quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 00:21 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[ afbeelding ]
Lady Gaga, niet per se lelijk maar ik moest wel lachen
Met 100 van die studs op je jasje door zo'n detectiepoortje en dan jezelf met een stalen gezicht laten fouilleren![]()
![]()
Ik dacht even dat het Patricia Paay wasquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 00:21 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[ afbeelding ]
Met 100 van die studs op je jasje door zo'n detectiepoortje en dan jezelf met een stalen gezicht laten fouilleren![]()
![]()
Dit had zo die blonde uit Absolutely Fabulous kunnen zijnquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 00:21 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Doen het niet meer.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 11:44 schreef SEMTEX het volgende:
Eigenlijk zijn de fans hier onflatteus, maar ik vond dat ik jullie deze niet kon onthouden:
Fans van The Jonas Brothers:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Fans van Kim Kardashian:
[ afbeelding ]
Je weet dat haar per definitie al dood is hè?quote:Op zondag 29 augustus 2010 17:16 schreef Pencile het volgende:
[..]
Ze dooier haar als dat van mij, lekker bezig.
Ja dat is waar maar de meeste mensen weten nog wel te faken dat het er levend uit ziet.quote:Op zondag 29 augustus 2010 18:09 schreef June. het volgende:
[..]
Je weet dat haar per definitie al dood is hè?
Haar heeft nooit geleefd en kan dus ook niet dood zijnquote:Op zondag 29 augustus 2010 18:09 schreef June. het volgende:
[..]
Je weet dat haar per definitie al dood is hè?
Is voor de seriequote:Op donderdag 2 september 2010 00:04 schreef Jurk het volgende:
Die jurk....Ging ze voor de leverworst-look?
QFT! Helaasquote:Op donderdag 2 september 2010 12:53 schreef Markeerstift het volgende:
Chuck staat er anders ook niet echt flatteus op
Die dude naast haarquote:Op donderdag 2 september 2010 17:59 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[ afbeelding ]
Kelly Osbourne ziet eruit alsof ze haar verstandskies heeft laten trekken
Wel mooi afgevallen, dat dan weer wel!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |