precies hoe ik me voelquote:Op zaterdag 31 juli 2010 11:21 schreef Kally het volgende:
[..]
Gewoon weinig geslapen, brak en nergens geen zin in, en nog zo veel te doen
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 11:21 schreef Kally het volgende:
[..]
Gewoon weinig geslapen, brak en nergens geen zin in, en nog zo veel te doen
*glim glim*quote:Op zaterdag 31 juli 2010 11:17 schreef Myraela het volgende:
Ik ben weer schoon fris en fruitig enzo.
Moeten niet, maar toch wel hahahaquote:
Ah, ervaring...quote:Op zaterdag 31 juli 2010 11:28 schreef Myraela het volgende:
[..]
Het plakt zo als je er andere dingen mee doet.
Daar kan iBenny je meer over vertellen dan ikquote:Op zaterdag 31 juli 2010 11:28 schreef Myraela het volgende:
[..]
Het plakt zo als je er andere dingen mee doet.
gewoon de belangrijkste dingen doenquote:
ik had van de week ook hele schone briefjes van 20quote:Op zaterdag 31 juli 2010 11:29 schreef Crazy-M het volgende:
Ben er weer
Keuken is weer schoon, en de vaat is weer weggewerkt
O en mn geld van gister is witgewassen
Doe maar druk op de vroege ochtendquote:Op zaterdag 31 juli 2010 11:29 schreef Crazy-M het volgende:
Ben er weer
Keuken is weer schoon, en de vaat is weer weggewerkt
O en mn geld van gister is witgewassen
mjah hier ook en briefjes van 10quote:Op zaterdag 31 juli 2010 11:30 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik had van de week ook hele schone briefjes van 20
Kallyquote:
Neem gewoon een dagje vrij, lekker niets doen, hangen en dan doe je het morgen als je weer fris en fruitig bentquote:
ik ben altijd rustigquote:Op zaterdag 31 juli 2010 11:30 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Doe maar druk op de vroege ochtend![]()
Ik zit nog wakkker te worden met een bak koffie
Ja ik kijk het wel even aanquote:Op zaterdag 31 juli 2010 11:31 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Neem gewoon een dagje vrij, lekker niets doen, hangen en dan doe je het morgen als je weer fris en fruitig bent
Geld witwassenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 11:30 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik had van de week ook hele schone briefjes van 20
jah tuurlijk, moet het toch weer uit kunnen gevenquote:
hoop toch wel op de goede manier ....quote:
quote:
Dat bedoel ikquote:Op zaterdag 31 juli 2010 11:35 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
![]()
maar ik, moet wel écht aan de bak![]()
Kledingkast uitmesten en de tafel schuren en behandelen met spul en oja, keukenkastjes opruimen en nog tienduizend klusjes
druk druk druk, geen klusjesman die langskomt ?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 11:35 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
![]()
Kledingkast uitmesten en de tafel schuren en behandelen met spul en oja, keukenkastjes opruimen en nog tienduizend klusjes
Klinkt bekend, zo heb ik hier vandaag ook nog genoeg genoeg te doen. Zal mezelf dadelijk maar eens richting de douche schoppenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 11:35 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
![]()
Ja heel veel mensen.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 11:34 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw
Das dan weer wat minder... Ik heb iets tegen Mika
o ga je de douche verbouwen ?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 11:36 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Klinkt bekend, zo heb ik hier vandaag ook nog genoeg genoeg te doen. Zal mezelf dadelijk maar eens richting de douche schoppen
whehehe jammer, het kwartje val nietquote:
Oh kut.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 11:37 schreef Symphonic het volgende:
[..]
whehehe jammer, het kwartje val niet
Je zegt: ik hoor geld, ik ben geldgeil.
Vervang het woord geld eens voor bloed
Een klusjesman in mijn kledingkast? Nah doe maar nietquote:Op zaterdag 31 juli 2010 11:36 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
druk druk druk, geen klusjesman die langskomt ?
Ohw, dat vind ik dan weer nergens op slaanquote:Op zaterdag 31 juli 2010 11:37 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja heel veel mensen.De meeste alleen maar omdat hij bi is.
klusjesman voor je tafel enzo ?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 11:39 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Een klusjesman in mijn kledingkast? Nah doe maar niet
Nee, die staat later dit jaar op de planningquote:
Nee, verder vind ik het ook niet erg. Maar de meesten zeggen dan: "Da's toch die homo?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 11:39 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw, dat vind ik dan weer nergens op slaan
Das ook niet mijn reden
Ik heb er niets tegen, maar ook helemaal niets meequote:Op zaterdag 31 juli 2010 11:34 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw
Das dan weer wat minder... Ik heb iets tegen Mika
Ik kan zelf wel schuren hoorquote:
Bedoelen ze echt homo of homotypje? Want als ik iemand niet mag en hij is maar een beetje homo-achtig noem ik ze ook homo.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 11:40 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nee, verder vind ik het ook niet erg. Maar de meesten zeggen dan: "Da's toch die homo?' Daar kan ik dan echt niet tegen
Ik wil een liedje van Mika op mn begrafenisquote:Op zaterdag 31 juli 2010 11:37 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja heel veel mensen.De meeste alleen maar omdat hij bi is.
ligt eraanquote:Op zaterdag 31 juli 2010 11:40 schreef -Miauw- het volgende:
Hm suffe vraag misschien maar ik heb hier een oude desktop uit het jaar 0 staan. Is het eenvoudig om de harde schijf eruit te halen? Dan kan dat ding iig weg
mja maar dacht meer aan het afschuiven van klusjesquote:Op zaterdag 31 juli 2010 11:41 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik kan zelf wel schuren hoormoet alleen de vlekken er uit schuren en dan opnieuw behandelen met een spulletje. Dat lukt wel
Ja mja, hij is dus geen homo. Hij is bi.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 11:41 schreef Myraela het volgende:
[..]
Bedoelen ze echt homo of homotypje? Want als ik iemand niet mag en hij is maar een beetje homo-achtig noem ik ze ook homo.En dan weet ik vaak niet eens of ze dat echt zijn.
Ja duh, ik ookquote:
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 11:42 schreef Crazy-M het volgende:
Verder, ligt aan het model kast of de Harde schijf er makkelijk uit te halen is. Maar over het algemeen wel
Happy Ending?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 11:42 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik wil een liedje van Mika op mn begrafenis
Ik vind sommige nummers wel lekker eigenlijk, maar heb verder niks met hem maar ook niet tegen hemquote:Op zaterdag 31 juli 2010 11:43 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja mja, hij is dus geen homo. Hij is bi.Maar als iemand als reden opgeeft niet van zijn muziek te houden vind ik dat helemaal niet erg.
dan is het maar goed dat je gister geen Hart van nederland hebt gekeken om 19:00.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 11:40 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nee, verder vind ik het ook niet erg. Maar de meesten zeggen dan: "Da's toch die homo?' Daar kan ik dan echt niet tegen
Nouja, dat mag toch?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 11:44 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik vind sommige nummers wel lekker eigenlijk, maar heb verder niks met hem maar ook niet tegen hem
het kost soms wat gepuzzelquote:
Kennen jullie deze nog *galm galm*quote:Op zaterdag 31 juli 2010 11:42 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ligt eraan
als je er persoonlijke gegevens op hebt staan: ff zorgen dat hij goed leeg is
Verder, ligt aan het model kast of de Harde schijf er makkelijk uit te halen is. Maar over het algemeen wel
Achja. Dat zit ook weer in hun cultuur helaas.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 11:44 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
dan is het maar goed dat je gister geen Hart van nederland hebt gekeken om 19:00.
Waren ze marokaanse jeugd aan het interviewen ivm toenemend geweld tegen homos ....
Die ze hebben geinterviewd mogen ze of in de gracht dumpen of eerste beste vliegtuig naar huis zetten
Dat zou je niet zeggenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 11:43 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja mja, hij is dus geen homo. Hij is bi.![]()
Juist wel, ivm tijdgebrek de komende wekenquote:
ken het type niet zo uit mn kop haha. zo goed zit ik niet in model types, maar compaq is hp geworden, weet alleen niet of dit model voor of na de samenvoeging is gemaaktquote:Op zaterdag 31 juli 2010 11:45 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Kennen jullie deze nog *galm galm*
Compaq Presario 7481
Ja, die heb ik hier ook nog eentje staanquote:Op zaterdag 31 juli 2010 11:45 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Kennen jullie deze nog *galm galm*
Compaq Presario 7481
Er zijn geruchten dat hij een vriendin heeft, alleen hij heeft eens gezegd dat hij zijn relaties buiten de media wil houden. Wat ook wel logisch is.quote:
Oh dan vind ik dit ook weer generaliserendquote:Op zaterdag 31 juli 2010 11:46 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Achja. Dat zit ook weer in hun cultuur helaas.
tjah helaas wel. En krijg je er ook niet uit.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 11:46 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Achja. Dat zit ook weer in hun cultuur helaas.
quote:
Ow, tja, dan maar samen met Miauw aan de slagquote:Op zaterdag 31 juli 2010 11:47 schreef Kally het volgende:
[..]
Juist wel, ivm tijdgebrek de komende weken
Hij is toch getrouwd?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 11:48 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Er zijn geruchten dat hij een vriendin heeft, alleen hij heeft eens gezegd dat hij zijn relaties buiten de media wil houden. Wat ook wel logisch is.
zo klinkt het wel, maar ze bevestigen het zelf ook dat hun het vanuit hun cultuur niet accepteren.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 11:48 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh dan vind ik dit ook weer generaliserend
Hij had toch iets met Katy Perry?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 11:48 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Er zijn geruchten dat hij een vriendin heeft, alleen hij heeft eens gezegd dat hij zijn relaties buiten de media wil houden. Wat ook wel logisch is.
Dat is bij hun ook zo. In de meeste van dat soort landen is homofilie verboden, daar kan ik ook niks aan doen.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 11:48 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh dan vind ik dit ook weer generaliserend
Nouja hij heet geen Compaq Presario Hewlett Packard 7481, dus ik denk dat het er voor was. Weet niet hoorquote:Op zaterdag 31 juli 2010 11:48 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ken het type niet zo uit mn kop haha. zo goed zit ik niet in model types, maar compaq is hp geworden, weet alleen niet of dit model voor of na de samenvoeging is gemaakt
HP is redelijk makkelijk uit elkaar te halen.
Ik zal zeggen: open de kast en je ziet het zomeestal 4 schroefjes waar hij aa nvast zit
Nee, je bent liefquote:Op zaterdag 31 juli 2010 11:50 schreef Myraela het volgende:
Ik drink pepsi cola.Ben ik nu een buitenbeentje?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |