Die puinhoop hebben we met zijn allen al gecreeerd, dus daar kunnen ze ons niet meer voor behoeden.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 19:19 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Ze willen zich doen voorkomen als oppermachtig en superieur; ze willen aanbeden worden, zodat de bevolking er zich door middel van indoctrinatie en hersenspoelling (dankzij televisie) erbij neerlegt en het als de doodsgewone zaak ter wereld gaat beschouwen.
Ze willen geruisloos en relaxed naar een totale dictatuur, ze willen geen rommel of opstanden.
Ik geef ze hierin trouwens groot gelijk; het wordt anders een puinhoop hier.
Ze houden van rust en orde. Ze hebben alles nog goed onder controle.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 19:34 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Die puinhoop hebben we met zijn allen al gecreeerd, dus daar kunnen ze ons niet meer voor behoeden.
Klinkt niet verkeerd eigenlijkquote:Op donderdag 12 augustus 2010 19:36 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Ze houden van rust en orde. Ze hebben alles nog goed onder controle.
Inderdaad, daarom sta ik ook eigenlijk een beetje aan hun kant.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 19:39 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Klinkt niet verkeerd eigenlijk
Als je de teringzooi in de wereld in ogenschouw neemt dan vind ik anders dat ze bar weinig rust, orde&controle hebben...quote:Op donderdag 12 augustus 2010 19:36 schreef Bankfurt het volgende:
Ze houden van rust en orde. Ze hebben alles nog goed onder controle.
Behalve de hardwerkende Noord-Europeaan. Die heeft amper door wat er allemaal zich afspeelt op het wereldtoneel. En ja journaal en kranten is bullshit.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:33 schreef YuckFou het volgende:
[..]
Als je de teringzooi in de wereld in ogenschouw neemt dan vind ik anders dat ze bar weinig rust, orde&controle hebben...
Hou je vast; er zit niets in.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 12:51 schreef raptorix het volgende:
Het grootste geheim is natuurlijk de inhoud van de Lingo tas!
Het gaat met name om de mensen van het blanke ras, ja.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 07:59 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Behalve de hardwerkende Noord-Europeaan. Die heeft amper door wat er allemaal zich afspeelt op het wereldtoneel. En ja journaal en kranten is bullshit.
Nou is aids in Afrika een bewezen gevolg van een bepaalde dokter die hier zo nu en dan aangehaald wordt als "wetenschapper" die de medische industrie doorheeft en voor het blok zet. Wat betekent dat dan? Is hij dan illumnatie of juist tegen illumnatie?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 17:01 schreef Bankfurt het volgende:
Zo'n Tsjunami in Atjeh, Aids in Afrika of een aardbeving in Haiti ruimt lekker op in hun ogen.
Het is de agenda van de Illuminati, en die is gebaseerd op een strategie van ritueel, DNA en mind-control.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 17:22 schreef Terecht het volgende:
Verpak je nu niet je eigen ietwat eigenaardige wereldbeeld als zijnde de ideologie van de illuminati?
Het is me duidelijk dat je die zaken aan de illuminati toeschrijft, maar ik mis onderbouwing dat dit ook daadwerkelijk het geval is. Ik ben niet zo lichtgelovig dat ik me zulke verhaaltjes zomaar op de mouw laat spelden, ik kijk aandachtig naar de beweringen die je doet voordat ik ze mezelf toe-eigen. Ik ben dus eigenlijk wel benieuwd wat voor dingen jij te vertellen hebt die ik volgens jou niet durf te zien. Try me.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 17:40 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Het is de agenda van de Illuminati, en die is gebaseerd op een strategie van ritueel, DNA en mind-control.
Ik ben toch duidelijk genoeg ?![]()
Het is misschien schokkend om te lezen voor jou en daarom richt je je pijlen op mij.
Dat precies hoe mind-control werkt. Men kijkt direkt de andere kant op als men dingen ziet die men niet durft te zien. Zo werkt dat ook met jou.
Dacht je soms dat die rituelen leuke feestjes waren ?
Er is nieuws voor jou: de misdaden van Marc Dutroux zijn daarmee vergeleken onschuldige spelletjes.
Ik heb niet meer de tijd om me bezig te houden met te diepe argumenten. Sorry, maar je zult het met mijn directe beweringen moeten doen. Ik kan alleen beloven dat ik alles heb gecontroleerd, en dat het juiste beweringen zijn.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 18:56 schreef Terecht het volgende:
[..]
Het is me duidelijk dat je die zaken aan de illuminati toeschrijft, maar ik mis onderbouwing dat dit ook daadwerkelijk het geval is. Ik ben niet zo lichtgelovig dat ik me zulke verhaaltjes zomaar op de mouw laat spelden, ik kijk aandachtig naar de beweringen die je doet voordat ik ze mezelf toe-eigen. Ik ben dus eigenlijk wel benieuwd wat voor dingen jij te vertellen hebt die ik volgens jou niet durf te zien. Try me.
Blanken hebben relatief de meeste genen van het Sterrenstelsel Lier; hun DNA bevat de beste mogelijkheden van mind-control voor het creeeren van een matrix.quote:Zo lijkt het me nogal vreemd dat de illuminati van mening zouden zijn dat blanken makkelijker te hersenspoelen zijn. Is hier onderzoek naar gedaan? Volgens mij zijn andere rassen net zo makkelijk - zo niet makkelijker- te manipuleren als blanken, te denken aan de Jappaners die zich in WO2 en masse de dood invochten
Ik heb het niet over geloof, ik heb het over programmeren van mensen.quote:, of de Zuid-Afrikaanse bevolking die haar regering's standpunten over AIDS massaal overnam. Je zou je zelfs kunnen afvragen of ras wel een rol speelt in de mate van lichtgelovigheid, of dat het meer een cultuur gerelateerd fenomeen is.
Niet een numeriek overwicht is aan de orde, wel een militair, politiek, financieel en vooral een Westers-cultureel overwicht.quote:Je stelt ook dat de landen waar de blanken het blankst zijn tevens de meest welvarende landen zijn. Dit moet aantoonbaar zijn met statistieken, ik zie ze graag verschijnen. Maar nog belangrijker, als het de illuminati werkelijk te doen is om een numeriek overwicht van zuivere blanken zoals jij suggereert, dan zou je dat ook in de statistieken terug moeten kunnen vinden; rassenvermenging tussen blank en andere huidskleuren zal dan niet of nauwelijks plaats moeten vinden. Ik ben benieuwd naar de data die dit aantonen.
Dat zeggen oplichters en volksmenners ook. Moet ik je eraan herinneren dat dit een discussieforum is en dat juist BNW de aangewezen plek is om wat dieper op de stof in te gaan?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:37 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Ik heb niet meer de tijd om me bezig te houden met te diepe argumenten. Sorry, maar je zult het met mijn directe beweringen moeten doen. Ik kan alleen beloven dat ik alles heb gecontroleerd, en dat het juiste beweringen zijn.
Dit klinkt als new age gewauwel.quote:[..]
Blanken hebben relatief de meeste genen van het Sterrenstelsel Lier; hun DNA bevat de beste mogelijkheden van mind-control voor het creeeren van een matrix.
Aha, de uitzondering die de regel bevestigt. Of toch niet? Het voorbeeld over de Zuid-Afrikanen laat je links liggen. Data om je bewering dat het blanke ras het meest receptief is voor indoctrinatie mee te staven geef je ook niet.quote:Japaners zijn idd een ras apart. De Japanse Illuminati (Keizerlijke familie) is de 14e familie die in oorlog is met de andere 13 families. De Japanners beschouwen zich als superieur ras. Daarom zijn er zo weinig allochtonen in hun land. Maar de blanke Illuminati (13 families) denkt daar duidelijk anders over.
Ik heb het ook over het programmeren van mensen, en wel over jouw claim dat het blanke ras daar het meest ontvankelijk voor is; onafhankelijk van cultuur. Ik betwijfel daar of ras hierin wel een rol speelt, ik heb de bewijsvoering hiervoor nog niet gezien. Volgens mij is lichtgelovigheid (als in zonder al teveel moeite aannemen wat je vertelt wordt) veeleer een cultuurgebonden iets. Ik denk overigens dat het wel mogelijk is dat het (deels) genetisch bepaald is, maar dat zich dat niet beperkt tot het blanke ras.quote:[..]
Ik heb het niet over geloof, ik heb het over programmeren van mensen.
Cultuur = programmering.
Ok. Maar als er een hoop niet-blanken omkomen door natuurrampen wordt dat door de illuminati volgens jou wel gezien als een welkome opruiming, wat toch doet vermoeden dat het wel degelijk een 'numbers game' is. Daarnaast stelde je ook dat de illuminatie alleen geinteresseerd is in blanke slaven, wat tevens impliceert dat het om de aantallen gaat.quote:[..]
Niet een numeriek overwicht is aan de orde, wel een militair, politiek, financieel en vooral een Westers-cultureel overwicht.
Ook dit blijft weer in vaagheden steken, ik zou haast gaan vermoeden dat je dit ad-hoc bedacht hebt.quote:Rassenvermenging blank & niet-blank treden alleen op met een bepaald doel voor bepaalde programmeringen en specifieke agendapunten in een samenleving. Zo verkrijgen ze relatief makkelijk test-materiaal en voorraden met behoud van bepaalde blanke genen wereldwijd.
Het gebeurt ook bij wijze van genetisch experiment, maar zeker niet grootschalig.
Als dit een scherper forum was, zou ik het ook doen;quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 13:21 schreef Terecht het volgende:
[..]
Dat zeggen oplichters en volksmenners ook. Moet ik je eraan herinneren dat dit een discussieforum is en dat juist BNW de aangewezen plek is om wat dieper op de stof in te gaan?
[..]
Het heeft te maken met de vorming van DNA uit energievormen; zoals dat miljarden jaren geleden in fysieke zin is ontstaan; ook d.m.v. programmering.quote:Dit klinkt als new age gewauwel.
[..]
Het is het DNA; Vooral het Germaanse en Keltische ras is uiterst programmeerbaar: Nederlanders, Duitsers, Denen, Zweden, Britten, Ieren, Fransen. De autochtonen uiteraard.quote:Aha, de uitzondering die de regel bevestigt. Of toch niet? Het voorbeeld over de Zuid-Afrikanen laat je links liggen. Data om je bewering dat het blanke ras het meest receptief is voor indoctrinatie mee te staven geef je ook niet.
[..]
Er zijn uiteraard ook zeer veel geprogrammeerde niet-blanken; sommige gemengde rassensoorten zijn nog sterker en effectiever bruikbaar dan zuivere blanken: zoals staal harder is dan ijzer; maar de basics zitten in het blanke ras-DNA.quote:Ik heb het ook over het programmeren van mensen, en wel over jouw claim dat het blanke ras daar het meest ontvankelijk voor is; onafhankelijk van cultuur. Ik betwijfel daar of ras hierin wel een rol speelt, ik heb de bewijsvoering hiervoor nog niet gezien. Volgens mij is lichtgelovigheid (als in zonder al teveel moeite aannemen wat je vertelt wordt) veeleer een cultuurgebonden iets. Ik denk overigens dat het wel mogelijk is dat het (deels) genetisch bepaald is, maar dat zich dat niet beperkt tot het blanke ras.
[..]
Ze willen idd meer blanken overhouden dan niet-blanken, ja. Maar de aantallen niet-blanken zijn zo groot, dat ze eerst een controle laag via de blanken hebben; om de niet-blanken eerst eronder te kunnen houden. Het is een kwestie van beheersbaarheid van grote aantallen voor hun op de korte termijn.quote:Ok. Maar als er een hoop niet-blanken omkomen door natuurrampen wordt dat door de illuminati volgens jou wel gezien als een welkome opruiming, wat toch doet vermoeden dat het wel degelijk een 'numbers game' is. Daarnaast stelde je ook dat de illuminatie alleen geinteresseerd is in blanke slaven, wat tevens impliceert dat het om de aantallen gaat.
[..]
Zie mijn bovenstaande verhaal over bepaalde gemengde rassen;quote:Ook dit blijft weer in vaagheden steken, ik zou haast gaan vermoeden dat je dit ad-hoc bedacht hebt.
Als je zegt geen tijd meer te hebben voor te diepe argumenten moet je je geloofwaardigheid vooral niet gaan ondermijnen. Geef eens een teken van je waarachtigheid door enkele van de door jouw genoemde zaken te staven met bewijsvoering.
Als je weigert iedere vorm van bewijsvoering voor je beweringen te geven houdt het voor mij op; je klinkt als een dwaas en je geeft me teveel ad-hoc excuusjes n.a.v. kritische vragen om voor autoriteit door te gaan (dit zou een zelfbenoemde scherpe geest als jij toch door moeten hebben, het lijkt haast wel alsof je niet gelooft wilt worden). Je bent imo primair zelf debet aan het vermeende gebrek aan scherpte op dit forum, wat op zich al als indicatie kan dienen voor de onbetrouwbaarheid van je claims.quote:
Mijn informatie is bedoeld voor een selecte groep. Helaas voor jou, jij behoort er niet bij.quote:Op zondag 15 augustus 2010 13:12 schreef Terecht het volgende:
[..]
Als je weigert iedere vorm van bewijsvoering voor je beweringen te geven houdt het voor mij op; je klinkt als een dwaas en je geeft me teveel ad-hoc excuusjes n.a.v. kritische vragen om voor autoriteit door te gaan (dit zou een zelfbenoemde scherpe geest als jij toch door moeten hebben, het lijkt haast wel alsof je niet gelooft wilt worden).
Jouw posts in je eigen topic zijn zelf een indicatie dat je niets over de hele materie weet en het ook nooit zult weten en dat jouw hele overtrokken stoere geschreeuw van "geef eens bewijzen" alleen een poging is om je eigen onwetendheid te verhullen.quote:Je bent imo primair zelf debet aan het vermeende gebrek aan scherpte op dit forum, wat op zich al als indicatie kan dienen voor de onbetrouwbaarheid van je claims.
Wat is daar meequote:
Je bent hier dus om te circlejerken. Als ik naar masturberende, onwelriekende malloten wens te kijken breng ik wel een bezoekje aan de lokale zwervercommune. Ik stel voor dat je je vieze luchtjes bij je houdt, je obsceniteiten voor je houdt en in het vervolg van dit topic de zaken maar eens gaat staven met de nodige bewijsvoering. Voor gezwam in de ruimte is TTK de aangewezen plaats. Ik dank u wel.quote:Op zondag 15 augustus 2010 14:00 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Mijn informatie is bedoeld voor een selecte groep. Helaas voor jou, jij behoort er niet bij.
Jouw topic doet hier veel vermoeden en trekt de nodige nieuwsgierigheid; maar jouw eigen bijdragen in dit topic maken het voor de werkelijk geinteresseerden (die geen kinderachtige bewijzen meer nodig hebben) alleen maar moeilijk om de echte informatie er uit pikken. Zij zullen hierdoor gewoon eerder afhaken.
[..]
Jouw posts in je eigen topic zijn zelf een indicatie dat je niets over de hele materie weet en het ook nooit zult weten en dat jouw hele overtrokken stoere geschreeuw van "geef eens bewijzen" alleen een poging is om je eigen onwetendheid te verhullen.
Voor anderen die meer direct willen weten over de geheimen sta ik nog open om e.e.a. mee te delen.
Het is dat je je eigen topic vervuild met je overmatige ongepaste geschreeuw dat ik hier niet op hoef in te gaan, i.p.v. je te concentreren tot je suggestieve onderwerpen van je topic-titel.quote:Op zondag 15 augustus 2010 14:12 schreef Terecht het volgende:
[..]
Je bent hier dus om te circlejerken. Als ik naar masturberende, onwelriekende malloten wens te kijken breng ik wel een bezoekje aan de lokale zwervercommune. Ik stel voor dat je je vieze luchtjes bij je houdt, je obsceniteiten voor je houdt en in het vervolg van dit topic de zaken maar eens gaat staven met de nodige bewijsvoering. Voor gezwam in de ruimte is TTK de aangewezen plaats. Ik dank u wel.
Je vervuilt elke discussie, en zodra mensen vragen stellen weiger je er op in te gaan omdat je "slechts voor een selecte groep" spreekt. Begin dan een blog of zo.quote:Op zondag 15 augustus 2010 14:28 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Het is dat je je eigen topic vervuild met je overmatige ongepaste geschreeuw dat ik hier niet op hoef in te gaan, i.p.v. je te concentreren tot je suggestieve onderwerpen van je topic-titel.
Het wachten is nu op de serieuze anderen die verder willen in de BNW-discussies en ook geen standaardbewijzen meer nodig hebben en het zich ook niet meer kunnen permitteren om tijd te verspillen in toelichtingen die zij allang kennen.
Zeg dat, wist je dat het de kabouters zijn die de wereld werkelijk aansturen? De illumati zijn kinderspel vergeleken bij de slechtheid en almachtigheid van de kabouters.quote:Op zondag 15 augustus 2010 14:28 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Het is dat je je eigen topic vervuild met je overmatige ongepaste geschreeuw dat ik hier niet op hoef in te gaan, i.p.v. je te concentreren tot je suggestieve onderwerpen van je topic-titel.
Het wachten is nu op de serieuze anderen die verder willen in de BNW-discussies en ook geen standaardbewijzen meer nodig hebben en het zich ook niet meer kunnen permitteren om tijd te verspillen in toelichtingen die zij allang kennen.
quote:Dit topic is bedoeld om de best bewaarde geheimen op deze aardkloot in kaart te brengen en die mogelijk te bediscussieren. Vooralsnog zou ik graag zien dat men zo concreet mogelijke geheimen opnoemt, liefst met een kleine toelichting waar het over gaat en evt je eigen visie er op.
Dit is een mooi voorbeeld van Biekuh om eventueel er verder op in te gaan.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:46 schreef Biekuh het volgende:
[..]
Het Monarch Total Mind Control Program. Dit zou door Jozef Mengele tot stand zijn gebracht en Manchurian Candidate-achtige personen kunnen scheppen, dwz slaven die niet weten dat ze slaven zijn omdat ze een gespleten persoonlijkheid hebben en op commando over kunnen schakelen op verschillende persoonlijkheden. Deze zouden als huurmoordenaars, etc. gebruikt worden en noodzakelijk zijn voor het tot stand komen van de Nieuwe Wereldorde omdat zij zwijgen omdat zij zo geprogrammeerd zijn en geheimhouding noodzakelijk is voor het tot stand komen van de NWO.
Niet helemaal mee eens.quote:Op zondag 15 augustus 2010 14:28 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Daaraan voldoe jij nou niet bepaald, he? Je zgn geheim is ongrijpbaar en omsluit de tegenstrijdigheden waarop gewezen wordt. Het is een typisch voorbeeld van het almaar uitdijende complot, die voor iedereen die er kritisch tegenover staat zgn onkenbaar is en enkel doorzien kan worden door een select groepje, een verlichtende intellectuele voorhoede. Hier komt natuurlijk een knoepert van een cirkelredenering uit voort en degradeert het argument tot het domein van de drogreden.quote:Op zondag 15 augustus 2010 14:34 schreef Bankfurt het volgende:
Ik wijs voor de toeschouwers op de TS met zijn eigen verzoek in dit topic:
Op maandag 2 augustus 2010 21:21 schreef Terecht het volgende:
[..]
[..]
Als je een forum begint met BNW, moet je er van uit kunnen gaan dat de mensen gaan toetreden om meer te willen gaan weten JUIST buiten de reguliere "door de media ingegoten" bewijsvorming om.quote:Op zondag 15 augustus 2010 14:41 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Niet helemaal mee eens.
Bij bepaalde beweringen is het toch wel belangrijk dat die gestaafd worden met bewijs.
Als je een forum begint met BNW, moet je er ook van uit kunnen gaan dat de mensen die toetreden zich al enige basisinformatie en toelichtingen in die geest eigen gemaakt hebben.quote:Toelichting is ook prima.
Dit topic is bedoeld als instapje, dus beter ga je je geleuter opfleuren met onderbouwing.quote:Op zondag 15 augustus 2010 15:02 schreef Bankfurt het volgende:
en elders kunnen pleiten voor een soort BNW-light, voor de beginnelingen.
Dat staat niet in je eigen openingspost van dit topic, vriend.quote:Op zondag 15 augustus 2010 15:05 schreef Terecht het volgende:
[..]
Dit topic is bedoeld als instapje, dus beter ga je je geleuter opfleuren met onderbouwing.
Dat valt op zich af te leiden uit mijn wens zo concreet mogelijke geheimen te benoemen.quote:Op zondag 15 augustus 2010 15:09 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Dat staat niet in je eigen openingspost van dit topic, vriend.
Jouw 'geheim' is in de trant van deze spuit elf:quote:Je wilde de best bewaarde geheimen, en dan zul je die krijgen ook.
Daar heb ik het volgende op te zeggen:quote:Op maandag 2 augustus 2010 17:35 schreef dubidub het volgende:
Ja, hallo, die ga ik je dus niet vertellen [..]!
"quote:Op maandag 2 augustus 2010 23:29 schreef Wijze_appel het volgende:
[..]
Neu Swabenland. Is wel een en ander over te vinden.
Of het waar is laat ik in het midden.
Daar wil ik natuurlijk bronnen van zien. Ook al zijn het kleintjes.quote:Op zondag 15 augustus 2010 14:32 schreef Terecht het volgende:
[..]
Zeg dat, wist je dat het de kabouters zijn die de wereld werkelijk aansturen? De illumati zijn kinderspel vergeleken bij de slechtheid en almachtigheid van de kabouters.
.. en daarom moeten binnen dag of wat een kind aangeven (dat woord alleen al, je kind direct al verlinken) bij geboorte. Een slaaf van de overheid. Is men bekend met The Name Game?quote:Maar jij bent niet de enige die geld nodig heeft. Dat heeft de overheid ook. Dus leent die overheid dat van de bankiers. Die bankiers maken dat geld vervolgens uit het niets en lenen het uit. Maar dat doen ze alleen uit als er een onderpand tegenover staat. En dat onderpand bestaat uit het enige bezit waarover de overheid beschikking heeft: jij en ik, de burgers van het land. Wij zijn het onderpand. Het geleende geld moet worden terugbetaald met rente. Alleen betaalt die overheid dat niet zelf, maar dat doe jij. In de vorm van belastingen. En daarvoor je moet dus weer arbeid leveren. Als je gemiddeld 50% van je inkomen aan belastingen betaalt, ben je 6 maanden per jaar slaaf. En via het omweggetje dat overheid heet, komt de rijkdom dus weer bij de bankier. Dat is de reden waarom overheden nooit rijkdom bezitten (er is altijd tekort) en de bankiers van de wereld bijna alle rijkdom bezitten.
rijkdom
Herhaling van een slechte grap is nog slechterquote:Op maandag 16 augustus 2010 11:52 schreef Roces18 het volgende:
het best bewaarde geheim is een geheim waar niemand wat vanaf weet, dus helaas kan ik hier niks over vertelllen. Anders moet ik je doden, sorry.
quote:Op zondag 15 augustus 2010 23:30 schreef Wijze_appel het volgende:
[..]
Daar wil ik natuurlijk bronnen van zien. Ook al zijn het kleintjes.
(Hahaha, snap je hem? Kabouters, kleine bronnen... hahaha... ahum *kuch*)
Resultaat 2:quote:I decided to let Eliezer out.
Helaas was een van de voorwaarden dat geen van de deelnemers verraad wat Yudkowsky precies gezegd heeft, omdat hij niet wil dat toekomstige AI box experimenten daardoor beïnvloed worden.quote:I let the transhuman AI out of the box.
Die heb ik net gekraakt:quote:Op zondag 1 augustus 2010 23:50 schreef Brembo het volgende:
De codes voor de nucleare missels van Obama?
Dat is naturlijk één van de allergrootste complot-theorie en eentje die heel erg geloofwaardig en aannemelijk is ...quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:30 schreef Pietverdriet het volgende:
Volgens mij zijn er eigenlijk geen geheimen, alleen maar slechte research.
Ligt er aan wat je verstaat onder research. Als je ernstige strafbare feiten moet plegen om een geheim te openbaren ben je dan nog wel bezig met research of wordt het dan sensatiezucht?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:30 schreef Pietverdriet het volgende:
Volgens mij zijn er eigenlijk geen geheimen, alleen maar slechte research.
Heb het over journalistieke research, niet over wetenschappelijke, hoewel daar ook wel sloppy gewerkt wordt.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 09:39 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Dat is naturlijk één van de allergrootste complot-theorie en eentje die heel erg geloofwaardig en aannemelijk is ...
Namelijk eentje waarin de Overheid (of soms ook bedrijven) welbewust ook wetenschappers betaald om onderzoeken te doen met vooraf al voorgegeven 'uitkomsten' die hen politiek wenselijk schijnen, en een bepaald politiek of economisch belang ondersteunen.
Dat had toch iets te maken met oude magie ofzo?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 04:39 schreef Clairvaux het volgende:
Wat hebben de Tempeliers gevonden na 7 jaar graven onder de Tempelberg in Jeruzalem in de voormalige tempel van Salomon?
Of de overblijfselen van Maria Magdalena, wordt ook wel eens gezegd.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 10:21 schreef Orchestra. het volgende:
[..]
Dat had toch iets te maken met oude magie ofzo?
1. Volgens mij ben jij het die voor de gek gehouden wordt....door jezelf!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 11:57 schreef chevere het volgende:
We worden massaal voor de gek gehouden. En niemand wil het zien..
http://www.vkblog.nl/bericht/343376/Wie_knipt_het_touwtje_door%3F
Wanneer komen jullie tot het besef dat we tot slaven zijn gemaakt van een systeem van een kleine elite?
Natuurlijk zou je ook Zeitgeist nog eens kunnen bekijken in het geval je dat nog niet gedaan hebt.
http://video.google.com/videoplay?docid=915643024925961431#
Technologie inclusief gebruiksaanwijzijgen; apparaten uit de tijd van Atlantis.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 04:39 schreef Clairvaux het volgende:
Wat hebben de Tempeliers gevonden na 7 jaar graven onder de Tempelberg in Jeruzalem in de voormalige tempel van Salomon?
Dat heb ik ook gelezen, en die oude geschriften over Atlantis, wat Bankfurt zegt.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 11:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Of de overblijfselen van Maria Magdalena, wordt ook wel eens gezegd.
Eventueel the holy grail....
Misschien oude geschriften over de authenticiteit van de Bijbel....
Geheim van de HEMA-worst ontrafeldquote:
The Stig eindelijk ontmaskerdquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:29 schreef Biekuh het volgende:
[ afbeelding ]
De identiteit van The Stig uit Top Gear
Balkenende, Verhagen en andere prominente Nederlanders komen er ook hoor. Niet zo gek en ook geen geheim.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:18 schreef Oblivion het volgende:
Zit ik rustig die Zeitgeist video's te kijken, is best interessant en zie een video over Obama en de beloftes die hij al dan niet zou zijn nagekomen....je klikt het aan en dan zie je opeens je eigen koningin in beeld!
Ik wil wel eens weten waarom onze koningin daar was...
2006 Canada....?
http://video.google.com/v(...)=7886780711843120756
Rond 19:26 zie je haar het hotel uitkomen.
quote:Op maandag 2 augustus 2010 00:00 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
het handboek voor de vrouw is ook nog steeds geheim (of een hoax natuurlijk)
quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 07:17 schreef PassieP het volgende:
De reden dat het kabinet kort geleden is gevallen
2008 Bilderberg Meeting In Washington - Dutch TV
3;45 Interesante onderwerpen zoals het blijven in afganistan
Hier is het kabinet dus later door gevallen.
Dit omdat CDA Balken elende toezeggingen heeft gedaan bij de Bilderberg group
En Balken elende is geen alleen heerser Tsaar van Nederland
Net als de SP was ook de PVDA niet accoord gegaan met de toezeggingen van Balkie
Is dit ooit naar buiten gekomen ? NOPE
Maar de video op youtube zegt genoeg
Verder zullen we waarschijnlijk heel veel info over onze geschiedenis vinden
Zo gauw als het Vaticaan valt en we in de catacombes kunnen kijken [Davinci code]
Al is het meeste vernietigd in het verleden
Zoals de christenen veel maya kennis hebben verwoest omdat dit niet synchroon liep met hun geloofs overtuigingen
Wat doe je als iets je geloof tegen spreekt
Dan gaat het in de doofpot of je vernietigt elk bewijs wat er naar leid
Dus na mijn idee zijn er veel geheimen te vinden in de catacombes
Hopelijk komen we er ooit achter wat ze allemaal achter houden qua geschiedenis
Al verwacht ik dat ze de boel in de fik gooien zo gauw als ze belegerd worden
Maar wie weet hebben we geluk en vinden we veel terug van ons verleden
Misschien moet je eerst de mysteries van de Nederlandse taal ontrafelen voor je je aan zwaardere materie waagt.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 07:17 schreef PassieP het volgende:
De reden dat het kabinet kort geleden is gevallen
2008 Bilderberg Meeting In Washington - Dutch TV
3;45 Interesante onderwerpen zoals het blijven in afganistan
Hier is het kabinet dus later door gevallen.
Dit omdat CDA Balken elende toezeggingen heeft gedaan bij de Bilderberg group
En Balken elende is geen alleen heerser Tsaar van Nederland
Net als de SP was ook de PVDA niet accoord gegaan met de toezeggingen van Balkie
Is dit ooit naar buiten gekomen ? NOPE
Maar de video op youtube zegt genoeg
Verder zullen we waarschijnlijk heel veel info over onze geschiedenis vinden
Zo gauw als het Vaticaan valt en we in de catacombes kunnen kijken [Davinci code]
Al is het meeste vernietigd in het verleden
Zoals de christenen veel maya kennis hebben verwoest omdat dit niet synchroon liep met hun geloofs overtuigingen
Wat doe je als iets je geloof tegen spreekt
Dan gaat het in de doofpot of je vernietigt elk bewijs wat er naar leid
Dus na mijn idee zijn er veel geheimen te vinden in de catacombes
Hopelijk komen we er ooit achter wat ze allemaal achter houden qua geschiedenis
Al verwacht ik dat ze de boel in de fik gooien zo gauw als ze belegerd worden
Maar wie weet hebben we geluk en vinden we veel terug van ons verleden
Geert Wilders word gefinancierd door de rijkste Amerikanen van Amerika en wat ZIonisten. Het krantenbericht kan ik nergens meer terug vinden overigens. En ik geloof dat het bedrag rond de 8 miljoen lag.quote:Op maandag 2 augustus 2010 00:41 schreef oompaloompa het volgende:
Hoeveel & waar Geert Wilders - PVV zijn geld vandaan haalt
De ultieme blanke mensen zullen dan ook de mensen zijn die overblijven, de 500.000 mensen die op aarde zullen leven en de beschaving naar een hoger niveau zullen brengen.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 17:01 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Het gaat met name om de mensen van het blanke ras, ja.
In het algemeen zijn mensen met een gekleurde huid moeilijker te programmeren. Dit heeft zijn oorsprong in het DNA van blanke mensen. Daarom wordt het ideale beeld van blonde mensen met blauwe ogen zo gepromoot in de reclame. Hitler wist er alles van.
Indianen, Negers, Aziaten worden beschouwd als 2e soort of 3e soort.
Daarom zijn de welvarende landen juist die landen waar het blanke ras nog het meest zuiver is. Er zit een agenda achter. In het algemeen zijn de Illuminati alleen geinteresseerd in slaven van het blanke ras, de rest is voor hen balast en afval. Blanke sex-slaven zijn het meest ideaal voor hun rituelen en indoctrinaties.
Zo'n Tsjunami in Atjeh, Aids in Afrika of een aardbeving in Haiti ruimt lekker op in hun ogen.
Het getal van een half miljoen ken ik van de Georgia Guidestones, maar waar haal je vandaan dat die allemaal blank horen te zijn?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 22:18 schreef JohnnyDidIt het volgende:
[..]
De ultieme blanke mensen zullen dan ook de mensen zijn die overblijven, de 500.000 mensen die op aarde zullen leven en de beschaving naar een hoger niveau zullen brengen.
Dit is mij wat te vaag, kun je toelichten over wat voor een geheimen het zou gaan?quote:Daarbij wat een paar posts hierboven word gezegd over het Vaticaan en die bibliotheek is waar dat daar de grootste geheimen van de beschaving zijn op geborgen.
Ja, en het valt in de categorie flauwekul.quote:Op zondag 29 augustus 2010 19:38 schreef Me_Wesley het volgende:
Jan Sloot, met zijn Sloot Digital Coding System al genoemd?
Dit is een serieus topic hè, snaak.quote:Op zondag 29 augustus 2010 19:48 schreef Granduppaaaaah het volgende:
Dat Hitlers brein via elektroden is aangesloten op enkele van de meest krachtige computers van de wereld, zodat hij gezag kan uitoefenen op veel door SS-ers geschoolde politici in westerse landen en Japan. Binnenkort is zijn spinnenlijfrobot klaar en kunnen we onze borst natmaken voor een tussen de reptielenmessias en onze jodenoplosser, maar de vraag is als jezuszilla/gozilla/heiligezilla wel op kan tegen de echte verlosser.
idd, en dat van deze 500.000 blanken is het ook een compleet verzonnen verhaal.quote:Op zondag 29 augustus 2010 20:20 schreef Terecht het volgende:
[..]
Het getal van een half miljoen ken ik van de Georgia Guidestones, maar waar haal je vandaan dat die allemaal blank horen te zijn?
[..]
ben ook heel benieuwd wat hij er weer over te zeggen heeft.quote:Dit is mij wat te vaag, kun je toelichten over wat voor een geheimen het zou gaan?
[..]
Juist.quote:Ja, en het valt in de categorie flauwekul.
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |