What's new ?quote:
Vandaag was het weer zover!quote:
inderdaad verkoudenquote:Op zaterdag 11 juli 2009 17:28 schreef Radegast het volgende:
Even een plaatje zoeken van afgelopen dinsdag..
Ze klonk daarnet trouwens nogal verkouden of heb ik dat mis?
Zag er lekker uit weer vandaagquote:Op vrijdag 17 juli 2009 14:42 schreef marcodej het volgende:
Ze heeft vandaag een gele trui aan, en ook dat staat haar goed.
Ik voor... jij achter!quote:
Ze zit nu bij het judoquote:Op woensdag 26 augustus 2009 16:16 schreef tong80 het volgende:
Genieten vandaag.
En ze komt nog een paar dagen live op TV
Dat zei ik al. Althans dat bedoelde ik te zeggenquote:
Mooiquote:
Gisteravond een tijd achter haar gestaan bij Moke ... en ze had bovenstaand shirtje aanquote:
Ze vertelde me vannacht idd al dat er de hele tijd een engerd in haar nek stond te kwijlenquote:Op donderdag 17 september 2009 07:29 schreef Holyjoe het volgende:
[..]
Gisteravond een tijd achter haar gestaan bij Moke ... en ze had bovenstaand shirtje aan![]()
Ze was inderdaad lang weg,maar is weer daarquote:Op maandag 12 oktober 2009 22:34 schreef Ambrosius het volgende:
Volgens mij was ze even op vakantie, maar ze is er weer.
Klopt... ze is ontsnaptquote:Op maandag 12 oktober 2009 22:34 schreef Ambrosius het volgende:
Volgens mij was ze even op vakantie, maar ze is er weer.
Ze moet alleen Visser wat meer kort houden, mijn god wat kan dat mens ouwehoeren als ze de kans krijgt.quote:
Wie Ria of Dione?quote:Op maandag 7 december 2009 00:30 schreef tong80 het volgende:
Ik vind er wel leuk en goed. Het is altijd net alsof ze stiekem moet lachen om een geheimpje.
Ria.quote:
quote:Op maandag 7 december 2009 00:35 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ria.
Bij Dione zie je altijd als ze goede sex heeft gehad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |