mjah denk ook welquote:Op zaterdag 31 juli 2010 11:06 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
en zo zullen er veel musea zijn die iets voor kinderen organiseren....
ik eigenlijk niet, werdt gewoon uit mezelf wakker, en was ook gewoon wakker, wel beetje last van hoofd maar jahquote:Op zaterdag 31 juli 2010 11:07 schreef Symphonic het volgende:
Ik heb het gevoel dat ik nog uren kan slapen...
Goede morgen strangerquote:
Nee want ik heb een recept voor deze apotheek.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 10:49 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hij zou tot 12 uur open zijn![]()
Kun je nog terecht bij een andere?
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 11:08 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mjah denk ook wel![]()
ze moeten eigenlijk wel, willen ze de op de kinderen aanspreken.
En dat kun je dan niet bij een andere dienstdoende apotheek inleveren? Oh volgens mij kan dat idd alleen bij noodtoestandenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 11:09 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nee want ik heb een recept voor deze apotheek.Blijkbaar is hij niet op zaterdag open, dat was eerst altijd wel zo.
Het is geen noodtoestand nee, dus helaas. Dan maandag maarquote:Op zaterdag 31 juli 2010 11:10 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
En dat kun je dan niet bij een andere dienstdoende apotheek inleveren? Oh volgens mij kan dat idd alleen bij noodtoestanden
mja je snapt denk wel wat bedoelquote:
quote:
Is dat niet gewoon met alles zo?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 11:12 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mja je snapt denk wel wat bedoel
is tegenwoordig lastig om kinderen voor een museum te interesseren als er niks aparts te doen is.
je moet ze bezig houden.
Of het moet echt een kindermuseum zijn
dat isquote:
Dat ligt aan wat er te zien isquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |