Neequote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:14 schreef Felixa het volgende:
Weet niet of deze van Judd Nelson al 's voorbij was gekomen:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:14 schreef Felixa het volgende:
Weet niet of deze van Judd Nelson al 's voorbij was gekomen:
[ afbeelding ]
Hoe kan je in vredesnaam van dit:quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:33 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
![]()
daar gaat mijn tienerheld uit de Breakfast Club
![]()
Die gaat nu toch met de dochter van de producent?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:41 schreef Marble het volgende:
[ afbeelding ]
Harry Potter met nieuwe vriendin, Kathy Bates.
Ik snap waarom je de fop maakt, maar lijkt toch geen kut op Bates.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:41 schreef Marble het volgende:
[ afbeelding ]
Foute belichting? Ze heeft de zon in haar rugquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 18:38 schreef Felixa het volgende:
Foute belichting, geen make-up et voilà....
Ja, dat bedoelde ik eigenlijk, zo'n tegenlicht.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 18:46 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Foute belichting? Ze heeft de zon in haar rug
Maar dat is meestal toch juist 'gunstig'? Als in: niet het spookeffect als het licht van een bepaalde kant op je schijnt?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 18:50 schreef Felixa het volgende:
[..]
Ja, dat bedoelde ik eigenlijk, zo'n tegenlicht.
Meestal wel ja, maar nu niet helemaal!quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 18:53 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Maar dat is meestal toch juist 'gunstig'? Als in: niet het spookeffect als het licht van een bepaalde kant op je schijnt?
Lol, nee, die conclusie delen wequote:Op vrijdag 6 augustus 2010 18:54 schreef Felixa het volgende:
[..]
Meestal wel ja, maar nu niet helemaal!
Oh, ik dacht op de eerste foto dat er wind stond, dat zijn haar daarom zo wild stondquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:39 schreef Maraca het volgende:
[..]
Hoe kan je in vredesnaam van dit:
[ afbeelding ]
Naar dit gaan?
[ afbeelding ]
Ik snap het gewoon niet
Zou het strafbaar zijn om bij hem in te breken om, terwijl hij slaapt, zijn haar te knippen en zijn baard af te scheren?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 19:39 schreef musicfreakyme het volgende:
[..]
Oh, ik dacht op de eerste foto dat er wind stond, dat zijn haar daarom zo wild stond
Lady Gaga.quote:
Oh sorry, vergeten te vermelden. Gaga inderdaadquote:
Gaga doet een Kyliequote:
Die hand, dat lijkt heel wat anders dan wat het isquote:
Zijn wel goede schoenen, gaan zeker al 3 jaar meequote:Op zondag 8 augustus 2010 12:24 schreef Kings het volgende:
[..]
Wanneer koopt Amy nou eens nieuwe schoenen?
[ afbeelding ]
Uit Jersey Shore , mtv reality show.quote:
Jezus.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:41 schreef Marble het volgende:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |