mijn zwager in ik wonen in hetzelfde dorp in frankrijk en mijn schoonouders in Duitsland 25km bij ons vandaan. dus was gewoon ff handig geweest toen ik dat gisteravond vroeg om ff te plannen.Maargoed, er gaan wel meer dingen raar. sinds ze een kind hebben(wat ze in mijn ogen verkeerdopvoeden) is alles zo moeilijkquote:Op zaterdag 31 juli 2010 13:55 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
toch goed bezig geweest dan! Maar begrijp ik het nou goed en wonen zij bi jullie in de buurt of....
quote:
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 13:56 schreef Crazy-M het volgende:
CRV![]()
Oude zwitser rukker
Poesje![]()
![]()
efteling kaartjes: 4 euro korting
waarom breng je ze niet gewoon naar het slachthuisquote:Op zaterdag 31 juli 2010 13:59 schreef Symphonic het volgende:
Zo, ff 25 mailtjes beantwoord.
Wat een gedoe paardjes verkopen
Hoeraad je het Benny, jij bent zo goedquote:
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 14:05 schreef D. het volgende:
[..]
Ik keek niet goed en dacht dat het een 'collecte-smiley' was
Volgens mij hadden we jouw auto allang besprokenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 14:06 schreef crv het volgende:
Om maar even ergens op terug te komen
[..]
Hoeraad je het Benny, jij bent zo goed
Gezien de namen die ik alleen al deze pagina zie kan dat best kloppen overigens.quote:
Afwachting waaropquote:Op zaterdag 31 juli 2010 14:10 schreef D. het volgende:
[..]
Ik hoorde dat ook ergens
We zijn nu met z'n allen in afwachting
Whut? Waar? En waarom?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 14:12 schreef D. het volgende:
[..]
Die gezelligheid die hier te vinden schijnt te zijn
Ik ben benieuwd.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 14:12 schreef D. het volgende:
[..]
Die gezelligheid die hier te vinden schijnt te zijn
Naja, als er in een korte tijd bijna 200 SC's doorgegaan zijn, zal het zo verkeerd niet zijn, welquote:Op zaterdag 31 juli 2010 14:14 schreef D. het volgende:
[..]
Hier
Geen idee waarom, maar daar komen we hopelijk nog achter
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |