Bij mij duurde dat nog geen minuutquote:Op zondag 1 augustus 2010 16:05 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Bedoel je met behoorlijk lang eh, 30 minuten?
Dat lukt niet bij mijn gelockte Desirequote:Op zondag 1 augustus 2010 16:06 schreef tsjas het volgende:
ik weet niet hoe het met gelockte telefoons zit maar kunnen jullie niet gewoon naar instellingen en dan over deze telefoon en dan software info en dan nu controleren?
Zo hebben wij het gedaan en we kregen het zonder problemen binnen
jawel, móet volgens mij wel kunnen. Bij je settings de onderste optie, in het volgende scherm de bovenste optie. Ik kan het ook.quote:
Ze hebben een agenda voor het uitbrengen van updates. Waarschijnlijk staat t-mobile niet voor vandaag.quote:Op zondag 1 augustus 2010 16:17 schreef Dribbel_ het volgende:
Vanaf dat ik hem heb staat ie nog op 1.15.110.11 en bij updates zoeken blijft hij zeggen dat de tleefoon up to date is.
Gaat er ergens iets fout dan (T-mobile)
T-mobile heeft een custom-rom waardoor je dus moet wachten totdat hun deze update uitbrengen.quote:Op zondag 1 augustus 2010 16:17 schreef Dribbel_ het volgende:
Vanaf dat ik hem heb staat ie nog op 1.15.110.11 en bij updates zoeken blijft hij zeggen dat de tleefoon up to date is.
Gaat er ergens iets fout dan (T-mobile)
Ja slimpiequote:Op zondag 1 augustus 2010 16:14 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
jawel, móet volgens mij wel kunnen. Bij je settings de onderste optie, in het volgende scherm de bovenste optie. Ik kan het ook.
Uhhh, helemaal nietquote:Op zondag 1 augustus 2010 16:22 schreef zomere het volgende:
IRRITANT!
Openen van gmail zorgt er voor dat je het laatst ontvangen emailtje ziet ipv het overzicht van alle emails in de inbox.
Dus: iedere keer GMail openen en weer op Back klikken.
Instellingen langs gelopen en zie hier geen verandering voor staan
Klein onderzoekje gedaan, blijkt te liggen aan de app voor het tonen van de unread emails. Is een soort app die het icoontje vervangt. klaarblijkelijk ook de manier waarop de email wordt getoond.quote:
Geen last van moet ik zeggenquote:Op zondag 1 augustus 2010 16:22 schreef zomere het volgende:
IRRITANT!
Openen van gmail zorgt er voor dat je het laatst ontvangen emailtje ziet ipv het overzicht van alle emails in de inbox.
Dus: iedere keer GMail openen en weer op Back klikken.
Instellingen langs gelopen en zie hier geen verandering voor staan
volgensmij niet. Bij de specs staat:quote:Op zondag 1 augustus 2010 16:39 schreef Spike1506 het volgende:
Weet iemand van jullie of de Desire nu ook overweg kan met 802.11n netwerken?
Ja weet ik, bij de Nexus One was dit ook het geval, echter na een update kon je wel gebruik maken van 802.11n.quote:Op zondag 1 augustus 2010 16:48 schreef tsjas het volgende:
[..]
volgensmij niet. Bij de specs staat:
Wi-Fi-standaard 802.11b, 802.11g
Dan zou het hier moeten staan, maar helaas staat het er niet bijquote:Op zondag 1 augustus 2010 16:49 schreef Spike1506 het volgende:
[..]
Ja weet ik, bij de Nexus One was dit ook het geval, echter na een update kon je wel gebruik maken van 802.11n.
Misschien binnenkort maar gewoon eens proberen
Bij mij duurt het nu al anderhalf uurquote:
Het is gewoon sense hoor?quote:Op zondag 1 augustus 2010 16:51 schreef Crank het volgende:
Ik had een andere interface verwacht of ben ik de enige
Dat is wat geld voor Android 2.2 als in het OS. Dat is niet specifiek voor telefoons.quote:Op zondag 1 augustus 2010 16:53 schreef tsjas het volgende:
[..]
Dan zou het hier moeten staan, maar helaas staat het er niet bij
http://developer.android.com/sdk/android-2.2-highlights.html
Zou zomaar kunnen dat je er een aparte app voor kan downloaden uiteraard
Dat is de versie die HTC geeft aan zijn ROM.quote:Op zondag 1 augustus 2010 17:09 schreef -Datdus- het volgende:
Hé, WTF gefeliciteerd uw software versie is nu 2.9(hoop cijfers)????
Oh oke, ik dacht al!quote:Op zondag 1 augustus 2010 17:11 schreef Spike1506 het volgende:
[..]
Dat is de versie die HTC geeft aan zijn ROM.
Neequote:Op zondag 1 augustus 2010 16:21 schreef Lightning_NL het volgende:
Heeft iemand met een Vodafone branded toestel al de update binnen of niet?
Geen idee wat je bedoel, zou je hiervan een foto kunnen maken?quote:Op zondag 1 augustus 2010 17:18 schreef Crank het volgende:
[..]
Ja maar dacht dat het gedeelte onderin waar telefoon en alles staat anders zou worden
Telefoon maar eens opnieuw opstarten. Hij heeft de update toch al geinstalleerd.quote:Op zondag 1 augustus 2010 16:57 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Bij mij duurt het nu al anderhalf uur.. Iemand een idee wat ik kan doen?
Komen er dan met de update ook uitbreidingen apart voor telefoons uit?quote:Op zondag 1 augustus 2010 17:08 schreef Warrick21 het volgende:
[..]
Dat is wat geld voor Android 2.2 als in het OS. Dat is niet specifiek voor telefoons.
Android is een open systeem. Iedereen mag en kan alles eraan toevoegen dat ze willen. Net zoals HTC nu Android 2.2 released met heel veel van hun eigen dingen die niet standaard voor iedereen in 2.2 zitten.quote:Op zondag 1 augustus 2010 17:32 schreef tsjas het volgende:
[..]
Komen er dan met de update ook uitbreidingen apart voor telefoons uit?
Da's gewoon Sense toch?quote:Op zondag 1 augustus 2010 17:18 schreef Crank het volgende:
[..]
Ja maar dacht dat het gedeelte onderin waar telefoon en alles staat anders zou worden
Wow dude, what did you do to your phone?quote:Op zondag 1 augustus 2010 17:54 schreef svefn het volgende:
Still alive, still (un)broken![]()
[ afbeelding ]
zekerquote:Op zondag 1 augustus 2010 17:52 schreef Blinker het volgende:
Hij installeert nu ook, ik ben benieuwd.
Iemand nog performance verschil gemerkt?
Uit het vorige deel:quote:Op zondag 1 augustus 2010 17:58 schreef zomere het volgende:
[..]
Wow dude, what did you do to your phone?
Kan niet zeggen dat het geen sterke telefoon is, collega van me heeft hem ook verzopen en na drogen werkt ie nu prima!
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 19:40 schreef svefn het volgende:
Zeer ongelukkig gevallen, niet eens zo heel hard en hoog. Net met de hoek op een steen.
Verder werkt het toestel nog perfect, maar baal er wel erg van natuurlijk. Vervangend glas is te koop vanaf 60 dollar, maar aangezien ik niet zelf ga prutsen eraan reken ik op het dubbele..
Ik heb verhalen gelezen van mensen die hem voor bijvoorbeeld stof onder het scherm terugstuurden en vervolgens een geheel nieuw toestel kregen. Nu heb ik al een tijdje last van een waziger beeld op foto's, maar ik heb zo'n gevoel dat terugsturen en een nieuw toestel krijgen hierbij niet gaat lukken
Bedoelde meer in de trant van de knoppen die je bij launcher pro ook zou krijgen.quote:
Als ik in mijn home screen het scherm draai, gebeurt er niks?quote:Op zondag 1 augustus 2010 18:17 schreef Crank het volgende:
[..]
Bedoelde meer in de trant van de knoppen die je bij launcher pro ook zou krijgen.
Overigens al opgevallen in het home screen je scherm draaien
Ik gebruik launcher pro ligt denk daar aan, las ik net ook al op tweakers, kan echt alle kanten op wel leuk.quote:Op zondag 1 augustus 2010 18:26 schreef Spike1506 het volgende:
[..]
Als ik in mijn home screen het scherm draai, gebeurt er niks?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |