Meld je het ff als je het gevonden hebt?quote:Op maandag 2 augustus 2010 11:44 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Gefeliciteerd voor iedereen die jarig is geweest of moet worden!
T_C gaat even d'r leven opzoeken.
Dat is weer zo leveloosquote:Op maandag 2 augustus 2010 11:45 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Meld je het ff als je het gevonden hebt?
Verbrand?quote:Op maandag 2 augustus 2010 11:48 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Ik zweer ik ben echt knalrood
Leven is maar relatief!quote:Op maandag 2 augustus 2010 11:46 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Dat is weer zo leveloos
quote:
quote:Op maandag 2 augustus 2010 11:39 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Zo. In een keer er 20 minuten doorheen geknald met hardlopen.
oh. Van een beetje hardlopenquote:
Kut dus, iPodquote:
Oh?quote:
Haha wat dan?quote:Op maandag 2 augustus 2010 12:22 schreef mstr het volgende:
[..]
Heb echt het ultieme begin van een dag.
Half 2 slapen, half 10 wakker worden, om 10 uur weer in slaap vallen en dan om half 12 wakker worden van de telefoon die 20 keer overgaat omdat m'n moeder 'm niet hoorde en ik dus mijn bed uit moest om hem op te pakken.quote:
Das kutquote:Op maandag 2 augustus 2010 12:26 schreef mstr het volgende:
[..]
Half 2 slapen, half 10 wakker worden, om 10 uur weer in slaap vallen en dan om half 12 wakker worden van de telefoon die 20 keer overgaat omdat m'n moeder 'm niet hoorde en ik dus mijn bed uit moest om hem op te pakken.
Toch mooi 10 uur geslapenquote:Op maandag 2 augustus 2010 12:26 schreef mstr het volgende:
[..]
Half 2 slapen, half 10 wakker worden, om 10 uur weer in slaap vallen en dan om half 12 wakker worden van de telefoon die 20 keer overgaat omdat m'n moeder 'm niet hoorde en ik dus mijn bed uit moest om hem op te pakken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |