Probeer eens op te nemen.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 11:51 schreef Symphonic het volgende:
Gaat lekker hier, de telefoon blijft gaan
en als je niet uitkomt moet je maar ff foto ofzo van makenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 11:50 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nouja hij heet geen Compaq Presario Hewlett Packard 7481, dus ik denk dat het er voor was. Weet niet hoor![]()
Ik ga je advies opvolgen en 'm openschroeven
ik zal de telefoon aa nde ketting leggen, kan hij niet weglopenquote:
Ja en buitenlanders hebben het idee dat wij hier allemaal op klompen lopen en iedere dag kaas eten....quote:Op zaterdag 31 juli 2010 11:50 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dat is bij hun ook zo. In de meeste van dat soort landen is homofilie verboden, daar kan ik ook niks aan doen.
Ach, het was toch maar Pepsiquote:Op zaterdag 31 juli 2010 11:53 schreef Myraela het volgende:
[..]
Kut, mijn cola over mijn beeldscherm heen.Hoe flauw.
Ohwquote:Op zaterdag 31 juli 2010 11:53 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Volgensmij zijn ze gewoon goede vrienden.
Het nummer isquote:Op zaterdag 31 juli 2010 11:53 schreef tombolafan het volgende:
Dit liedje wil ik dus op mn begrafenis:
Vind ik mooi(niet op de clip letten)
Er zijn hier vluchtelingen die zijn gevlucht omdat ze in hun eigen land vervolgd worden omdat ze homo zijn. Daar is niks generaliserends aan.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 11:53 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja en buitenlanders hebben het idee dat wij hier allemaal op klompen lopen en iedere dag kaas eten....
Omdat er een grote groep randdebielen zulke domme gedachten heeft wil nog niet zeggen dat iedereen zo is of denkt...
Oh, ik heb de clip niet goed gezien, heb er even snel een uitgezocht (er is volgens mij geen officiele clip namelijk)quote:Op zaterdag 31 juli 2010 11:54 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Het nummer is
En die clip vind ik echt heel mooi
dat niet nee, heb je gelijk in. maar zolang ze zelf ook zo praten krijg je dat gewoon.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 11:53 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja en buitenlanders hebben het idee dat wij hier allemaal op klompen lopen en iedere dag kaas eten....
Omdat er een grote groep randdebielen zulke domme gedachten heeft wil nog niet zeggen dat iedereen zo is of denkt...
Dan moet je ook niet zeggen dat het in hun cultuur zit.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 11:55 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik beweer ook niet dat ze allemaal zo denken want ik weet uit eigen ervaring dat dat niet zo is.
Dus als ik iets zeg....quote:Op zaterdag 31 juli 2010 11:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Waarom zeg je nu Pepsi?
Nu heb ik trek in Pepsi
Klopt idd... maar ik dacht dus dat Mika en Katy een tijdje geleden wat samen hadden, nu heeft ze iets met een Russel ofzoquote:Op zaterdag 31 juli 2010 11:53 schreef Kally het volgende:
Volgens mij gaat Katy Perry eind dit jaar trouwen
Ik bedoel daarmee, dat in veel van die landen homofilie verboden is. Dan zit het toch in hun cultuur? En er zitten veel tussen die dat onzin vinden en wel goed met homo's kunnen omgaan.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 11:58 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Dan moet je ook niet zeggen dat het in hun cultuur zit.
Russell Brandquote:Op zaterdag 31 juli 2010 11:59 schreef iBenny het volgende:
[..]
Klopt idd... maar ik dacht dus dat Mika en Katy een tijdje geleden wat samen hadden, nu heeft ze iets met een Russel ofzo
Dat is het wel, voor hun is homofobie een ziekte, dat niet iederee ndit vindt heeft niet met de cultuur te maken maar met de persoon.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 11:58 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Dan moet je ook niet zeggen dat het in hun cultuur zit.
Ja, zo bedoel ik datquote:Op zaterdag 31 juli 2010 12:00 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Dat is het wel, voor hun is homofobie een ziekte, dat niet iederee ndit vindt heeft niet met de cultuur te maken maar met de persoon.
De mensen die echt super hun best doen om opgenomen te worden binnen Nederland die accepteren ook de homofobie. Maar degene die trouw bij hun cultuur blijven, die blijven het een ziekte vinden. Iets waar niemand wat aan kan doen behalve die persoon zelf.
Hij is ineens stilquote:
Have funquote:
Ik heb de wasmachine ook al aanquote:Op zaterdag 31 juli 2010 11:59 schreef -Miauw- het volgende:
En mijn verbinding begeeft het dus tijd om iets anders te gaan doen. Kally ik begin alvast![]()
quote:
quote:
Joh, van de whiskey no doubtquote:Op zaterdag 31 juli 2010 12:12 schreef the_legend_killer het volgende:
Lekker geslapen vannachtnu ontbijten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |