Is dat je tietmaat?quote:Op maandag 2 augustus 2010 00:27 schreef DeLuna het volgende:
28 / 118 Nanda de Vries (TRvH) / HZ&PC Heerenveen 9204328 / 11b / 118 / 2:46.58,31
FUCK YEAH
Doe eens een poging!quote:
11b een tietmaat?quote:
That's what she said!quote:Op maandag 2 augustus 2010 00:33 schreef Ravenous- het volgende:
Ik ga slapen, deze onzin begint te vervelen
quote:
Ik ken geen mensen met een omtrek van.. 11? Cm?quote:
Oh ja, doe dat maar. Ik zal deze slet even afkappen.quote:
heb ik ook gehadquote:Op maandag 2 augustus 2010 00:35 schreef Mexicaantje. het volgende:
de ander: Heej politieman, hoe is het? Je moet toch even werken aan je zinsopbouw want die klopt van geen kant als jij het echt wil laten blijken, provocerend gedrag is tevens niet gewenst:) FIjne dag
Beste in tijden.quote:
Is dat hymen?quote:
Huh, ik ben de politieman.quote:Op maandag 2 augustus 2010 00:35 schreef Mexicaantje. het volgende:
de ander: Heej politieman, hoe is het? Je moet toch even werken aan je zinsopbouw want die klopt van geen kant als jij het echt wil laten blijken, provocerend gedrag is tevens niet gewenst:) FIjne dag
Zou best kunnenquote:
quote:
Wat nu weerquote:
Nietquote:
quote:Op maandag 2 augustus 2010 00:41 schreef Mexicaantje. het volgende:
Frappant hoe snel je wordt afgekapt als homoseksuele jongen met een grote fantasie en de vraag of ji jdie fantasie waar wilt maken.
Homo's zijn meestal ook ranzig op sexueel gebied.quote:Op maandag 2 augustus 2010 00:41 schreef Mexicaantje. het volgende:
Frappant hoe snel je wordt afgekapt als homoseksuele jongen met een grote fantasie en de vraag of ji jdie fantasie waar wilt maken.
quote:Op maandag 2 augustus 2010 00:42 schreef mstr het volgende:
Kanker hé, sommige mensen weten echt niet wat ze willen.
Godver, ze kapte me af.quote:Op maandag 2 augustus 2010 00:42 schreef DeLuna het volgende:
Iemand zin om stout te doen?
http://tjetter.nl/#4VpcN
Volgens mij ook.quote:Op maandag 2 augustus 2010 00:46 schreef xyzyx het volgende:
Volgens mij is dat tjetter gewoon een site vol perverse homofielen (de meisjes) en pedofielen (de jongens)
En allemaal zijn ze zo'n 3-4x de leeftijd die ze zeggen__!
Is chatroulette toch leuker
probeer elkaar maar is te vinden op chatroulette xDquote:Op maandag 2 augustus 2010 00:46 schreef xyzyx het volgende:
Volgens mij is dat tjetter gewoon een site vol perverse homofielen (de meisjes) en pedofielen (de jongens)
En allemaal zijn ze zo'n 3-4x de leeftijd die ze zeggen__!
Is chatroulette toch leuker
Wie voegt haar toe?quote:Op maandag 2 augustus 2010 00:42 schreef DeLuna het volgende:
Iemand zin om stout te doen?
http://tjetter.nl/#4VpcN
Je kan elkaar ook zoeken op msn of skype?quote:Op maandag 2 augustus 2010 00:47 schreef killerbee911 het volgende:
[..]
probeer elkaar maar is te vinden op chatroulette xD
quote:
Que?quote:
Godver op dat plaatje heb ik al meer als 100x gedruktquote:
Dat je hem als link plaatstequote:
Hehe, jij keek snelquote:
Ik ben supersnel.quote:
Wilde ik gaan kamperen in Schotland, is het te ver voor mevrouwquote:
quote:
IK WIL KAMPEREN IN SCHOTLANDquote:Op maandag 2 augustus 2010 00:53 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Wilde ik gaan kamperen in Schotland, is het te ver voor mevrouw
JA, MAAR DIE TJETTER SLETTER NIET!quote:
NOU EN IK WIL IK WIL KIES MIJquote:Op maandag 2 augustus 2010 00:54 schreef Bravebart het volgende:
[..]
JA, MAAR DIE TJETTER SLETTER NIET!
DEAL!quote:Op maandag 2 augustus 2010 00:55 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
NOU EN IK WIL IK WIL KIES MIJ
Haha, the fuck.quote:Op maandag 2 augustus 2010 00:56 schreef Bravebart het volgende:
de ander: ben je een geil meisje
jij: absoluut
Je bent afgekapt! Op naar de volgende.
Homooooo's!quote:
quote:Op maandag 2 augustus 2010 00:56 schreef Bravebart het volgende:
de ander: ben je een geil meisje
jij: absoluut
Hahaquote:Op maandag 2 augustus 2010 00:57 schreef Bravebart het volgende:
de ander: j / 18 jij?
jij: welkom bij Astro tv!
Hahahaha, ik ookquote:
quote:
Kut.quote:
Wie?quote:
quote:
Lachstuip. RIP aan de kanker.quote:
Bart en ik hebben een supervet gesprek.quote:Op maandag 2 augustus 2010 01:21 schreef killerbee911 het volgende:
toen werd het een beetje rustig hier
quote:Op maandag 2 augustus 2010 01:22 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Bart en ik hebben een supervet gesprek.
Huh? Ik zit er al niet meer op hoor?quote:Op maandag 2 augustus 2010 01:22 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Bart en ik hebben een supervet gesprek.
Mag hoor!quote:Op maandag 2 augustus 2010 01:23 schreef Naughty_Dog het volgende:
Ja, ik ben aan het fappen op Noor, sorry.
Huhhhquote:Op maandag 2 augustus 2010 01:24 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Huh? Ik zit er al niet meer op hoor?
xD linkquote:
Sorry hunniejquote:
quote:
Pics?quote:Op maandag 2 augustus 2010 01:33 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Ouders thuis, niet tevreden over het huis maar niet ontevreden over mijn piercing.
Life is good
Ik zag las eerst de post voordat ik zag dat jij het was, stelde me iets heel anders voor bij de tekstquote:Op maandag 2 augustus 2010 01:36 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
toen hij er 2 seconden in zat en ik me behoorlijk misselijk voelde
Toffe fotoquote:
naaaaasty.quote:Op maandag 2 augustus 2010 01:46 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik zag las eerst de post voordat ik zag dat jij het was, stelde me iets heel anders voor bij de tekst![]()
Het is echt een mindfuck.quote:
http://www.22tracks.com/#/beats/ Was destijds wel heel chill, even kijken hoe de nieuwe klinkt.quote:Op maandag 2 augustus 2010 02:59 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
http://www.22tracks.com/#/rock
ik vind het allemaal niet zo geweldig
HudMoquote:Op maandag 2 augustus 2010 03:01 schreef Japsnars het volgende:
[..]
http://www.22tracks.com/#/beats/ Was destijds wel heel chill, even kijken hoe de nieuwe klinkt.
Beatport.quote:Op maandag 2 augustus 2010 03:03 schreef Japsnars het volgende:
Oh, ik ga altijd op last.fm, de tipparade, mtv brand new, beatport, soundcloud en youtube rondzoeken
Dat weet ik wel zekerquote:Op maandag 2 augustus 2010 07:33 schreef Hyman het volgende:
Zeroku heeft me ingehaald qua postshe must have totally no life at all!
Tjetter? De msn van Twitter?quote:Op maandag 2 augustus 2010 10:13 schreef Mexicaantje. het volgende:
Nee hij ging een leuk gesprek met me voeren op Tjetter
Wat is dat? Chatten met willekeurige mensen terwijl andere mensen meelezen?quote:
Dat heb ik ook. En het is niet meer dan kleren wassen en de kliko buitenzetten.quote:Op maandag 2 augustus 2010 10:35 schreef Sjoegerd het volgende:
Zo ouders zijn een tijdje weg.. Natuurlijk krijg je dan een lijst met dingen om te doen
Vuilnis buiten zetten, druivenplant water geven, vissen voeren en daarnaast voor de hond zorgen. Maar die laat vanzelf wel merken als er iets isquote:Op maandag 2 augustus 2010 10:38 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dat heb ik ook. En het is niet meer dan kleren wassen en de kliko buitenzetten.
Het hout wat verzaagt moet worden doet mijn broertje
Tjezus, wat een waslijst! hou je het vol?quote:Op maandag 2 augustus 2010 10:41 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Vuilnis buiten zetten, druivenplant water geven, vissen voeren en daarnaast voor de hond zorgen. Maar die laat vanzelf wel merken als er iets is
Zwaar leven heb je zeg!quote:Op maandag 2 augustus 2010 10:41 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Vuilnis buiten zetten, druivenplant water geven, vissen voeren en daarnaast voor de hond zorgen. Maar die laat vanzelf wel merken als er iets is
Ja, wat?quote:
Ik heb het idee dat ik nog dingen vergeetquote:Op maandag 2 augustus 2010 10:42 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Tjezus, wat een waslijst! hou je het vol?
Jezelf verzorgen?quote:Op maandag 2 augustus 2010 10:45 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat ik nog dingen vergeet
Poepgat, hahahahahahahahahahaha.quote:
Oh koffie goeie! Je hebt zeker van die laffe slootwater koffie?quote:Op maandag 2 augustus 2010 10:46 schreef Mexicaantje. het volgende:
Baaaarrrttttt ik ben fucking moe en mijn soepkom koffie helpt niet. x(
Ohja voor mezelf zorgen en af en toe de snorfiets van pap uitlatenquote:Op maandag 2 augustus 2010 10:46 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Jezelf verzorgen?
Tevens moet ik vanavond eten. 1 persoons maaltijd. Wat zal ik eten?
Gewoon 10 minuten onder de douchen zetten en af en toe een scheut Badedas naar binnen gooienquote:
Hondenshampoo!quote:Op maandag 2 augustus 2010 10:51 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Gewoon 10 minuten onder de douchen zetten en af en toe een scheut Badedas naar binnen gooien
Nah, ik wil zelf ff koken.quote:Op maandag 2 augustus 2010 10:48 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ohja voor mezelf zorgen en af en toe de snorfiets van pap uitlaten
Ik moet ook nog bekijken wat we gaan eten. Heb ook nog een broer en zus thuis, ben benieuwd of die ook mee eten
Haal chinees ofzo
Dat laat ik wel aan mijn zus over denk ikquote:
Ben blij dat ik geen huisdieren hebquote:Op maandag 2 augustus 2010 10:53 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Dat laat ik wel aan mijn zus over denk ik
Ga even de hond knuffelen, beestje vind t niet zo leuk dat mijn ouders weg zijn
Ik zie er geen directe reden toe.quote:Op maandag 2 augustus 2010 10:51 schreef kanovinnie het volgende:
Gaat er nog een PUBer naar die 11 jaars meet toe?
Bier? En een stomdronken Kano?quote:Op maandag 2 augustus 2010 10:54 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik zie er geen directe reden toe.
Ik gok van niet. Geen idee waar het is en hoe het gaat zijn, maar. Ja, nee, weet nietquote:Op maandag 2 augustus 2010 10:51 schreef kanovinnie het volgende:
Gaat er nog een PUBer naar die 11 jaars meet toe?
Ergens in Twente, details staan in GCquote:Op maandag 2 augustus 2010 10:55 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik gok van niet. Geen idee waar het is en hoe het gaat zijn, maar. Ja, nee, weet niet
Ik zie de foto's wel tegemoetquote:
Bij twente denk ik al gelijk NEUUU.quote:Op maandag 2 augustus 2010 10:57 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ergens in Twente, details staan in GC
Ach ben er aan gewend, dan gaat het vanzelfquote:Op maandag 2 augustus 2010 10:54 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ben blij dat ik geen huisdieren heb
Nee. Je moet erbij zijn!quote:
Blijf slapen/zoek een hotel in de buurt!quote:Op maandag 2 augustus 2010 10:58 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Bij twente denk ik al gelijk NEUUU.
Moet ik dan vroeg weg enzo. Nah.
Kamperen is een no-go, en ik heb geen zin om er veel geld aan uit te geven, aan een meetinkjequote:Op maandag 2 augustus 2010 11:01 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Blijf slapen/zoek een hotel in de buurt!
Kamperenquote:Op maandag 2 augustus 2010 11:02 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Kamperen is een no-go, en ik heb geen zin om er veel geld aan uit te geven, aan een meetinkje
Juistem!quote:
Ik slaap echt niet lekkerder op een luchtbed dan op mijn eigen bedquote:Op maandag 2 augustus 2010 11:03 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Juistem!
Als je zo'n dik luchtbed regelt slaap je net zo goed als op een gewoon bed, je bent dan alleen wel " fout" bezig.
Ik niet. Met kleine tentjes is het nog geweldiger, moet je nog een beetje improviseren met dingenquote:Op maandag 2 augustus 2010 11:03 schreef RenRen- het volgende:
[..]
, slechtste ervaringen met kamperen
Kramp, warm, dode mensen uit openbare toiletten, geen fatsoenlijke douche met allemaal zwarte prut op de grond. Bahbahbah.quote:Op maandag 2 augustus 2010 11:05 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik niet. Met kleine tentjes is het nog geweldiger, moet je nog een beetje improviseren met dingen. Barbecueën onder een stuk zeil bijvoorbeeld
Dan heb je gewoon een kankercamping om t zo maar te zeggenquote:Op maandag 2 augustus 2010 11:06 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Kramp, warm, dode mensen uit openbare toiletten, geen fatsoenlijke douche met allemaal zwarte prut op de grond. Bahbahbah.
Het was een best goede camping, maar mensen zijn gewoon ranzig en asociaal.quote:Op maandag 2 augustus 2010 11:06 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Dan heb je gewoon een kankercamping om t zo maar te zeggen.
BBQ? Je bedoelt op een 1pits gasstel een maaltijd bereiden, nadat je net je tentje hebt opgezet na een dag treinen.quote:Op maandag 2 augustus 2010 11:05 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik niet. Met kleine tentjes is het nog geweldiger, moet je nog een beetje improviseren met dingen. Barbecueën onder een stuk zeil bijvoorbeeld
Tja, het is niet zo schoon als thuis, maar bij de meeste campings is het goed te doen hoor.quote:Op maandag 2 augustus 2010 11:06 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Kramp, warm, dode mensen uit openbare toiletten, geen fatsoenlijke douche met allemaal zwarte prut op de grond. Bahbahbah.
I need schoon.quote:Op maandag 2 augustus 2010 11:07 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Tja, het is niet zo schoon als thuis, maar bij de meeste campings is het goed te doen hoor.
Nah, dan moeten er wel meer toffe mensen komenquote:
Ik, RenRen-, wie wil je nog meer?quote:Op maandag 2 augustus 2010 11:09 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nah, dan moeten er wel meer toffe mensen komen
Tja wij deden niet zo moeilijk. Met de auto naar Oostenrijk knallen, daar wat plekken langs en weer terug knallenquote:Op maandag 2 augustus 2010 11:07 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
BBQ? Je bedoelt op een 1pits gasstel een maaltijd bereiden, nadat je net je tentje hebt opgezet na een dag treinen.
backpacken, zulke toffe vakanties waren dat
[..]
Tja, het is niet zo schoon als thuis, maar bij de meeste campings is het goed te doen hoor.
Backpacken is gewoon tof.quote:Op maandag 2 augustus 2010 11:09 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Tja wij deden niet zo moeilijk. Met de auto naar Oostenrijk knallen, daar wat plekken langs en weer terug knallen
Boeiend, gewoon wat meer mensenquote:Op maandag 2 augustus 2010 11:09 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik, RenRen-, wie wil je nog meer?
Wie?quote:Op maandag 2 augustus 2010 11:11 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Boeiend, gewoon wat meer mensen
K-mail is trouwens jarig vandaag
Hey Bart, ik hoor net dat ik naar de 11-jaar meet kom van Vinnie.quote:Op maandag 2 augustus 2010 11:11 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Boeiend, gewoon wat meer mensen
K-mail is trouwens jarig vandaag
Niet van mij, van FOK!!quote:Op maandag 2 augustus 2010 11:12 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Hey Bart, ik hoor net dat ik naar de 11-jaar meet kom van Vinnie.
Kameelquote:
Ja, zoiets hoor ik ook!quote:Op maandag 2 augustus 2010 11:12 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Hey Bart, ik hoor net dat ik naar de 11-jaar meet kom van Vinnie.
Hmm zegt me wel wat. Misschien wel van na mijn tijd? Geef is een profiel?quote:Op maandag 2 augustus 2010 11:14 schreef Bravebart het volgende:
[..]
KameelWas dat ook al voor jouw tijd?
Zo iemand zijn verjaardag onthoud je wel en de mijne nietquote:Op maandag 2 augustus 2010 11:14 schreef Bravebart het volgende:
[..]
KameelWas dat ook al voor jouw tijd?
Fotoboek van K-mailquote:Op maandag 2 augustus 2010 11:24 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Hmm zegt me wel wat. Misschien wel van na mijn tijd? Geef is een profiel?
Nee, ik zag hem toevallig in het fobo genoemd staanquote:Op maandag 2 augustus 2010 11:25 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Zo iemand zijn verjaardag onthoud je wel en de mijne niet
Meld je het ff als je het gevonden hebt?quote:Op maandag 2 augustus 2010 11:44 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Gefeliciteerd voor iedereen die jarig is geweest of moet worden!
T_C gaat even d'r leven opzoeken.
Dat is weer zo leveloosquote:Op maandag 2 augustus 2010 11:45 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Meld je het ff als je het gevonden hebt?
Verbrand?quote:Op maandag 2 augustus 2010 11:48 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Ik zweer ik ben echt knalrood
Leven is maar relatief!quote:Op maandag 2 augustus 2010 11:46 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Dat is weer zo leveloos
quote:
quote:Op maandag 2 augustus 2010 11:39 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Zo. In een keer er 20 minuten doorheen geknald met hardlopen.
oh. Van een beetje hardlopenquote:
Kut dus, iPodquote:
Oh?quote:
Haha wat dan?quote:Op maandag 2 augustus 2010 12:22 schreef mstr het volgende:
[..]
Heb echt het ultieme begin van een dag.
Half 2 slapen, half 10 wakker worden, om 10 uur weer in slaap vallen en dan om half 12 wakker worden van de telefoon die 20 keer overgaat omdat m'n moeder 'm niet hoorde en ik dus mijn bed uit moest om hem op te pakken.quote:
Das kutquote:Op maandag 2 augustus 2010 12:26 schreef mstr het volgende:
[..]
Half 2 slapen, half 10 wakker worden, om 10 uur weer in slaap vallen en dan om half 12 wakker worden van de telefoon die 20 keer overgaat omdat m'n moeder 'm niet hoorde en ik dus mijn bed uit moest om hem op te pakken.
Toch mooi 10 uur geslapenquote:Op maandag 2 augustus 2010 12:26 schreef mstr het volgende:
[..]
Half 2 slapen, half 10 wakker worden, om 10 uur weer in slaap vallen en dan om half 12 wakker worden van de telefoon die 20 keer overgaat omdat m'n moeder 'm niet hoorde en ik dus mijn bed uit moest om hem op te pakken.
Half 1 slapen, 5:30 gaat de wekker. En dat vorige week ook.quote:Op maandag 2 augustus 2010 12:26 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik heb afgelopen 4 weken fulltime gewerkt, dus ben zo lang slapen niet gewend.quote:Op maandag 2 augustus 2010 12:27 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Half 1 slapen, 5:30 gaat de wekker. En dat vorige week ook.
Ideaal, recht uit je vakantie naar een nieuwe vakantiebaan
Werken is kutquote:Op maandag 2 augustus 2010 12:28 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik heb afgelopen 4 weken fulltime gewerkt, dus ben zo lang slapen niet gewend.
En dan ben je ineens behoorlijk brak als je zo lang slaapt.
Jaquote:Op maandag 2 augustus 2010 12:31 schreef tubacloud het volgende:
Dat is wel altijd kut als je lang slaapt
De vermoeidheid van het slapen zelf
quote:Op maandag 2 augustus 2010 12:34 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik vind het helemaal niet erg en je verdient er lekker geld mee.
quote:Op maandag 2 augustus 2010 12:34 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik vind het helemaal niet erg en je verdient er lekker geld mee.
1600 euro per maand om op kantoor te zitten. Niemand die op mijn scherm kijkt, dus ik kan naast mijn werk doen wat ik wil.quote:
Wat doe je precies?quote:Op maandag 2 augustus 2010 12:37 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
1600 euro per maand om op kantoor te zitten. Niemand die op mijn scherm kijkt, dus ik kan naast mijn werk doen wat ik wil.
Daar komt bij dat ik uniek werk heb voor het bedrijf, dus het valt ook niet op als ik wat langzamer ben. En nee, ik ben niet expres tijd aan het rekken om meer geld te verdienen.
2 bibliotheken vol met onderdelen in een tekenprogramma nalopen en samenvoegen.quote:
In zijn profiel staat vakkenvullerquote:
Kakwerk.quote:Op maandag 2 augustus 2010 12:41 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
2 bibliotheken vol met onderdelen in een tekenprogramma nalopen en samenvoegen.
Vooral Flensen, bouten en moeren.
Moet je maar net kunnen (en willen).quote:Op maandag 2 augustus 2010 12:41 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
2 bibliotheken vol met onderdelen in een tekenprogramma nalopen en samenvoegen.
Vooral Flensen, bouten en moeren.
Wat is jouw werk? Verder sluit dit aan bij wat ik later ga doen. Ik heb nu in 6 dagen al meer geleerd over dit programma dan in 2 jaar op schoolquote:
Verdiende ik maar zoveel als vakkenvullerquote:Op maandag 2 augustus 2010 12:41 schreef tubacloud het volgende:
[..]
In zijn profiel staat vakkenvuller
Zie PI.quote:Op maandag 2 augustus 2010 12:43 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Wat is jouw werk? Verder sluit dit aan bij wat ik later ga doen. Ik heb nu in 6 dagen al meer geleerd over dit programma dan in 2 jaar op school
Dat is ook gewoon kutwerk. Maar dit intreseert me ook echtquote:Op maandag 2 augustus 2010 12:47 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Zie PI.
Ik heb geen vast werk, verdien mijn meeste geld als webdeveloper maar heb de afgelopen week 4 dagen lang barcodes ingescand om de productlocatie van een magazijn goed in beeld te krijgen. Tevens de rest van de winkel moeten scannen, een hels karwei
Binnenkort ga ik misschien nog wat bij een elektricien doen. (Domotica programmeren)
Gewoon even langsgaanquote:Op maandag 2 augustus 2010 12:47 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik had ee open sollicitatie naar een architectenbureau dat 100m van mijn huis zit gestuurd en heb nog steeds niets terug.
Bij een open sollicitatie is dat aardig normaal hoor.quote:Op maandag 2 augustus 2010 12:47 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik had ee open sollicitatie naar een architectenbureau dat 100m van mijn huis zit gestuurd en heb nog steeds niets terug.
Allebei niet.quote:Op maandag 2 augustus 2010 12:50 schreef Marco001 het volgende:
lekker..
Mstr, dilemma:
Zag zelf deze:
http://www.korendijktrading.nl/occasions/501-Ford-Puma-1.7--.html
maar nu kwam mijn pa net aan met deze, die vind hij heel mooi en ik eigenlijk ook wel, maar nu zit ik te twijfelen: de goedkopere Puma, of de leukee cabrio met als voordeel veel meer luxe, betere sound en het cabriogevoel?
http://www.korendijktrading.nl/occasions/500-MG--MGF---MG-F.html
Ze kunnen toch een mailtje sturen dat ik be afgewezen ofzo, zo veel moeite kost dat niet. En ik was al langsgeweestquote:Op maandag 2 augustus 2010 12:49 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Bij een open sollicitatie is dat aardig normaal hoor.
Ik zou voor de puma gaan. Ook nog is goedkoper in onderhoud, en waarschijnlijk in gebruik.quote:Op maandag 2 augustus 2010 12:50 schreef Marco001 het volgende:
lekker..
Mstr, dilemma:
Zag zelf deze:
maar nu kwam mijn pa net aan met deze, die vind hij heel mooi en ik eigenlijk ook wel, maar nu zit ik te twijfelen: de goedkopere Puma, of de leukee cabrio met als voordeel veel meer luxe, betere sound en het cabriogevoel?
Ford Puma omdat er meer mensen inpassen, logisch.quote:Op maandag 2 augustus 2010 12:50 schreef Marco001 het volgende:
lekker..
Mstr, dilemma:
Zag zelf deze:
Dan is het wel lomp ja.quote:Op maandag 2 augustus 2010 12:53 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ze kunnen toch een mailtje sturen dat ik be afgewezen ofzo, zo veel moeite kost dat niet. En ik was al langsgeweest
Koop dan een MX-5 als je een cabrio neemtquote:Op maandag 2 augustus 2010 12:50 schreef Marco001 het volgende:
lekker..
Mstr, dilemma:
Zag zelf deze:
Ik zit ook in een dipjequote:Op maandag 2 augustus 2010 12:55 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik heb het gevoel dat ik een dip heb na 5 dagen XTC.
Dat de Puma een wijvenauto is boeit me niet zo, ze rijden echt geweldig.. Zelfs de 1.4, die op papier langzamer is als onze 206 1.4, had ik echt een WOW gevoel in... helemaal toen ik tijdens een proefrit in een 1.4 in de bochten vrij makkelijk een Supra bij kon houden van het nieuwste model..) verzekering is inderdaad lastig.. maar ik heb l 3 schadevrije jaren weten te onderhandelen bij Unive.. (dankzij taxiwerk + Trials.. )quote:Op maandag 2 augustus 2010 12:52 schreef mstr het volgende:
[..]
Allebei niet.
Puma is een wijvenauto en die MG staat meer kapot in de garage dan je er mee rijdt.
En cabrio is duurder in verzekering.
Verslaafd?quote:Op maandag 2 augustus 2010 12:55 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik heb het gevoel dat ik een dip heb na 5 dagen XTC.
Je kan ook iets met photoshop maken.. das pas vet,quote:Op maandag 2 augustus 2010 12:56 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Het was nog wel zo'n perfecte sollicitatiebrief.
MX5 is ubergaaf inderdaad.. alleen lastig te vinden indien >2000, <100.000 km. max c.a. 7000 euro.quote:Op maandag 2 augustus 2010 12:55 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Koop dan een MX-5 als je een cabrio neemt
In de supermarkt.quote:Op maandag 2 augustus 2010 12:58 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Mijn serotine is op ofzo, waar is chocola als je het nodig hebt.
Je wat? Gewoon iets eten dan. Hoeft niet speciaal chocola te zijnquote:Op maandag 2 augustus 2010 12:58 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Mijn serotine is op ofzo, waar is chocola als je het nodig hebt.
quote:Op maandag 2 augustus 2010 12:56 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Dat de Puma een wijvenauto is boeit me niet zo, ze rijden echt geweldig.. Zelfs de 1.4, die op papier langzamer is als onze 206 1.4, had ik echt een WOW gevoel in... helemaal toen ik tijdens een proefrit in een 1.4 in de bochten vrij makkelijk een Supra bij kon houden van het nieuwste model..) verzekering is inderdaad lastig.. maar ik heb l 3 schadevrije jaren weten te onderhandelen bij Unive.. (dankzij taxiwerk + Trials.. )
quote:Op maandag 2 augustus 2010 12:53 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ford Puma omdat er meer mensen inpassen, logisch.
quote:Op maandag 2 augustus 2010 12:55 schreef Japsnars het volgende:
Hier moet je kijken:
http://www.autotrader.nl/(...)&postcode=&afstand=0
Met zulke eisen red je het bij een MX-5 niet neequote:Op maandag 2 augustus 2010 12:58 schreef Marco001 het volgende:
[..]
MX5 is ubergaaf inderdaad.. alleen lastig te vinden indien >2000, <100.000 km. max c.a. 7000 euro.
ennuh, een A4 gaat het niet worden.. te duur in verzekering, en dat model vind ik niet zo, plus ze zijn te zwaar.
Dat is lief.quote:Op maandag 2 augustus 2010 13:00 schreef Mexicaantje. het volgende:
Oh trouwens, mocht ik de lapo hebbn mag mstr nieuwe topic openen
Wat een leven ouwe, verschrikkelijkquote:Op maandag 2 augustus 2010 12:26 schreef mstr het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |