Wat doet dat precies?quote:
Nog niet geprobeerd, die backup, maar al mijn SMS-jes staan er nog na de update.quote:Op zondag 1 augustus 2010 14:38 schreef SolidasRock het volgende:
Diegenen die hem niet hebben, hebben jullie wel gekeken via instellingen>deze telefoon>updates (zo uit de hoofd)
Ik heb hem ook maar ben net verhuisd en er is geen eigen wifi beschikbaar en hi eindeloos online heeft een kutFUP.
En verder vraagje: is het mogelijk de smsjes via handcent te backuppen? Zie die instellingen zo 1 2 3 niet staan?
Dan kun je van je 3G of HSDPA een wifi hotspot maken, dus als tethering, maar dan dat anderen op het wifi signaal gaan zitten dat je telefoon uitzendt. Denk ik.quote:
Je telefoon verbind met 3G en deelt de verbinding dan als een wifi toegangspunt.quote:
Onder het instellingen menu zit een kopje Applicaties > Applicaties beheren en dan kan je per applicatie ze naar je sd kaart zetten. (De desbetreffende app moet dit wel ondersteunen.)quote:Op zondag 1 augustus 2010 14:38 schreef Fendy het volgende:
En bij mij ook klaar! Alleen nu nog ontdekken hoe ik apps op SD kan installeren.
Dus ik kan met mijn laptop in combinatie met mn Desir dan in de trein internetten?quote:Op zondag 1 augustus 2010 14:41 schreef Fendy het volgende:
[..]
Dan kun je van je 3G of HSDPA een wifi hotspot maken, dus als tethering, maar dan dat anderen op het wifi signaal gaan zitten dat je telefoon uitzendt. Denk ik.
Ja, overal waar je wilt. Houd wel rekening met het feit dat niet alle providers tetheren toestaan. Bij te hoog gebruik kunnen ze je verbinding blocken.quote:Op zondag 1 augustus 2010 14:45 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Dus ik kan met mijn laptop in combinatie met mn Desir dan in de trein internetten?
Thanks!quote:Op zondag 1 augustus 2010 14:45 schreef LightLuke het volgende:
[..]
Onder het instellingen menu zit een kopje Applicaties > Applicaties beheren en dan kan je per applicatie ze naar je sd kaart zetten. (De desbetreffende app moet dit wel ondersteunen.)
Yep, het kon natuurlijk al via USB. Alleen nu kun je er dus een hotspot van maken, waardoor feitelijk de hele trein op jouw laptop kan internetten.quote:Op zondag 1 augustus 2010 14:45 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Dus ik kan met mijn laptop in combinatie met mn Desir dan in de trein internetten?
Ik had die 90MB echt binnen de minuut binnen.quote:Op zondag 1 augustus 2010 14:49 schreef Jesse_ het volgende:
damn die froyo servers zijn traaaaaag.
Downloaden duurt eeuwen
Al zo'n tien keer inmiddelsquote:Op zondag 1 augustus 2010 14:38 schreef SolidasRock het volgende:
Diegenen die hem niet hebben, hebben jullie wel gekeken via instellingen>deze telefoon>updates (zo uit de hoofd)
Ik heb hem ook maar ben net verhuisd en er is geen eigen wifi beschikbaar en hi eindeloos online heeft een kutFUP.
En verder vraagje: is het mogelijk de smsjes via handcent te backuppen? Zie die instellingen zo 1 2 3 niet staan?
Kan zijn dat sommigen hem op een ander tijdstip krijgen in verband met de drukte. Gewoon geduld hebben dus.quote:Op zondag 1 augustus 2010 14:50 schreef Rituals het volgende:
[..]
Al zo'n tien keer inmiddels. Nu zegt ie:
De telefoon is up-to-date.
Er zijn updates beschikbaar op de telefoon.
En dan kan ik alleen op 'OK' klikken...
Doe ik iets fout of moet ik niet zo ongeduldig zijn?.
"Oh wat is ie mooi" mag nog wel een keertje tochquote:Op zondag 1 augustus 2010 15:01 schreef Sjowhan het volgende:
Yihaa.
Zullen we wél proberen om het 'ik ben 'm aan het downloaden' te vermijden, en enkel discussie/problemen na upgrade etc hier te voeren?
Ik gebruik Peep niet meer sinds ik Twitter for Android heb. Vind dat hij net ietsje fijner werkt, plus je ziet previews van twitpic enzo.quote:Op zondag 1 augustus 2010 15:10 schreef Spike1506 het volgende:
Wat ik me afvraag, hoeveel mensen hier die Twitter hebben gebruiken HTC Peep en zo ja waarom?
Ik gebruik zelf Twitter for Android maar ben toch weer aan het denken om terug te gaan naar HTC Peep.
Dat duurt inderdaad behoorlijk langquote:Op zondag 1 augustus 2010 15:32 schreef Breathtaking het volgende:
Mijn desire is ineens heel lang bezig met 'Sim-kaart vrijgeven en de telefoon instellen'..
Hadden jullie dat ook?
Oh chill. Ik dacht bijna dat er iets verkeerd ging.quote:Op zondag 1 augustus 2010 15:37 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Dat duurt inderdaad behoorlijk lang.
Volg de thread op: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=741491quote:Ok, while having fun with FroYo I notice a lot of new things. Let's try to compile them all together.
Overall:
- It's faster
- 720p recording.
- Screen can now also be rotated to the right! (Found by martintzvetomirov)
- Dialer has new Android robot, kinda 3D looking one now.
Lockscreen:
- A delay can be set in the settings menu.
- Can now be a pattern lock, PIN lock or an alphanumeric password
- The lock pattern has grey middle buttons instead of black.
- Instead of just the time of the next alarm time. It also shows which day.
Settings:
- Wireless Networks contains settings for WiFi Hotspot
- New seperate menu for Screen settings.
- App screen is split up in 4 tabs: Downloaded | Only actived | All apps | On SD-Card
- Keyboard allows for Chinese input
- Keyboard allows for quick language change.
- New screen for speech.
New Apps:
- HTC Share App
- News & Weather
- Videos
- Voice Search
- WiFi Hotspot
- Torchlight
- Search (Google)
- Pictures renamed to Gallery
New Widgets:
- Calculator Widget (Found by jaymit)
- Market Widget (Found by jaymit)
Contacts
- Option to automatically send someone directly to voicemail now.
Messaging:
- The bottom box to type text is bigger.
- Now shows how many characters you have left from the start.
- New icon for send.
- New icon for attaching something.
- Scrolls smoother when a conversation has a lot of messages.
Gallery:
- Icons from the Sharing menu are smaller. In portrait mode, all are visible in 1 view.
Gmail:
- Now displays your email adres all the time in the upper-right corner.
- Displays a small icon of the person that send the mail if you have them in your address book.
- When viewing a mail, there are now buttons to go to the next and previous mail.
- Can copy text to clipboard now via menu button.
Google Talk
- New interface
- Don't know of much more, I don't use GTalk.
Market:
- New option to allow automatic updates. (Found by jaymit)
- New seperate tab for app comments.
- Can now mark comments as: Useful, not useful and spam.
Music Player:
- When no cover available, the music note is now green.
- Pressing next has a MUCHHH smoother CoverFlow animation
- Genres are FIXED now.
- Pressing the left-button to open up the menu happens much faster.
- Shuffle seems better (not sure, but don't bump into same song that often anymore).
More coming, there's just so much. So I'm gonna put this topic already out there!
Ook niet bij instellingen> aanpassen> Scènes?quote:Op zondag 1 augustus 2010 15:51 schreef Lightning_NL het volgende:
Wat voor toestel 'versie' hebben jullie dan precies? Ik heb de Desire bij een Vodafone abonnement gekregen, helemaal in het begin toen ie net uit was. Ik kan geen enkel iets van branding vinden, nergens staat vodafone in mijn telefoon, toch heb ik nog geen update beschikbaar.
Op het beginscherm, druk Menu en kies 'Scènes'.quote:Op zondag 1 augustus 2010 15:51 schreef Lightning_NL het volgende:
Wat voor toestel 'versie' hebben jullie dan precies? Ik heb de Desire bij een Vodafone abonnement gekregen, helemaal in het begin toen ie net uit was. Ik kan geen enkel iets van branding vinden, nergens staat vodafone in mijn telefoon, toch heb ik nog geen update beschikbaar.
Bedoel je met behoorlijk lang eh, 30 minutenquote:Op zondag 1 augustus 2010 15:37 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Dat duurt inderdaad behoorlijk lang.
Opgelost, ik had APN's erin staan (prive en zakelijk), hij had na de update blijkbaar de eerste (niet werkende) APN gekozen.quote:Op zondag 1 augustus 2010 15:55 schreef Diemux het volgende:
Ow oh. Na update heb ik geen internet verbinding meer...
Bij mij duurde dat nog geen minuutquote:Op zondag 1 augustus 2010 16:05 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Bedoel je met behoorlijk lang eh, 30 minuten?
Dat lukt niet bij mijn gelockte Desirequote:Op zondag 1 augustus 2010 16:06 schreef tsjas het volgende:
ik weet niet hoe het met gelockte telefoons zit maar kunnen jullie niet gewoon naar instellingen en dan over deze telefoon en dan software info en dan nu controleren?
Zo hebben wij het gedaan en we kregen het zonder problemen binnen
jawel, móet volgens mij wel kunnen. Bij je settings de onderste optie, in het volgende scherm de bovenste optie. Ik kan het ook.quote:
Ze hebben een agenda voor het uitbrengen van updates. Waarschijnlijk staat t-mobile niet voor vandaag.quote:Op zondag 1 augustus 2010 16:17 schreef Dribbel_ het volgende:
Vanaf dat ik hem heb staat ie nog op 1.15.110.11 en bij updates zoeken blijft hij zeggen dat de tleefoon up to date is.
Gaat er ergens iets fout dan (T-mobile)
T-mobile heeft een custom-rom waardoor je dus moet wachten totdat hun deze update uitbrengen.quote:Op zondag 1 augustus 2010 16:17 schreef Dribbel_ het volgende:
Vanaf dat ik hem heb staat ie nog op 1.15.110.11 en bij updates zoeken blijft hij zeggen dat de tleefoon up to date is.
Gaat er ergens iets fout dan (T-mobile)
Ja slimpiequote:Op zondag 1 augustus 2010 16:14 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
jawel, móet volgens mij wel kunnen. Bij je settings de onderste optie, in het volgende scherm de bovenste optie. Ik kan het ook.
Uhhh, helemaal nietquote:Op zondag 1 augustus 2010 16:22 schreef zomere het volgende:
IRRITANT!
Openen van gmail zorgt er voor dat je het laatst ontvangen emailtje ziet ipv het overzicht van alle emails in de inbox.
Dus: iedere keer GMail openen en weer op Back klikken.
Instellingen langs gelopen en zie hier geen verandering voor staan
Klein onderzoekje gedaan, blijkt te liggen aan de app voor het tonen van de unread emails. Is een soort app die het icoontje vervangt. klaarblijkelijk ook de manier waarop de email wordt getoond.quote:
Geen last van moet ik zeggenquote:Op zondag 1 augustus 2010 16:22 schreef zomere het volgende:
IRRITANT!
Openen van gmail zorgt er voor dat je het laatst ontvangen emailtje ziet ipv het overzicht van alle emails in de inbox.
Dus: iedere keer GMail openen en weer op Back klikken.
Instellingen langs gelopen en zie hier geen verandering voor staan
volgensmij niet. Bij de specs staat:quote:Op zondag 1 augustus 2010 16:39 schreef Spike1506 het volgende:
Weet iemand van jullie of de Desire nu ook overweg kan met 802.11n netwerken?
Ja weet ik, bij de Nexus One was dit ook het geval, echter na een update kon je wel gebruik maken van 802.11n.quote:Op zondag 1 augustus 2010 16:48 schreef tsjas het volgende:
[..]
volgensmij niet. Bij de specs staat:
Wi-Fi-standaard 802.11b, 802.11g
Dan zou het hier moeten staan, maar helaas staat het er niet bijquote:Op zondag 1 augustus 2010 16:49 schreef Spike1506 het volgende:
[..]
Ja weet ik, bij de Nexus One was dit ook het geval, echter na een update kon je wel gebruik maken van 802.11n.
Misschien binnenkort maar gewoon eens proberen
Bij mij duurt het nu al anderhalf uurquote:
Het is gewoon sense hoor?quote:Op zondag 1 augustus 2010 16:51 schreef Crank het volgende:
Ik had een andere interface verwacht of ben ik de enige
Dat is wat geld voor Android 2.2 als in het OS. Dat is niet specifiek voor telefoons.quote:Op zondag 1 augustus 2010 16:53 schreef tsjas het volgende:
[..]
Dan zou het hier moeten staan, maar helaas staat het er niet bij
http://developer.android.com/sdk/android-2.2-highlights.html
Zou zomaar kunnen dat je er een aparte app voor kan downloaden uiteraard
Dat is de versie die HTC geeft aan zijn ROM.quote:Op zondag 1 augustus 2010 17:09 schreef -Datdus- het volgende:
Hé, WTF gefeliciteerd uw software versie is nu 2.9(hoop cijfers)????
Oh oke, ik dacht al!quote:Op zondag 1 augustus 2010 17:11 schreef Spike1506 het volgende:
[..]
Dat is de versie die HTC geeft aan zijn ROM.
Neequote:Op zondag 1 augustus 2010 16:21 schreef Lightning_NL het volgende:
Heeft iemand met een Vodafone branded toestel al de update binnen of niet?
Geen idee wat je bedoel, zou je hiervan een foto kunnen maken?quote:Op zondag 1 augustus 2010 17:18 schreef Crank het volgende:
[..]
Ja maar dacht dat het gedeelte onderin waar telefoon en alles staat anders zou worden
Telefoon maar eens opnieuw opstarten. Hij heeft de update toch al geinstalleerd.quote:Op zondag 1 augustus 2010 16:57 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Bij mij duurt het nu al anderhalf uur.. Iemand een idee wat ik kan doen?
Komen er dan met de update ook uitbreidingen apart voor telefoons uit?quote:Op zondag 1 augustus 2010 17:08 schreef Warrick21 het volgende:
[..]
Dat is wat geld voor Android 2.2 als in het OS. Dat is niet specifiek voor telefoons.
Android is een open systeem. Iedereen mag en kan alles eraan toevoegen dat ze willen. Net zoals HTC nu Android 2.2 released met heel veel van hun eigen dingen die niet standaard voor iedereen in 2.2 zitten.quote:Op zondag 1 augustus 2010 17:32 schreef tsjas het volgende:
[..]
Komen er dan met de update ook uitbreidingen apart voor telefoons uit?
Da's gewoon Sense toch?quote:Op zondag 1 augustus 2010 17:18 schreef Crank het volgende:
[..]
Ja maar dacht dat het gedeelte onderin waar telefoon en alles staat anders zou worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |