Helaas moeten missen. Maar ik geloof je op je woord.quote:Op zondag 3 mei 2009 21:33 schreef Ambrosius het volgende:
Vandaag was ze erg leuk in het stadion van Twente, ging d'r goed af.
alles beter dan Tom Egbersquote:Op zondag 3 mei 2009 21:36 schreef borisz het volgende:
Ze zag er goed uit iig. Ze kan direct Tom Egbers vervangen om 19.00.
Ik wil de achterkant zien.quote:Op zondag 31 mei 2009 19:40 schreef 456 het volgende:
[..]
Kvond die witte broek wel een foto waard eigenlijk!
quote:
Gadverdamme, Mart Smeetsquote:Op zondag 31 mei 2009 22:34 schreef Szura het volgende:
Eén van de beteren bij Studio Sport![]()
Al bljft Mart onverslaanbaar
Was weer genietenquote:
Gemistquote:Op donderdag 2 juli 2009 18:39 schreef marcodej het volgende:
Wow, wat ziet ze er geweldig uit vanavond.
What's new ?quote:
Vandaag was het weer zover!quote:
inderdaad verkoudenquote:Op zaterdag 11 juli 2009 17:28 schreef Radegast het volgende:
Even een plaatje zoeken van afgelopen dinsdag..
Ze klonk daarnet trouwens nogal verkouden of heb ik dat mis?
Zag er lekker uit weer vandaagquote:Op vrijdag 17 juli 2009 14:42 schreef marcodej het volgende:
Ze heeft vandaag een gele trui aan, en ook dat staat haar goed.
Ik voor... jij achter!quote:
Ze zit nu bij het judoquote:Op woensdag 26 augustus 2009 16:16 schreef tong80 het volgende:
Genieten vandaag.
En ze komt nog een paar dagen live op TV
Dat zei ik al. Althans dat bedoelde ik te zeggenquote:
Mooiquote:
Gisteravond een tijd achter haar gestaan bij Moke ... en ze had bovenstaand shirtje aanquote:
Ze vertelde me vannacht idd al dat er de hele tijd een engerd in haar nek stond te kwijlenquote:Op donderdag 17 september 2009 07:29 schreef Holyjoe het volgende:
[..]
Gisteravond een tijd achter haar gestaan bij Moke ... en ze had bovenstaand shirtje aan![]()
Ze was inderdaad lang weg,maar is weer daarquote:Op maandag 12 oktober 2009 22:34 schreef Ambrosius het volgende:
Volgens mij was ze even op vakantie, maar ze is er weer.
Klopt... ze is ontsnaptquote:Op maandag 12 oktober 2009 22:34 schreef Ambrosius het volgende:
Volgens mij was ze even op vakantie, maar ze is er weer.
Ze moet alleen Visser wat meer kort houden, mijn god wat kan dat mens ouwehoeren als ze de kans krijgt.quote:
Wie Ria of Dione?quote:Op maandag 7 december 2009 00:30 schreef tong80 het volgende:
Ik vind er wel leuk en goed. Het is altijd net alsof ze stiekem moet lachen om een geheimpje.
Ria.quote:
quote:Op maandag 7 december 2009 00:35 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ria.
Bij Dione zie je altijd als ze goede sex heeft gehad.
quote:Op maandag 7 december 2009 01:14 schreef maril het volgende:
Deze is special for you Tong voor straks lekker slapen
[ afbeelding ]
Ik heb de gulp al open...quote:
Betersquote:
en nog een keer, en nog een keer en nog een keerquote:
Foto graag idd. Zo'n strenge had ze op. Van een meesteresquote:
Stond haar goed jaquote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:20 schreef tong80 het volgende:
[..]
Foto graag idd. Zo'n strenge had ze op. Van een meesteres![]()
Ze heeft goeie sex gehad. Dat trek wel weer bij.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 23:54 schreef PLAE@ het volgende:
Ze lijkt het afgelopen jaar wel 10 jaar ouder gewordenvooral dr ogen....tering
Neuh, ze is gewoon aan de pil, en zojuist even haar strips nagechecked, maar loopt nog gewoon op schema en geen pil gemist.quote:
Ze gunde Sedoc de eer.quote:Op zondag 30 mei 2010 20:12 schreef marcodej het volgende:
Jammer dat ze zelf niet het Wilhelmus met Sedoc mee zong...
quote:Dione de Graaff neemt de presentatie van Radio Tour de France over van Jurgen van den Berg. Samen met Tom van 't Hek (sinds 1998 presentator) neemt ze de presentatie van de middaguitzending voor haar reknening. Dione presenteert tussen 14:00 en 16:00 uur en Tom tussen 16:00 en 18:30 uur.
Jeroen Stomphorst gaat het dagelijkse avondprogramma NOS Langs de Lijn De Avondetappe op Radio 1 gaat presenteren. Voor de analyse van de ontwikkelingen in de koers worden de presentatoren bijgestaan door de ex-renners Aart Vierhouten (tussen 16:00 en 18:30 uur) en Henk Lubberding (22:00 en 23:00 uur).
Jurgen van den Berg stapte vorig jaar over naar de NCRV waar hij de programma's op Radio 1 presenteert.
Ook in het NOS Radio 1 Journaal is een aantal keer per dag een Tour-update te horen, met het laatste nieuws uit de Ronde van Frankrijk. Iedere ochtend rond de klok van half acht praat NOS Langs de Lijn-verslaggever Sebastiaan Timmermans de luisteraars bij over de Tour-actualiteiten. Later op de ochtend, tussen 08:30 en 09:30 uur, verzorgt collega Gio Lippens de rubriek 'De Tour ontwaakt' en rond 13:00 uur is er nogmaals een bijdrage van Lippens te horen
Precies. Eigenlijk zou er gewoon een 24 uurs kanaal moeten komen met puur en alleen Dione. Talkshows, nieuws, sport, etc etc.quote:
quote:Op zondag 24 oktober 2010 01:29 schreef marcodej het volgende:
Vandaag live gezien.Misschien nog wel leuker dan op tv.
quote:Over haar 2 pluspunten valt inderdaad weinig te klagen.Op zondag 24 oktober 2010 02:36 schreef lubje25 het volgende:
Een vroegere buurman van mij(paar jaar geleden) die werkte bij de "televisie" . Bij een grote tv-productie maatschappij. Die vertelde mij dat ze onderling Dione "The Dutch Mountains" noemden. Sindsdien als ik the Nits hoor denk ik aan Dione
quote:DioneOp zondag 24 oktober 2010 02:40 schreef heloef het volgende:
Heb haar altijd een tof wijf gevonden toch veel leuker dan die al die cum laude afgestudeerde jochies uit Amsterdam Zuid als Jan Joost van Gangelen.
quote:Ze droeg zelfs een keer een shirtje waarop dat stondOp zondag 24 oktober 2010 02:36 schreef lubje25 het volgende:
Een vroegere buurman van mij(paar jaar geleden) die werkte bij de "televisie" . Bij een grote tv-productie maatschappij. Die vertelde mij dat ze onderling Dione "The Dutch Mountains" noemden. Sindsdien als ik the Nits hoor denk ik aan Dione
quote:InderdaadOp zondag 24 oktober 2010 11:17 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ze droeg zelfs een keer een shirtje waarop dat stond.
quote:Foto?
Ik zeg dat ze er veel mooier uitziet zonder een lading verf op haar gezicht. Dat lijkt me een compliment, geen kritiekquote:Op woensdag 15 december 2010 16:12 schreef tong80 het volgende:
Dione trek je niks aan van de kritiek.
Gemistquote:Op woensdag 15 december 2010 23:08 schreef Radegast het volgende:
Bij het dictee zag er veel leuker uit, niet zo opgedoft.
Da's best wel veelquote:Op donderdag 16 december 2010 19:09 schreef Radegast het volgende:
[..]
39 fouten als ik het me goed herinner.
quote:Op donderdag 16 december 2010 19:11 schreef tong80 het volgende:
[..]
Da's best wel veel
Gelukkig kan ze goed koken.
Ik denk dat het alleen kan als de NOS ervoor zou kiezen om de avondetappe de komende jaren met duopresentatie te doen met die twee, en dan langzaam aan de rol van Smeets kleiner te maken. Dione zit toch een beetje vast in Nederland, in Hilversum. Allleen voor schaatsen komt ze voor Studio Sport weleens over de grens. En of Smeets de aandacht kan delen is ook maar de vraag, want Smeets blijft Smeets.quote:Op zondag 27 maart 2011 23:23 schreef Evertjan het volgende:
zou zij de avond ettape kunnen overnemen van Mart Smeets?
Nee dat vind ik echt een personalityshow. Een programma dat is gemaakt rond en voor Mart Smeet. de setting, de sfeer. Dione is heel anders.quote:Op zondag 27 maart 2011 23:23 schreef Evertjan het volgende:
zou zij de avond ettape kunnen overnemen van Mart Smeets?
Geen idee, hij zal de avondetappe wel mogen houden. En ik gok dat hij in Londen ook wel weer avond programma krijgt. Daar is hij gewoon goed in.quote:Op maandag 28 maart 2011 00:00 schreef borisz het volgende:
Wat heeft de NOS afgesproken met Smeets? 11 januari volgend jaar wordt hij 65.
Denk dat Smeets gewoon net zolang door wil gaan als Jean Nelissen deed, dus net zolang als hij er fysiek en in z'n bovenkamer toe in staat is. Hopelijk gaat de NOS daarin mee, want ik vind Dione niet zo heel geweldig. Ik vind haar te weinig journalistieke diepgang hebben als ze interviews doet. En als ze analyses bij het schaatsen moet doen met lui als Veldkamp, Ritsma of Wennemars, dan zakt ze echt helemaal door het ijs.quote:Op maandag 28 maart 2011 00:00 schreef borisz het volgende:
Wat heeft de NOS afgesproken met Smeets? 11 januari volgend jaar wordt hij 65.
quote:Op maandag 28 maart 2011 18:24 schreef marcodej het volgende:
Bij die laatste foto krijg ik zin om een sneeuwballengevecht te beginnen.
Ik heb spaargeld. Als dat zo is dan huur ik haar in om naast me op de bank de sport op TV van live-commentaar te voorzien....quote:Op vrijdag 15 april 2011 12:29 schreef Radegast het volgende:
Is ze wegbezuinigd bij de NOS? Zie d'r nooit meer op TV.
Vakantie? de NOS heeft haar volgende week ook niet geprogrammeerd zie ik.quote:Op vrijdag 15 april 2011 12:29 schreef Radegast het volgende:
Is ze wegbezuinigd bij de NOS? Zie d'r nooit meer op TV.
waarom niet Joeperdepoep een poosje op de redactie neer zettenquote:Op vrijdag 15 april 2011 15:04 schreef franklop het volgende:
Tijdje redactiewerk voor de afwisseling?
Eens Joep Schreuderquote:Op vrijdag 15 april 2011 19:24 schreef Evertjan het volgende:
[..]
waarom niet Joeperdepoep een poosje op de redactie neer zetten
Die is er al een tijdje die is aangenomen om in het 1 uur journaal (s'middags) de sport te doen door de week.quote:Op woensdag 4 mei 2011 17:24 schreef Evertjan het volgende:
zag gisteren bij het sportjournaal na 1vandaag een nieuw gezicht.
Aicha Marghadiquote:Op woensdag 4 mei 2011 17:24 schreef Evertjan het volgende:
zag gisteren bij het sportjournaal na 1vandaag een nieuw gezicht.
Beetje jammer dat die account de Graaf met 1F isquote:Op maandag 9 mei 2011 15:52 schreef maril het volgende:
Dione is de 13e weer op de buis heb ik gezien, plus als ze het is. http://twitter.com/#!/dionedegraaf
en ze heeft zoals ze beweert op twitter een weddenschap ze wil er voor maandag 1000 volgers hebben.
moet kunnen he ?
dacht ik ook al, maar ze is er wel weer de 13equote:Op maandag 9 mei 2011 16:43 schreef borisz het volgende:
[..]
Beetje jammer dat die account de Graaf met 1F is. Geloof er dus nog weinig van
.
Als die echt is zal er wel een bevestiging komen van één of meerdere van de NOScollega's. Die tweets heb ik ook nog niet gezien.
Shit gemistquote:
quote:
Gemistquote:
Het zal waarschijnlijk veel broekritsen losgemaakt hebben...quote:Op zondag 11 december 2011 15:23 schreef Evertjan het volgende:
http://www.telegraaf.nl/p(...)kt_tongen_los__.html
Die hebben ook niks beters te melden hequote:Op zondag 11 december 2011 15:23 schreef Evertjan het volgende:
tongenquote:Op zondag 11 december 2011 15:23 schreef Evertjan het volgende:
Gewoon dr eigen keuze ... ziet er een stuk beter uit dan die jurk van zaterdag bij Paul!quote:Op maandag 12 december 2011 19:13 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ze had gelijk. Schitterende jurk. Ze ziet er prachtig uit. Hoe laat begint het?
Goede tip.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 23:56 schreef Evertjan het volgende:
nu op radio 1 van 0.00 tot 01.00 een uur lang Dione in de Overnachting van BNN
Cool lekker voor morgenmiddag.quote:Op zondag 11 maart 2012 12:38 schreef borisz het volgende:
http://www.radio1.nl/teru(...)erugluisteren_hour=0
Alleen even het radionieuws doorspoelen
Dan was je verliefd op een mooi meisjequote:Op zaterdag 21 juli 2012 21:40 schreef Yi-Long het volgende:
Zo, daar lijkt ze heel erg op een meisje waar ik vroeger verliefd op was (al was dat toen wel 2-3 jaar ouder dan 16, en zij had kort haar....)
Schitterend meisje. Blauwe ogen, donker kort haar, en de mooiste lach die je je kunt voorstellen...quote:Op zaterdag 21 juli 2012 21:48 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dan was je verliefd op een mooi meisje
quote:London Live
Om tien uur begint de nieuwe sportdag. Vanaf dat moment is Nederland 1 met ruim negen uur live
Olympische sport hét loket voor televisiekijkend en sportminnend Nederland. Jeroen Stomphorst
neemt, vanuit de thuisbasis van de NOS in Hilversum, de presentatie tussen 10.00 en 12.00 uur op
zich, terwijl Dione de Graaff (28 juli t/m 3 augustus) en Jack van Gelder (5 t/m12 augustus) de
uitzending tot half acht ’s avonds presenteren.
quote:Presentatoren Radio 1 Sportzomer
Willemijn Veenhoven en Felix Meurders (10.00-13.00 uur)
Jurgen van den Berg en Jack van Gelder/Dione de Graaff (13.00-16.00 uur)
Tom van ’t Hek en Lucella Carasso (16.00-20.00 uur)
Robbert Meeder en Herman van der Zandt (20.00-23.00 uur)
quote:Op zondag 22 juli 2012 11:58 schreef rubbereend het volgende:
eerste week presenteert ze Londen Live op TV en de week erna zit ze op de radio als ik het goed begrijp
we willen op de radio ook wat, daar is ze namelijk ook heel leukquote:Op zondag 22 juli 2012 16:16 schreef Yi-Long het volgende:
...jammer dat Jack het dan weer de week erna overneemt. Ik vind Dione de veel leukere gastvrouw.
Eigenlijk moet ze gewoon gekloont worden...quote:Op zondag 22 juli 2012 16:46 schreef rubbereend het volgende:
[..]
we willen op de radio ook wat, daar is ze namelijk ook heel leuk
quote:Op zondag 22 juli 2012 16:52 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Eigenlijk moet ze gewoon gekloont worden...
Ik zou haar heel graag als gastvrouw bij Zomergasten (of Wintergasten) willen zien. Prettige interviewster.
Kersseboom komt niet in de buurt van Dione. Is veel te kil.quote:Op zondag 19 augustus 2012 15:19 schreef TLC het volgende:
Dione de Graaf en Astrid Kersseboom![]()
![]()
![]()
![]()
potnondenjudendeurweg
Eens. Minder mooie stem. Minder mooie spontane lach. Minder mooi.quote:Op zondag 19 augustus 2012 15:39 schreef tong80 het volgende:
[..]
Kersseboom komt niet in de buurt van Dione. Is veel te kil.
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 17:52 schreef Sunshineboy het volgende:
[..]
Tong... bijna 500.000 post's
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |