Wat een hoeveelheid haarquote:
Inderdaad!quote:Op zondag 1 augustus 2010 14:32 schreef SEMTEX het volgende:
Madonna ziet er eindelijk zo oud uit als ze is:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
IDDquote:Op zondag 1 augustus 2010 17:26 schreef mootie het volgende:
Op een gegeven moment moet je toch echt stoppen met vlechtjes.
Het aantrekken van zo'n model badpak is dan ook precisiewerk.quote:Op maandag 2 augustus 2010 12:18 schreef Ireth het volgende:
Zit alles nog op zijn plek???
[ afbeelding ]
De vriendin van Josh Hartnett checkt of alles nog op de juiste plaats steekt. Het koppel brengt de vakantie door op het Italiaanse eiland Ischia.
Waarschijnlijk een zwaar nachtje gehadquote:Op zondag 1 augustus 2010 14:32 schreef SEMTEX het volgende:
Madonna ziet er eindelijk zo oud uit als ze is:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Nou inderdaad!quote:Op zondag 1 augustus 2010 17:26 schreef mootie het volgende:
Op een gegeven moment moet je toch echt stoppen met vlechtjes.
En het goede topic vinden. Deze horen op Maxima en de een na laatste van Rihanna allemaal in het lelijkste outfitjes topicquote:Op maandag 2 augustus 2010 21:37 schreef Miss_paraplu het volgende:
Kate Perry
[ afbeelding ]
Victoria Beckham in een optisch jurkje
[ afbeelding ]
Onze eigen prinses Maxima
[ afbeelding ]
Rihanna
[ afbeelding ]
Rihanna met cameltoe
[ afbeelding ]
zo, nu eerst een peuk
Het moet natuurlijk wel stijlvol blijven ...quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 13:45 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Wel een heel kleintje dan, aangezien Snooki zelf ook maar 90 centimeter hoog is ofzo.
Briljante foto die bovenste. Die mega-bips in de spiegeling in de auto doet 't 'em.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 13:46 schreef nelisb het volgende:
Eigen billen checken..
[ afbeelding ]
J.Lo nogmaals
[ afbeelding ]
Dat is fucking idioot, hoeveel troep denk je in te ademen als je direct aan zee loopt hahah... in de stad, ok, maar daar?quote:
Zeker (sterker nog, als ze normaal staat dan is ze in het echt mooier dan op deze foto), maar ik vind het toch grappig. Gewoon omdat het verschil zo groot is. Ze hebben haar 20cm langer en 2 maten dunner gemaakt.quote:
Da's waar, maar dan nog kloppen de verhoudingen niet...quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:27 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Dan ga je er wel van uit dat die poster op schaal 1:1 is.
Nee...dr hoofd is nu belachelijk groot op die poster vergeleken met dat poppenlijfje. Charmingquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:29 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Da's waar, maar dan nog kloppen de verhoudingen niet...
Jezus..... er zit nog allemaal vocht opgehoopt in haar buik door ondervoeding en teveel drank en drugs...quote:Op woensdag 4 augustus 2010 12:23 schreef SEMTEX het volgende:
Amy Winehouse nog een keer:
[ afbeelding ]
De hele setting is nogal Brigitte Bardotesque.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 12:25 schreef Tsunade het volgende:
arm hondje... wat kijkt Pammie psycho zeg
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:15 schreef Tsunade het volgende:
Die laatste van Amy Winehouse doet me denken aan dat mokkel uit "Cry baby" met johnny depp![]()
Kan op mijn werk geen plaatjes posten maar wel een linkje: Hatchet face![]()
http://26.media.tumblr.com/kkNpxf6xipsi49mnMyoFKgNOo1_r1_500.png
deze dus:
[ afbeelding ]
Neequote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:14 schreef Felixa het volgende:
Weet niet of deze van Judd Nelson al 's voorbij was gekomen:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:14 schreef Felixa het volgende:
Weet niet of deze van Judd Nelson al 's voorbij was gekomen:
[ afbeelding ]
Hoe kan je in vredesnaam van dit:quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:33 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
![]()
daar gaat mijn tienerheld uit de Breakfast Club
![]()
Die gaat nu toch met de dochter van de producent?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:41 schreef Marble het volgende:
[ afbeelding ]
Harry Potter met nieuwe vriendin, Kathy Bates.
Ik snap waarom je de fop maakt, maar lijkt toch geen kut op Bates.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:41 schreef Marble het volgende:
[ afbeelding ]
Foute belichting? Ze heeft de zon in haar rugquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 18:38 schreef Felixa het volgende:
Foute belichting, geen make-up et voilà....
Ja, dat bedoelde ik eigenlijk, zo'n tegenlicht.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 18:46 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Foute belichting? Ze heeft de zon in haar rug
Maar dat is meestal toch juist 'gunstig'? Als in: niet het spookeffect als het licht van een bepaalde kant op je schijnt?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 18:50 schreef Felixa het volgende:
[..]
Ja, dat bedoelde ik eigenlijk, zo'n tegenlicht.
Meestal wel ja, maar nu niet helemaal!quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 18:53 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Maar dat is meestal toch juist 'gunstig'? Als in: niet het spookeffect als het licht van een bepaalde kant op je schijnt?
Lol, nee, die conclusie delen wequote:Op vrijdag 6 augustus 2010 18:54 schreef Felixa het volgende:
[..]
Meestal wel ja, maar nu niet helemaal!
Oh, ik dacht op de eerste foto dat er wind stond, dat zijn haar daarom zo wild stondquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:39 schreef Maraca het volgende:
[..]
Hoe kan je in vredesnaam van dit:
[ afbeelding ]
Naar dit gaan?
[ afbeelding ]
Ik snap het gewoon niet
Zou het strafbaar zijn om bij hem in te breken om, terwijl hij slaapt, zijn haar te knippen en zijn baard af te scheren?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 19:39 schreef musicfreakyme het volgende:
[..]
Oh, ik dacht op de eerste foto dat er wind stond, dat zijn haar daarom zo wild stond
Lady Gaga.quote:
Oh sorry, vergeten te vermelden. Gaga inderdaadquote:
Gaga doet een Kyliequote:
Die hand, dat lijkt heel wat anders dan wat het isquote:
Zijn wel goede schoenen, gaan zeker al 3 jaar meequote:Op zondag 8 augustus 2010 12:24 schreef Kings het volgende:
[..]
Wanneer koopt Amy nou eens nieuwe schoenen?
[ afbeelding ]
Uit Jersey Shore , mtv reality show.quote:
Jezus.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:41 schreef Marble het volgende:
[ afbeelding ]
elk keer als hij een kind verwekt gaat er een paar cm van zijn lengte afquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 09:37 schreef Copycat het volgende:
Het is net the incredible shrinking man.
quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:19 schreef miieejj het volgende:
Snooki again..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Verdomme zelfs als ie ongegeneerd een banaan wegwerkt ziet ie er lekker uit.quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:51 schreef kvd het volgende:
Het is te makkelijk, al etend gekiekt worden levert meestal geen flatteuze foto's.
Shai LeBeouf geniet van zijn banaantje
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Iddquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:53 schreef Skaai het volgende:
[..]
Verdomme zelfs als ie ongegeneerd een banaan wegwerkt ziet ie er lekker uit.
OMG, heerlijke foto!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 09:07 schreef kvd het volgende:
een onflatteuze hoek....Rod en Penny schelen 7 cm, ze heeft nog hakken aan, zij nog op de stoep, hijop het afritstukje en toch.....Rod is net een dwerg
[ afbeelding ]
LOLquote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:41 schreef nelisb het volgende:
Geen idee of deze al eens geplaatst is.
[ afbeelding ]
Wat een bakkes.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 19:45 schreef shiNinG_staR het volgende:
Teri Hatcher heeft toegegeven fillers en botox te hebben gebruikt, maar beweert nu plastische chirurgie-vrij te zijn. Als bewijs een redelijk onflatteuze foto zonder make-up.
[ afbeelding ]
Zijn van die wimper extensions denk ik. Opplakwimpers blijven niet zo mooi zitten tijdens het douchen.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:14 schreef scrub_nurse het volgende:
maar met opplakwimpers zo te zien
Wat n ouwe vent is dat geworden!quote:Robert Downey Jr. heeft er ook weleens beter uit gezien, veel beter.
ik dacht dat het een travestiet was...zie nu pas dat het Paris Hilton isquote:Op woensdag 11 augustus 2010 19:14 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Paris Hilton doet een poging tot zwoel kijken:
[ afbeelding ]
Ik zou hem ook dragen. Edgy.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:49 schreef Copycat het volgende:
Ik snap die suffe brilletjes nooit. Met rode of gele glazen.
Back in the sixties, wel.quote:
quote:
wtf, dat lijkt meer op een wassen beeldquote:Op woensdag 11 augustus 2010 19:14 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Paris Hilton doet een poging tot zwoel kijken:
[ afbeelding ]
Het lijkt wel geshoptquote:
Inderdaad, ik vind hem zowaar wat sympathiek overkomen.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 19:17 schreef Greys het volgende:
Ik vind Henk-Jan juist leuker zo, lekker vakantietijd, relaxed, zonder die eeuwige zonnebril in zijn haar.
Guitig, durf ik bijna te zeggen. Bijna.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:29 schreef Skaai het volgende:
Inderdaad, ik vind hem zowaar wat sympathiek overkomen.
Oh come on, wat denk je zelfquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 13:00 schreef Krullehoofd het volgende:
Echt of een lookalike ? Ik weet het niet.
[ afbeelding ]
Photoshop moar plox!quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 13:00 schreef Krullehoofd het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:35 schreef miieejj het volgende:
nog meer foto's van lady gaga..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 13:04 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Oh come on, wat denk je zelf![]()
![]()
![]()
![]()
Ik hoop toch niet dat zij van die uitgezakte bejaardenuiers heeft.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 13:00 schreef Krullehoofd het volgende:
[ afbeelding ]
Nou doe mij maar zo'n slap lijf zonder spieren en met brede heupen. Niks mis mee vind ik, goed gevormde vrouw zelfs.quote:Op zondag 15 augustus 2010 14:07 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Ik hoop toch niet dat zij van die uitgezakte bejaardenuiers heeft.
Mischa Barton:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kan ook in het Lelijke outfitjes-topic. Ze heeft zo'n raar lijf. Ontzettend brede heupen, geen mooie houding, slap en geen spieren.
Oh dat vind ik nou echt niet eigenlijk. Ik vind haar best wel uit verhouding.quote:Op zondag 15 augustus 2010 16:01 schreef Skaai het volgende:
[..]
Nou doe mij maar zo'n slap lijf zonder spieren en met brede heupen. Niks mis mee vind ik, goed gevormde vrouw zelfs.
Ach ik heb striae en een slappe hangbuik, ik teken ervoorquote:Op zondag 15 augustus 2010 17:23 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Oh dat vind ik nou echt niet eigenlijk. Ik vind haar best wel uit verhouding.
Maar goed, smaken verschillen
quote:Tila Tequila says she plans on suing the people behind the Gathering of the Juggalos -- the concert event she was attacked at over the weekend -- and she'll have the Sheriff of Hardin County on her side if she does.
Sheriff Tom Seiner tells TMZ "things got out of hand" during the show this weekend. Sheriff's deputies were on scene at the time of the Tila incident because they were already responding to reports of a stabbing.
Seiner tells us there is no way to single out perpetrators in a crowd of thousands, but officers will be searching YouTube over the coming days to see if there is video of the incident and if they can ID anyone that way.
The Sheriff went on to call the Gathering of the Juggalos a "nightmare" event and said he'd be glad if the event never came back. Seiner said he felt the event's organizers chose Hardin County because they don't have any type of entertainment ordinance -- meaning no permits are required.
Reps for the event have yet to return calls.
Oiquote:
Je oog wordt toch niet meteen helemaal blauw? Dus of ze heeft het bloed lekker een tijd laten zitten of ze heeft het een beetje bijgewerkt met make-up?quote:Op maandag 16 augustus 2010 11:15 schreef rena het volgende:
Tila Tequila. Misschien wel een beetje zielig deze foto![]()
![]()
[ afbeelding ]
Het verhaal er achter:
[..]
Ik heb het nooit een mooie vrouw gevonden.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:23 schreef Ericr het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Botox of niet, Hatcher ziet er wel wat afgeleefd uit. Maar misschien ook wel goed dat ze niet meegaat in de fakery van Hollywood.
als je niet ziet dat dit een photoshop isquote:Op donderdag 12 augustus 2010 19:04 schreef kvd het volgende:
Bij gebrek aan beter (misschien tijd om een topic 'celebs grappig op de foto' te starten?)
Jessica Alba wordt aangehouden (te hard rijden), zet haar mooiste nep-glimlach op en wordt op de foto gezet. En haar hoofd past precies op de reflectie van ome agent in de auto
[ afbeelding ]
Needless to say....geen bonnetje maar een waarschuwing
Wat zijn ze vies.quote:Op maandag 16 augustus 2010 16:37 schreef nelisb het volgende:
Jersey Shore pics
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Snooki
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja ze heeft dit echt niet met opzet aangetrokkenquote:Op maandag 16 augustus 2010 22:46 schreef Moja het volgende:
Alsof het nog zin heeft om het naar beneden te trekken
"Stel dat ze m'n string zien"quote:Op maandag 16 augustus 2010 22:46 schreef Moja het volgende:
Alsof het nog zin heeft om het naar beneden te trekken
Zoals Freddy Mercury ooit al eens zong:quote:
Ik zou hem raken.quote:
Die laatste is onflatteus maar wat is er mis met de eerste 2 foto's?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 19:21 schreef SEMTEX het volgende:
Tara Palmer Tomkinson (Britse socialite)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Scherpe knieën en dat ene draadje.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 19:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die laatste is onflatteus maar wat is er mis met de eerste 2 foto's?
Ze heeft alleen maar bottenquote:Op donderdag 19 augustus 2010 19:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zie het ook niet hoor. Soms word het allemaal wel erg overdreven.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 19:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die beentjes! Zie dan!quote:Op donderdag 19 augustus 2010 19:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Coke: http://www.dailymail.co.u(...)aken-Taras-face.htmlquote:Op donderdag 19 augustus 2010 19:26 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zie nu pas die aders op foto 1 en 3, maar ja die kont? Niet iedereen heeft een big assOf is het een gevalletje anorexia?
Op foto 2 is het wat raar, maar op foto 1 is geen donder mis met die benenquote:
*Zucht* Daar zullen de meningen altijd over verschillen, maar Tara heeft sowieso een fors doorgesnoven kop en lijf.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 19:28 schreef Bellatrix het volgende:
Mensen overdrijven soms een beetje met onflatteus denk ik.
Ja, maar kom op, die eerste twee zijn toch niet zo erg?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 19:32 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
*Zucht* Daar zullen de meningen altijd over verschillen, maar Tara heeft sowieso een fors doorgesnoven kop en lijf.
Zeker als je haar vergelijkt met vroeger:
[ afbeelding ]
Zelfde benen als op foto 2. Heel erg dun dus...quote:Op donderdag 19 augustus 2010 19:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Op foto 2 is het wat raar, maar op foto 1 is geen donder mis met die benen
Nou als je die foto's zou snappen zou ik het begrijpen. Maar op die andere foto's is niets verkeerds te zien.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 19:27 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Coke: http://www.dailymail.co.u(...)aken-Taras-face.html
Extreem dunne beentjes zijn normaal tegenwoordig?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 19:36 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nou als je die foto's zou snappen zou ik het begrijpen. Maar op die andere foto's is niets verkeerds te zien.
Ik ken haar niet, dus voor mij is het gewoon iemand die een hele dunne bouw heeft, die mensen bestaan ja.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 19:35 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Zelfde benen als op foto 2. Heel erg dun dus...
Ik vind dat lelijk (en eng), maar smaken verschillen.
Ooit gehoord dat er mensen zijn die kunnen eten wat ze willen en heel dun blijven?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 19:37 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Extreem dunne beentjes zijn normaal tegenwoordig?
Ja, en ook van mensen die eigenlijk altijd wat voller zijn dan de gemiddelde mens. Dan mag men toch ook zeuren dat het lelijk is, die dikke dijen in strakke broek? Nou, ik vind dit ook lelijk. Misschien komt het door de coke..quote:Op donderdag 19 augustus 2010 19:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ooit gehoord dat er mensen zijn die kunnen eten wat ze willen en heel dun blijven?
Daar is niet zoveel mis mee, vind ik. Iedereen mag posten wat hij/zij onflatteus acht. Onflatteus is in the eye of the beholder en er valt eindeloos over te twisten!quote:Op donderdag 19 augustus 2010 19:28 schreef Bellatrix het volgende:
Mensen overdrijven soms een beetje met onflatteus denk ik.
Ja, en ik gaf mijn mening over de foto?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 19:40 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Daar is niet zoveel mis mee, vind ik. Iedereen mag posten wat hij/zij onflatteus acht. Onflatteus is in the eye of the beholder en er valt eindeloos over te twisten!
Neem nou deze foto:
[ afbeelding ]
Dit is een ongeretoucheerde foto van Jennifer Aniston voor een blad. Natuurlijk, dit is een mooie vrouw, ik kan qua looks niet aan haar tippen.
Maarrr....ik vind toch dat ze er hier níet uitziet.
..en dat is ook primaquote:Op donderdag 19 augustus 2010 19:44 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja, en ik gaf mijn mening over de foto?
Op de 2e foto ziet ze er qua koppie wel lekker fris en goed uitquote:Op donderdag 19 augustus 2010 19:48 schreef SEMTEX het volgende:
Amy W. :
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hihihi, ik moet hardop lachen om die uitdrukking van Jenniferquote:Op donderdag 19 augustus 2010 19:40 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Daar is niet zoveel mis mee, vind ik. Iedereen mag posten wat hij/zij onflatteus acht. Onflatteus is in the eye of the beholder en er valt eindeloos over te twisten!
Neem nou deze foto:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit is een ongeretoucheerde foto van Jennifer Aniston voor een blad. Natuurlijk, dit is een mooie vrouw, ik kan qua looks niet aan haar tippen.
Vergeleken met al haar geretoucheerde foto's ziet ze er niet uit jaquote:Op donderdag 19 augustus 2010 19:40 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Neem nou deze foto:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wanneer vertelt iemand die Katie Price eens dat ze aub minder make-up op moet doen en vooral van haar wenkbrauwen af moet blijven omdat ze zonder al die troep juist wel mooi is?!quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 16:45 schreef Kutjelik het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Megan Fox![]()
quote:
Ze ziet er ondanks de pose gewoon goed uit. Is ze overgestapt op andere drugs?quote:
Die 1e.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 11:44 schreef SEMTEX het volgende:
Eigenlijk zijn de fans hier onflatteus, maar ik vond dat ik jullie deze niet kon onthouden:
Fans van The Jonas Brothers:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Fans van Kim Kardashian:
[ afbeelding ]
Het zijn zo te zien pubers van een jaar of 13/14. Dat is sowieso een hele vage fase en dan zit je ook zomaar ineens naast je idoolquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:50 schreef VeerEli het volgende:
Whahahahaha die 3e foto...Wat een geflipt mens zegLag helemaal dubbel om dat hoofd van haar.
Wat toch verschrikkelijk eigenlijk dat mensen zo lijp worden van...andere mensen. Die bekend zijn dan maar toch
Ik lig hier op de grond.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 11:44 schreef SEMTEX het volgende:
Eigenlijk zijn de fans hier onflatteus, maar ik vond dat ik jullie deze niet kon onthouden:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Fans van Kim Kardashian:
[ afbeelding ]
Hahahaha ja misschien wel, maar toch..toen ik 13/14 was werd ik niet zo gek van een bepaalde artiest ofzo hoor. En zou ik zeker niet zo geflipt gereageerd hebben. Zijn mensen die hun idolen gewoon aanbidden joh, is toch te gestoord voor woordenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:13 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Het zijn zo te zien pubers van een jaar of 13/14. Dat is sowieso een hele vage fase en dan zit je ook zomaar ineens naast je idool. Ik zou dan ook niet weten wat ik moet zeggen
. Je ziet die Jonas broer inderdaad wel zijn awkwardness proberen te verbergen
En blijft ze voor altijd achtervolgen, ook als ze gewoon op college zitten.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 19:35 schreef June. het volgende:
Maar het mooiste is nog dit: zitten ze eindelijk naast hun idool, hebben ze straks alleen maar foto's waar ze enorm onflatteus opstaan
wahahaha the eighties in all its gloryquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:11 schreef kvd het volgende:
hier of bij 'de lelijkste ouyfitjes', ik kon even niet beslissen, maar dit is Lauren Hill
[ afbeelding ]
Ze is net de vouwelijke Steve Urkel
[ afbeelding ]
Louboutins zelfs. Maar je weet wat ze zeggen he; al draagt een aap een gouden ring...quote:
Ik weet niet welke ik het ergst vind! Omgquote:Op donderdag 26 augustus 2010 18:32 schreef Mylene het volgende:
Amy Winehouse
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze probeert te zwaffelenquote:
Ja holy fuck, dat viel mij ook als eerste op, damn!!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 20:47 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Dat is echt de verpersoonlijking van het woord boney ass![]()
![]()
![]()
Het is gewoon... een PUNT!
quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 00:21 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[ afbeelding ]
Lady Gaga, niet per se lelijk maar ik moest wel lachen
Met 100 van die studs op je jasje door zo'n detectiepoortje en dan jezelf met een stalen gezicht laten fouilleren![]()
![]()
Ik dacht even dat het Patricia Paay wasquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 00:21 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[ afbeelding ]
Met 100 van die studs op je jasje door zo'n detectiepoortje en dan jezelf met een stalen gezicht laten fouilleren![]()
![]()
Dit had zo die blonde uit Absolutely Fabulous kunnen zijnquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 00:21 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Doen het niet meer.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 11:44 schreef SEMTEX het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Fans van Kim Kardashian:
[ afbeelding ]
Je weet dat haar per definitie al dood is hè?quote:Op zondag 29 augustus 2010 17:16 schreef Pencile het volgende:
[..]
Ze dooier haar als dat van mij, lekker bezig.
Ja dat is waar maar de meeste mensen weten nog wel te faken dat het er levend uit ziet.quote:Op zondag 29 augustus 2010 18:09 schreef June. het volgende:
[..]
Je weet dat haar per definitie al dood is hè?
Haar heeft nooit geleefd en kan dus ook niet dood zijnquote:Op zondag 29 augustus 2010 18:09 schreef June. het volgende:
[..]
Je weet dat haar per definitie al dood is hè?
Is voor de seriequote:Op donderdag 2 september 2010 00:04 schreef Jurk het volgende:
Die jurk....Ging ze voor de leverworst-look?
QFT! Helaasquote:Op donderdag 2 september 2010 12:53 schreef Markeerstift het volgende:
Chuck staat er anders ook niet echt flatteus op
Die dude naast haarquote:Op donderdag 2 september 2010 17:59 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[ afbeelding ]
Kelly Osbourne ziet eruit alsof ze haar verstandskies heeft laten trekken
Wel mooi afgevallen, dat dan weer wel!
quote:Op donderdag 2 september 2010 18:01 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Die dude naast haarWat heeft hij in zijn neus?!!
dat lijkt mij gewoon een piercingquote:Op donderdag 2 september 2010 18:01 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Die dude naast haarWat heeft hij in zijn neus?!!
Zo, echt wel!quote:Op donderdag 2 september 2010 17:59 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[ afbeelding ]
Kelly Osbourne ziet eruit alsof ze haar verstandskies heeft laten trekken
Wel mooi afgevallen, dat dan weer wel!
Bij de wortel nog wel hoor! Als je haar nooit heeft geleefd kan het ook niet uit je hoofd groeien, eg je zou dan helemaal geen haar hebbenquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 14:05 schreef HappyGirl91 het volgende:
[..]
Haar heeft nooit geleefd en kan dus ook niet dood zijn
Ik heb er maar eens een apart topic over geopend. Voor de echte ramptoeristenquote:Op zondag 5 september 2010 12:38 schreef Copycat het volgende:
De geruchtenmachine over de gayheid van Travolta gonzen toch al jaren?
Ik las laatst in de National Enquirer een Loose Lips item over een Hollywoodster die zijn pilotenpassie deelde met een jongere collega en die daarom uitnodigde voor een trip to the clouds.
In de cockpit (...) legde said Hollywoodster zijn hand op de knie van zijn gast 'slowly moving up'. De gast verzocht hem vervolgens vriendelijk zijn hand op zijn eigen pook te leggen.
Wie o wie.
quote:Op zondag 5 september 2010 16:15 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik heb er maar eens een apart topic over geopend. Voor de echte ramptoeristen SHO-professionals
quote:Op zondag 5 september 2010 12:38 schreef Copycat het volgende:
De geruchtenmachine over de gayheid van Travolta gonzen toch al jaren?
Ik las laatst in de National Enquirer een Loose Lips item over een Hollywoodster die zijn pilotenpassie deelde met een jongere collega en die daarom uitnodigde voor een trip to the clouds.
In de cockpit (...) legde said Hollywoodster zijn hand op de knie van zijn gast 'slowly moving up'. De gast verzocht hem vervolgens vriendelijk zijn hand op zijn eigen pook te leggen.
Wie o wie.
OMFG!! net een alien gewoon, een volwassen vrouw met een peuterarmpje ofzo... scary gewoon.. ze moet echt weer eten.... ze was zo mooi!!quote:
quote:
Dit lijkt wel erg gesoeptquote:
Fuck ja, die slaagt waarschijnlijk gewoon voor de potloodtestquote:Op donderdag 9 september 2010 17:08 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
Nooit verwacht dat ik ooit jaloers zou zijn op David Hasselhof
Waarschijnlijk eet ze ook wel, maar als je thuis en op je werk jezelf te pletter werkt is er weinig tijd over om te etenquote:Op donderdag 9 september 2010 14:41 schreef MargrietjeO het volgende:
[..]
OMFG!! net een alien gewoon, een volwassen vrouw met een peuterarmpje ofzo... scary gewoon.. ze moet echt weer eten.... ze was zo mooi!!
Die achterlijke size 0 trend in Hollywood trekt op een gegeven moment ook de meest mooie vrouwen met zich mee die jarenlang geroemd werden om hun prachtige figuur... echt triest.quote:Op maandag 13 september 2010 06:18 schreef June. het volgende:
[..]
Waarschijnlijk eet ze ook wel, maar als je thuis en op je werk jezelf te pletter werkt is er weinig tijd over om te eten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |