abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85308427
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 14:28 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

Het is dat je je eigen topic vervuild met je overmatige ongepaste geschreeuw dat ik hier niet op hoef in te gaan, i.p.v. je te concentreren tot je suggestieve onderwerpen van je topic-titel.

Het wachten is nu op de serieuze anderen die verder willen in de BNW-discussies en ook geen standaardbewijzen meer nodig hebben en het zich ook niet meer kunnen permitteren om tijd te verspillen in toelichtingen die zij allang kennen.
Je vervuilt elke discussie, en zodra mensen vragen stellen weiger je er op in te gaan omdat je "slechts voor een selecte groep" spreekt. Begin dan een blog of zo.
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
  zondag 15 augustus 2010 @ 14:32:31 #177
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_85308455
quote:

[..]

Het is dat je je eigen topic vervuild met je overmatige ongepaste geschreeuw dat ik hier niet op hoef in te gaan, i.p.v. je te concentreren tot je suggestieve onderwerpen van je topic-titel.

Het wachten is nu op de serieuze anderen die verder willen in de BNW-discussies en ook geen standaardbewijzen meer nodig hebben en het zich ook niet meer kunnen permitteren om tijd te verspillen in toelichtingen die zij allang kennen.
Zeg dat, wist je dat het de kabouters zijn die de wereld werkelijk aansturen? De illumati zijn kinderspel vergeleken bij de slechtheid en almachtigheid van de kabouters.

[ Bericht 0% gewijzigd door Terecht op 15-08-2010 16:22:14 ]
pi_85308528
Ik wijs voor de toeschouwers op de TS met zijn eigen verzoek in dit topic:

Op maandag 2 augustus 2010 21:21 schreef Terecht het volgende:

[..]

quote:
Dit topic is bedoeld om de best bewaarde geheimen op deze aardkloot in kaart te brengen en die mogelijk te bediscussieren. Vooralsnog zou ik graag zien dat men zo concreet mogelijke geheimen opnoemt, liefst met een kleine toelichting waar het over gaat en evt je eigen visie er op.
pi_85308688
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 18:46 schreef Biekuh het volgende:

[..]

Het Monarch Total Mind Control Program. Dit zou door Jozef Mengele tot stand zijn gebracht en Manchurian Candidate-achtige personen kunnen scheppen, dwz slaven die niet weten dat ze slaven zijn omdat ze een gespleten persoonlijkheid hebben en op commando over kunnen schakelen op verschillende persoonlijkheden. Deze zouden als huurmoordenaars, etc. gebruikt worden en noodzakelijk zijn voor het tot stand komen van de Nieuwe Wereldorde omdat zij zwijgen omdat zij zo geprogrammeerd zijn en geheimhouding noodzakelijk is voor het tot stand komen van de NWO.
Dit is een mooi voorbeeld van Biekuh om eventueel er verder op in te gaan.
  Moderator zondag 15 augustus 2010 @ 14:41:30 #180
249559 crew  Lavenderr
pi_85308793
quote:

[..]

Niet helemaal mee eens.
Bij bepaalde beweringen is het toch wel belangrijk dat die gestaafd worden met bewijs.
Toelichting is ook prima.
  zondag 15 augustus 2010 @ 14:53:37 #181
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_85309224
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 14:34 schreef Bankfurt het volgende:
Ik wijs voor de toeschouwers op de TS met zijn eigen verzoek in dit topic:

Op maandag 2 augustus 2010 21:21 schreef Terecht het volgende:

[..]
[..]

Daaraan voldoe jij nou niet bepaald, he? Je zgn geheim is ongrijpbaar en omsluit de tegenstrijdigheden waarop gewezen wordt. Het is een typisch voorbeeld van het almaar uitdijende complot, die voor iedereen die er kritisch tegenover staat zgn onkenbaar is en enkel doorzien kan worden door een select groepje, een verlichtende intellectuele voorhoede. Hier komt natuurlijk een knoepert van een cirkelredenering uit voort en degradeert het argument tot het domein van de drogreden.
pi_85309560
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 14:41 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Niet helemaal mee eens.
Bij bepaalde beweringen is het toch wel belangrijk dat die gestaafd worden met bewijs.
Als je een forum begint met BNW, moet je er van uit kunnen gaan dat de mensen gaan toetreden om meer te willen gaan weten JUIST buiten de reguliere "door de media ingegoten" bewijsvorming om.

Ieder "standaardbewijs" uit de zogenaamde "officiele wetenschappelijke bronnen" is dan volstrekt onbruikbaar.

Vooral in een BNW-topic als dit:

"de best bewaarde geheimen".

Alsof de mensen deze dan kan en klaar met bewijzen en alle codes op hun bord denken te kunnen krijgen. :')

quote:
Toelichting is ook prima.
Als je een forum begint met BNW, moet je er ook van uit kunnen gaan dat de mensen die toetreden zich al enige basisinformatie en toelichtingen in die geest eigen gemaakt hebben.

Enige motivatie of dieper ingaan op bepaalde zaken is idd wel wenselijk, helaas niet altijd mogelijk;

Gezien de aard van BNW hier zou ik kunnen pleiten voor een BNW special version, waar dat getroll van "geef bewijs en wetenschappelijke bronnen" verboden is; maar waar wel bijvoorbeeld een beleefd verzoek hoort zoals "kun je iets toelichten, motiveren met voorbeelden enzo ?",

en elders kunnen pleiten voor een soort BNW-light, voor de beginnelingen.
  zondag 15 augustus 2010 @ 15:05:28 #183
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_85309647
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 15:02 schreef Bankfurt het volgende:

en elders kunnen pleiten voor een soort BNW-light, voor de beginnelingen.
Dit topic is bedoeld als instapje, dus beter ga je je geleuter opfleuren met onderbouwing.
pi_85309785
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 15:05 schreef Terecht het volgende:

[..]

Dit topic is bedoeld als instapje, dus beter ga je je geleuter opfleuren met onderbouwing.
Dat staat niet in je eigen openingspost van dit topic, vriend.

Je wilde de best bewaarde geheimen, en dan zul je die krijgen ook. >:)
  zondag 15 augustus 2010 @ 15:14:24 #185
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_85310004
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 15:09 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

Dat staat niet in je eigen openingspost van dit topic, vriend.
Dat valt op zich af te leiden uit mijn wens zo concreet mogelijke geheimen te benoemen.

quote:
Je wilde de best bewaarde geheimen, en dan zul je die krijgen ook. >:)
Jouw 'geheim' is in de trant van deze spuit elf:
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 17:35 schreef dubidub het volgende:
Ja, hallo, die ga ik je dus niet vertellen [..]!
Daar heb ik het volgende op te zeggen: :O.
pi_85310281
on-topic:

wat Jacob Zuma allemaal heeft gecontroleerd / gedaan in ZA. Anderhalf jaar geleden vrijgesproken wegens een vormfout terwijl hij aangeklaagd was voor 738 zaken van fraude en corruptie, dat zijn de te bewijzen gevallen..
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
pi_85329234
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 23:29 schreef Wijze_appel het volgende:

[..]

Neu Swabenland. Is wel een en ander over te vinden.
Of het waar is laat ik in het midden.
"

Het is waar; in die zin dat het een militaire basis is van Duitse oorsprong.

In oude Duitse atlassen (1940-1965) is het goed terug te vinden.

In een Duitse atlas van 1938 staat het er nog niet in, maar wel in een Duitse Atlas van 1941 en in een West-Duitse Atlas van 1961.

[ Bericht 10% gewijzigd door Bankfurt op 15-08-2010 23:15:37 ]
pi_85329542
Het gebied was onderwerp van conflict tussen Noorwegen en Duitsland in 1939.
pi_85330180
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 14:32 schreef Terecht het volgende:

[..]

Zeg dat, wist je dat het de kabouters zijn die de wereld werkelijk aansturen? De illumati zijn kinderspel vergeleken bij de slechtheid en almachtigheid van de kabouters.
Daar wil ik natuurlijk bronnen van zien. Ook al zijn het kleintjes.

(Hahaha, snap je hem? Kabouters, kleine bronnen... hahaha... ahum *kuch* :{ )
pi_85335164
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 14:01 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Wat is daar mee
Ook een geheim toch?
  maandag 16 augustus 2010 @ 07:57:18 #191
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_85337609
Best bewaarde geheim

Als je banken hun creatie macht ontneemt. De verschillende overheden de regulatie laat beheren van geld creatie ZONDER rente en hoeveel er in roulatie is. Dan zijn alle maar dan ook echt alle problemen in de wereld opgelost. In een paar jaar. Simple as that

