[Dit bericht is gewijzigd door tong80 op 24-12-2000 02:56]
quote:Denk je dat Maradona en Pele wel een goede instelling hadden? Die trainden ook niet als ze geen zin hadden hoor.
Op 24 december 2000 02:40 schreef WouterB het volgende:
Een echte wereldvoetballer moet meer kunnen dan alleen goals scoren, die moet ook een goede instelling hebben en dat kan ik me van Romario (iig uit zijn PSV-tijd) niet herinneren.
Het nuchtere Nederland kan niet omgaan met vedettes. Het is hier van 'doe maar gewoon, dan doe je al gek genoeg'. Daarom is Romario ook geen minuut langer gebleven bij PSV als dat nodig was, hij voelde zich onbegrepen. In Spanje en Italië gaan ze heel anders met dat soort voetballers om. Het zijn echt sterren en hebben priviléges.
Maar als ze vallen, vallen ze ook 2 keer zo hard. Kijk idd maar naar Romario of Maradona.
Heb je meer aan een bikkel in de voorhoede die wat minder techniek heeft maar wel de ploeg weer op de been krijgt.
quote:Dus de meer dan 1000 doelpunten van Pele kwam door de keepers ?
Op 24 december 2000 20:56 schreef WouterB het volgende:
Wat ik me ook nog bedacht: hoe goed zijn de keepers in Brazilië tegenwoordig? Met die ballenvangers van een aantal jaar geleden stelt zelfs een hattrick niet veel voor.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |