Bart en ik hebben een supervet gesprek.quote:Op maandag 2 augustus 2010 01:21 schreef killerbee911 het volgende:
toen werd het een beetje rustig hier
quote:Op maandag 2 augustus 2010 01:22 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Bart en ik hebben een supervet gesprek.
Huh? Ik zit er al niet meer op hoor?quote:Op maandag 2 augustus 2010 01:22 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Bart en ik hebben een supervet gesprek.
Mag hoor!quote:Op maandag 2 augustus 2010 01:23 schreef Naughty_Dog het volgende:
Ja, ik ben aan het fappen op Noor, sorry.
Huhhhquote:Op maandag 2 augustus 2010 01:24 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Huh? Ik zit er al niet meer op hoor?
xD linkquote:
Sorry hunniejquote:
quote:
Pics?quote:Op maandag 2 augustus 2010 01:33 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Ouders thuis, niet tevreden over het huis maar niet ontevreden over mijn piercing.
Life is good
Ik zag las eerst de post voordat ik zag dat jij het was, stelde me iets heel anders voor bij de tekstquote:Op maandag 2 augustus 2010 01:36 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
toen hij er 2 seconden in zat en ik me behoorlijk misselijk voelde
Toffe fotoquote:
naaaaasty.quote:Op maandag 2 augustus 2010 01:46 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik zag las eerst de post voordat ik zag dat jij het was, stelde me iets heel anders voor bij de tekst![]()
Het is echt een mindfuck.quote:
http://www.22tracks.com/#/beats/ Was destijds wel heel chill, even kijken hoe de nieuwe klinkt.quote:Op maandag 2 augustus 2010 02:59 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
http://www.22tracks.com/#/rock
ik vind het allemaal niet zo geweldig
HudMoquote:Op maandag 2 augustus 2010 03:01 schreef Japsnars het volgende:
[..]
http://www.22tracks.com/#/beats/ Was destijds wel heel chill, even kijken hoe de nieuwe klinkt.
Beatport.quote:Op maandag 2 augustus 2010 03:03 schreef Japsnars het volgende:
Oh, ik ga altijd op last.fm, de tipparade, mtv brand new, beatport, soundcloud en youtube rondzoeken
Dat weet ik wel zekerquote:Op maandag 2 augustus 2010 07:33 schreef Hyman het volgende:
Zeroku heeft me ingehaald qua postshe must have totally no life at all!
Tjetter? De msn van Twitter?quote:Op maandag 2 augustus 2010 10:13 schreef Mexicaantje. het volgende:
Nee hij ging een leuk gesprek met me voeren op Tjetter
Wat is dat? Chatten met willekeurige mensen terwijl andere mensen meelezen?quote:
Dat heb ik ook. En het is niet meer dan kleren wassen en de kliko buitenzetten.quote:Op maandag 2 augustus 2010 10:35 schreef Sjoegerd het volgende:
Zo ouders zijn een tijdje weg.. Natuurlijk krijg je dan een lijst met dingen om te doen
Vuilnis buiten zetten, druivenplant water geven, vissen voeren en daarnaast voor de hond zorgen. Maar die laat vanzelf wel merken als er iets isquote:Op maandag 2 augustus 2010 10:38 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dat heb ik ook. En het is niet meer dan kleren wassen en de kliko buitenzetten.
Het hout wat verzaagt moet worden doet mijn broertje
Tjezus, wat een waslijst! hou je het vol?quote:Op maandag 2 augustus 2010 10:41 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Vuilnis buiten zetten, druivenplant water geven, vissen voeren en daarnaast voor de hond zorgen. Maar die laat vanzelf wel merken als er iets is
Zwaar leven heb je zeg!quote:Op maandag 2 augustus 2010 10:41 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Vuilnis buiten zetten, druivenplant water geven, vissen voeren en daarnaast voor de hond zorgen. Maar die laat vanzelf wel merken als er iets is
Ja, wat?quote:
Ik heb het idee dat ik nog dingen vergeetquote:Op maandag 2 augustus 2010 10:42 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Tjezus, wat een waslijst! hou je het vol?
Jezelf verzorgen?quote:Op maandag 2 augustus 2010 10:45 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat ik nog dingen vergeet
Poepgat, hahahahahahahahahahaha.quote:
Oh koffie goeie! Je hebt zeker van die laffe slootwater koffie?quote:Op maandag 2 augustus 2010 10:46 schreef Mexicaantje. het volgende:
Baaaarrrttttt ik ben fucking moe en mijn soepkom koffie helpt niet. x(
Ohja voor mezelf zorgen en af en toe de snorfiets van pap uitlatenquote:Op maandag 2 augustus 2010 10:46 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Jezelf verzorgen?
Tevens moet ik vanavond eten. 1 persoons maaltijd. Wat zal ik eten?
Gewoon 10 minuten onder de douchen zetten en af en toe een scheut Badedas naar binnen gooienquote:
Hondenshampoo!quote:Op maandag 2 augustus 2010 10:51 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Gewoon 10 minuten onder de douchen zetten en af en toe een scheut Badedas naar binnen gooien
Nah, ik wil zelf ff koken.quote:Op maandag 2 augustus 2010 10:48 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ohja voor mezelf zorgen en af en toe de snorfiets van pap uitlaten
Ik moet ook nog bekijken wat we gaan eten. Heb ook nog een broer en zus thuis, ben benieuwd of die ook mee eten
Haal chinees ofzo
Dat laat ik wel aan mijn zus over denk ikquote:
Ben blij dat ik geen huisdieren hebquote:Op maandag 2 augustus 2010 10:53 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Dat laat ik wel aan mijn zus over denk ik
Ga even de hond knuffelen, beestje vind t niet zo leuk dat mijn ouders weg zijn
Ik zie er geen directe reden toe.quote:Op maandag 2 augustus 2010 10:51 schreef kanovinnie het volgende:
Gaat er nog een PUBer naar die 11 jaars meet toe?
Bier? En een stomdronken Kano?quote:Op maandag 2 augustus 2010 10:54 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik zie er geen directe reden toe.
Ik gok van niet. Geen idee waar het is en hoe het gaat zijn, maar. Ja, nee, weet nietquote:Op maandag 2 augustus 2010 10:51 schreef kanovinnie het volgende:
Gaat er nog een PUBer naar die 11 jaars meet toe?
Ergens in Twente, details staan in GCquote:Op maandag 2 augustus 2010 10:55 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik gok van niet. Geen idee waar het is en hoe het gaat zijn, maar. Ja, nee, weet niet
Ik zie de foto's wel tegemoetquote:
Bij twente denk ik al gelijk NEUUU.quote:Op maandag 2 augustus 2010 10:57 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ergens in Twente, details staan in GC
Ach ben er aan gewend, dan gaat het vanzelfquote:Op maandag 2 augustus 2010 10:54 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ben blij dat ik geen huisdieren heb
Nee. Je moet erbij zijn!quote:
Blijf slapen/zoek een hotel in de buurt!quote:Op maandag 2 augustus 2010 10:58 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Bij twente denk ik al gelijk NEUUU.
Moet ik dan vroeg weg enzo. Nah.
Kamperen is een no-go, en ik heb geen zin om er veel geld aan uit te geven, aan een meetinkjequote:Op maandag 2 augustus 2010 11:01 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Blijf slapen/zoek een hotel in de buurt!
Kamperenquote:Op maandag 2 augustus 2010 11:02 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Kamperen is een no-go, en ik heb geen zin om er veel geld aan uit te geven, aan een meetinkje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |