Wat een hoeveelheid haarquote:
Inderdaad!quote:Op zondag 1 augustus 2010 14:32 schreef SEMTEX het volgende:
Madonna ziet er eindelijk zo oud uit als ze is:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
IDDquote:Op zondag 1 augustus 2010 17:26 schreef mootie het volgende:
Op een gegeven moment moet je toch echt stoppen met vlechtjes.
Het aantrekken van zo'n model badpak is dan ook precisiewerk.quote:Op maandag 2 augustus 2010 12:18 schreef Ireth het volgende:
Zit alles nog op zijn plek???
[ afbeelding ]
De vriendin van Josh Hartnett checkt of alles nog op de juiste plaats steekt. Het koppel brengt de vakantie door op het Italiaanse eiland Ischia.
Waarschijnlijk een zwaar nachtje gehadquote:Op zondag 1 augustus 2010 14:32 schreef SEMTEX het volgende:
Madonna ziet er eindelijk zo oud uit als ze is:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Nou inderdaad!quote:Op zondag 1 augustus 2010 17:26 schreef mootie het volgende:
Op een gegeven moment moet je toch echt stoppen met vlechtjes.
En het goede topic vinden. Deze horen op Maxima en de een na laatste van Rihanna allemaal in het lelijkste outfitjes topicquote:Op maandag 2 augustus 2010 21:37 schreef Miss_paraplu het volgende:
Kate Perry
[ afbeelding ]
Victoria Beckham in een optisch jurkje
[ afbeelding ]
Onze eigen prinses Maxima
[ afbeelding ]
Rihanna
[ afbeelding ]
Rihanna met cameltoe
[ afbeelding ]
zo, nu eerst een peuk
Het moet natuurlijk wel stijlvol blijven ...quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 13:45 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Wel een heel kleintje dan, aangezien Snooki zelf ook maar 90 centimeter hoog is ofzo.
Briljante foto die bovenste. Die mega-bips in de spiegeling in de auto doet 't 'em.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 13:46 schreef nelisb het volgende:
Eigen billen checken..
[ afbeelding ]
J.Lo nogmaals
[ afbeelding ]
Dat is fucking idioot, hoeveel troep denk je in te ademen als je direct aan zee loopt hahah... in de stad, ok, maar daar?quote:
Zeker (sterker nog, als ze normaal staat dan is ze in het echt mooier dan op deze foto), maar ik vind het toch grappig. Gewoon omdat het verschil zo groot is. Ze hebben haar 20cm langer en 2 maten dunner gemaakt.quote:
Da's waar, maar dan nog kloppen de verhoudingen niet...quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:27 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Dan ga je er wel van uit dat die poster op schaal 1:1 is.
Nee...dr hoofd is nu belachelijk groot op die poster vergeleken met dat poppenlijfje. Charmingquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:29 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Da's waar, maar dan nog kloppen de verhoudingen niet...
Jezus..... er zit nog allemaal vocht opgehoopt in haar buik door ondervoeding en teveel drank en drugs...quote:Op woensdag 4 augustus 2010 12:23 schreef SEMTEX het volgende:
Amy Winehouse nog een keer:
[ afbeelding ]
De hele setting is nogal Brigitte Bardotesque.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 12:25 schreef Tsunade het volgende:
arm hondje... wat kijkt Pammie psycho zeg
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:15 schreef Tsunade het volgende:
Die laatste van Amy Winehouse doet me denken aan dat mokkel uit "Cry baby" met johnny depp![]()
Kan op mijn werk geen plaatjes posten maar wel een linkje: Hatchet face![]()
http://26.media.tumblr.com/kkNpxf6xipsi49mnMyoFKgNOo1_r1_500.png
deze dus:
[ afbeelding ]
Neequote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:14 schreef Felixa het volgende:
Weet niet of deze van Judd Nelson al 's voorbij was gekomen:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:14 schreef Felixa het volgende:
Weet niet of deze van Judd Nelson al 's voorbij was gekomen:
[ afbeelding ]
Hoe kan je in vredesnaam van dit:quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:33 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
![]()
daar gaat mijn tienerheld uit de Breakfast Club
![]()
Die gaat nu toch met de dochter van de producent?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:41 schreef Marble het volgende:
[ afbeelding ]
Harry Potter met nieuwe vriendin, Kathy Bates.
Ik snap waarom je de fop maakt, maar lijkt toch geen kut op Bates.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:41 schreef Marble het volgende:
[ afbeelding ]
Foute belichting? Ze heeft de zon in haar rugquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 18:38 schreef Felixa het volgende:
Foute belichting, geen make-up et voilà....
Ja, dat bedoelde ik eigenlijk, zo'n tegenlicht.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 18:46 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Foute belichting? Ze heeft de zon in haar rug
Maar dat is meestal toch juist 'gunstig'? Als in: niet het spookeffect als het licht van een bepaalde kant op je schijnt?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 18:50 schreef Felixa het volgende:
[..]
Ja, dat bedoelde ik eigenlijk, zo'n tegenlicht.
Meestal wel ja, maar nu niet helemaal!quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 18:53 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Maar dat is meestal toch juist 'gunstig'? Als in: niet het spookeffect als het licht van een bepaalde kant op je schijnt?
Lol, nee, die conclusie delen wequote:Op vrijdag 6 augustus 2010 18:54 schreef Felixa het volgende:
[..]
Meestal wel ja, maar nu niet helemaal!
Oh, ik dacht op de eerste foto dat er wind stond, dat zijn haar daarom zo wild stondquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:39 schreef Maraca het volgende:
[..]
Hoe kan je in vredesnaam van dit:
[ afbeelding ]
Naar dit gaan?
[ afbeelding ]
Ik snap het gewoon niet
Zou het strafbaar zijn om bij hem in te breken om, terwijl hij slaapt, zijn haar te knippen en zijn baard af te scheren?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 19:39 schreef musicfreakyme het volgende:
[..]
Oh, ik dacht op de eerste foto dat er wind stond, dat zijn haar daarom zo wild stond
Lady Gaga.quote:
Oh sorry, vergeten te vermelden. Gaga inderdaadquote:
Gaga doet een Kyliequote:
Die hand, dat lijkt heel wat anders dan wat het isquote:
Zijn wel goede schoenen, gaan zeker al 3 jaar meequote:Op zondag 8 augustus 2010 12:24 schreef Kings het volgende:
[..]
Wanneer koopt Amy nou eens nieuwe schoenen?
[ afbeelding ]
Uit Jersey Shore , mtv reality show.quote:
Jezus.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:41 schreef Marble het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |