Ook niet bij instellingen> aanpassen> Scènes?quote:Op zondag 1 augustus 2010 15:51 schreef Lightning_NL het volgende:
Wat voor toestel 'versie' hebben jullie dan precies? Ik heb de Desire bij een Vodafone abonnement gekregen, helemaal in het begin toen ie net uit was. Ik kan geen enkel iets van branding vinden, nergens staat vodafone in mijn telefoon, toch heb ik nog geen update beschikbaar.
Op het beginscherm, druk Menu en kies 'Scènes'.quote:Op zondag 1 augustus 2010 15:51 schreef Lightning_NL het volgende:
Wat voor toestel 'versie' hebben jullie dan precies? Ik heb de Desire bij een Vodafone abonnement gekregen, helemaal in het begin toen ie net uit was. Ik kan geen enkel iets van branding vinden, nergens staat vodafone in mijn telefoon, toch heb ik nog geen update beschikbaar.
Bedoel je met behoorlijk lang eh, 30 minutenquote:Op zondag 1 augustus 2010 15:37 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Dat duurt inderdaad behoorlijk lang.
Opgelost, ik had APN's erin staan (prive en zakelijk), hij had na de update blijkbaar de eerste (niet werkende) APN gekozen.quote:Op zondag 1 augustus 2010 15:55 schreef Diemux het volgende:
Ow oh. Na update heb ik geen internet verbinding meer...
Bij mij duurde dat nog geen minuutquote:Op zondag 1 augustus 2010 16:05 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Bedoel je met behoorlijk lang eh, 30 minuten?
Dat lukt niet bij mijn gelockte Desirequote:Op zondag 1 augustus 2010 16:06 schreef tsjas het volgende:
ik weet niet hoe het met gelockte telefoons zit maar kunnen jullie niet gewoon naar instellingen en dan over deze telefoon en dan software info en dan nu controleren?
Zo hebben wij het gedaan en we kregen het zonder problemen binnen
jawel, móet volgens mij wel kunnen. Bij je settings de onderste optie, in het volgende scherm de bovenste optie. Ik kan het ook.quote:
Ze hebben een agenda voor het uitbrengen van updates. Waarschijnlijk staat t-mobile niet voor vandaag.quote:Op zondag 1 augustus 2010 16:17 schreef Dribbel_ het volgende:
Vanaf dat ik hem heb staat ie nog op 1.15.110.11 en bij updates zoeken blijft hij zeggen dat de tleefoon up to date is.
Gaat er ergens iets fout dan (T-mobile)
T-mobile heeft een custom-rom waardoor je dus moet wachten totdat hun deze update uitbrengen.quote:Op zondag 1 augustus 2010 16:17 schreef Dribbel_ het volgende:
Vanaf dat ik hem heb staat ie nog op 1.15.110.11 en bij updates zoeken blijft hij zeggen dat de tleefoon up to date is.
Gaat er ergens iets fout dan (T-mobile)
Ja slimpiequote:Op zondag 1 augustus 2010 16:14 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
jawel, móet volgens mij wel kunnen. Bij je settings de onderste optie, in het volgende scherm de bovenste optie. Ik kan het ook.
Uhhh, helemaal nietquote:Op zondag 1 augustus 2010 16:22 schreef zomere het volgende:
IRRITANT!
Openen van gmail zorgt er voor dat je het laatst ontvangen emailtje ziet ipv het overzicht van alle emails in de inbox.
Dus: iedere keer GMail openen en weer op Back klikken.
Instellingen langs gelopen en zie hier geen verandering voor staan
Klein onderzoekje gedaan, blijkt te liggen aan de app voor het tonen van de unread emails. Is een soort app die het icoontje vervangt. klaarblijkelijk ook de manier waarop de email wordt getoond.quote:
Geen last van moet ik zeggenquote:Op zondag 1 augustus 2010 16:22 schreef zomere het volgende:
IRRITANT!
Openen van gmail zorgt er voor dat je het laatst ontvangen emailtje ziet ipv het overzicht van alle emails in de inbox.
Dus: iedere keer GMail openen en weer op Back klikken.
Instellingen langs gelopen en zie hier geen verandering voor staan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |