Ja, maar ik had ook gewoon deze week kunnen gaan, maar ik stel dat natuurlijk weer uit tot het laatste moment.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 10:17 schreef Kally het volgende:
[..]
O ja, dat haat ik moet je nog opschieten ook
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 10:18 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja, maar ik had ook gewoon deze week kunnen gaan, maar ik stel dat natuurlijk weer uit tot het laatste moment.![]()
Lastig bij mij, doe nl nergens aan mee......quote:Op zaterdag 31 juli 2010 10:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik blijf maar hopen op die miljoenen, maar helaas..,
Als ik ze win ga ik emigreren naar Tenerife
We zijn wel aan het sparen, maar dat duurt zo lang hèquote:Op zaterdag 31 juli 2010 10:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als ik maar even de kans heb ben ik hier wel weg ja.
Ik ook niet, maar dat is ook niet altijd nodigquote:Op zaterdag 31 juli 2010 10:19 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Lastig bij mij, doe nl nergens aan mee......
Ik staats en Lottoquote:Op zaterdag 31 juli 2010 10:19 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Lastig bij mij, doe nl nergens aan mee......
Nee hoor.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 10:21 schreef Pheno het volgende:
Ben ik nu de enige persoon op aarde die Beyonce een grote opgehypte kutsnol vindt?
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 10:21 schreef Pheno het volgende:
Ben ik nu de enige persoon op aarde die Beyonce een grote opgehypte kutsnol vindt?
Gelukkig, ik erger me op dit moment aan een of ander nummer wat nog erger is dan Celine Dion.quote:
Zo te zien Duitsland, zie vetgedrukte in quotequote:Op zaterdag 31 juli 2010 10:23 schreef Koen66 het volgende:
Ik zou niet eenß een ander land weten waar ik wel zou willen wonen
Vakantie leuk in meeste landen, maar wonen
Nope, vind dr ook weinig aanquote:Op zaterdag 31 juli 2010 10:21 schreef Pheno het volgende:
Lolquote:Op zaterdag 31 juli 2010 10:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zo te zien Duitsland, zie vetgedrukte in quote
Tsijauquote:Op zaterdag 31 juli 2010 10:23 schreef Kally het volgende:
Maar goed, ik ga eens aan de slag hierzo, tot laters
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 10:23 schreef Kally het volgende:
Succes!quote:Op zaterdag 31 juli 2010 10:23 schreef Kally het volgende:
Nee, dat heb ik al gedaan.quote:
Oh jij!quote:
| Forum Opties | |