Heb het over journalistieke research, niet over wetenschappelijke, hoewel daar ook wel sloppy gewerkt wordt.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 09:39 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Dat is naturlijk één van de allergrootste complot-theorie en eentje die heel erg geloofwaardig en aannemelijk is ...
Namelijk eentje waarin de Overheid (of soms ook bedrijven) welbewust ook wetenschappers betaald om onderzoeken te doen met vooraf al voorgegeven 'uitkomsten' die hen politiek wenselijk schijnen, en een bepaald politiek of economisch belang ondersteunen.
Dat had toch iets te maken met oude magie ofzo?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 04:39 schreef Clairvaux het volgende:
Wat hebben de Tempeliers gevonden na 7 jaar graven onder de Tempelberg in Jeruzalem in de voormalige tempel van Salomon?
Of de overblijfselen van Maria Magdalena, wordt ook wel eens gezegd.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 10:21 schreef Orchestra. het volgende:
[..]
Dat had toch iets te maken met oude magie ofzo?
1. Volgens mij ben jij het die voor de gek gehouden wordt....door jezelf!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 11:57 schreef chevere het volgende:
We worden massaal voor de gek gehouden. En niemand wil het zien..
http://www.vkblog.nl/bericht/343376/Wie_knipt_het_touwtje_door%3F
Wanneer komen jullie tot het besef dat we tot slaven zijn gemaakt van een systeem van een kleine elite?
Natuurlijk zou je ook Zeitgeist nog eens kunnen bekijken in het geval je dat nog niet gedaan hebt.
http://video.google.com/videoplay?docid=915643024925961431#
Technologie inclusief gebruiksaanwijzijgen; apparaten uit de tijd van Atlantis.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 04:39 schreef Clairvaux het volgende:
Wat hebben de Tempeliers gevonden na 7 jaar graven onder de Tempelberg in Jeruzalem in de voormalige tempel van Salomon?
Dat heb ik ook gelezen, en die oude geschriften over Atlantis, wat Bankfurt zegt.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 11:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Of de overblijfselen van Maria Magdalena, wordt ook wel eens gezegd.
Eventueel the holy grail....
Misschien oude geschriften over de authenticiteit van de Bijbel....
Geheim van de HEMA-worst ontrafeldquote:
The Stig eindelijk ontmaskerdquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:29 schreef Biekuh het volgende:
[ afbeelding ]
De identiteit van The Stig uit Top Gear
Balkenende, Verhagen en andere prominente Nederlanders komen er ook hoor. Niet zo gek en ook geen geheim.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:18 schreef Oblivion het volgende:
Zit ik rustig die Zeitgeist video's te kijken, is best interessant en zie een video over Obama en de beloftes die hij al dan niet zou zijn nagekomen....je klikt het aan en dan zie je opeens je eigen koningin in beeld!
Ik wil wel eens weten waarom onze koningin daar was...
2006 Canada....?
http://video.google.com/v(...)=7886780711843120756
Rond 19:26 zie je haar het hotel uitkomen.
quote:Op maandag 2 augustus 2010 00:00 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
het handboek voor de vrouw is ook nog steeds geheim (of een hoax natuurlijk)
quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 07:17 schreef PassieP het volgende:
De reden dat het kabinet kort geleden is gevallen
2008 Bilderberg Meeting In Washington - Dutch TV
3;45 Interesante onderwerpen zoals het blijven in afganistan
Hier is het kabinet dus later door gevallen.
Dit omdat CDA Balken elende toezeggingen heeft gedaan bij de Bilderberg group
En Balken elende is geen alleen heerser Tsaar van Nederland
Net als de SP was ook de PVDA niet accoord gegaan met de toezeggingen van Balkie
Is dit ooit naar buiten gekomen ? NOPE
Maar de video op youtube zegt genoeg
Verder zullen we waarschijnlijk heel veel info over onze geschiedenis vinden
Zo gauw als het Vaticaan valt en we in de catacombes kunnen kijken [Davinci code]
Al is het meeste vernietigd in het verleden
Zoals de christenen veel maya kennis hebben verwoest omdat dit niet synchroon liep met hun geloofs overtuigingen
Wat doe je als iets je geloof tegen spreekt
Dan gaat het in de doofpot of je vernietigt elk bewijs wat er naar leid
Dus na mijn idee zijn er veel geheimen te vinden in de catacombes
Hopelijk komen we er ooit achter wat ze allemaal achter houden qua geschiedenis
Al verwacht ik dat ze de boel in de fik gooien zo gauw als ze belegerd worden
Maar wie weet hebben we geluk en vinden we veel terug van ons verleden
Misschien moet je eerst de mysteries van de Nederlandse taal ontrafelen voor je je aan zwaardere materie waagt.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 07:17 schreef PassieP het volgende:
De reden dat het kabinet kort geleden is gevallen
2008 Bilderberg Meeting In Washington - Dutch TV
3;45 Interesante onderwerpen zoals het blijven in afganistan
Hier is het kabinet dus later door gevallen.
Dit omdat CDA Balken elende toezeggingen heeft gedaan bij de Bilderberg group
En Balken elende is geen alleen heerser Tsaar van Nederland
Net als de SP was ook de PVDA niet accoord gegaan met de toezeggingen van Balkie
Is dit ooit naar buiten gekomen ? NOPE
Maar de video op youtube zegt genoeg
Verder zullen we waarschijnlijk heel veel info over onze geschiedenis vinden
Zo gauw als het Vaticaan valt en we in de catacombes kunnen kijken [Davinci code]
Al is het meeste vernietigd in het verleden
Zoals de christenen veel maya kennis hebben verwoest omdat dit niet synchroon liep met hun geloofs overtuigingen
Wat doe je als iets je geloof tegen spreekt
Dan gaat het in de doofpot of je vernietigt elk bewijs wat er naar leid
Dus na mijn idee zijn er veel geheimen te vinden in de catacombes
Hopelijk komen we er ooit achter wat ze allemaal achter houden qua geschiedenis
Al verwacht ik dat ze de boel in de fik gooien zo gauw als ze belegerd worden
Maar wie weet hebben we geluk en vinden we veel terug van ons verleden
Geert Wilders word gefinancierd door de rijkste Amerikanen van Amerika en wat ZIonisten. Het krantenbericht kan ik nergens meer terug vinden overigens. En ik geloof dat het bedrag rond de 8 miljoen lag.quote:Op maandag 2 augustus 2010 00:41 schreef oompaloompa het volgende:
Hoeveel & waar Geert Wilders - PVV zijn geld vandaan haalt
De ultieme blanke mensen zullen dan ook de mensen zijn die overblijven, de 500.000 mensen die op aarde zullen leven en de beschaving naar een hoger niveau zullen brengen.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 17:01 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Het gaat met name om de mensen van het blanke ras, ja.
In het algemeen zijn mensen met een gekleurde huid moeilijker te programmeren. Dit heeft zijn oorsprong in het DNA van blanke mensen. Daarom wordt het ideale beeld van blonde mensen met blauwe ogen zo gepromoot in de reclame. Hitler wist er alles van.
Indianen, Negers, Aziaten worden beschouwd als 2e soort of 3e soort.
Daarom zijn de welvarende landen juist die landen waar het blanke ras nog het meest zuiver is. Er zit een agenda achter. In het algemeen zijn de Illuminati alleen geinteresseerd in slaven van het blanke ras, de rest is voor hen balast en afval. Blanke sex-slaven zijn het meest ideaal voor hun rituelen en indoctrinaties.
Zo'n Tsjunami in Atjeh, Aids in Afrika of een aardbeving in Haiti ruimt lekker op in hun ogen.
Het getal van een half miljoen ken ik van de Georgia Guidestones, maar waar haal je vandaan dat die allemaal blank horen te zijn?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 22:18 schreef JohnnyDidIt het volgende:
[..]
De ultieme blanke mensen zullen dan ook de mensen zijn die overblijven, de 500.000 mensen die op aarde zullen leven en de beschaving naar een hoger niveau zullen brengen.
Dit is mij wat te vaag, kun je toelichten over wat voor een geheimen het zou gaan?quote:Daarbij wat een paar posts hierboven word gezegd over het Vaticaan en die bibliotheek is waar dat daar de grootste geheimen van de beschaving zijn op geborgen.
Ja, en het valt in de categorie flauwekul.quote:Op zondag 29 augustus 2010 19:38 schreef Me_Wesley het volgende:
Jan Sloot, met zijn Sloot Digital Coding System al genoemd?
Dit is een serieus topic hè, snaak.quote:Op zondag 29 augustus 2010 19:48 schreef Granduppaaaaah het volgende:
Dat Hitlers brein via elektroden is aangesloten op enkele van de meest krachtige computers van de wereld, zodat hij gezag kan uitoefenen op veel door SS-ers geschoolde politici in westerse landen en Japan. Binnenkort is zijn spinnenlijfrobot klaar en kunnen we onze borst natmaken voor een tussen de reptielenmessias en onze jodenoplosser, maar de vraag is als jezuszilla/gozilla/heiligezilla wel op kan tegen de echte verlosser.
idd, en dat van deze 500.000 blanken is het ook een compleet verzonnen verhaal.quote:Op zondag 29 augustus 2010 20:20 schreef Terecht het volgende:
[..]
Het getal van een half miljoen ken ik van de Georgia Guidestones, maar waar haal je vandaan dat die allemaal blank horen te zijn?
[..]
ben ook heel benieuwd wat hij er weer over te zeggen heeft.quote:Dit is mij wat te vaag, kun je toelichten over wat voor een geheimen het zou gaan?
[..]
Juist.quote:Ja, en het valt in de categorie flauwekul.
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |