Ja het gaat wel.. we weten wat er allemaal op ons afkomt, maar ook nog niet helemaal.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:44 schreef Bluezz het volgende:
Hij wil niet meer Sien
Wil het wel een beetje bij jullie? Na dat slechte nieuws?
quote:Op zondag 1 augustus 2010 07:32 schreef appelsientje het volgende:
Ja het gaat wel.. we weten wat er allemaal op ons afkomt, maar ook nog niet helemaal.
beetje dubbel, maar goed de tijd die we voor de chemo hebben zullen we er ook maar volop van genieten.
pas 61 (wordt dit jaar 62) en hij is natuurlijk net opa... dus tjaquote:
thnxquote:Op zondag 1 augustus 2010 16:19 schreef rubbereend het volgende:
oi
sterkte Appelsientje, voor jou, je gezin en de hele familie!
Zwaar allemaal zegquote:Op zondag 1 augustus 2010 14:15 schreef appelsientje het volgende:
pas 61 (wordt dit jaar 62) en hij is natuurlijk net opa... dus tja
wel zuur want die chemo duurt 4 weken, hij is dan volledig in Quarantaine, dus hij kan dan ook niet ff lekker knuffelen met Finn (sterker nog die mogen we niet eens meenemen)
Loopt daar nu een tijger op de achtergrond rond?quote:Op zondag 1 augustus 2010 21:37 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Zwaar allemaal zeg![]()
Zal ik met wat positiefs strooien?
En nog een filmpje, allebei van vanmiddag
Waar ik de baby eten geef? Ja een of ander beeld bij hun in de vensterbankquote:Op zondag 1 augustus 2010 22:12 schreef Bos81 het volgende:
Loopt daar nu een tijger op de achtergrond rond?
Okee Mooiquote:Op zondag 1 augustus 2010 22:26 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Waar ik de baby eten geef? Ja een of ander beeld bij hun in de vensterbank
een gekregen souvenir van een dierentuin geloof ik.
Ik zag het netquote:Op zondag 1 augustus 2010 22:39 schreef borisz het volgende:
en op de FPFOK!ker tong80 haalt 400.000 posts
Jezus wat een held.En wat frustrerend voor de restquote:Op zondag 1 augustus 2010 23:43 schreef borisz het volgende:
Phil Taylor pakt het EKdarts. Wint met 11-1 in de finale van Wayne Jones.
Klasse tongquote:Op zondag 1 augustus 2010 21:41 schreef tong80 het volgende:
Mijn 400.000ste post draag ik op aan mijn grootste fan....
quote:
Ik dank u.quote:
Ai, wat naarquote:Op zondag 1 augustus 2010 14:15 schreef appelsientje het volgende:
[..]
pas 61 (wordt dit jaar 62) en hij is natuurlijk net opa... dus tja
wel zuur want die chemo duurt 4 weken, hij is dan volledig in Quarantaine, dus hij kan dan ook niet ff lekker knuffelen met Finn (sterker nog die mogen we niet eens meenemen)
quote:Op maandag 2 augustus 2010 23:10 schreef Againzender het volgende:
Zie nu pas dat Alex Higgins dood en begraven is....
`zat er al 20 jaar aan te komen natuurlijk, maar bizar dat ik het gemist hebquote:Op maandag 2 augustus 2010 23:12 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja
Snookerlegende Alex Higgins overleden
Ik kijk voor de 100ste keer naar een herhaling van Fawlty Towers Bjoro.quote:Op maandag 2 augustus 2010 23:25 schreef Bjoro het volgende:
heerlijk bij Holland got Talent:
http://www.rtl.nl/compone(...)vr_jan.avi_plain.xml
hij vertelt een paar keer een mop, maar niemand lacht.....heerlijk dit leedvermaak !
maar hoe vind je deze dan ?quote:Op maandag 2 augustus 2010 23:31 schreef tong80 het volgende:
Ik kijk voor de 100ste keer naar een herhaling van Fawlty Towers Bjoro.
En het blijft leuk
Afgelopen nu.
Kan het niet volgen zo hapert ie.quote:
inderdaad...hij vertelt echt 4 verschillende moppen, maar echt helemaal niemand lacht, echt sneu !quote:Op maandag 2 augustus 2010 23:39 schreef tong80 het volgende:
[..]
Kan het niet volgen zo hapert ie.
Maar ik ga er van uit dat niemand lacht.
Heeft mijn schoonzus ook gehad, maar heeft daarna 2 leuke kereltjes op de wereld gezetquote:Op maandag 2 augustus 2010 20:39 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ai, wat naar
Mijn zusje mocht afgelopen week niet bij haar neefjes in de buurt komen omdat ze te radioactief was. Schildklier gedoe. Lastig, maar als het goed is is ze er straks vanaf.
Ik moest er meteen aan denkenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 10:51 schreef borisz het volgende:
Vakantievilla Wes en Yo leeggeroofd
Toch zonde van de citruspers.
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 16:53 schreef appelsientje het volgende:
Kut.. een ongeluk komt nooit alleen.. zit nu in Nijmegen.. mijn moeder kreeg van het weekend last van haar oog.. blijkt dat haar netvlies los is en opnieuw moet worden vast gemaakt.. (wat dus op dit moment gebeurt)
Haar zicht komt ook niet meer volledig terug aan haar rechteroog.. gevolg dat ze de aankomende 2 maanden niet mag rijden.. dus wordt het lastiger om mijn vader zometeen te bezoeken... zucht..
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:03 schreef borisz het volgende:
Lekker gefietst naar Amsterdam en dan met de boot terug.
Shit zegquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 16:53 schreef appelsientje het volgende:
Kut.. een ongeluk komt nooit alleen.. zit nu in Nijmegen.. mijn moeder kreeg van het weekend last van haar oog.. blijkt dat haar netvlies los is en opnieuw moet worden vast gemaakt.. (wat dus op dit moment gebeurt)
Haar zicht komt ook niet meer volledig terug aan haar rechteroog.. gevolg dat ze de aankomende 2 maanden niet mag rijden.. dus wordt het lastiger om mijn vader zometeen te bezoeken... zucht..
Yup.. wel aardige mensen daar! werden goed geholpen!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 16:56 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat kon er ook nog wel bij. Beterschap voor je moeder.
Maar je moeder wordt nu dus in Nijmegen geopereerd?
Mooi dat dat in ieder geval goed is gegaanquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:28 schreef appelsientje het volgende:
Ben ondertussen weer terug.. de operatie viel gelukkig mee qua pijn, dus dat is een pluspunt.. nu afwachten hoe het verder gaat met haar zicht..
[..]
quote:Yup.. wel aardige mensen daar! werden goed geholpen!
zat er nog aan te denken om een bakje bij je te komen doen
Radboud... jemig wat een groot ziekenhuis is dat trouwens.. niet normaalquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:06 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Mooi dat dat in ieder geval goed is gegaan
[..]
je was welkom
waar is je moeder geholpen? Het Canisius of het Radboud?
ja enorm en nog enorm veel bijgebouwen!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:35 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Radboud... jemig wat een groot ziekenhuis is dat trouwens.. niet normaal
Gelukkig kan ze voor controle gewoon naar Harderwijk.. lekker dichtbij.
Zijn jullie daar vaak ziek ofzo?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:39 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja enorm en nog enorm veel bijgebouwen!
Het Canisius is trouwens ook groot
Nijmegen is een grote stad hèquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:47 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Zijn jullie daar vaak ziek ofzo?
Mooi vrouwen werken daar trouwens ook.. tja je moet van de nood toch ook een deugd maken
quote:
En op eend!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 01:52 schreef tong80 het volgende:
Trusten Hoolers. Letten jullie op Sientje en Bossie ?
dat gaat mijn zusje niet doen in ieder geval.Kanmaar 1 arm en 1 been gebruiken, dus verzorgen van kinderen wordt al lastig, en dan is haar heup/bekken ook nog eens vergroeid door die handicap, dus een zwangerschap is niet aan te raden.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 03:28 schreef Ole het volgende:
[..]
Heeft mijn schoonzus ook gehad, maar heeft daarna 2 leuke kereltjes op de wereld gezet
Ik weet al het commentaar na afloop:quote:
De vorige keer bij net NL-elftal vond ik je pessimistisch .... nu realistischquote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:15 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ik weet al het commentaar na afloop:
"Ja, je bent de hele wedstrijd sterker, maar als die goal dan niet valtt, het was inderdaad buitenspel? Vanaf mijn positie leek het een goal, maar dan wordt het moeilijk. Maar we hebben kampioenschap, beker en EL nog, dus er is nog geen seizoen verloren"
Nou beter waren ze in ieder geval niet de eerste helftquote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:15 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ik weet al het commentaar na afloop:
"Ja, je bent de hele wedstrijd sterker, maar als die goal dan niet valtt, het was inderdaad buitenspel? Vanaf mijn positie leek het een goal, maar dan wordt het moeilijk. Maar we hebben kampioenschap, beker en EL nog, dus er is nog geen seizoen verloren"
na de eerste he;lft vond ik mij inderdaad ook nog steeds volledig gelijk hebbenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:42 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Nou beter waren ze in ieder geval niet de eerste helft
Is dit toeval of door God voorbestemd ?quote:
beidequote:Op donderdag 5 augustus 2010 03:38 schreef tong80 het volgende:
[..]
Is dit toeval of door God voorbestemd ?
Als Feijenoordfan heb je het veel moeilijker hoorquote:Op woensdag 4 augustus 2010 23:43 schreef rubbereend het volgende:
waar je als Ajaxfan tegenwoordig al blij van moet worden
Waarom wordt je niet gewoon voor PSV ? is het leven een stuk beter hoorquote:Op donderdag 5 augustus 2010 03:42 schreef Ole het volgende:
[..]
Als Feijenoordfan heb je het veel moeilijker hoor
Je mag anders mijn PSV hart wel lenenquote:
Zegt de PSV'er die vaker in de ArenA komt dan in het lampjesstadionquote:Op donderdag 5 augustus 2010 09:33 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Je mag anders mijn PSV hart wel lenen
[ afbeelding ]
Daar ben ik wel aan toe jaquote:Op donderdag 5 augustus 2010 19:27 schreef rubbereend het volgende:
oi
tijd voor een biertje dan?
[ afbeelding ]
Nice... ik weet wat ik voor mijn verjaardag wilquote:Op donderdag 5 augustus 2010 19:27 schreef rubbereend het volgende:
oi
tijd voor een biertje dan?
[ afbeelding ]
Je was/bent toch op dezelfde dag jarig als je zoon? of vergis ik me nuquote:Op donderdag 5 augustus 2010 19:34 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Nice... ik weet wat ik voor mijn verjaardag wil
Geen stand van Utrecht vermelden Boriszquote:
mag ik het wel doen?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:15 schreef tong80 het volgende:
[..]
Geen stand van Utrecht vermelden Borisz
yupquote:Op donderdag 5 augustus 2010 19:42 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Je was/bent toch op dezelfde dag jarig als je zoon? of vergis ik me nu
graag.. doe maar in spoiler tagsquote:
[EL] Uitslag FC Luzern - FC Utrechtquote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:35 schreef appelsientje het volgende:
[..]
graag.. doe maar in spoiler tags
Mijn moeder is gelijk jarig met 2 van haar zusters.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:35 schreef appelsientje het volgende:
[..]
yupeen mooie cadeau kan niet
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:37 schreef tong80 het volgende:
[..]
Mijn moeder is gelijk jarig met 2 van haar zusters.
Is natuurlijk niet vreemd bij een drieling
Een nichtje van mij heeft 3 kinderen, waarvan er twee op dezelfde dag jarig zijn, en er zit iets van 5 jaar verschil tussen. Geen tweeling dusquote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:37 schreef tong80 het volgende:
[..]
Mijn moeder is gelijk jarig met 2 van haar zusters.
Is natuurlijk niet vreemd bij een drieling
knap uitgemiktquote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:39 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Een nichtje van mij heeft 3 kinderen, waarvan er twee op dezelfde dag jarig zijn, en er zit iets van 5 jaar verschil tussen. Geen tweeling dus
Wij gaan ook ons best doen..quote:
We hebben net genoeg aan de subsidie, maar het is niet veel soeps meer hierquote:
De lastigste die ze hadden kunnen krijgen. Wordt niet makkelijk.quote:
Transsiberie express kan je vanaf Moskou nemen, hoef je over te stappenquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 14:17 schreef Rucebo het volgende:
[..]
De lastigste die ze hadden kunnen krijgen. Wordt niet makkelijk.
PSV geen leuke tegenstander helaas. Wel goed te doen natuurlijk...
Die plaats ligt gewoon midden in Aziëquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 14:22 schreef borisz het volgende:
[..]
Transsiberie express kan je vanaf Moskou nemen, hoef je over te stappen
Totale afstand:quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 14:23 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Die plaats ligt gewoon midden in Azië.
maar toch heet het Europacupquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 14:23 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Ik bekijk het liever positief, beter iets dan nietsquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 11:37 schreef Bos81 het volgende:
[..]
We hebben net genoeg aan de subsidie, maar het is niet veel soeps meer hier
Thuiswedstrijd kost mij maar 5 euroquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 17:31 schreef rubbereend het volgende:
oi
[..]
maar toch heet het Europacup
[..]
Ik kom hier ook nog steeds graag hoorquote:Ik bekijk het liever positief, beter iets dan nietsik kom hier nog steeds met plezier buurten en posten
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 11:37 schreef Bos81 het volgende:
We hebben net genoeg aan de subsidie, maar het is niet veel soeps meer hier
Novosibirskquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 14:23 schreef Rucebo het volgende:
[..]
een oververhitte frituurpan?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:50 schreef borisz het volgende:
Mevrouw ole. Jij weet vast wel wie wraak wilde nemen op de erfgenamen van Sjoerd Kooistra
.
jawel hoor, de MLN SCquote:
waarschijnlijk welquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 21:39 schreef Bos81 het volgende:
Ga jij naar die thuiswedstrijd tegen die Russen, Eend?
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 21:52 schreef Ole het volgende:
Ik zit popstars te kijken![]()
Dus in dat topic
quote:
'Nee jij trekt volle zalen.' Hij had het niet over zingenquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:00 schreef rubbereend het volgende:
Wat een argument ook "Nee jij kan zingen" alsof Henk Jan dat pretendeert
De laatste keer dat ik een helicopter hoorde lag mijn verbinding er 2 dagen uit.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:10 schreef Ole het volgende:
Ik hoor de hele tijd helicopters, zou er weer iemand omgelegd zijn?
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:19 schreef tong80 het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik een helicopter hoorde lag mijn verbinding er 2 dagen uit.
Dat boeit me minder.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 18:18 schreef borisz het volgende:
Je kan ook zappen naar de Beeb voor het duel tussen Leeds & Derby County
Ok dacht dat het vandaag was begonnen omdat het programma van 17.45 uur met de overzichten ook in de gids staat.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 18:29 schreef borisz het volgende:
Premier league begint volgende week pas. Morgen is het duel om de Community Shield tussen Chelsea & Manchester United
Vedankt mijn vriendquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 18:55 schreef borisz het volgende:
Romario ? en anders nog Romario de Souza Faria
Ik heb zo'n gevoel dat het typisch zo'n seizoen gaat worden.quote:
Hoe bedoel je?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:15 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik heb zo'n gevoel dat het typisch zo'n seizoen gaat worden.
Ik ook AJAAAAAAXquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:15 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik heb zo'n gevoel dat het typisch zo'n seizoen gaat worden.
ouch!quote:
Mwa, ze deden het echt niet slecht. Als ze zo blijven spelen als gisteren halen ze het linkerrijtje wel hoor, denk ikquote:
Ja, beide om 14.30, uit het hoofd. Ajax tegen Groningen en Feyenoord tegen Utrecht als ik me niet vergisquote:Op zondag 8 augustus 2010 08:46 schreef Ole het volgende:
Oh dat valt mee. Ga het straks even terugkijken.
Ajax en Feijenoord spelen vanmiddag zeker?
Ja. ik weet nog niet wat/of ik ga kijken, maar mij lijkt Groningen - Ajax op papier het leukst.quote:Op zondag 8 augustus 2010 08:50 schreef Ole het volgende:
Begint meteen goed dus.
Vanavond weten we meer
Ja met paps gaat het nu wel goed... hij kan steeds wat meer.. (en mag ook wel goed aansterken voor de chemo)quote:
zeker de tweede helft was erg 'leuk'. Jol heeft dan wel z'n gewenste spits, maar waar blijft @#!@! die verdediging?quote:Op zondag 8 augustus 2010 08:53 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja. ik weet nog niet wat/of ik ga kijken, maar mij lijkt Groningen - Ajax op papier het leukst.
Wat zwaar lijkt me, zo alles tegelijk & door elkaar heenquote:Op zondag 8 augustus 2010 15:21 schreef appelsientje het volgende:
Ja met paps gaat het nu wel goed... hij kan steeds wat meer.. (en mag ook wel goed aansterken voor de chemo)
en met mijn moeder gaat het ook wel.. ze ziet alleen nog niks door haar ene oog (dus ook geen diepte)
Dat is ook niet fijn..quote:Op zondag 8 augustus 2010 20:21 schreef Againzender het volgende:
[..]
zeker de tweede helft was erg 'leuk'. Jol heeft dan wel z'n gewenste spits, maar waar blijft @#!@! die verdediging?
Mijn vader loopt nu waarschijnlijk met een beginnende hernia rond. Heel fijn met een bedrijf dat je in je eentje moet leiden en een verkoop van je huis.
over dik twee weken een MRI, dan weten we meer....
Waarschijnlijk nog steeds veroorzaakt door de aanrijding tijdje geleden.quote:
Wat een schatjequote:Op zondag 8 augustus 2010 20:29 schreef Bluezz het volgende:
Even een vrolijke noot in dit topic gooien? golfers kleindochter kwam vanmiddag spelen
Damm daar wordt je ook niet vrolijk vanquote:Op zondag 8 augustus 2010 20:21 schreef Againzender het volgende:
[..]
zeker de tweede helft was erg 'leuk'. Jol heeft dan wel z'n gewenste spits, maar waar blijft @#!@! die verdediging?
Mijn vader loopt nu waarschijnlijk met een beginnende hernia rond. Heel fijn met een bedrijf dat je in je eentje moet leiden en een verkoop van je huis.
over dik twee weken een MRI, dan weten we meer....
Yups, eind vd maand alweer 5! (goed onthouden bossie)quote:Op zondag 8 augustus 2010 20:35 schreef Bos81 het volgende:
Die wordt al grootHoe oud is ze (Yazz, toch?) inmiddels?
Okeequote:Op zondag 8 augustus 2010 20:54 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Yups, eind vd maand alweer 5! (goed onthouden bossie)
Is dat een goed teken ?quote:
Mwa niet echt, veel in MEN gepost en in verschillende SC's. Maar had het gezien mijn gesteldheid wel rustiger aan moeten doen.quote:
Laat ze het maar snel inlijsten in Rotterdam, want dat gaat nooit lang durenquote:Op zondag 8 augustus 2010 21:11 schreef rubbereend het volgende:
het was weer een mooi Eredivisieweekend. Feyenoord boven Ajax, hoe lang is dat geleden?
... heb ik wat gemist? ga je met pensioen?quote:Op maandag 9 augustus 2010 08:58 schreef Bluezz het volgende:
Olaop het werk, aftellen nu, nog 3 weken tot de eindstreep
quote:Op maandag 9 augustus 2010 18:43 schreef appelsientje het volgende:
... heb ik wat gemist? ga je met pensioen?
ooooo ik dacht alquote:Op maandag 9 augustus 2010 18:45 schreef Bluezz het volgende:
[..]Was het maar waar, nee eindelijk vakantie
Voor het eerst weer weg sinds sept. vorig jaar
Ok was ik nog niet aan toegekomen.quote:Op maandag 9 augustus 2010 19:17 schreef DeLuna het volgende:
[..]
In ONZ geloof ik. Er is een topic over jou.
Goh dat heb ik volgens mij zelfsquote:Op maandag 9 augustus 2010 19:26 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ok was ik nog niet aan toegekomen.
Ik heb meer naamtopics dan Nederland winnaars van het songfestival.
Dit gaan we doenquote:Op maandag 9 augustus 2010 19:18 schreef appelsientje het volgende:
ooooo ik dacht alje bent nog jong
lekker op vakantiewaar ga je naar toe?
Coolquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 15:50 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dit gaan we doen
Zie je ons al een dagje op een Vespa?![]()
Van 6 tot 17 sept.
Wat lekker bossie, je wordt er gewoon vrolijk vanquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:29 schreef Bos81 het volgende:
Ik ben vandaag wezen kijken naar mijn nieuwe woonplek. Er zit een bad in![]()
Ja, de laatste dagen heb ik veel van mijn vrolijkheid weer terug, maar we zijn er nog lang niet, want iedere dag heb ik nog wel een dipmoment.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:38 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wat lekker bossie, je wordt er gewoon vrolijk van
Ik loop ook niet de hele dag te lachen hoorquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:47 schreef Bos81 het volgende:
Ja, de laatste dagen heb ik veel van mijn vrolijkheid weer terug, maar we zijn er nog lang niet, want iedere dag heb ik nog wel een dipmoment.
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:29 schreef Bos81 het volgende:
Cool
Ik ben vandaag wezen kijken naar mijn nieuwe woonplek. Er zit een bad in![]()
Ja dat is zoquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:49 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik loop ook niet de hele dag te lachen hoor
Dipmomenten mag je toelaten vind ik.
Fijn dat het beter gaat
Uitzendinggemist ?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 18:15 schreef Ole het volgende:
Geweldig toch die Keuringsdienst van Waarde. Over manderijntjes
Op een digitaal kanaal. Lekker met gootsteenontstopperquote:
Als ze dat 200 dagen volhouden hebben ze je ingehaaldquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 18:35 schreef tong80 het volgende:
Top 100 van maandag 9 augustus 2010
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 2622 Japsnars
02. 0558 Adames
03. 0535 goldfinger1963
04. 0500 DeLuna
05. 0469 The_Chosen_1
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:52 schreef borisz het volgende:
[..]
Als ze dat 200 dagen volhouden hebben ze je ingehaald
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:01 schreef borisz het volgende:
Kon het niet laten en heb een Mart Smeets jasje gepost.
Waarquote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:11 schreef borisz het volgende:
En met een post in het topic van een andere NOSmedewerker kan je vanavond weer goed slapen tong.
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:26 schreef borisz het volgende:
Dione de Graaff # 10. Aanbid hier deze heldin.
G-team toch?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:33 schreef rubbereend het volgende:oi
Kan iemand mij vertellen of Ooijer voor Ajax 1 is gehaald of voor lucky Ajax?
quote:
Niet slecht voor iemand van groen links.quote:
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:54 schreef borisz het volgende:
Olympisch jeugdvoetbaltoernooiHeel sterk bezet: Vanuatu, Bolivia, Haiti, Singapore, Zimbabwe en Montenegro
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:48 schreef Againzender het volgende:
Overigens viert Marc vandaag z'n derde verjaardag!
En over 2 jaar mag ie gaan voetballen.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:48 schreef Againzender het volgende:
Wat denk jequote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:49 schreef tong80 het volgende:
[..]
En over 2 jaar mag ie gaan voetballen.
Welke club wordt het ?
quote:
wat voor eentje heb je?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:59 schreef appelsientje het volgende:
Yeah mijn eerste bericht vanaf m'n nieuwe telefoon
Oh wat een bijzondere datum om jarig te zijn, feli Marc, kan nog netquote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:48 schreef Againzender het volgende:
Ik heb ook een nieuwe mobquote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:59 schreef appelsientje het volgende:
Yeah mijn eerste bericht vanaf m'n nieuwe telefoon
HTC desire , gisteren gekregen.. nu er al uren mee bezigquote:
Deze bevalt prima, vorige samsung ooit was een kloteding idd.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 03:43 schreef Ole het volgende:
Samsung is![]()
Maar OK, ik was met mijn ouders vanavond uit eten en het was super gezellig
Nee die heeft een maandje vrij.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 10:33 schreef borisz het volgende:
Komt de schoonmaakster? Je bent zo vroeg.
Bij mijn 'vaste'Turkse Italiaan.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 10:00 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Deze bevalt prima, vorige samsung ooit was een kloteding idd.
Waar heb je gegeten?
Niks mis met halve Italianen idd.quote:
Neuh...quote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:29 schreef tong80 het volgende:
[..]
Niks mis met halve Italianen idd.
Hopelijk een hogere uitslag dan al die 1-0 wedstrijden van vorig jaarquote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:47 schreef Bos81 het volgende:
Ik zou ook bellen sien,
Kaartje voor PSV- Novobisirk is binnen, kostte mij als SCC-houder maar 5 euro
Dat hoop ik uiteraard ook.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:53 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Hopelijk een hogere uitslag dan al die 1-0 wedstrijden van vorig jaar.
Dat is helemaal fijnquote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:59 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat hoop ik uiteraard ook.
Hopelijk ben ik dan al verhuisd, kan ik mooi te voet. Zal iets van 20 minuten lopen zijn vanaf mijn nieuwe woonplek
Babi J. heeft ook 2 of 3 dagen hoge koorts gehad, hij heeft oorontsteking en gaat door naar de kinderarts om astma & bronchitis uit te sluiten. Hij hoest al 3 mndquote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:01 schreef appelsientje het volgende:
Hij slaapt nu lekker.. als hij wakker wordt en nog zo veel koorts heeft ga ik even bellen..
op zich geen extreme koorts voor een kind. Als hij alert blijft is er niet zoveel aan de hand, tenzij de koorts natuurlijk lang aanhoudt. Als hij suf wordt direct een dokter bellen.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:01 schreef appelsientje het volgende:
Hij slaapt nu lekker.. als hij wakker wordt en nog zo veel koorts heeft ga ik even bellen..
Hoe kun je daar mee bellen?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 18:27 schreef rubbereend het volgende:
oi
als we toch gaan opscheppen met telefoons; mijn nieuwe:
[ afbeelding ]
door het toetsenbord er weer onder te schuiven, dan krijg je dit:quote:
Okeequote:Op donderdag 12 augustus 2010 18:40 schreef rubbereend het volgende:
[..]
door het toetsenbord er weer onder te schuiven, dan krijg je dit:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 19:30 schreef rubbereend het volgende:
Een filmpje van mijn nichtje
ze is te lui om fatsoenlijk te kruipenstaan vindt mevrouw veel interessanter, maar zichzelf optrekken is ook teveel moeite op dit moment
ze zal de kruipfase wel redelijk overslaan
Ik heb ongeveer hetzelfde model, fijne telefoonquote:Op donderdag 12 augustus 2010 18:41 schreef borisz het volgende:
Ik heb nog steeds(al vier jaar)
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |