SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.President Camacho
TV series: Boardwalk Empire | Burn Notice | Dexter | Game of Thrones | Impractical Jokers | Luther | Sherlock | Sons of Anarchy
quote:Op woensdag 12 januari 2011 16:33 schreef pberends het volgende:
Alleen dit was epic:Epic? Ik dacht meteen "Dat is bijna net zo slecht gemaakt als 20 jaar geleden".SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Ik zat ook in mezelf, neeee, niet doen niet doenquote:Op woensdag 12 januari 2011 19:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Epic? Ik dacht meteen "Dat is bijna net zo slecht gemaakt als 20 jaar geleden".
Episch slecht bedoel ik.quote:Op woensdag 12 januari 2011 19:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Epic? Ik dacht meteen "Dat is bijna net zo slecht gemaakt als 20 jaar geleden".
Joh, het is ook totaal niet spannend. Elk verhaallijn zuigt op dit moment. Mogelijk stop ik maar met kijkenquote:Op woensdag 12 januari 2011 21:04 schreef Ereinion het volgende:
Wat was dat nou voor slap gelul over de ziel? Er zit toch niemand te wachten op zo'n reli-sausje over deze serie heen?
quote:Op woensdag 12 januari 2011 16:33 schreef pberends het volgende:
Alleen dit was epic:*verwijderd de zojuist gedownloade, nog niet gekeken, aflevering..*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat slecht..!!
dan kan je nu met lost beginnenquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:33 schreef pberends het volgende:
[..]
Joh, het is ook totaal niet spannend. Elk verhaallijn zuigt op dit moment. Mogelijk stop ik maar met kijken.
Ik ben (gelukkig) nog met Sons of Anarchy bezig.quote:
haal gelukkig maar weg hoor, desnoods mail ik je de eerste afleveringen van Lost (ik heb van jou altijd die marc faber mails gehad) als je er maar aan begintquote:Op woensdag 12 januari 2011 23:11 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik ben (gelukkig) nog met Sons of Anarchy bezig.
oh die zijn vast nog wel ergens te krijgen hoor.quote:Op woensdag 12 januari 2011 23:13 schreef Dulk het volgende:
[..]
haal gelukkig maar weg hoor, desnoods mail ik je de eerste afleveringen van Lost (ik heb van jou altijd die marc faber mails gehad) als je er maar aan begint
Wat een ontzettend lelijke jurken. Ben je mooi maar dan heb je geen smaak!quote:Op maandag 2 augustus 2010 13:02 schreef planethugo het volgende:
alhoewel het zeker niet de beste serie van de laatste jaren is, was S1 toch wel aardig genoeg om ook S2 te volgen.
deze foto mag natuurlijk niet ontbreken:
[ afbeelding ]
Ik vind die cgi ook niet mooi en toch blijft het boeien door het verhaal.Vind het mooi dat er zoveel eigentijdse dingen in wordt verwerkt. Politiek en hoe leugens worden verkocht. Obama-achtige change enzo en hoe de media hier een rol inspeelt. Zeg maar het echte leven maar met een fictieve sluierquote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:25 schreef sbientje het volgende:
dit was echt helemaal niets.. kromme tenen
de cgi stoort mij minder, maar al die toevalligheden, zoals evans en die andere die 3 keer naar hetzelfde adres gestuurd worden.. het is allemaal zo ... weet niet, zo gekunsteld ofzoquote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:02 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Ik vind die cgi ook niet mooi en toch blijft het boeien door het verhaal.Vind het mooi dat er zoveel eigentijdse dingen in wordt verwerkt. Politiek en hoe leugens worden verkocht. Obama-achtige change enzo en hoe de media hier een rol inspeelt. Zeg maar het echte leven maar met een fictieve sluier
Het is alsof ze korte bochtjes nemen, alsof ze een verhaal in minder dan 5x de tijd moeten vertellen en dus de lade 'deus ex machina' goed opgetrokken hebbenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:25 schreef sbientje het volgende:
[..]
de cgi stoort mij minder, maar al die toevalligheden, zoals evans en die andere die 3 keer naar hetzelfde adres gestuurd worden.. het is allemaal zo ... weet niet, zo gekunsteld ofzo
Als je geen enorm CGI budget hebt moet je ook niet scenes willen maken waar je dta wel voor nodig hebt. Doe het goed, of vermijd 't. Anders wordt het echt te cheesy/crappy. Zoals die scene met die staart, en die kaak.quote:Op zondag 16 januari 2011 13:53 schreef __Saviour__ het volgende:
Ik vind het allemaal niet zo heel slecht hoor. De komende afleveringen wil ik allemaal wel blijven volgen. En dat gezeik over de kwaliteit van de CGI begint ook oud te worden. De serie heeft nu eenmaal geen enorm budget
Die kaak was overduidelijk een soort hommage aan de oude serie (die ik overigens nooit gezien heb).quote:Op zondag 16 januari 2011 14:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Als je geen enorm CGI budget hebt moet je ook niet scenes willen maken waar je dta wel voor nodig hebt. Doe het goed, of vermijd 't. Anders wordt het echt te cheesy/crappy. Zoals die scene met die staart, en die kaak.
Ja maar deze reptilians hebben heel erg veel scherpe tanden, dusja.quote:Op zondag 16 januari 2011 16:58 schreef SiGNe het volgende:
Slangen kauwen ook niet..
Dan was het eerder lame dat ze die rat meteen weer uitkotstte als eten voor de baby, het is dan juist de bedoeling dat die alvast wat voor-verteerd is.
Ik blijf het nog steeds een leuke serie vinden overigens, die kleine deatails waar men hier over valt.. tja.. groter budget doet wonderen maar dat krijgen ze alleen als er ook veel mensen naar kijken.
Check de serie Sanctuary eens, die is compleet CGI zo'n beetje, alles met green screen opgetrokken, en dat ziet er gewoon echt goed uit, je merkt aan de omgevingen niet dat het niet echt is, heel veel details, belichting klopt, etc... Inderdaad gevalletje klein budget dus dunkt me, maar valt mee te leven als het verhaal maar klopt.quote:Op zondag 16 januari 2011 15:12 schreef Mirel het volgende:
Ik erger me meer aan de scenes waar de hele set een greenscreen is, zoals op het schip, dan is licht, schaduw en diepte heel erg kut.
Waarschijnlijk wordt het gecanceled na dit seizoen dus dan heb je het helemaal afgekeken.quote:Op maandag 17 januari 2011 13:10 schreef DavidDuchovny het volgende:
Ik ben ook (net als velen hier) op het punt belandt waarin ik twijfel of ik het seizoen moet afmaken, of er nu mee stoppen, want het is (zoals hierboven verteld wordt) ronduit een slecht verhaal met nog slechtere acteurs.
The final 5 zijn er ook weer.quote:Op woensdag 19 januari 2011 14:28 schreef OMG het volgende:
Ik vond 't wel weer leuk voor wat het was. Dat gemartel.
quote:Op woensdag 12 januari 2011 07:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik herkende haar wel, ze zag er niet eens zo heel veel anders uit (ouder ja). @Stijn: Diana is de hoofdrolspeelster uit de originele serie. Dit was wel de engste scene uit die oude serie![]()
Ze at toch ook welleens een vogelspin. Dat vond ik pas smerig.quote:Op woensdag 12 januari 2011 07:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik herkende haar wel, ze zag er niet eens zo heel veel anders uit (ouder ja). @Stijn: Diana is de hoofdrolspeelster uit de originele serie. Dit was wel de engste scene uit die oude serie![]()
Dat vond ik dan wel weer spannend. Die spaceshuttle zag er trouwens wel weer erg dom uit. En dat "opslurpen" van de zielquote:Op woensdag 19 januari 2011 14:28 schreef OMG het volgende:
Ik vond 't wel weer leuk voor wat het was. Dat gemartel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |