quote:Op donderdag 2 september 2010 18:01 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Die dude naast haarWat heeft hij in zijn neus?!!
dat lijkt mij gewoon een piercingquote:Op donderdag 2 september 2010 18:01 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Die dude naast haarWat heeft hij in zijn neus?!!
Zo, echt wel!quote:Op donderdag 2 september 2010 17:59 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[ afbeelding ]
Kelly Osbourne ziet eruit alsof ze haar verstandskies heeft laten trekken
Wel mooi afgevallen, dat dan weer wel!
Bij de wortel nog wel hoor! Als je haar nooit heeft geleefd kan het ook niet uit je hoofd groeien, eg je zou dan helemaal geen haar hebbenquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 14:05 schreef HappyGirl91 het volgende:
[..]
Haar heeft nooit geleefd en kan dus ook niet dood zijn
Ik heb er maar eens een apart topic over geopend. Voor de echte ramptoeristenquote:Op zondag 5 september 2010 12:38 schreef Copycat het volgende:
De geruchtenmachine over de gayheid van Travolta gonzen toch al jaren?
Ik las laatst in de National Enquirer een Loose Lips item over een Hollywoodster die zijn pilotenpassie deelde met een jongere collega en die daarom uitnodigde voor een trip to the clouds.
In de cockpit (...) legde said Hollywoodster zijn hand op de knie van zijn gast 'slowly moving up'. De gast verzocht hem vervolgens vriendelijk zijn hand op zijn eigen pook te leggen.
Wie o wie.
quote:Op zondag 5 september 2010 16:15 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik heb er maar eens een apart topic over geopend. Voor de echte ramptoeristen SHO-professionals
quote:Op zondag 5 september 2010 12:38 schreef Copycat het volgende:
De geruchtenmachine over de gayheid van Travolta gonzen toch al jaren?
Ik las laatst in de National Enquirer een Loose Lips item over een Hollywoodster die zijn pilotenpassie deelde met een jongere collega en die daarom uitnodigde voor een trip to the clouds.
In de cockpit (...) legde said Hollywoodster zijn hand op de knie van zijn gast 'slowly moving up'. De gast verzocht hem vervolgens vriendelijk zijn hand op zijn eigen pook te leggen.
Wie o wie.
OMFG!! net een alien gewoon, een volwassen vrouw met een peuterarmpje ofzo... scary gewoon.. ze moet echt weer eten.... ze was zo mooi!!quote:
quote:
Dit lijkt wel erg gesoeptquote:
Fuck ja, die slaagt waarschijnlijk gewoon voor de potloodtestquote:Op donderdag 9 september 2010 17:08 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
Nooit verwacht dat ik ooit jaloers zou zijn op David Hasselhof
Waarschijnlijk eet ze ook wel, maar als je thuis en op je werk jezelf te pletter werkt is er weinig tijd over om te etenquote:Op donderdag 9 september 2010 14:41 schreef MargrietjeO het volgende:
[..]
OMFG!! net een alien gewoon, een volwassen vrouw met een peuterarmpje ofzo... scary gewoon.. ze moet echt weer eten.... ze was zo mooi!!
Die achterlijke size 0 trend in Hollywood trekt op een gegeven moment ook de meest mooie vrouwen met zich mee die jarenlang geroemd werden om hun prachtige figuur... echt triest.quote:Op maandag 13 september 2010 06:18 schreef June. het volgende:
[..]
Waarschijnlijk eet ze ook wel, maar als je thuis en op je werk jezelf te pletter werkt is er weinig tijd over om te eten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |