderdaad, alsof dat uberhaupt magquote:Op woensdag 28 juli 2010 19:53 schreef rubbereend het volgende:
Mensen die nog steeds denken dat er water bij het bier gemend wordt![]()
Dont feed the troll......quote:Op donderdag 29 juli 2010 18:23 schreef sjaak_trekbek het volgende:
Je kan toch ook gewoon cola drinken? Of kunnen jullie geen plezier hebben zonder alcohol?
waar staan die andere quotes eigenlijk? niet in dit topic in ieder gevalquote:Op donderdag 29 juli 2010 08:01 schreef Mathijz het volgende:
[..]
Hiermee heb je wel de 2de pagina van de lowlandsbijlage gehaald
Dat kan ja.quote:Op donderdag 29 juli 2010 18:23 schreef sjaak_trekbek het volgende:
Je kan toch ook gewoon cola drinken? Of kunnen jullie geen plezier hebben zonder alcohol?
jup!quote:Op donderdag 29 juli 2010 20:24 schreef bierjoost het volgende:
Zou je evt ook 8 liter wodka mee mogen nemen?
Geen probleem... maar ga je dat echt allemaal opdrinkenquote:Op donderdag 29 juli 2010 20:24 schreef bierjoost het volgende:
Nee... alleen Grolsch.....het voordeel van Schultenbrau is dat het zowel koud als warm niet te zuipen is....quote:Op donderdag 29 juli 2010 20:53 schreef bierjoost het volgende:
In het festival krantje staat tevens dat je alleen Grolsch blikken kan inleveren voor koude Grolsch. Klopt dit. Ik dacht namelijk dat je bij wijze van spreken ook je Schultenbrauer daklozencilenders mocht inleveren.
Mja dat is de vraag natuurlijk. 's Ochtends bij het opstaan zijn de blikken bier iig nog goed te doenquote:Op donderdag 29 juli 2010 20:42 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Geen probleem... maar ga je dat echt allemaal opdrinken
8 liter wodka in 4 dagen? Succes!quote:Op donderdag 29 juli 2010 20:24 schreef bierjoost het volgende:
5 dagenquote:Op donderdag 29 juli 2010 22:52 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
8 liter wodka in 4 dagen? Succes!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |