quote:Op zaterdag 31 juli 2010 10:18 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja, maar ik had ook gewoon deze week kunnen gaan, maar ik stel dat natuurlijk weer uit tot het laatste moment.![]()
Lastig bij mij, doe nl nergens aan mee......quote:Op zaterdag 31 juli 2010 10:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik blijf maar hopen op die miljoenen, maar helaas..,
Als ik ze win ga ik emigreren naar Tenerife
We zijn wel aan het sparen, maar dat duurt zo lang hèquote:Op zaterdag 31 juli 2010 10:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als ik maar even de kans heb ben ik hier wel weg ja.
Ik ook niet, maar dat is ook niet altijd nodigquote:Op zaterdag 31 juli 2010 10:19 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Lastig bij mij, doe nl nergens aan mee......
Ik staats en Lottoquote:Op zaterdag 31 juli 2010 10:19 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Lastig bij mij, doe nl nergens aan mee......
Nee hoor.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 10:21 schreef Pheno het volgende:
Ben ik nu de enige persoon op aarde die Beyonce een grote opgehypte kutsnol vindt?
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 10:21 schreef Pheno het volgende:
Ben ik nu de enige persoon op aarde die Beyonce een grote opgehypte kutsnol vindt?
Gelukkig, ik erger me op dit moment aan een of ander nummer wat nog erger is dan Celine Dion.quote:
Zo te zien Duitsland, zie vetgedrukte in quotequote:Op zaterdag 31 juli 2010 10:23 schreef Koen66 het volgende:
Ik zou niet eenß een ander land weten waar ik wel zou willen wonen
Vakantie leuk in meeste landen, maar wonen
Nope, vind dr ook weinig aanquote:Op zaterdag 31 juli 2010 10:21 schreef Pheno het volgende:
Lolquote:Op zaterdag 31 juli 2010 10:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zo te zien Duitsland, zie vetgedrukte in quote
Tsijauquote:Op zaterdag 31 juli 2010 10:23 schreef Kally het volgende:
Maar goed, ik ga eens aan de slag hierzo, tot laters
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 10:23 schreef Kally het volgende:
Succes!quote:Op zaterdag 31 juli 2010 10:23 schreef Kally het volgende:
Nee, dat heb ik al gedaan.quote:
Oh jij!quote:
Niets is gratisquote:Op zaterdag 31 juli 2010 10:32 schreef -Miauw- het volgende:
Waarom zijn musea in Nederland niet gewoon gratis?
Dat is inderdaad een aanname jaquote:Op zaterdag 31 juli 2010 10:34 schreef D. het volgende:
[..]
Niets is gratis
Maar neem aan dat je vindt dat de staat subsidie zou moeten geven?
Ik ben een paar weken geleden in het Limburgs Museum geweest.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 10:39 schreef Desunoto het volgende:
Ik weet eens welke musea er allemaal in Nederland zijn![]()
Behalve dan het luchtvaartmuseum hier in de buurt
Neequote:
Ik ken ze ook niet allemaal en ik ga ook niet echt vaak naar een museum maar ik vind het eigenlijk wel leukquote:Op zaterdag 31 juli 2010 10:39 schreef Desunoto het volgende:
Er zijn vast mogelijkhedenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 10:42 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nee![]()
Het hoeft niet allemaal op de schouders van de overheid neer te komen, misschien kan het bedrijfsleven ook een handje helpen. In Engeland zijn de musea ook gratis en daar worden ze wel bijgestaan door de overheid by the way.
Haha wie weetquote:Op zaterdag 31 juli 2010 10:45 schreef D. het volgende:
[..]
Er zijn vast mogelijkheden
Heb je je roeping gevonden?
Open Lucht Museum!quote:Op zaterdag 31 juli 2010 10:39 schreef Desunoto het volgende:
Hij zou tot 12 uur open zijnquote:Op zaterdag 31 juli 2010 10:48 schreef DeLuna het volgende:
Apotheek was dichtOok weer iets nieuws zeker.
Suske en wiskequote:Op zaterdag 31 juli 2010 10:41 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ben een paar weken geleden in het Limburgs Museum geweest.
Was een Suske en Wiske tentoonstelling
Nouja, kunnen betalen, het is toch niet zo dat het duur is ofzo?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 10:48 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Haha wie weet![]()
Tja, vind het gewoon jammer dat dat soort kennis alleen beschikbaar is voor mensen die het kunnen betalen of er voor willen betalen. Kijk, er zullen altijd mensen zijn die het geen ruk interesseert en dat is prima. Maar als museumbezoek kostenloos is, kan het een serieuze concurrent worden voor andere tijdsbesteding. En nog leerzaam bovendien
museum ...quote:Op zaterdag 31 juli 2010 10:54 schreef D. het volgende:
[..]
Nouja, kunnen betalen, het is toch niet zo dat het duur is ofzo?
Tenminste, voor zover ik weet vallen die prijzen best mee
En leerzaam is het zeker
Ja, ze belden net, ze willen ze terugquote:Op zaterdag 31 juli 2010 10:52 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Suske en wiske
* Crazy-M heeft heel veel boeken van hun
Al in Overloon geweest?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 10:56 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
museum ...
nee dank je
tenminste, ligt eraan wat voor museum. Ben zelf redelijk geintresseerd in de 2de WO dus museum daarvan vind ik wel gaaf. Ook naar kamp vught geweest. Wat ondanks de geringe ruimte, toch ee ndiepe indruk achterliet.
okquote:Op zaterdag 31 juli 2010 10:56 schreef D. het volgende:
[..]
Ja, ze belden net, ze willen ze terug
Ik heb n.a.v. mijn bezoek een lijst uitgeprint en afgevinkt welke ik heb, en welke druk het is
jah, ook geweest. Ben ook in bastogne geweestquote:Op zaterdag 31 juli 2010 10:57 schreef D. het volgende:
[..]
Al in Overloon geweest?
http://www.oorlogsmuseum.nl/
De prijzen wisselen nogal geloof ik. Ik zag net dat kinderen idd vaak gratis naar binnen kunnen maar een kaartje voor een volwassene kost toch al gauw zo'n ¤12,50. Tja, niet iedereen kan dat opbrengen.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 10:54 schreef D. het volgende:
[..]
Nouja, kunnen betalen, het is toch niet zo dat het duur is ofzo?
Tenminste, voor zover ik weet vallen die prijzen best mee
En leerzaam is het zeker
tot 200 mis ik er 5 ofzo, van de laatste 30 heb ik er 3quote:Op zaterdag 31 juli 2010 10:57 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ok
ik moet er volgens mij zo uit mn hoofd nog stuk of 50 om alles compleet te krijgen. Dan heb ik ze vanaf de kleuren versie tot de laatste nieuwe compleet.
kinders hebben te veel voordeel !quote:Op zaterdag 31 juli 2010 10:59 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
De prijzen wisselen nogal geloof ik. Ik zag net dat kinderen idd vaak gratis naar binnen kunnen maar een kaartje voor een volwassene kost toch al gauw zo'n ¤12,50. Tja, niet iedereen kan dat opbrengen.
Limburgs Museum was normaal 6,50, en nu een euro duurder omdat je er een boek over Suske en Wiske bij kreegquote:Op zaterdag 31 juli 2010 10:59 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
De prijzen wisselen nogal geloof ik. Ik zag net dat kinderen idd vaak gratis naar binnen kunnen maar een kaartje voor een volwassene kost toch al gauw zo'n ¤12,50. Tja, niet iedereen kan dat opbrengen.
Niet tegen mijquote:Op zaterdag 31 juli 2010 11:01 schreef Crazy-M het volgende:
en trouwens had ik al gezegd dat ik vanavond naar de efteling ga![]()
![]()
hangt er vanaf, van het kind en van het museum....quote:Op zaterdag 31 juli 2010 11:02 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
kinders hebben te veel voordeel !
maar jah, is een museum altijd intressant voor kinderen ?
bij deze danquote:
kun je wel alleen denk ....quote:
mjah hier is een natuurmuseum, krijgen kinderen een speurtocht mee.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 11:04 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
hangt er vanaf, van het kind en van het museum....
en zo zullen er veel musea zijn die iets voor kinderen organiseren....quote:Op zaterdag 31 juli 2010 11:05 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mjah hier is een natuurmuseum, krijgen kinderen een speurtocht mee.
vonden ze helemaal geweldig als we daar met de scouting naar toe gingen
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 11:04 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
hangt er vanaf, van het kind en van het museum....
mjah denk ook welquote:Op zaterdag 31 juli 2010 11:06 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
en zo zullen er veel musea zijn die iets voor kinderen organiseren....
ik eigenlijk niet, werdt gewoon uit mezelf wakker, en was ook gewoon wakker, wel beetje last van hoofd maar jahquote:Op zaterdag 31 juli 2010 11:07 schreef Symphonic het volgende:
Ik heb het gevoel dat ik nog uren kan slapen...
Goede morgen strangerquote:
Nee want ik heb een recept voor deze apotheek.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 10:49 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hij zou tot 12 uur open zijn![]()
Kun je nog terecht bij een andere?
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 11:08 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mjah denk ook wel![]()
ze moeten eigenlijk wel, willen ze de op de kinderen aanspreken.
En dat kun je dan niet bij een andere dienstdoende apotheek inleveren? Oh volgens mij kan dat idd alleen bij noodtoestandenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 11:09 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nee want ik heb een recept voor deze apotheek.Blijkbaar is hij niet op zaterdag open, dat was eerst altijd wel zo.
Het is geen noodtoestand nee, dus helaas. Dan maandag maarquote:Op zaterdag 31 juli 2010 11:10 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
En dat kun je dan niet bij een andere dienstdoende apotheek inleveren? Oh volgens mij kan dat idd alleen bij noodtoestanden
mja je snapt denk wel wat bedoelquote:
quote:
Is dat niet gewoon met alles zo?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 11:12 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mja je snapt denk wel wat bedoel
is tegenwoordig lastig om kinderen voor een museum te interesseren als er niks aparts te doen is.
je moet ze bezig houden.
Of het moet echt een kindermuseum zijn
dat isquote:
Dat ligt aan wat er te zien isquote:
Gewoon weinig geslapen, brak en nergens geen zin in, en nog zo veel te doenquote:
precies hoe ik me voelquote:Op zaterdag 31 juli 2010 11:21 schreef Kally het volgende:
[..]
Gewoon weinig geslapen, brak en nergens geen zin in, en nog zo veel te doen
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 11:21 schreef Kally het volgende:
[..]
Gewoon weinig geslapen, brak en nergens geen zin in, en nog zo veel te doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |