SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
owquote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:04 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Kan hier niet helaas..de grond is zo nat dat het een vijver zou worden
Als ik zo een grote had kocht ik een net.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:43 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik vind ze ook eng hoor. Maar ja..loslaten enzo
Nadat ik bij iemand een 4 (of 5?) voudige breuk heb gezien in een arm door gewoon ten val te komen óp de trampoline komt er hier echt geen 1 meer in... die viel er niet eens af...quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:10 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Als ik zo een grote had kocht ik een net.Heeft mijn vriendin ook, en dat scheelt aanzienlijk in de val-incidenten.
Hij komt éénmalig vooruit (hij verzet één keer zijn handjes en voetjes) en laat zich dan in een soort duikvluchthouding ter aarde stortenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:27 schreef Poppejans het volgende:
Elyas is gewoon een lekker dingen wat knap! Komt hij ook al echt vooruit Tan?
Wolf nog niet, wel zit hij ook al zo mooi als Elyas
Ik wil nog steeds weten waar ik deze schommel kan vinden? Waar kan ik anders soortgelijke vinden?quote:Op zondag 1 augustus 2010 23:09 schreef DuchessX het volgende:
Natuurlijk ook even lekker spelen. Hoe harder en hoger de schommel gaat hoe meer lol ze heeft
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het zal aan mij liggen, maar ik zie de gelijkenissen niet (komt natuurlijk omdat Thomas nog maar 5 maand is). Heb je er ook van toen hij jonger was?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 21:33 schreef DJMO het volgende:
voor mijn gevoel ben ik hier jaren niet geweest![]()
op verzoek van Leonieke even een fotootje of twee van Jan :
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |