Poepgat, hahahahahahahahahahaha.quote:
Oh koffie goeie! Je hebt zeker van die laffe slootwater koffie?quote:Op maandag 2 augustus 2010 10:46 schreef Mexicaantje. het volgende:
Baaaarrrttttt ik ben fucking moe en mijn soepkom koffie helpt niet. x(
Ohja voor mezelf zorgen en af en toe de snorfiets van pap uitlatenquote:Op maandag 2 augustus 2010 10:46 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Jezelf verzorgen?
Tevens moet ik vanavond eten. 1 persoons maaltijd. Wat zal ik eten?
Gewoon 10 minuten onder de douchen zetten en af en toe een scheut Badedas naar binnen gooienquote:
Hondenshampoo!quote:Op maandag 2 augustus 2010 10:51 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Gewoon 10 minuten onder de douchen zetten en af en toe een scheut Badedas naar binnen gooien
Nah, ik wil zelf ff koken.quote:Op maandag 2 augustus 2010 10:48 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ohja voor mezelf zorgen en af en toe de snorfiets van pap uitlaten
Ik moet ook nog bekijken wat we gaan eten. Heb ook nog een broer en zus thuis, ben benieuwd of die ook mee eten
Haal chinees ofzo
Dat laat ik wel aan mijn zus over denk ikquote:
Ben blij dat ik geen huisdieren hebquote:Op maandag 2 augustus 2010 10:53 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Dat laat ik wel aan mijn zus over denk ik
Ga even de hond knuffelen, beestje vind t niet zo leuk dat mijn ouders weg zijn
Ik zie er geen directe reden toe.quote:Op maandag 2 augustus 2010 10:51 schreef kanovinnie het volgende:
Gaat er nog een PUBer naar die 11 jaars meet toe?
Bier? En een stomdronken Kano?quote:Op maandag 2 augustus 2010 10:54 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik zie er geen directe reden toe.
Ik gok van niet. Geen idee waar het is en hoe het gaat zijn, maar. Ja, nee, weet nietquote:Op maandag 2 augustus 2010 10:51 schreef kanovinnie het volgende:
Gaat er nog een PUBer naar die 11 jaars meet toe?
Ergens in Twente, details staan in GCquote:Op maandag 2 augustus 2010 10:55 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik gok van niet. Geen idee waar het is en hoe het gaat zijn, maar. Ja, nee, weet niet
Ik zie de foto's wel tegemoetquote:
Bij twente denk ik al gelijk NEUUU.quote:Op maandag 2 augustus 2010 10:57 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ergens in Twente, details staan in GC
Ach ben er aan gewend, dan gaat het vanzelfquote:Op maandag 2 augustus 2010 10:54 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ben blij dat ik geen huisdieren heb
Nee. Je moet erbij zijn!quote:
Blijf slapen/zoek een hotel in de buurt!quote:Op maandag 2 augustus 2010 10:58 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Bij twente denk ik al gelijk NEUUU.
Moet ik dan vroeg weg enzo. Nah.
Kamperen is een no-go, en ik heb geen zin om er veel geld aan uit te geven, aan een meetinkjequote:Op maandag 2 augustus 2010 11:01 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Blijf slapen/zoek een hotel in de buurt!
Kamperenquote:Op maandag 2 augustus 2010 11:02 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Kamperen is een no-go, en ik heb geen zin om er veel geld aan uit te geven, aan een meetinkje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |