Op het kdv....quote:
dus...quote:Op woensdag 4 augustus 2010 10:29 schreef Sorbootje het volgende:
Nou inderdaad, hier een heel lulverhaal ophangen maar niet Minke posten is natuurlijk niet de bedoeling![]()
![]()
Klopt ja, maar GMK valt wat klein, hij zit verder op maat 80, voor de meeste kleding althans. Ik ben al een tijd niet meer op het CB geweest, heb een keer overgeslagen en moet pas over een week of zes. Maar heb hem vorige week zelf gemeten en toen was hij 76 cm.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:17 schreef Poppejans het volgende:
Tan, was dat pakje nou een 86/92?![]()
hoe lang is hij? Hij lijkt ook echt groot in de kinderstoel
![]()
GMK valt inderdaad wel klein ja (Wolf had een 50/56 aan bij de geboorte van GM wat al steeds omhoog krulde)quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:14 schreef Tan het volgende:
[..]
Klopt ja, maar GMK valt wat klein, hij zit verder op maat 80, voor de meeste kleding althans. Ik ben al een tijd niet meer op het CB geweest, heb een keer overgeslagen en moet pas over een week of zes. Maar heb hem vorige week zelf gemeten en toen was hij 76 cm.
Elyas is van 15 december. En inderdaad lange mannen zijnquote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:41 schreef DuchessX het volgende:
Elyas is toch jonger als Evi hé? Of vergis ik me nu? Evi is nu 76,5cm en die is al lang volgens het cb, kan je nagaan als Elyas nog jonger is!Persoonlijk vind ik lange mannen erg
En sowieso: Elyas
Zoooo ja echt wel een lange vent!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:48 schreef Tan het volgende:
[..]
Elyas is van 15 december. En inderdaad lange mannen zijnzijn vader is ook lang
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |