Die 1e.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 11:44 schreef SEMTEX het volgende:
Eigenlijk zijn de fans hier onflatteus, maar ik vond dat ik jullie deze niet kon onthouden:
Fans van The Jonas Brothers:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Fans van Kim Kardashian:
[ afbeelding ]
Het zijn zo te zien pubers van een jaar of 13/14. Dat is sowieso een hele vage fase en dan zit je ook zomaar ineens naast je idoolquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:50 schreef VeerEli het volgende:
Whahahahaha die 3e foto...Wat een geflipt mens zegLag helemaal dubbel om dat hoofd van haar.
Wat toch verschrikkelijk eigenlijk dat mensen zo lijp worden van...andere mensen. Die bekend zijn dan maar toch
Ik lig hier op de grond.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 11:44 schreef SEMTEX het volgende:
Eigenlijk zijn de fans hier onflatteus, maar ik vond dat ik jullie deze niet kon onthouden:
Fans van The Jonas Brothers:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Fans van Kim Kardashian:
[ afbeelding ]
Hahahaha ja misschien wel, maar toch..toen ik 13/14 was werd ik niet zo gek van een bepaalde artiest ofzo hoor. En zou ik zeker niet zo geflipt gereageerd hebben. Zijn mensen die hun idolen gewoon aanbidden joh, is toch te gestoord voor woordenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:13 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Het zijn zo te zien pubers van een jaar of 13/14. Dat is sowieso een hele vage fase en dan zit je ook zomaar ineens naast je idool. Ik zou dan ook niet weten wat ik moet zeggen
. Je ziet die Jonas broer inderdaad wel zijn awkwardness proberen te verbergen
En blijft ze voor altijd achtervolgen, ook als ze gewoon op college zitten.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 19:35 schreef June. het volgende:
Maar het mooiste is nog dit: zitten ze eindelijk naast hun idool, hebben ze straks alleen maar foto's waar ze enorm onflatteus opstaan
wahahaha the eighties in all its gloryquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:11 schreef kvd het volgende:
hier of bij 'de lelijkste ouyfitjes', ik kon even niet beslissen, maar dit is Lauren Hill
[ afbeelding ]
Ze is net de vouwelijke Steve Urkel
[ afbeelding ]
Louboutins zelfs. Maar je weet wat ze zeggen he; al draagt een aap een gouden ring...quote:
Ik weet niet welke ik het ergst vind! Omgquote:Op donderdag 26 augustus 2010 18:32 schreef Mylene het volgende:
Amy Winehouse
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze probeert te zwaffelenquote:
Ja holy fuck, dat viel mij ook als eerste op, damn!!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 20:47 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Dat is echt de verpersoonlijking van het woord boney ass![]()
![]()
![]()
Het is gewoon... een PUNT!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |