Probeer eens op te nemen.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 11:51 schreef Symphonic het volgende:
Gaat lekker hier, de telefoon blijft gaan
en als je niet uitkomt moet je maar ff foto ofzo van makenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 11:50 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nouja hij heet geen Compaq Presario Hewlett Packard 7481, dus ik denk dat het er voor was. Weet niet hoor![]()
Ik ga je advies opvolgen en 'm openschroeven
ik zal de telefoon aa nde ketting leggen, kan hij niet weglopenquote:
Ja en buitenlanders hebben het idee dat wij hier allemaal op klompen lopen en iedere dag kaas eten....quote:Op zaterdag 31 juli 2010 11:50 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dat is bij hun ook zo. In de meeste van dat soort landen is homofilie verboden, daar kan ik ook niks aan doen.
Ach, het was toch maar Pepsiquote:Op zaterdag 31 juli 2010 11:53 schreef Myraela het volgende:
[..]
Kut, mijn cola over mijn beeldscherm heen.Hoe flauw.
Ohwquote:Op zaterdag 31 juli 2010 11:53 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Volgensmij zijn ze gewoon goede vrienden.
Het nummer isquote:Op zaterdag 31 juli 2010 11:53 schreef tombolafan het volgende:
Dit liedje wil ik dus op mn begrafenis:
Vind ik mooi(niet op de clip letten)
Er zijn hier vluchtelingen die zijn gevlucht omdat ze in hun eigen land vervolgd worden omdat ze homo zijn. Daar is niks generaliserends aan.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 11:53 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja en buitenlanders hebben het idee dat wij hier allemaal op klompen lopen en iedere dag kaas eten....
Omdat er een grote groep randdebielen zulke domme gedachten heeft wil nog niet zeggen dat iedereen zo is of denkt...
Oh, ik heb de clip niet goed gezien, heb er even snel een uitgezocht (er is volgens mij geen officiele clip namelijk)quote:Op zaterdag 31 juli 2010 11:54 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Het nummer is
En die clip vind ik echt heel mooi
dat niet nee, heb je gelijk in. maar zolang ze zelf ook zo praten krijg je dat gewoon.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 11:53 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja en buitenlanders hebben het idee dat wij hier allemaal op klompen lopen en iedere dag kaas eten....
Omdat er een grote groep randdebielen zulke domme gedachten heeft wil nog niet zeggen dat iedereen zo is of denkt...
Dan moet je ook niet zeggen dat het in hun cultuur zit.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 11:55 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik beweer ook niet dat ze allemaal zo denken want ik weet uit eigen ervaring dat dat niet zo is.
Dus als ik iets zeg....quote:Op zaterdag 31 juli 2010 11:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Waarom zeg je nu Pepsi?
Nu heb ik trek in Pepsi
Klopt idd... maar ik dacht dus dat Mika en Katy een tijdje geleden wat samen hadden, nu heeft ze iets met een Russel ofzoquote:Op zaterdag 31 juli 2010 11:53 schreef Kally het volgende:
Volgens mij gaat Katy Perry eind dit jaar trouwen
Ik bedoel daarmee, dat in veel van die landen homofilie verboden is. Dan zit het toch in hun cultuur? En er zitten veel tussen die dat onzin vinden en wel goed met homo's kunnen omgaan.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 11:58 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Dan moet je ook niet zeggen dat het in hun cultuur zit.
Russell Brandquote:Op zaterdag 31 juli 2010 11:59 schreef iBenny het volgende:
[..]
Klopt idd... maar ik dacht dus dat Mika en Katy een tijdje geleden wat samen hadden, nu heeft ze iets met een Russel ofzo
Dat is het wel, voor hun is homofobie een ziekte, dat niet iederee ndit vindt heeft niet met de cultuur te maken maar met de persoon.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 11:58 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Dan moet je ook niet zeggen dat het in hun cultuur zit.
Ja, zo bedoel ik datquote:Op zaterdag 31 juli 2010 12:00 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Dat is het wel, voor hun is homofobie een ziekte, dat niet iederee ndit vindt heeft niet met de cultuur te maken maar met de persoon.
De mensen die echt super hun best doen om opgenomen te worden binnen Nederland die accepteren ook de homofobie. Maar degene die trouw bij hun cultuur blijven, die blijven het een ziekte vinden. Iets waar niemand wat aan kan doen behalve die persoon zelf.
Hij is ineens stilquote:
Have funquote:
Ik heb de wasmachine ook al aanquote:Op zaterdag 31 juli 2010 11:59 schreef -Miauw- het volgende:
En mijn verbinding begeeft het dus tijd om iets anders te gaan doen. Kally ik begin alvast![]()
quote:
quote:
Joh, van de whiskey no doubtquote:Op zaterdag 31 juli 2010 12:12 schreef the_legend_killer het volgende:
Lekker geslapen vannachtnu ontbijten
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 12:20 schreef tombolafan het volgende:
Ik ben off, druk druk druk
Fijne dag allemaal!
Leef je nog?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 12:12 schreef the_legend_killer het volgende:
Lekker geslapen vannachtnu ontbijten
quote:
half 6 ofzo..quote:
zoiets inderdaadquote:Op zaterdag 31 juli 2010 12:27 schreef iBenny het volgende:
[..]
Jij ging volgens mij slapen toen ik opstond
Waarom was jij zo vroeg op dan?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 12:27 schreef iBenny het volgende:
[..]
Jij ging volgens mij slapen toen ik opstond
Wowquote:Op zaterdag 31 juli 2010 12:34 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
half 6 ofzo..maar, dat was mijn laatste post, volgens mij heb ik toch ook nog grey's anatomy gekeken... dus tegen kwart over 6, half 7
O ja hier nog 1quote:Op zaterdag 31 juli 2010 12:35 schreef iBenny het volgende:
[..]
Slecht geslapen en klaar wakker
Heb ik de hele week al last van
ik heb wel goed geslapen, en ik het het gevoel dat ik nog uuuuren kan slapenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 12:35 schreef iBenny het volgende:
[..]
Slecht geslapen en klaar wakker
Heb ik de hele week al last van
Ruilen?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 12:39 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik heb wel goed geslapen, en ik het het gevoel dat ik nog uuuuren kan slapen
Niet?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 12:39 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik moet eigenlijk nog niet naar de stad wat halen, maar zo geen zin he
Ik wou het niet zeggenquote:
Ja, ik heb het echt 5 keer gelezen om te controleren of het er echt stondquote:
Gister al 2 maal geweest.. Koop ik kleren en wat ik moet hebben vergeet ik gewoonquote:
Praat niet zo nasaal.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 12:42 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Gister al 2 maal geweest.. Koop ik kleren en wat ik moet hebben vergeet ik gewoon
Het gaat om neusspray want ik ben verkouden
Ohja, dat heb ik ook wel eens.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 12:42 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Gister al 2 maal geweest.. Koop ik kleren en wat ik moet hebben vergeet ik gewoon
Ach goshquote:Op zaterdag 31 juli 2010 12:42 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Beebquote:
ja zeg maar altijdquote:
Jong als je op bezoek komt dan laat ik het je zien !quote:Op zaterdag 31 juli 2010 12:44 schreef Torrio het volgende:
[..]
Hebben jullie wel een stad eigenlijk?![]()
Mwha moet maar gaan straksquote:
Die waren idd nodig die caps jaquote:Op zaterdag 31 juli 2010 12:46 schreef Laysa het volgende:
Ha!!!! KOM FF HIER EEN BAKKIE PLEUR DOEN want D_K slaapt nog![]()
Ps voor de slechtzienden en blinden onder jullie speciaal hoofdletters
Hallo.quote:
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 12:48 schreef Symphonic het volgende:
[..]
als die caps nodig zijn heb je zeker een bakkie pleur nodig
Ben jij dan net zoals ik ook te lui om ze om te zetten?quote:
Ja dat zeg je nu wel, maar je vergeet dat ik je kenquote:
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 12:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ben jij dan net zoals ik ook te lui om ze om te zetten?
Dat ligt er aan waar je nu weer zitquote:
Het was dit keer echt per ongelukquote:Op zaterdag 31 juli 2010 12:50 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja dat zeg je nu wel, maar je vergeet dat ik je ken
Beeb, ik geleuf er geen zak van, jij bent gewoonquote:
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 12:51 schreef Kally het volgende:
[..]
Beeb, ik geleuf er geen zak van, jij bent gewoon
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 12:51 schreef Pheno het volgende:
Ik ga lang uit op de bank liggen, ik ben gewoon op. Ik moest van mezelf weer eens het uiterste er uit halen, omdat ik donderdag niet kon gaan. Het viel op, zelfs de instructeur vroeg of ik frustraties er uit moest fietsen
quote:
Jaquote:
Maak een lijstjequote:Op zaterdag 31 juli 2010 12:52 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Zul je zien dat ik het straks weer wat vergeet.. ik zweer het je gewoon.
Dat helpt bij mij ook niet, dan vergeet ik het lijstjequote:
quote:
Het is ook niet makkelijk hequote:Op zaterdag 31 juli 2010 12:56 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat helpt bij mij ook niet, dan vergeet ik het lijstje
Is mij teveel werkquote:
Neequote:
Succes he! En niks vergeten!!!quote:Op zaterdag 31 juli 2010 12:57 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Is mij teveel werken dan laat ik die in d eauto liggen ofzo
Ik ga met de fiets denk ik.. beetje beweging
Beweging is overratedquote:Op zaterdag 31 juli 2010 12:57 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Is mij teveel werken dan laat ik die in d eauto liggen ofzo
Ik ga met de fiets denk ik.. beetje beweging
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 13:01 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Is wel lekker
Tot later mensen
Jij en Tassie passie een setje of gewoon vriendjes?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 13:01 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ja ik ga nu maar..straks op bezoek bij tas dus dan ben ik op tijd thuis.
Dan welquote:
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 13:01 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ja ik ga nu maar..straks op bezoek bij tas dus dan ben ik op tijd thuis.
Vriendjesquote:Op zaterdag 31 juli 2010 13:02 schreef Laysa het volgende:
[..]
Jij en Tassie passie een setje of gewoon vriendjes?
Soms lijkt het alsof ik op mijn werk woon.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 13:03 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik woon verders niet ergens anders....jij wel dan?
Had ik gister ook al hoor!quote:Op zaterdag 31 juli 2010 13:11 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nu heb jij ook al zo'n chagrijnig poppetje.
Ja want jij wil in september goed in je bikiniquote:Op zaterdag 31 juli 2010 13:18 schreef charmed_angel het volgende:
is het raar dat mijn lunch pepsi en naturel chips is
goeie lunch welquote:Op zaterdag 31 juli 2010 13:18 schreef charmed_angel het volgende:
ow jaquote:Op zaterdag 31 juli 2010 13:19 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja want jij wil in september goed in je bikini
Nee, ik heb ovenfriet en een hamburger.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 13:18 schreef charmed_angel het volgende:
Gek, er is niks mis met je eten die hapquote:Op zaterdag 31 juli 2010 13:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ow ja
* charmed_angel legt de zak chips weg en kijkt heeeeeel zielig
ja wel... ik heb vetjesquote:Op zaterdag 31 juli 2010 13:21 schreef Kally het volgende:
[..]
Gek, er is niks mis met je eten die hap
ow dat is best slecht zo midden op de dagquote:Op zaterdag 31 juli 2010 13:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, ik heb ovenfriet en een hamburger.
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 13:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja wel... ik heb vetjesen die worden steeds erger.... ik moet echt kappen met stom eten
Vanavond eet ik rijst kip en kerrieDat si wel gezond
ja maar.....quote:Op zaterdag 31 juli 2010 13:23 schreef Rauzer het volgende:
Je moet dat soort dingen gewoon niet kopen.
Het zal, vanavond tajinequote:Op zaterdag 31 juli 2010 13:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ow dat is best slecht zo midden op de dag
Die is lekkerquote:Op zaterdag 31 juli 2010 13:24 schreef charmed_angel het volgende:
ik heb pepsi max trouwens .... maximum taste, zero sugar
Maar maximum ander troep dat erger is dan suikerquote:Op zaterdag 31 juli 2010 13:24 schreef charmed_angel het volgende:
ik heb pepsi max trouwens .... maximum taste, zero sugar
jij heb alleen maar hoofd foto's gezienquote:Op zaterdag 31 juli 2010 13:24 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
je bent hartstikke mooi rare, en niks mis met een voller lichaam beter dan te mager
Dat roep ik ook altijd en dan zegt iedereen dat ik neig naar anorexiaquote:Op zaterdag 31 juli 2010 13:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
jij heb alleen maar hoofd foto's gezien
Ik ben wel aangekomen hoorIk wil niet superslank zijn... maar er moet wat af
* charmed_angel pakt 2 liter water en zet deze op haar buro neer
Dus door water op je buro te zetten slank je af? Oh, dat ga ik ook proberen.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 13:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik hou niet meer van normale cola en pepsi... ik drink nu alles zero of maxquote:Op zaterdag 31 juli 2010 13:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Maar maximum ander troep dat erger is dan suiker
Ik heb toevallig gisteren weer eens wat cola op, thuis heb ik het niet eens in huis. geen enkele frisdrankquote:Op zaterdag 31 juli 2010 13:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik hou niet meer van normale cola en pepsi... ik drink nu alles zero of max
Maar jij bent dan ook een beetje een dikkerdje, bij c_a valt dat wel mee.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 13:27 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dat roep ik ook altijd en dan zegt iedereen dat ik neig naar anorexia![]()
Bahquote:Op zaterdag 31 juli 2010 13:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik hou niet meer van normale cola en pepsi... ik drink nu alles zero of max
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 13:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 13:28 schreef Pheno het volgende:
Vrouwen die mager zijn rammelen in bed tijdens het 'koken'. Dat stoort enorm.
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 12:55 schreef Arcee het volgende:
111 (___) 01 0684 2010-07-30 charmed_angel (2)
183 (___) 06 0605 2010-07-30 iBenny (11)
267 (___) 01 0554 2010-07-30 Bellatrix (1)
350 (___) 01 0520 2010-07-30 -Miauw- (1)
Gisteren maar liefst 4 nieuwe binnenkomers in de top 500 van hoogste dagscores ooit.
hoe weet jij dat nouquote:Op zaterdag 31 juli 2010 13:30 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Maar jij bent dan ook een beetje een dikkerdje, bij c_a valt dat wel mee.
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 13:31 schreef Rauzer het volgende:
Maar bedankt voor de tip c_a, ik heb op verschillende plekken in huis kannen water neergezet, ben benieuwd of het helpt!
wat, wáárquote:Op zaterdag 31 juli 2010 13:33 schreef D. het volgende:
Weet niet of ik moet feliciteren of condoleren
[..]
je moet ze wel opdrinkenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 13:31 schreef Rauzer het volgende:
Maar bedankt voor de tip c_a, ik heb op verschillende plekken in huis kannen water neergezet, ben benieuwd of het helpt!
Wat hij staat al aan hoorquote:
Ik neem aan dat arcee zich nog op fok richt en geen andere site.quote:
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 13:33 schreef D. het volgende:
[..]
Da's best te doen, maar niet met chips als lunchquote:Op zaterdag 31 juli 2010 13:33 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
hoe weet jij dat nou
Ik ben eerst 15 kilo afgevallen, 2 jaar geleden. En nu zit er weer 10 kilo aan....
Ik wil nu nog 7 kilo afvallen voor 15-09, want dan gaan we op vakantie
Haha ja maar het klonk wel erg grappig! Beetje schuldbewust ofzoquote:
Wie weet hoeveel ze daar postenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 13:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik neem aan dat arcee zich nog op fok richt en geen andere site.
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 13:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik neem aan dat arcee zich nog op fok richt en geen andere site.
Ja was het ookquote:Op zaterdag 31 juli 2010 13:36 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Haha ja maar het klonk wel erg grappig! Beetje schuldbewust ofzo
ja dus ik heb de chips aan de kant gelegdquote:Op zaterdag 31 juli 2010 13:35 schreef D. het volgende:
[..]
Da's best te doen, maar niet met chips als lunch
ligt er aan welk forum.quote:
Af en toe moet kunnenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 13:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja dus ik heb de chips aan de kant gelegd
Ik ga NU even nog naar de winkels.... hondenvoer halen en daarna ga ik aan de water![]()
Vanavond lekker rijst, en lopen een uurtje en een half uurtje hardlopen
Komt goed... Ik had even een eenmoment
wat betekend dat 2-tje achter me naamquote:Op zaterdag 31 juli 2010 13:33 schreef D. het volgende:
[..]
quote:
Dat je 2 keer in die top 500 genoteerd staatquote:Op zaterdag 31 juli 2010 13:38 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
wat betekend dat 2-tje achter me naam
ik neem aan dat het libelleforum groter is dan het forum van schubbekutteveen.quote:
Ik doe met je meequote:Op zaterdag 31 juli 2010 13:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja dus ik heb de chips aan de kant gelegd
Ik ga NU even nog naar de winkels.... hondenvoer halen en daarna ga ik aan de water![]()
Vanavond lekker rijst, en lopen een uurtje en een half uurtje hardlopen
Komt goed... Ik had even een eenmoment
echt?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 13:39 schreef D. het volgende:
[..]
Dat je 2 keer in die top 500 genoteerd staat
Dat staar er ook in het topic, hoe vaak je er in staat. Naast posten mag je ook lezenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 13:38 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
wat betekend dat 2-tje achter me naam
Geen flauw ideequote:Op zaterdag 31 juli 2010 13:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
ik neem aan dat het libelleforum groter is dan het forum van schubbekutteveen.
Nee sorry geen tv in de slaapkamerquote:
De link staat in de quote hequote:Op zaterdag 31 juli 2010 13:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
echt?
Wat is die link?
Ik ben zo terug... ot zo
Ik wel 5 keerquote:Op zaterdag 31 juli 2010 13:39 schreef D. het volgende:
[..]
Dat je 2 keer in die top 500 genoteerd staat
allebei maar die laatste is niet zo leuk. Je wordt al snel geband enzoquote:Op zaterdag 31 juli 2010 13:40 schreef D. het volgende:
[..]
Geen flauw idee
Weet niet ens of ze beide wel bestaan
quote:
Ja kwam door omstandigheden dat hij niet meer in mijn slaapkamer is dus...quote:Op zaterdag 31 juli 2010 13:42 schreef D. het volgende:
[..]
Jij niet, en de kinderen wel?
En strijken in de woonkamer werkt niet?
Dat weet je serieus?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 13:43 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
allebei maar die laatste is niet zo leuk. Je wordt al snel geband enzo
Je had ruzie en bent met de tv gaan smijtenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 13:43 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja kwam door omstandigheden dat hij niet meer in mijn slaapkamer is dus...
En het in de woonkamer strijken?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 13:43 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja kwam door omstandigheden dat hij niet meer in mijn slaapkamer is dus...
Nee ik had een ex die smeet met dingen het liefst naar mijquote:Op zaterdag 31 juli 2010 13:44 schreef crv het volgende:
[..]
Je had ruzie en bent met de tv gaan smijten
Poesiemauwquote:
Jaquote:Op zaterdag 31 juli 2010 13:45 schreef D. het volgende:
[..]
En het in de woonkamer strijken?
Of is dat teveel gedoe?
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 13:45 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee ik had een ex die smeet met dingen het liefst naar mij
neerknuppelenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 13:45 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee ik had een ex die smeet met dingen het liefst naar mij
Ik altijd, op de mobiel na.quote:
overigens hallo Kalquote:
Nee ik heb hem met zijn tv de deur uitgegooid, en nog geen nieuwe gekocht, prioriteitenquote:
Ik gebruik ze bijna altijd, anders worden mijn posts verkeerd gelezen.quote:
Ik moet ze vaker gebruiken. Mensen nemen me soms te serieus.quote:
quote:
hahaha mooi zo! Heeft ie'm wel op kunnen vangen? Met een kwetsbaar lichaamsdeel bij voorkeur...quote:Op zaterdag 31 juli 2010 13:47 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee ik heb hem met zijn tv de deur uitgegooid, en nog geen nieuwe gekocht, prioriteiten
Ik ben van mening dat men aan de smileys in de post voldoende zou moeten hebbenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 13:47 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik gebruik ze bijna altijd, anders worden mijn posts verkeerd gelezen.
Ik gebruik niet altijs smileys in een post.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 13:49 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ben van mening dat men aan de smileys in de post voldoende zou moeten hebben
Ik welquote:Op zaterdag 31 juli 2010 13:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik gebruik niet altijs smileys in een post.
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 13:49 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
hahaha mooi zo! Heeft ie'm wel op kunnen vangen? Met een kwetsbaar lichaamsdeel bij voorkeur...![]()
Ik heb nog steeds mijn studententv. Zelfs mijn mobiel heeft een groter scherm
Dan zal het dat zijn.quote:
Ik heb gemerkt dat die van mij dat niet doen.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 13:49 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ben van mening dat men aan de smileys in de post voldoende zou moeten hebben
Zou het?quote:
Je kunt ook je post openen met de smiley die je als PI gebruiktquote:Op zaterdag 31 juli 2010 13:51 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik heb gemerkt dat die van mij dat niet doen.
Hoiquote:Op zaterdag 31 juli 2010 13:51 schreef Crazy-M het volgende:
Ik ben er weer
ff kaartjes efteling online kopen
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 13:51 schreef Crazy-M het volgende:
Ik ben er weer
ff kaartjes efteling online kopen
quote:
lOlquote:
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 13:53 schreef crv het volgende:
Vanmorgen ging al weer lekker.
Te vroeg opgestaan omdat ik met mijn schoonmoe naar het ziekenhuis zou gaan en ik wilde perse van te voren boodschappen doen want vanmiddag zal het wel weer oorlog zijn. Nou dat was vanmorgen om 9 uur al![]()
Ben ik bijna bij mijn ´schoonmoe hoor ik dat mijn zwager ook ineens vanmorgen gaat, in weil boodschappen doen en door naar het ziekenhuis terwijl die eerst niet zou gaan/niet wist (moeilijk verhaal met kind/vrouw)
Had hij dus net zo goed zijn moeder ook even op kunnen halenen ik wat anders kunnen plannen.
Want ik ben even naar het ziekenhuis gereden, moeders gedumpt, teruggereden gras gemaaid en de tuin verder een beetje gedaan. Net zooi weggebracht en nu ff eten.
Ik voel me nu oud:quote:
mijn zwager in ik wonen in hetzelfde dorp in frankrijk en mijn schoonouders in Duitsland 25km bij ons vandaan. dus was gewoon ff handig geweest toen ik dat gisteravond vroeg om ff te plannen.Maargoed, er gaan wel meer dingen raar. sinds ze een kind hebben(wat ze in mijn ogen verkeerdopvoeden) is alles zo moeilijkquote:Op zaterdag 31 juli 2010 13:55 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
toch goed bezig geweest dan! Maar begrijp ik het nou goed en wonen zij bi jullie in de buurt of....
quote:
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 13:56 schreef Crazy-M het volgende:
CRV![]()
Oude zwitser rukker
Poesje![]()
![]()
efteling kaartjes: 4 euro korting
waarom breng je ze niet gewoon naar het slachthuisquote:Op zaterdag 31 juli 2010 13:59 schreef Symphonic het volgende:
Zo, ff 25 mailtjes beantwoord.
Wat een gedoe paardjes verkopen
Hoeraad je het Benny, jij bent zo goedquote:
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 14:05 schreef D. het volgende:
[..]
Ik keek niet goed en dacht dat het een 'collecte-smiley' was
Volgens mij hadden we jouw auto allang besprokenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 14:06 schreef crv het volgende:
Om maar even ergens op terug te komen
[..]
Hoeraad je het Benny, jij bent zo goed
Gezien de namen die ik alleen al deze pagina zie kan dat best kloppen overigens.quote:
Afwachting waaropquote:Op zaterdag 31 juli 2010 14:10 schreef D. het volgende:
[..]
Ik hoorde dat ook ergens
We zijn nu met z'n allen in afwachting
Whut? Waar? En waarom?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 14:12 schreef D. het volgende:
[..]
Die gezelligheid die hier te vinden schijnt te zijn
Ik ben benieuwd.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 14:12 schreef D. het volgende:
[..]
Die gezelligheid die hier te vinden schijnt te zijn
Naja, als er in een korte tijd bijna 200 SC's doorgegaan zijn, zal het zo verkeerd niet zijn, welquote:Op zaterdag 31 juli 2010 14:14 schreef D. het volgende:
[..]
Hier
Geen idee waarom, maar daar komen we hopelijk nog achter
Zou het?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 14:14 schreef D. het volgende:
[..]
Hier
Geen idee waarom, maar daar komen we hopelijk nog achter
Oh, dat doen drie users hier.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 14:15 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Naja, als er in een korte tijd bijna 200 SC's doorgegaan zijn, zal het zo verkeerd niet zijn, wel?
O ja, daar was ik mee bezigquote:
Drie..quote:
quote:
Ja en wij lurken alleen meequote:
Da's ff geledenquote:
Doen ze goedquote:
Die doet het nietquote:
quote:
Allemaal mensen die uit verveling de boel volposten in afwachting van die gezelligheidquote:Op zaterdag 31 juli 2010 14:15 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Naja, als er in een korte tijd bijna 200 SC's doorgegaan zijn, zal het zo verkeerd niet zijn, wel?
quote:
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 14:17 schreef D. het volgende:
[..]
Allemaal mensen die uit verveling de boel volposten in afwachting van die gezelligheid
Ja daar hebben wij niks aanquote:
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 14:00 schreef crv het volgende:
[..]
waarom breng je ze niet gewoon naar het slachthuis
kun je ze naderhand op de BBknoei gooien
Die eerste ziet er best grappig uitquote:Op zaterdag 31 juli 2010 14:19 schreef Symphonic het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
daar zit niet veel biefstuk aan
Nou die buikjes zijn aardig rondquote:Op zaterdag 31 juli 2010 14:19 schreef Symphonic het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
daar zit niet veel biefstuk aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |