quote:Op zondag 1 augustus 2010 22:22 schreef pinquit het volgende:
en;
[ afbeelding ]
hurken..
[ afbeelding ]
is best lastig, als je het zo druk hebt..
[ afbeelding ]
Hopla![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tot slot nog een heel serieuze foto in de tuin![]()
#geen
Mijn kinderen hadden ook krullen van het vruchtwater. Mijn dochter kreeg ze na een jaar weer terug en mijn zoon heeft ze nu alweer terug. Dus wie weetquote:Op maandag 2 augustus 2010 19:57 schreef Orea het volgende:
Ja, de krullen zijn wegze heeft een heel klein beetje slag lijkt het, maar de krulletjes waren toch echt van het vruchtwater
Ik ben vroeger 5 keer aan mijn ogen geopereerd omdat ik scheel was, en Thijs bleef loenzen na de 6de maand. Ik wilde het dus graag beoordeeld hebben, en toen bleek dat hij (toen) ongeveer +5 had en scheel keek door het inspannen om scherp te zien.quote:Op maandag 2 augustus 2010 19:52 schreef Groofsken het volgende:
Oh en Thijs met brilletje![]()
. Hoe merkten jullie dat hij slecht zag?
Ojeequote:Op maandag 2 augustus 2010 20:01 schreef McLaura het volgende:
[..]
Ik ben vroeger 5 keer aan mijn ogen geopereerd omdat ik scheel was, en Thijs bleef loenzen na de 6de maand. Ik wilde het dus graag beoordeeld hebben, en toen bleek dat hij (toen) ongeveer +5 had en scheel keek door het inspannen om scherp te zien.
Nou je het zegt.. volgens mij doet hij dat wel vaker ja, maar niet in erge mate volgens mij.Het was me nooit zo opgevallen maar rechts was inderdaad zijn voorkeurskant en had hij dus die afplatting.quote:Op maandag 2 augustus 2010 19:54 schreef Groofsken het volgende:
Zie ik het nou goed Poppejans, trekt Wolf ook zijn kin een beetje naar rechts (zijn rechts)? R doet dat ook en bij hem heeft dat met voorkeurshouding en zo te maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |