Ja het gaat wel.. we weten wat er allemaal op ons afkomt, maar ook nog niet helemaal.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:44 schreef Bluezz het volgende:
Hij wil niet meer Sien
Wil het wel een beetje bij jullie? Na dat slechte nieuws?
quote:Op zondag 1 augustus 2010 07:32 schreef appelsientje het volgende:
Ja het gaat wel.. we weten wat er allemaal op ons afkomt, maar ook nog niet helemaal.
beetje dubbel, maar goed de tijd die we voor de chemo hebben zullen we er ook maar volop van genieten.
pas 61 (wordt dit jaar 62) en hij is natuurlijk net opa... dus tjaquote:
thnxquote:Op zondag 1 augustus 2010 16:19 schreef rubbereend het volgende:
oi
sterkte Appelsientje, voor jou, je gezin en de hele familie!
Zwaar allemaal zegquote:Op zondag 1 augustus 2010 14:15 schreef appelsientje het volgende:
pas 61 (wordt dit jaar 62) en hij is natuurlijk net opa... dus tja
wel zuur want die chemo duurt 4 weken, hij is dan volledig in Quarantaine, dus hij kan dan ook niet ff lekker knuffelen met Finn (sterker nog die mogen we niet eens meenemen)
Loopt daar nu een tijger op de achtergrond rond?quote:Op zondag 1 augustus 2010 21:37 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Zwaar allemaal zeg![]()
Zal ik met wat positiefs strooien?
En nog een filmpje, allebei van vanmiddag
Waar ik de baby eten geef? Ja een of ander beeld bij hun in de vensterbankquote:Op zondag 1 augustus 2010 22:12 schreef Bos81 het volgende:
Loopt daar nu een tijger op de achtergrond rond?
Okee Mooiquote:Op zondag 1 augustus 2010 22:26 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Waar ik de baby eten geef? Ja een of ander beeld bij hun in de vensterbank
een gekregen souvenir van een dierentuin geloof ik.
Ik zag het netquote:Op zondag 1 augustus 2010 22:39 schreef borisz het volgende:
en op de FPFOK!ker tong80 haalt 400.000 posts
Jezus wat een held.En wat frustrerend voor de restquote:Op zondag 1 augustus 2010 23:43 schreef borisz het volgende:
Phil Taylor pakt het EKdarts. Wint met 11-1 in de finale van Wayne Jones.
Klasse tongquote:Op zondag 1 augustus 2010 21:41 schreef tong80 het volgende:
Mijn 400.000ste post draag ik op aan mijn grootste fan....
quote:
Ik dank u.quote:
Ai, wat naarquote:Op zondag 1 augustus 2010 14:15 schreef appelsientje het volgende:
[..]
pas 61 (wordt dit jaar 62) en hij is natuurlijk net opa... dus tja
wel zuur want die chemo duurt 4 weken, hij is dan volledig in Quarantaine, dus hij kan dan ook niet ff lekker knuffelen met Finn (sterker nog die mogen we niet eens meenemen)
quote:Op maandag 2 augustus 2010 23:10 schreef Againzender het volgende:
Zie nu pas dat Alex Higgins dood en begraven is....
`zat er al 20 jaar aan te komen natuurlijk, maar bizar dat ik het gemist hebquote:Op maandag 2 augustus 2010 23:12 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja
Snookerlegende Alex Higgins overleden
Ik kijk voor de 100ste keer naar een herhaling van Fawlty Towers Bjoro.quote:Op maandag 2 augustus 2010 23:25 schreef Bjoro het volgende:
heerlijk bij Holland got Talent:
http://www.rtl.nl/compone(...)vr_jan.avi_plain.xml
hij vertelt een paar keer een mop, maar niemand lacht.....heerlijk dit leedvermaak !
maar hoe vind je deze dan ?quote:Op maandag 2 augustus 2010 23:31 schreef tong80 het volgende:
Ik kijk voor de 100ste keer naar een herhaling van Fawlty Towers Bjoro.
En het blijft leuk
Afgelopen nu.
Kan het niet volgen zo hapert ie.quote:
inderdaad...hij vertelt echt 4 verschillende moppen, maar echt helemaal niemand lacht, echt sneu !quote:Op maandag 2 augustus 2010 23:39 schreef tong80 het volgende:
[..]
Kan het niet volgen zo hapert ie.
Maar ik ga er van uit dat niemand lacht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |