Half 1 slapen, 5:30 gaat de wekker. En dat vorige week ook.quote:Op maandag 2 augustus 2010 12:26 schreef mstr het volgende:
[..]
Half 2 slapen, half 10 wakker worden, om 10 uur weer in slaap vallen en dan om half 12 wakker worden van de telefoon die 20 keer overgaat omdat m'n moeder 'm niet hoorde en ik dus mijn bed uit moest om hem op te pakken.
Ik heb afgelopen 4 weken fulltime gewerkt, dus ben zo lang slapen niet gewend.quote:Op maandag 2 augustus 2010 12:27 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Half 1 slapen, 5:30 gaat de wekker. En dat vorige week ook.
Ideaal, recht uit je vakantie naar een nieuwe vakantiebaan
Werken is kutquote:Op maandag 2 augustus 2010 12:28 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik heb afgelopen 4 weken fulltime gewerkt, dus ben zo lang slapen niet gewend.
En dan ben je ineens behoorlijk brak als je zo lang slaapt.
Jaquote:Op maandag 2 augustus 2010 12:31 schreef tubacloud het volgende:
Dat is wel altijd kut als je lang slaapt
De vermoeidheid van het slapen zelf
quote:Op maandag 2 augustus 2010 12:34 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik vind het helemaal niet erg en je verdient er lekker geld mee.
quote:Op maandag 2 augustus 2010 12:34 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik vind het helemaal niet erg en je verdient er lekker geld mee.
1600 euro per maand om op kantoor te zitten. Niemand die op mijn scherm kijkt, dus ik kan naast mijn werk doen wat ik wil.quote:
Wat doe je precies?quote:Op maandag 2 augustus 2010 12:37 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
1600 euro per maand om op kantoor te zitten. Niemand die op mijn scherm kijkt, dus ik kan naast mijn werk doen wat ik wil.
Daar komt bij dat ik uniek werk heb voor het bedrijf, dus het valt ook niet op als ik wat langzamer ben. En nee, ik ben niet expres tijd aan het rekken om meer geld te verdienen.
2 bibliotheken vol met onderdelen in een tekenprogramma nalopen en samenvoegen.quote:
In zijn profiel staat vakkenvullerquote:
Kakwerk.quote:Op maandag 2 augustus 2010 12:41 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
2 bibliotheken vol met onderdelen in een tekenprogramma nalopen en samenvoegen.
Vooral Flensen, bouten en moeren.
Moet je maar net kunnen (en willen).quote:Op maandag 2 augustus 2010 12:41 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
2 bibliotheken vol met onderdelen in een tekenprogramma nalopen en samenvoegen.
Vooral Flensen, bouten en moeren.
Wat is jouw werk? Verder sluit dit aan bij wat ik later ga doen. Ik heb nu in 6 dagen al meer geleerd over dit programma dan in 2 jaar op schoolquote:
Verdiende ik maar zoveel als vakkenvullerquote:Op maandag 2 augustus 2010 12:41 schreef tubacloud het volgende:
[..]
In zijn profiel staat vakkenvuller
Zie PI.quote:Op maandag 2 augustus 2010 12:43 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Wat is jouw werk? Verder sluit dit aan bij wat ik later ga doen. Ik heb nu in 6 dagen al meer geleerd over dit programma dan in 2 jaar op school
Dat is ook gewoon kutwerk. Maar dit intreseert me ook echtquote:Op maandag 2 augustus 2010 12:47 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Zie PI.
Ik heb geen vast werk, verdien mijn meeste geld als webdeveloper maar heb de afgelopen week 4 dagen lang barcodes ingescand om de productlocatie van een magazijn goed in beeld te krijgen. Tevens de rest van de winkel moeten scannen, een hels karwei
Binnenkort ga ik misschien nog wat bij een elektricien doen. (Domotica programmeren)
Gewoon even langsgaanquote:Op maandag 2 augustus 2010 12:47 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik had ee open sollicitatie naar een architectenbureau dat 100m van mijn huis zit gestuurd en heb nog steeds niets terug.
Bij een open sollicitatie is dat aardig normaal hoor.quote:Op maandag 2 augustus 2010 12:47 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik had ee open sollicitatie naar een architectenbureau dat 100m van mijn huis zit gestuurd en heb nog steeds niets terug.
Allebei niet.quote:Op maandag 2 augustus 2010 12:50 schreef Marco001 het volgende:
lekker..
Mstr, dilemma:
Zag zelf deze:
http://www.korendijktrading.nl/occasions/501-Ford-Puma-1.7--.html
maar nu kwam mijn pa net aan met deze, die vind hij heel mooi en ik eigenlijk ook wel, maar nu zit ik te twijfelen: de goedkopere Puma, of de leukee cabrio met als voordeel veel meer luxe, betere sound en het cabriogevoel?
http://www.korendijktrading.nl/occasions/500-MG--MGF---MG-F.html
Ze kunnen toch een mailtje sturen dat ik be afgewezen ofzo, zo veel moeite kost dat niet. En ik was al langsgeweestquote:Op maandag 2 augustus 2010 12:49 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Bij een open sollicitatie is dat aardig normaal hoor.
Ik zou voor de puma gaan. Ook nog is goedkoper in onderhoud, en waarschijnlijk in gebruik.quote:Op maandag 2 augustus 2010 12:50 schreef Marco001 het volgende:
lekker..
Mstr, dilemma:
Zag zelf deze:
maar nu kwam mijn pa net aan met deze, die vind hij heel mooi en ik eigenlijk ook wel, maar nu zit ik te twijfelen: de goedkopere Puma, of de leukee cabrio met als voordeel veel meer luxe, betere sound en het cabriogevoel?
Ford Puma omdat er meer mensen inpassen, logisch.quote:Op maandag 2 augustus 2010 12:50 schreef Marco001 het volgende:
lekker..
Mstr, dilemma:
Zag zelf deze:
Dan is het wel lomp ja.quote:Op maandag 2 augustus 2010 12:53 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ze kunnen toch een mailtje sturen dat ik be afgewezen ofzo, zo veel moeite kost dat niet. En ik was al langsgeweest
Koop dan een MX-5 als je een cabrio neemtquote:Op maandag 2 augustus 2010 12:50 schreef Marco001 het volgende:
lekker..
Mstr, dilemma:
Zag zelf deze:
Ik zit ook in een dipjequote:Op maandag 2 augustus 2010 12:55 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik heb het gevoel dat ik een dip heb na 5 dagen XTC.
Dat de Puma een wijvenauto is boeit me niet zo, ze rijden echt geweldig.. Zelfs de 1.4, die op papier langzamer is als onze 206 1.4, had ik echt een WOW gevoel in... helemaal toen ik tijdens een proefrit in een 1.4 in de bochten vrij makkelijk een Supra bij kon houden van het nieuwste model..) verzekering is inderdaad lastig.. maar ik heb l 3 schadevrije jaren weten te onderhandelen bij Unive.. (dankzij taxiwerk + Trials.. )quote:Op maandag 2 augustus 2010 12:52 schreef mstr het volgende:
[..]
Allebei niet.
Puma is een wijvenauto en die MG staat meer kapot in de garage dan je er mee rijdt.
En cabrio is duurder in verzekering.
Verslaafd?quote:Op maandag 2 augustus 2010 12:55 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik heb het gevoel dat ik een dip heb na 5 dagen XTC.
Je kan ook iets met photoshop maken.. das pas vet,quote:Op maandag 2 augustus 2010 12:56 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Het was nog wel zo'n perfecte sollicitatiebrief.
MX5 is ubergaaf inderdaad.. alleen lastig te vinden indien >2000, <100.000 km. max c.a. 7000 euro.quote:Op maandag 2 augustus 2010 12:55 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Koop dan een MX-5 als je een cabrio neemt
In de supermarkt.quote:Op maandag 2 augustus 2010 12:58 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Mijn serotine is op ofzo, waar is chocola als je het nodig hebt.
Je wat? Gewoon iets eten dan. Hoeft niet speciaal chocola te zijnquote:Op maandag 2 augustus 2010 12:58 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Mijn serotine is op ofzo, waar is chocola als je het nodig hebt.
quote:Op maandag 2 augustus 2010 12:56 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Dat de Puma een wijvenauto is boeit me niet zo, ze rijden echt geweldig.. Zelfs de 1.4, die op papier langzamer is als onze 206 1.4, had ik echt een WOW gevoel in... helemaal toen ik tijdens een proefrit in een 1.4 in de bochten vrij makkelijk een Supra bij kon houden van het nieuwste model..) verzekering is inderdaad lastig.. maar ik heb l 3 schadevrije jaren weten te onderhandelen bij Unive.. (dankzij taxiwerk + Trials.. )
quote:Op maandag 2 augustus 2010 12:53 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ford Puma omdat er meer mensen inpassen, logisch.
quote:Op maandag 2 augustus 2010 12:55 schreef Japsnars het volgende:
Hier moet je kijken:
http://www.autotrader.nl/(...)&postcode=&afstand=0
Met zulke eisen red je het bij een MX-5 niet neequote:Op maandag 2 augustus 2010 12:58 schreef Marco001 het volgende:
[..]
MX5 is ubergaaf inderdaad.. alleen lastig te vinden indien >2000, <100.000 km. max c.a. 7000 euro.
ennuh, een A4 gaat het niet worden.. te duur in verzekering, en dat model vind ik niet zo, plus ze zijn te zwaar.
Dat is lief.quote:Op maandag 2 augustus 2010 13:00 schreef Mexicaantje. het volgende:
Oh trouwens, mocht ik de lapo hebbn mag mstr nieuwe topic openen
Wat een leven ouwe, verschrikkelijkquote:Op maandag 2 augustus 2010 12:26 schreef mstr het volgende:
[..]
Half 2 slapen, half 10 wakker worden, om 10 uur weer in slaap vallen en dan om half 12 wakker worden van de telefoon die 20 keer overgaat omdat m'n moeder 'm niet hoorde en ik dus mijn bed uit moest om hem op te pakken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |