Nog wel meer dan een uur hoor.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:41 schreef vault_tec het volgende:
dan ben je een uur totaal kwijt aan je telefoon per dag op lowlands...
Als ik ze terug lees van vorig jaar waren het vooral dingen als 'ik sta middenin de bravo' 'waar ben je?' 'damnn ik ga goeddd' 'kom nu hierheen!!1' 'wr bpwigjwg kick' 'pffoibtdfddfjh wfgekgg' etcquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:55 schreef frame-saw het volgende:
Wat sms je dan allemaal? En hoevaak?
Of sms je echt elk eenzaam moment?
Daarom altijd eerst je programma maken en daarna pas bandjes zoeken die nog in de lege gaten passenquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 13:10 schreef MaJo het volgende:
Ben bezig met wat bandjes te checken voor Lowlands, kom ik erachter dat Two Door Cinema Club wel erg leuk isOm er vervolgens weer achter te komen dat ze gelijk met Placebo staan
![]()
![]()
Lijkt verdacht veel op die van mij, goeie!quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 16:09 schreef Haunter het volgende:
Zo, net even het blokkenschema even bestudeerd, voor mezelf wat must-see's (groen), twijfelaartjes (oranje) en een halve see (groen/oranje) aangegeven. Meestal sla je toch heel wat over, maar dit is een richtlijnDe rest is 1 en al chill/bier/eet/we zien wel-moment!
[ afbeelding ]
Kende jij Two Door Cinema Club nog niet?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 13:10 schreef MaJo het volgende:
Ben bezig met wat bandjes te checken voor Lowlands, kom ik erachter dat Two Door Cinema Club wel erg leuk isOm er vervolgens weer achter te komen dat ze gelijk met Placebo staan
![]()
![]()
Die strategie gebruik ik ook, maar mijn vriend zoekt juist alle onbekende bandjes ongeveer uit/krabbelt er wat over op papier en kijkt op dat moment op 't festival waar ie zin in heeft, hoe de sfeer is,... of hij zin heeft in dansen of juist wegdromen, etc... Is ook wat voor te zeggen.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 17:40 schreef TWP het volgende:
[..]
Daarom altijd eerst je programma maken en daarna pas bandjes zoeken die nog in de lege gaten passen
de omschrijvingen op de lowlands site zelf slaan vaak echt nergens op.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 18:54 schreef Nembrionic het volgende:
Voor iedereen weer anders dus
Mijn tactiek is blokkemschema/programma doorlezen, grove planning maken en dan vooral op Lowlands in het Lowlandsboekje lezen en tijdens de gaten gewoon freestylen. Oftewel: rondje lopen en kijken/luisteren wat goed klinkt.
Soms zijn de omschrijvingen namelijk compleet waardeloos en dan kun je beter rondlopen
Maar jij bent ook heel cool.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 18:56 schreef NoelGallagher het volgende:
Planningen makenIk waai wel met de wind mee en zie wel waar ik allemaal beland
Mijn laatste regel was dus niet duidelijk?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 18:58 schreef CeesDelarge het volgende:
[..]
de omschrijvingen op de lowlands site zelf slaan vaak echt nergens op.
(maargoed, wie bekijkt die site uberhaupt)
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 18:56 schreef NoelGallagher het volgende:
Planningen makenIk waai wel met de wind mee en zie wel waar ik allemaal beland
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |