Jah, da's ongeveer het enige dat hij van mij mee heeft, maar aangezien hij het kleur niet mee heeft van mij zeggen de mensen dan: "oh, hij heeft de ogen van jouw zus"quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 21:51 schreef DJMO het volgende:
En grotere ogen ook leolekker ventje hoor
ik kan toch wel stellen dat Jan het meest op mij lijkt .. qua uiterlijk dan welquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 21:55 schreef leonieke het volgende:
[..]
Jah, da's ongeveer het enige dat hij van mij mee heeft, maar aangezien hij het kleur niet mee heeft van mij zeggen de mensen dan: "oh, hij heeft de ogen van jouw zus"
Leukquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 21:59 schreef DJMO het volgende:
[..]
ik kan toch wel stellen dat Jan het meest op mij lijkt .. qua uiterlijk dan weltengere bouw, blond haar en blauwe ogen ^^ qua karakter is het echt zijn vader, een enorme boef! (wel een lief boeffie hoor
)
Ik zit te kijken hoe het zit, maar heb je nou de voetzenzak voor de verkleiner? Of kijk ik scheel?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:48 schreef pessie het volgende:
Oona is ook al zo'n wakker kindje![]()
[ link | afbeelding ]
Verzuipen in de maxi cosi. Heb vanochtend bij prenatal maar even een jasje echt maat 50 gehaald, hoop dat die beter past!
[ link | afbeelding ]
Wat een mooi kindje...
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 22:40 schreef Orea het volgende:
Mag ik even heel erg trots doen?![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit heb ik gewoon gemaaktzo bizar!
Bizar hè?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:14 schreef DuchessX het volgende:
[..]Mooie foto's!
Hoog knuffelbaarheidsgehalte
En dat gevoel dat blijft kan ik je zeggenIk vind het ook onvoorstelbaar dat ik mijn meisje op de wereld heb gezet en als ik haar zie dan smelt ik en loopt mijn hart over van liefde
Dat gevoel heb ik dus nog regelmatig! En dan is Suus al ruim 6!quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:14 schreef DuchessX het volgende:
En dat gevoel dat blijft kan ik je zeggenIk vind het ook onvoorstelbaar dat ik mijn meisje op de wereld heb gezet en als ik haar zie dan smelt ik en loopt mijn hart over van liefde
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Papaquote:Op zondag 8 augustus 2010 09:51 schreef Twinkly het volgende:
Papa helpen de boodschappen opruimen
[ afbeelding ]
Herkenbaar, althans Evi heeft ook scherpe nageltjes en vertikt het om ze door mij te laten knippen en soms knijpt zij in mijn benen of gezicht en fijn is andersquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 09:24 schreef Claudia_x het volgende:
Ik vind dat rondscharrelen van Senna en Ko zó lief!
En Ivan kneep me pas zo hard dat ik een wondje aan de binnenkant van mijn neus had door zijn scherpe nageltjes. Heb er nog dagen last van gehad!
quote:Op zondag 8 augustus 2010 09:51 schreef Twinkly het volgende:
Tjee wat is Jan alweer groot, een echte peuter al!
Nu ik die foto's zo bij elkaar zie, zie ik echt wel wat gelijkenis tussen Jan en Thomas inderdaad![]()
Wat heeft Thomas toch een mooie grote ronde ogen![]()
Als hij ziet dat ik een foto aan het maken ben komt hij de camera stelen
[ afbeelding ]
Drie tandenen een blauwe/gele plek
![]()
[ afbeelding ]
Dansen
[ afbeelding ]
Papa helpen de boodschappen opruimen
[ afbeelding ]
Ik wil hem knuffelen!!quote:Op zondag 8 augustus 2010 10:23 schreef Asyniur het volgende:
Ons blij ei voor de eerste keer in de kinderstoel
Hij kan alleen nog niet zelf zitten dus na een minuutje ofzo kukelt hij naar een kant
[ afbeelding ]
Ja, leukquote:Op zondag 8 augustus 2010 10:40 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Dan moeten we gewoon een keer meeten
maar ík heb wel een rijbewijsquote:Op zondag 8 augustus 2010 10:56 schreef Twinkly het volgende:
[..]
Ja, leukMaar "Zuid Limburg" is zo ver
ik heb geen rijbewijs.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |