abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_84757727
Hoe in NL de opbrengst van verkochtte strippenkaarten verdeeld worden over de diverse openbaar-vervoer-bedrijven.
pi_84757811
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 00:19 schreef sunmoonstar het volgende:
Hoe in NL de opbrengst van verkochtte strippenkaarten verdeeld worden over de diverse openbaar-vervoer-bedrijven.
Antwoord
We kregen mijnheer Verbiest van de Vereniging Stedelijke Vervoersbedrijven aan de telefoon die vertelde dat al de opbrengsten van de strippenkaart op één hoop gegooid worden en vervolgens via een verdeelsleutel onder de verschillende vervoeraanbieders wordt vedeeld. Deze verdeelsleutel wordt jaarlijks in de maanden oktober en november bepaald via een steekproef onder 700.000 gebruikers van het openbaar vervoer. Deze steekproef wordt gezuiverd en zo onstaat er een zo eerlijk mogelijke verdeelsleutel. Natuurlijk blijft deze werkwijze altijd een bron van discussie, want er is een bedrag van tussen de 500- en 700 mijloen Euro mee gemoeid. Daarom is de OV-Chipkaart in het leven geroepen. Hiermee kan er nog beter en eerlijker verdeeld worden.

astublieft :')
Het onderscheid komt met de jaren, tot je jezelf onderschijt...
pi_84758114
quote:
Op zondag 1 augustus 2010 23:58 schreef Terecht het volgende:

[..]

Dat lijkt me meer in de categorie broodje aap/sterke verhalen te vallen dan dat het daadwerkelijk een geheim zou zijn.
In 1978 had Jack Nicholson al een auto die op waterstof liep. 32 jaar geleden dus! Of het echt is weet ik niet, maar hieronder het filmpje. Er is nog niks veranderd. De oliemaatschappijen heersen over alles.

pi_84758539
Hoeveel & waar Geert Wilders - PVV zijn geld vandaan haalt
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
  maandag 2 augustus 2010 @ 11:58:19 #30
293036 DeMolay
Asmodeus & Me
pi_84767059
Gravity & The Spinning Ball Experiment

Door Dr. Bruce de Palma (broer van Brian de Plama)

http://www.rexresearch.com/depalma/depalma.htm

ff voorbij het N-machine experiment scrollen

Zoek je in deze richting Terecht ?
TTT [img]http://symboldictionary.net/library/graphics/symbols/tripletau.jpg[/img]
Δημοσθένης
http://www.youtube.com/watch?v=18FgnFVm5k0&fmt=37&hd=1&autoplay=1
pi_84775756
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 00:29 schreef Woeiwoei het volgende:

[..]

In 1978 had Jack Nicholson al een auto die op waterstof liep. 32 jaar geleden dus! Of het echt is weet ik niet, maar hieronder het filmpje. Er is nog niks veranderd. De oliemaatschappijen heersen over alles.

0,0 Geheim de hele markt is open lees maar literatuur en dan kom je er gauw genoeg achter. Probleem bij waterstof is hoe te produceren, aangezien je het nu uit fossiele brandstoffen produceert en eigenlijk meer kost dan het oplevert :P.
  maandag 2 augustus 2010 @ 16:05:23 #32
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_84776025
quote:

[..]

Wie heeft jou ooit verteld dat het een probleem zou zijn een verbrandingsmotor op waterstof te laten lopen?
Natuurlijk kan dit. Probleem is eerder het produceren van waterstof op een economisch zinvolle manier.
Verder zou het veel slimmer zijn een waterstofauto met brandstofcellen en elektromotoren uit te rusten, dat is efficiënter. Maar dat is er niet zo maar even hup. Er worden echter veel ontwikkelingen op dit gebied gemaakt, de Duitse marine heeft al enige tijd een onderzeeer met brandstofcellen op waterstof.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_84776937
Jan Sloot met z'n videocompressie techniek?
  maandag 2 augustus 2010 @ 16:47:20 #34
45206 Pietverdriet
pi_84777712
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 16:27 schreef SmartS het volgende:
:|W :|W :|W
  maandag 2 augustus 2010 @ 17:00:21 #35
66714 YuckFou
Nu niet, nooit niet...
pi_84778203
Het ware vermogen van de familie Rothchild. 8-)
Het aantal verdiepingen onder Area 51 en vooral de inhoud daarvan.
meer in die richting?
Are we not savages, innately destined to maim and kill?
Blame it on the environment, heredity or evolution: we're still responsible
Our intelligence may progress at geometric rates
Yet socially we remain belligerent neonates
  maandag 2 augustus 2010 @ 17:03:48 #36
45206 Pietverdriet
pi_84778342
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 17:00 schreef YuckFou het volgende:
meer in die richting?
Rothschild
enne http://en.wikipedia.org/wiki/Rothschild_family
  maandag 2 augustus 2010 @ 17:33:03 #37
66714 YuckFou
Nu niet, nooit niet...
pi_84779339
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 17:03 schreef Pietverdriet het volgende:
Rothschild
enne http://en.wikipedia.org/wiki/Rothschild_family
:z

Ik heb zo veel over die gasten gelezen dat de wiki niks nieuws meer verteld...
Het gaat er juist om wat hun werkelijke vermogen zou zijn...is dat de 3-5Mrd. die ze via jaarverslagen de wereld in brengen? Is dat hun aandeel in de FED en wereldwijde invloed in allerlei conglomeraten en bedrijven waardoor de tinfoilschatting van 500Biljoen juist beter de werkelijkheid benaderd?
Gezien de bezittingen, de huizen en kastelen, de verspreidheid van de familie en de redelijke anonimiteit intrigeert het me behoorlijk, de Rockenfellers laten zich veel vaker zien en van zich horen, al is het maar via allerlei denktanks die ze overeind hebben getrokken, maar er wordt juist gefluisterd dat de grote financiers achter de Rockenfellers juist de Rothschilds zouden zijn,
quote:
The Rothschild family established finance houses across Europe from the 1700s and was ennobled by the Habsburg Emperor and Queen Victoria. Throughout the 19th century, they controlled the largest fortune in the world, in today's terms many hundreds of billions, if not in trillions ($US)
bron
  maandag 2 augustus 2010 @ 17:35:45 #38
128976 dubidub
Fritür ist krieg!
pi_84779440
Ja, hallo, die ga ik je dus niet vertellen, TS!
  maandag 2 augustus 2010 @ 17:39:23 #39
45206 Pietverdriet
pi_84779589
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 17:33 schreef YuckFou het volgende:

[..]

Het gaat er juist om wat hun werkelijke vermogen zou zijn...is dat de 3-5Mrd. die ze via jaarverslagen de wereld in brengen? Is dat hun aandeel in de FED en wereldwijde invloed in allerlei conglomeraten en bedrijven waardoor de tinfoilschatting van 500Biljoen juist beter de werkelijkheid benaderd?
Gezien de bezittingen, de huizen en kastelen, de verspreidheid van de familie en de redelijke anonimiteit intrigeert het me behoorlijk, de Rockenfellers laten zich veel vaker zien en van zich horen, al is het maar via allerlei denktanks die ze overeind hebben getrokken, maar er wordt juist gefluisterd dat de grote financiers achter de Rockenfellers juist de Rothschilds zouden zijn,
[..]

Als je het zo graag wilt weten moet je gewoon degelijk onderzoek gaan doen, gros van de bronnen is openbaar, je moet het alleen maar bij elkaar zoeken uit jaarverslagen van de bedrijven en banken, onroerend goed staat gewoon in het kadaster, etc etc.
Ik snap trouwens niet echt waarom je het kapitaal van 1 familie zo interessant vind, maar als je het goed uitzoekt kan je er altijd nog een boek over schrijven.
  maandag 2 augustus 2010 @ 17:40:59 #40
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_84779650
quote:

[..]

Een voertuig die waterstof als brandstof gebruikt is niet zo'n gek idee, een verbrandingsmotor die op water zou lopen daarentegen wel.
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 11:58 schreef DeMolay het volgende:
Gravity & The Spinning Ball Experiment

Door Dr. Bruce de Palma (broer van Brian de Plama)

http://www.rexresearch.com/depalma/depalma.htm

ff voorbij het N-machine experiment scrollen

Zoek je in deze richting Terecht ?
Dat lijkt me geen geheim. Ik ben met name op zoek naar zaken die nadrukkelijk niet openbaar gemaakt worden en liefst van een zeker maatschappelijk belang zijn.
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 16:27 schreef SmartS het volgende:
Dat is geen geheim maar flauwekul.
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 17:00 schreef YuckFou het volgende:
meer in die richting?
:Y
  maandag 2 augustus 2010 @ 17:41:22 #41
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_84779663
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 17:35 schreef dubidub het volgende:
Ja, hallo, die ga ik je dus niet vertellen, TS!
Spuit 11. :O
  maandag 2 augustus 2010 @ 17:44:18 #42
230450 ShevaJB
Rock beat tempo 155
pi_84779770
Ik heb ook wel eens verhalen gehoord/gelezen over een soort van nazi bunker op Antarctica.
[b]Doe'k 't now wel, doe'k 't now niet of krieg ik spiet
[/b]
[b]Op vrijdag 15 januari 2010 10:36 schreef boudemaniak het volgende:[/b]
Eindbaas ^O^
  maandag 2 augustus 2010 @ 17:44:50 #43
66714 YuckFou
Nu niet, nooit niet...
pi_84779785
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 17:39 schreef Pietverdriet het volgende:
Als je het zo graag wilt weten moet je gewoon degelijk onderzoek gaan doen, gros van de bronnen is openbaar, je moet het alleen maar bij elkaar zoeken uit jaarverslagen van de bedrijven en banken, onroerend goed staat gewoon in het kadaster, etc etc.
Ik snap trouwens niet echt waarom je het kapitaal van 1 familie zo interessant vind, maar als je het goed uitzoekt kan je er altijd nog een boek over schrijven.
Jij bent ook geen [BNW]er he? :')

De Rotschilds worden in conspiracyland vaak aangezien als een van de machtigste, zo niet de machtigste familie op de planeet die via een web van familie, intimi en families die in lager aanzien de wereld zouden sturen en regeren, nou kan ik als Nederlands kereltje wel proberen uit te diepen wat hun vermogen is, maar dat is natuurlijk onbegonnen werk...
Mijn fascinatie voor hen komt vooral door het geschatte enorme vermogen, de kastelen en landgoederen die ze bezitten en de aura die eromheen hangt...maar dat begrijp jij denk ik niet. ;(
  maandag 2 augustus 2010 @ 17:45:41 #44
45206 Pietverdriet
pi_84779806
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 17:40 schreef Terecht het volgende:

Dat lijkt me geen geheim. Ik ben met name op zoek naar zaken die nadrukkelijk niet openbaar gemaakt worden en liefst van een zeker maatschappelijk belang zijn.

er blijft niet zoveel geheim, zelfs inlichtingendiensten zijn niet echt in staat zaken stil te houden. De capaciteit van de NSA bijvoorbeeld om af te luisteren en codes te kraken is redelijk bekend (die is verschrikkelijk hoog) en de succesrate van de Inlichtingdiensten tegen het terrorisme is bedroevend laag.
Dit hadden ze liever stil gehouden, maar dat blijft het niet.
  maandag 2 augustus 2010 @ 17:48:46 #45
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_84779909
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 17:33 schreef YuckFou het volgende:

[..]

[..]

De Rotschilds en de Rockefellers waren ten tijde van de opkomst van het petroleumtijdperk anders bepaald geen vrienden.
  maandag 2 augustus 2010 @ 17:49:33 #46
45206 Pietverdriet
pi_84779929
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 17:44 schreef YuckFou het volgende:

[..]

Jij bent ook geen [BNW]er he? :')

Neuh, ben nuchter en nogal serieus.
quote:
De Rotschilds worden in conspiracyland vaak aangezien als een van de machtigste, zo niet de machtigste familie op de planeet die via een web van familie, intimi en families die in lager aanzien de wereld zouden sturen en regeren, nou kan ik als Nederlands kereltje wel proberen uit te diepen wat hun vermogen is, maar dat is natuurlijk onbegonnen werk...
Sure, maar iedere complottheorie op het internet die door een paranoïde schizofrene rukker wordt verzonnen is een waarheid in steen gegrift.
Goed ouderwets journalistiek werk is niet moeilijk, het is gewoon degelijk uitzoekwerk in archieven, jaarverslagen enzo
quote:
Mijn fascinatie voor hen komt vooral door het geschatte enorme vermogen, de kastelen en landgoederen die ze bezitten en de aura die eromheen hangt...maar dat begrijp jij denk ik niet. ;(
Als je die energie in wat anders zou steken zou je meer opsteken, dan wel opschieten, niet?
  maandag 2 augustus 2010 @ 17:50:27 #47
45206 Pietverdriet
pi_84779957
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 17:48 schreef Terecht het volgende:

[..]

De Rotschilds en de Rockefellers waren ten tijde van de opkomst van het petroleumtijdperk anders bepaald geen vrienden.
Allemaal verzonnen om het geheim te houden...
:')
pi_84780005
JFK ,"If the people knew what we had done, they would chase us down the street and lynch us.
George H. W. Bush

Het bedrag wat het Vaticaan van de Nazi's kreeg voor bewezen diensten
pi_84780016
Wellicht de mannen in witte pakken die ter plaatse waren bij de Bijlmerramp?
  maandag 2 augustus 2010 @ 17:59:20 #50
45206 Pietverdriet
pi_84780185
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 17:52 schreef zeeeend het volgende:
JFK ,"If the people knew what we had done, they would chase us down the street and lynch us.
George H. W. Bush
Is dat nu een citaat van Bush junior of van JFK?
quote:
Het bedrag wat het Vaticaan van de Nazi's kreeg voor bewezen diensten
Wat ik er zo over de ratlines gelezen heb weet ik nog zo net niet of het vaticaan dit deed voor het geld, ik neem tenminste aan dat je het over de ratlines hebt. Was eerder een old boy netwerk
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')