Kijk naar Money Masters II

quote:
Maar jij bent niet de enige die geld nodig heeft. Dat heeft de overheid ook. Dus leent die overheid dat van de bankiers. Die bankiers maken dat geld vervolgens uit het niets en lenen het uit. Maar dat doen ze alleen uit als er een onderpand tegenover staat. En dat onderpand bestaat uit het enige bezit waarover de overheid beschikking heeft: jij en ik, de burgers van het land. Wij zijn het onderpand. Het geleende geld moet worden terugbetaald met rente. Alleen betaalt die overheid dat niet zelf, maar dat doe jij. In de vorm van belastingen. En daarvoor je moet dus weer arbeid leveren. Als je gemiddeld 50% van je inkomen aan belastingen betaalt, ben je 6 maanden per jaar slaaf. En via het omweggetje dat overheid heet, komt de rijkdom dus weer bij de bankier. Dat is de reden waarom overheden nooit rijkdom bezitten (er is altijd tekort) en de bankiers van de wereld bijna alle rijkdom bezitten.
rijkdom
.. en daarom moeten binnen dag of wat een kind aangeven (dat woord alleen al, je kind direct al verlinken) bij geboorte. Een slaaf van de overheid. Is men bekend met The Name Game?

[ Bericht 19% gewijzigd door Lambiekje op 16-08-2010 08:19:16 ]
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  maandag 16 augustus 2010 @ 11:52:25 #192
286575 Roces18
Chef de party
pi_85342222
het best bewaarde geheim is een geheim waar niemand wat vanaf weet, dus helaas kan ik hier niks over vertelllen. Anders moet ik je doden, sorry.
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
pi_85342307
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 11:52 schreef Roces18 het volgende:
het best bewaarde geheim is een geheim waar niemand wat vanaf weet, dus helaas kan ik hier niks over vertelllen. Anders moet ik je doden, sorry.
Herhaling van een slechte grap is nog slechter :')
pi_85344832
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 23:30 schreef Wijze_appel het volgende:

[..]

Daar wil ik natuurlijk bronnen van zien. Ook al zijn het kleintjes.

(Hahaha, snap je hem? Kabouters, kleine bronnen... hahaha... ahum *kuch* :{ )
:)

De Topicstarter struikelt telkens over zijn eigen neergelegde bananenschillen.
pi_85345261
Het verloop van het AI box experiment.
Achtergrond: een van de deelnemers aan het experiment, Eliezer Yudkowsky, is AI onderzoeker en zijn doel is om een AI te maken die intelligenter is dan mensen. Hij wil echter geen Skynet maken die de mensheid uitroeit.
Een van de voorgestelde oplossingen voor dat aspect van het probleem is om een AI te maken in een 'box' die alleen maar met een tekst-terminal met de buitenwereld kan communiceren, en zo dus niet bijvoorbeeld de lanceercodes breken en een kernoorlog beginnen.

In het experiment speelt Yudkowsky een AI die via IRC met een 'gatekeeper' praat. Het gesprek is afgelopen als de tijd om is of de gatekeeper beslist de AI 'vrij' te laten. Dat wil zeggen dat de AI dus de buitenwereld kan beïnvloeden als de gatekeeper hem vrijlaat.

Resultaat 1:
quote:
I decided to let Eliezer out.
Resultaat 2:
quote:
I let the transhuman AI out of the box.
Helaas was een van de voorwaarden dat geen van de deelnemers verraad wat Yudkowsky precies gezegd heeft, omdat hij niet wil dat toekomstige AI box experimenten daardoor beïnvloed worden.
pi_85654557
quote:
Op zondag 1 augustus 2010 23:50 schreef Brembo het volgende:
De codes voor de nucleare missels van Obama :')?
Die heb ik net gekraakt:

Ze luiden:

There is no such a thing as a red button.

Chips and beer are in the refrigerator.
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 20:30:01 #197
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_85660783
Volgens mij zijn er eigenlijk geen geheimen, alleen maar slechte research.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_85678160
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 20:30 schreef Pietverdriet het volgende:
Dat is naturlijk één van de allergrootste complot-theorie en eentje die heel erg geloofwaardig en aannemelijk is ...

Namelijk eentje waarin de Overheid (of soms ook bedrijven) welbewust ook wetenschappers betaald om onderzoeken te doen met vooraf al voorgegeven 'uitkomsten' die hen politiek wenselijk schijnen, en een bepaald politiek of economisch belang ondersteunen.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  woensdag 25 augustus 2010 @ 10:25:09 #199
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_85679446
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 20:30 schreef Pietverdriet het volgende:
Ligt er aan wat je verstaat onder research. Als je ernstige strafbare feiten moet plegen om een geheim te openbaren ben je dan nog wel bezig met research of wordt het dan sensatiezucht?
Als een geheim slechts aan een handjevol ingewijden ten volle bekend is, is het dan nog wel realistisch om te zeggen dat je met goede research er wel achter kunt komen?
pi_85700189
De beste geheimen zijn gewoon openbaar en zo schokkend, dat veel mensen ze niet willen geloven.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')