Jah, da's ongeveer het enige dat hij van mij mee heeft, maar aangezien hij het kleur niet mee heeft van mij zeggen de mensen dan: "oh, hij heeft de ogen van jouw zus"quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 21:51 schreef DJMO het volgende:
En grotere ogen ook leolekker ventje hoor
ik kan toch wel stellen dat Jan het meest op mij lijkt .. qua uiterlijk dan welquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 21:55 schreef leonieke het volgende:
[..]
Jah, da's ongeveer het enige dat hij van mij mee heeft, maar aangezien hij het kleur niet mee heeft van mij zeggen de mensen dan: "oh, hij heeft de ogen van jouw zus"
Leukquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 21:59 schreef DJMO het volgende:
[..]
ik kan toch wel stellen dat Jan het meest op mij lijkt .. qua uiterlijk dan weltengere bouw, blond haar en blauwe ogen ^^ qua karakter is het echt zijn vader, een enorme boef! (wel een lief boeffie hoor
)
Ik zit te kijken hoe het zit, maar heb je nou de voetzenzak voor de verkleiner? Of kijk ik scheel?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:48 schreef pessie het volgende:
Oona is ook al zo'n wakker kindje![]()
[ link | afbeelding ]
Verzuipen in de maxi cosi. Heb vanochtend bij prenatal maar even een jasje echt maat 50 gehaald, hoop dat die beter past!
[ link | afbeelding ]
Wat een mooi kindje...
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 22:40 schreef Orea het volgende:
Mag ik even heel erg trots doen?![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit heb ik gewoon gemaaktzo bizar!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |