Dat weet ik wel zekerquote:Op maandag 2 augustus 2010 07:33 schreef Hyman het volgende:
Zeroku heeft me ingehaald qua postshe must have totally no life at all!
Tjetter? De msn van Twitter?quote:Op maandag 2 augustus 2010 10:13 schreef Mexicaantje. het volgende:
Nee hij ging een leuk gesprek met me voeren op Tjetter
Wat is dat? Chatten met willekeurige mensen terwijl andere mensen meelezen?quote:
Dat heb ik ook. En het is niet meer dan kleren wassen en de kliko buitenzetten.quote:Op maandag 2 augustus 2010 10:35 schreef Sjoegerd het volgende:
Zo ouders zijn een tijdje weg.. Natuurlijk krijg je dan een lijst met dingen om te doen
Vuilnis buiten zetten, druivenplant water geven, vissen voeren en daarnaast voor de hond zorgen. Maar die laat vanzelf wel merken als er iets isquote:Op maandag 2 augustus 2010 10:38 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dat heb ik ook. En het is niet meer dan kleren wassen en de kliko buitenzetten.
Het hout wat verzaagt moet worden doet mijn broertje
Tjezus, wat een waslijst! hou je het vol?quote:Op maandag 2 augustus 2010 10:41 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Vuilnis buiten zetten, druivenplant water geven, vissen voeren en daarnaast voor de hond zorgen. Maar die laat vanzelf wel merken als er iets is
Zwaar leven heb je zeg!quote:Op maandag 2 augustus 2010 10:41 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Vuilnis buiten zetten, druivenplant water geven, vissen voeren en daarnaast voor de hond zorgen. Maar die laat vanzelf wel merken als er iets is
Ja, wat?quote:
Ik heb het idee dat ik nog dingen vergeetquote:Op maandag 2 augustus 2010 10:42 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Tjezus, wat een waslijst! hou je het vol?
Jezelf verzorgen?quote:Op maandag 2 augustus 2010 10:45 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat ik nog dingen vergeet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |