quote:Op zondag 1 augustus 2010 22:22 schreef pinquit het volgende:
en;
[ afbeelding ]
hurken..
[ afbeelding ]
is best lastig, als je het zo druk hebt..
[ afbeelding ]
Hopla![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tot slot nog een heel serieuze foto in de tuin![]()
#geen
Mijn kinderen hadden ook krullen van het vruchtwater. Mijn dochter kreeg ze na een jaar weer terug en mijn zoon heeft ze nu alweer terug. Dus wie weetquote:Op maandag 2 augustus 2010 19:57 schreef Orea het volgende:
Ja, de krullen zijn wegze heeft een heel klein beetje slag lijkt het, maar de krulletjes waren toch echt van het vruchtwater
Ik ben vroeger 5 keer aan mijn ogen geopereerd omdat ik scheel was, en Thijs bleef loenzen na de 6de maand. Ik wilde het dus graag beoordeeld hebben, en toen bleek dat hij (toen) ongeveer +5 had en scheel keek door het inspannen om scherp te zien.quote:Op maandag 2 augustus 2010 19:52 schreef Groofsken het volgende:
Oh en Thijs met brilletje![]()
. Hoe merkten jullie dat hij slecht zag?
Ojeequote:Op maandag 2 augustus 2010 20:01 schreef McLaura het volgende:
[..]
Ik ben vroeger 5 keer aan mijn ogen geopereerd omdat ik scheel was, en Thijs bleef loenzen na de 6de maand. Ik wilde het dus graag beoordeeld hebben, en toen bleek dat hij (toen) ongeveer +5 had en scheel keek door het inspannen om scherp te zien.
Nou je het zegt.. volgens mij doet hij dat wel vaker ja, maar niet in erge mate volgens mij.Het was me nooit zo opgevallen maar rechts was inderdaad zijn voorkeurskant en had hij dus die afplatting.quote:Op maandag 2 augustus 2010 19:54 schreef Groofsken het volgende:
Zie ik het nou goed Poppejans, trekt Wolf ook zijn kin een beetje naar rechts (zijn rechts)? R doet dat ook en bij hem heeft dat met voorkeurshouding en zo te maken.
Ja! ooooh prullekequote:Op maandag 2 augustus 2010 22:14 schreef Sonnetje85 het volgende:
Zo foto's even anders gedaan, hopelijk doen ze t nu
En dat zou dan weer wel gek zijn, als Elin op Pinquit lijktquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 12:55 schreef Csbs het volgende:
Elin lijkt erg op mijn zusje toen zij zo oud was. Niet heel gek, want mijn zusje lijkt ook wel een beetje op jou, Pinquit.
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 12:59 schreef huuphuup het volgende:
[..]
En dat zou dan weer wel gek zijn, als Elin op Pinquit lijkt![]()
Dat is Kleurdoosquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 13:09 schreef Csbs het volgende:
[..]Ik dacht...
Dat Pinquit die donkharige meid was op de grote bal... Na een fotoboekbezoekje snap ik dat het toch ff anders zit
![]()
Maar moeder en dochter lijken op elkaar én op mijn zusje
hehe dat dacht ik al wel maar het stond er zo grappigquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 13:09 schreef Csbs het volgende:
[..]Ik dacht...
Dat Pinquit die donkharige meid was op de grote bal... Na een fotoboekbezoekje snap ik dat het toch ff anders zit
![]()
Maar moeder en dochter lijken op elkaar én op mijn zusje
Huup die hebben we hier ookquote:Op maandag 2 augustus 2010 21:41 schreef huuphuup het volgende:
ik zie je foto's niet Son![]()
Thijs met bril, staat je goed!
Leia![]()
en even eenvoor de andere kindjes.
Crosspost uit t kledingtopic. Dit is nieuw, ik kom niet meer bij. Gekke bekken trekken, ziet er niet uit maar een lol dat ze heeft
[ afbeelding ]
Op het kdv....quote:
dus...quote:Op woensdag 4 augustus 2010 10:29 schreef Sorbootje het volgende:
Nou inderdaad, hier een heel lulverhaal ophangen maar niet Minke posten is natuurlijk niet de bedoeling![]()
![]()
Klopt ja, maar GMK valt wat klein, hij zit verder op maat 80, voor de meeste kleding althans. Ik ben al een tijd niet meer op het CB geweest, heb een keer overgeslagen en moet pas over een week of zes. Maar heb hem vorige week zelf gemeten en toen was hij 76 cm.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:17 schreef Poppejans het volgende:
Tan, was dat pakje nou een 86/92?![]()
hoe lang is hij? Hij lijkt ook echt groot in de kinderstoel
![]()
GMK valt inderdaad wel klein ja (Wolf had een 50/56 aan bij de geboorte van GM wat al steeds omhoog krulde)quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:14 schreef Tan het volgende:
[..]
Klopt ja, maar GMK valt wat klein, hij zit verder op maat 80, voor de meeste kleding althans. Ik ben al een tijd niet meer op het CB geweest, heb een keer overgeslagen en moet pas over een week of zes. Maar heb hem vorige week zelf gemeten en toen was hij 76 cm.
Elyas is van 15 december. En inderdaad lange mannen zijnquote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:41 schreef DuchessX het volgende:
Elyas is toch jonger als Evi hé? Of vergis ik me nu? Evi is nu 76,5cm en die is al lang volgens het cb, kan je nagaan als Elyas nog jonger is!Persoonlijk vind ik lange mannen erg
En sowieso: Elyas
Zoooo ja echt wel een lange vent!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:48 schreef Tan het volgende:
[..]
Elyas is van 15 december. En inderdaad lange mannen zijnzijn vader is ook lang
heb je nog helemaal geen commentaar gehad op je Babybjornquote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:52 schreef happyme28 het volgende:
Oe, da's leuk foto's kijken op een druilerige middag op de boot. Man is boodschapje doen, mannetje ligt te slapen...
Hier alvast wat vakantie foto's:
Lekker spelen in de kuip
[ afbeelding ]
Ik wil ook de krant lezen
[ afbeelding ]
Heerlijk op de achterbank zitten
[ afbeelding ]
Fijn een stukje wandelen
[ afbeelding ]
Ik za tal te wachten op de eerste die er wat van zou zeggenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:25 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
heb je nog helemaal geen commentaar gehad op je Babybjorn?
Ik ookquote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:26 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Ik za tal te wachten op de eerste die er wat van zou zeggen
Maar Minke IS ook echt klein en fijntjesquote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:41 schreef Lijnloos het volgende:
Jeumig, wat een grote kinders hebben jullie zegMinke is van dezelfde maand en die heb ik net in 62/68 (ook GMK) zitten... damn!
Maar ze zijn wel zo leuk
Ik ben van de week met Evie op de weegschaal geweest en die is inmiddels denk ik ongeveer 8400 gram.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 10:49 schreef Groofsken het volgende:
R heeft ook zo'n pakje maat 74/80 van GMK en dat zit nog best ruim hoor. Volgens mij is Evie ook echt best een grote dame al.
Misschien zou je het toch eens moeten doen. Je kind zou er zelf ook niet voor kiezen om zo te hangenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 09:05 schreef happyme28 het volgende:
Nee. Maar ik trek me er toch niets van aan hoor. Ieder zijn eigen keuze toch?
Groof, wat grappig die zelfde gezichtsuitdrukking
Evi en Evie, wat liefff!!!
Elyas, wat zit je netjesen wat wordt hij groot!
Meike, was het leuk in de dierentuin?
Ja grappig is dat hè? Hij wordt wat lichter en hij rkijgt steeds meer een 70's look, vind ikquote:Op donderdag 5 augustus 2010 11:00 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
Misschien zou je het toch eens moeten doen. Je kind zou er zelf ook niet voor kiezen om zo te hangen
maargoed ontopic.
Groof, wat is ie aan het veranderen manlekker bekkie! En evie op die halve kruipfoto's
zo'n compact bolliewollietje
Evi vind ik ook al zo'n leuk koppie hebben, heel erg eigen ofzo. Weinig kindjes kan je met r vergelijken!
En Thomas groeit ook al zo hard, wat een knap kindje
Wooh die is inderdaad lekker gegroeid dan!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 10:55 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
Ik ben van de week met Evie op de weegschaal geweest en die is inmiddels denk ik ongeveer 8400 gram.
(8500 met kleertjes aan)., de vorige keer bij het CB; ruim een maand geleden; was ze 68,5 cm.
Wij gaan pas over een maand weer. Eigenlijk stond het dus volgende week, maar ik heb het verzet ivm de vakantie. Ik denk trouwens dat R niet zo heel veel zwaarder is geworden nu. Hij was vorige keer dacht ik iets van 8200 gram en bijna 70 cm.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 12:09 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Wooh die is inderdaad lekker gegroeid dan!
Wolf was bij 6 mnd 7860 gram, ben erg benieuwd wat hij nu weegt
Groofsken wanneer moet jij weer met R. naar CB? Wij maandag
Sorry voor de onderbroekenlol, maar het staat er zo heerlijk plat dat ik hier toch even hardop moest lachenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:02 schreef Ticootje het volgende:
Badfoto's kun je toch ff bewerken? Gewoon een smilie voor z'n piemel en posten!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
owquote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:04 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Kan hier niet helaas..de grond is zo nat dat het een vijver zou worden
Als ik zo een grote had kocht ik een net.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:43 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik vind ze ook eng hoor. Maar ja..loslaten enzo
Nadat ik bij iemand een 4 (of 5?) voudige breuk heb gezien in een arm door gewoon ten val te komen óp de trampoline komt er hier echt geen 1 meer in... die viel er niet eens af...quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:10 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Als ik zo een grote had kocht ik een net.Heeft mijn vriendin ook, en dat scheelt aanzienlijk in de val-incidenten.
Hij komt éénmalig vooruit (hij verzet één keer zijn handjes en voetjes) en laat zich dan in een soort duikvluchthouding ter aarde stortenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:27 schreef Poppejans het volgende:
Elyas is gewoon een lekker dingen wat knap! Komt hij ook al echt vooruit Tan?
Wolf nog niet, wel zit hij ook al zo mooi als Elyas
Ik wil nog steeds weten waar ik deze schommel kan vinden? Waar kan ik anders soortgelijke vinden?quote:Op zondag 1 augustus 2010 23:09 schreef DuchessX het volgende:
Natuurlijk ook even lekker spelen. Hoe harder en hoger de schommel gaat hoe meer lol ze heeft
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het zal aan mij liggen, maar ik zie de gelijkenissen niet (komt natuurlijk omdat Thomas nog maar 5 maand is). Heb je er ook van toen hij jonger was?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 21:33 schreef DJMO het volgende:
voor mijn gevoel ben ik hier jaren niet geweest![]()
op verzoek van Leonieke even een fotootje of twee van Jan :
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jah, da's ongeveer het enige dat hij van mij mee heeft, maar aangezien hij het kleur niet mee heeft van mij zeggen de mensen dan: "oh, hij heeft de ogen van jouw zus"quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 21:51 schreef DJMO het volgende:
En grotere ogen ook leolekker ventje hoor
ik kan toch wel stellen dat Jan het meest op mij lijkt .. qua uiterlijk dan welquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 21:55 schreef leonieke het volgende:
[..]
Jah, da's ongeveer het enige dat hij van mij mee heeft, maar aangezien hij het kleur niet mee heeft van mij zeggen de mensen dan: "oh, hij heeft de ogen van jouw zus"
Leukquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 21:59 schreef DJMO het volgende:
[..]
ik kan toch wel stellen dat Jan het meest op mij lijkt .. qua uiterlijk dan weltengere bouw, blond haar en blauwe ogen ^^ qua karakter is het echt zijn vader, een enorme boef! (wel een lief boeffie hoor
)
Ik zit te kijken hoe het zit, maar heb je nou de voetzenzak voor de verkleiner? Of kijk ik scheel?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:48 schreef pessie het volgende:
Oona is ook al zo'n wakker kindje![]()
[ link | afbeelding ]
Verzuipen in de maxi cosi. Heb vanochtend bij prenatal maar even een jasje echt maat 50 gehaald, hoop dat die beter past!
[ link | afbeelding ]
Wat een mooi kindje...
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 22:40 schreef Orea het volgende:
Mag ik even heel erg trots doen?![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit heb ik gewoon gemaaktzo bizar!
Bizar hè?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:14 schreef DuchessX het volgende:
[..]Mooie foto's!
Hoog knuffelbaarheidsgehalte
En dat gevoel dat blijft kan ik je zeggenIk vind het ook onvoorstelbaar dat ik mijn meisje op de wereld heb gezet en als ik haar zie dan smelt ik en loopt mijn hart over van liefde
Dat gevoel heb ik dus nog regelmatig! En dan is Suus al ruim 6!quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:14 schreef DuchessX het volgende:
En dat gevoel dat blijft kan ik je zeggenIk vind het ook onvoorstelbaar dat ik mijn meisje op de wereld heb gezet en als ik haar zie dan smelt ik en loopt mijn hart over van liefde
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Papaquote:Op zondag 8 augustus 2010 09:51 schreef Twinkly het volgende:
Papa helpen de boodschappen opruimen
[ afbeelding ]
Herkenbaar, althans Evi heeft ook scherpe nageltjes en vertikt het om ze door mij te laten knippen en soms knijpt zij in mijn benen of gezicht en fijn is andersquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 09:24 schreef Claudia_x het volgende:
Ik vind dat rondscharrelen van Senna en Ko zó lief!
En Ivan kneep me pas zo hard dat ik een wondje aan de binnenkant van mijn neus had door zijn scherpe nageltjes. Heb er nog dagen last van gehad!
quote:Op zondag 8 augustus 2010 09:51 schreef Twinkly het volgende:
Tjee wat is Jan alweer groot, een echte peuter al!
Nu ik die foto's zo bij elkaar zie, zie ik echt wel wat gelijkenis tussen Jan en Thomas inderdaad![]()
Wat heeft Thomas toch een mooie grote ronde ogen![]()
Als hij ziet dat ik een foto aan het maken ben komt hij de camera stelen
[ afbeelding ]
Drie tandenen een blauwe/gele plek
![]()
[ afbeelding ]
Dansen
[ afbeelding ]
Papa helpen de boodschappen opruimen
[ afbeelding ]
Ik wil hem knuffelen!!quote:Op zondag 8 augustus 2010 10:23 schreef Asyniur het volgende:
Ons blij ei voor de eerste keer in de kinderstoel
Hij kan alleen nog niet zelf zitten dus na een minuutje ofzo kukelt hij naar een kant
[ afbeelding ]
Ja, leukquote:Op zondag 8 augustus 2010 10:40 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Dan moeten we gewoon een keer meeten
maar ík heb wel een rijbewijsquote:Op zondag 8 augustus 2010 10:56 schreef Twinkly het volgende:
[..]
Ja, leukMaar "Zuid Limburg" is zo ver
ik heb geen rijbewijs.
Dat was het ook eigenlijk welquote:Op zondag 8 augustus 2010 21:56 schreef Meimeltje het volgende:
Het ziet er toch heel knus en gezellig uit Groof!!
Bij Lottequote:Op maandag 9 augustus 2010 18:33 schreef McLaura het volgende:
Lente, waar zijn je rossige lokken nou gebleven?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |