Juistem!quote:
Ik slaap echt niet lekkerder op een luchtbed dan op mijn eigen bedquote:Op maandag 2 augustus 2010 11:03 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Juistem!
Als je zo'n dik luchtbed regelt slaap je net zo goed als op een gewoon bed, je bent dan alleen wel " fout" bezig.
Ik niet. Met kleine tentjes is het nog geweldiger, moet je nog een beetje improviseren met dingenquote:Op maandag 2 augustus 2010 11:03 schreef RenRen- het volgende:
[..]
, slechtste ervaringen met kamperen
Kramp, warm, dode mensen uit openbare toiletten, geen fatsoenlijke douche met allemaal zwarte prut op de grond. Bahbahbah.quote:Op maandag 2 augustus 2010 11:05 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik niet. Met kleine tentjes is het nog geweldiger, moet je nog een beetje improviseren met dingen. Barbecueën onder een stuk zeil bijvoorbeeld
Dan heb je gewoon een kankercamping om t zo maar te zeggenquote:Op maandag 2 augustus 2010 11:06 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Kramp, warm, dode mensen uit openbare toiletten, geen fatsoenlijke douche met allemaal zwarte prut op de grond. Bahbahbah.
Het was een best goede camping, maar mensen zijn gewoon ranzig en asociaal.quote:Op maandag 2 augustus 2010 11:06 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Dan heb je gewoon een kankercamping om t zo maar te zeggen.
BBQ? Je bedoelt op een 1pits gasstel een maaltijd bereiden, nadat je net je tentje hebt opgezet na een dag treinen.quote:Op maandag 2 augustus 2010 11:05 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik niet. Met kleine tentjes is het nog geweldiger, moet je nog een beetje improviseren met dingen. Barbecueën onder een stuk zeil bijvoorbeeld
Tja, het is niet zo schoon als thuis, maar bij de meeste campings is het goed te doen hoor.quote:Op maandag 2 augustus 2010 11:06 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Kramp, warm, dode mensen uit openbare toiletten, geen fatsoenlijke douche met allemaal zwarte prut op de grond. Bahbahbah.
I need schoon.quote:Op maandag 2 augustus 2010 11:07 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Tja, het is niet zo schoon als thuis, maar bij de meeste campings is het goed te doen hoor.
Nah, dan moeten er wel meer toffe mensen komenquote:
Ik, RenRen-, wie wil je nog meer?quote:Op maandag 2 augustus 2010 11:09 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nah, dan moeten er wel meer toffe mensen komen
Tja wij deden niet zo moeilijk. Met de auto naar Oostenrijk knallen, daar wat plekken langs en weer terug knallenquote:Op maandag 2 augustus 2010 11:07 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
BBQ? Je bedoelt op een 1pits gasstel een maaltijd bereiden, nadat je net je tentje hebt opgezet na een dag treinen.
backpacken, zulke toffe vakanties waren dat
[..]
Tja, het is niet zo schoon als thuis, maar bij de meeste campings is het goed te doen hoor.
Backpacken is gewoon tof.quote:Op maandag 2 augustus 2010 11:09 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Tja wij deden niet zo moeilijk. Met de auto naar Oostenrijk knallen, daar wat plekken langs en weer terug knallen
Boeiend, gewoon wat meer mensenquote:Op maandag 2 augustus 2010 11:09 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik, RenRen-, wie wil je nog meer?
Wie?quote:Op maandag 2 augustus 2010 11:11 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Boeiend, gewoon wat meer mensen
K-mail is trouwens jarig vandaag
Hey Bart, ik hoor net dat ik naar de 11-jaar meet kom van Vinnie.quote:Op maandag 2 augustus 2010 11:11 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Boeiend, gewoon wat meer mensen
K-mail is trouwens jarig vandaag
Niet van mij, van FOK!!quote:Op maandag 2 augustus 2010 11:12 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Hey Bart, ik hoor net dat ik naar de 11-jaar meet kom van Vinnie.
Kameelquote:
Ja, zoiets hoor ik ook!quote:Op maandag 2 augustus 2010 11:12 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Hey Bart, ik hoor net dat ik naar de 11-jaar meet kom van Vinnie.
Hmm zegt me wel wat. Misschien wel van na mijn tijd? Geef is een profiel?quote:Op maandag 2 augustus 2010 11:14 schreef Bravebart het volgende:
[..]
KameelWas dat ook al voor jouw tijd?
Zo iemand zijn verjaardag onthoud je wel en de mijne nietquote:Op maandag 2 augustus 2010 11:14 schreef Bravebart het volgende:
[..]
KameelWas dat ook al voor jouw tijd?
Fotoboek van K-mailquote:Op maandag 2 augustus 2010 11:24 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Hmm zegt me wel wat. Misschien wel van na mijn tijd? Geef is een profiel?
Nee, ik zag hem toevallig in het fobo genoemd staanquote:Op maandag 2 augustus 2010 11:25 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Zo iemand zijn verjaardag onthoud je wel en de mijne niet
Meld je het ff als je het gevonden hebt?quote:Op maandag 2 augustus 2010 11:44 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Gefeliciteerd voor iedereen die jarig is geweest of moet worden!
T_C gaat even d'r leven opzoeken.
Dat is weer zo leveloosquote:Op maandag 2 augustus 2010 11:45 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Meld je het ff als je het gevonden hebt?
Verbrand?quote:Op maandag 2 augustus 2010 11:48 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Ik zweer ik ben echt knalrood
Leven is maar relatief!quote:Op maandag 2 augustus 2010 11:46 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Dat is weer zo leveloos
quote:
quote:Op maandag 2 augustus 2010 11:39 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Zo. In een keer er 20 minuten doorheen geknald met hardlopen.
oh. Van een beetje hardlopenquote:
Kut dus, iPodquote:
Oh?quote:
Haha wat dan?quote:Op maandag 2 augustus 2010 12:22 schreef mstr het volgende:
[..]
Heb echt het ultieme begin van een dag.
Half 2 slapen, half 10 wakker worden, om 10 uur weer in slaap vallen en dan om half 12 wakker worden van de telefoon die 20 keer overgaat omdat m'n moeder 'm niet hoorde en ik dus mijn bed uit moest om hem op te pakken.quote:
Das kutquote:Op maandag 2 augustus 2010 12:26 schreef mstr het volgende:
[..]
Half 2 slapen, half 10 wakker worden, om 10 uur weer in slaap vallen en dan om half 12 wakker worden van de telefoon die 20 keer overgaat omdat m'n moeder 'm niet hoorde en ik dus mijn bed uit moest om hem op te pakken.
Toch mooi 10 uur geslapenquote:Op maandag 2 augustus 2010 12:26 schreef mstr het volgende:
[..]
Half 2 slapen, half 10 wakker worden, om 10 uur weer in slaap vallen en dan om half 12 wakker worden van de telefoon die 20 keer overgaat omdat m'n moeder 'm niet hoorde en ik dus mijn bed uit moest om hem op te pakken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |