Ok, hybride zal ie niet zijn maar misschien wel voorbereid zodat ie bij Lisa überkinderen kan verwekken.quote:Op maandag 10 januari 2011 19:27 schreef Tegan het volgende:
Stel Tyler is een V/human-hybrid, waarom wil Anna zo graag een baby van hem en Lisa?
Ik denk eigenlijk dat Tyler toch geen hybrid is maar dat er wel iets anders met hem is... Maar dat verklaart niet waarom die ex van Erica niet zijn vader is.
Vanavond Amerikaanse tijd danquote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:35 schreef stijn_ het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je morgen bedoeld? Hij wordt vannacht toch pas uitgezonden in de US.
Ja was dat the one and only?quote:Op woensdag 5 januari 2011 21:42 schreef Karina het volgende:
Ik heb me wel weer vermaakt en de hele korte samenvatting in het begin was genoeg om alles weer te weten. Grappig dat Diane er weer was.
Ik herkende haar wel, ze zag er niet eens zo heel veel anders uit (ouder ja). @Stijn: Diana is de hoofdrolspeelster uit de originele serie. Dit was wel de engste scene uit die oude seriequote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja was dat the one and only?![]()
Ik vermoedde het wel, maar had haar niet herkend direct.
quote:Op woensdag 12 januari 2011 07:13 schreef Karina het volgende:[/b]
[..]
Ik herkende haar wel, ze zag er niet eens zo heel veel anders uit (ouder ja).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.President Camacho
TV series: Boardwalk Empire | Burn Notice | Dexter | Game of Thrones | Impractical Jokers | Luther | Sherlock | Sons of Anarchy
quote:Op woensdag 12 januari 2011 16:33 schreef pberends het volgende:
Alleen dit was epic:Epic? Ik dacht meteen "Dat is bijna net zo slecht gemaakt als 20 jaar geleden".SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Ik zat ook in mezelf, neeee, niet doen niet doenquote:Op woensdag 12 januari 2011 19:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Epic? Ik dacht meteen "Dat is bijna net zo slecht gemaakt als 20 jaar geleden".
Episch slecht bedoel ik.quote:Op woensdag 12 januari 2011 19:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Epic? Ik dacht meteen "Dat is bijna net zo slecht gemaakt als 20 jaar geleden".
Joh, het is ook totaal niet spannend. Elk verhaallijn zuigt op dit moment. Mogelijk stop ik maar met kijkenquote:Op woensdag 12 januari 2011 21:04 schreef Ereinion het volgende:
Wat was dat nou voor slap gelul over de ziel? Er zit toch niemand te wachten op zo'n reli-sausje over deze serie heen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |