Ik welquote:Op zaterdag 31 juli 2010 13:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik gebruik niet altijs smileys in een post.
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 13:49 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
hahaha mooi zo! Heeft ie'm wel op kunnen vangen? Met een kwetsbaar lichaamsdeel bij voorkeur...![]()
Ik heb nog steeds mijn studententv. Zelfs mijn mobiel heeft een groter scherm
Dan zal het dat zijn.quote:
Ik heb gemerkt dat die van mij dat niet doen.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 13:49 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ben van mening dat men aan de smileys in de post voldoende zou moeten hebben
Zou het?quote:
Je kunt ook je post openen met de smiley die je als PI gebruiktquote:Op zaterdag 31 juli 2010 13:51 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik heb gemerkt dat die van mij dat niet doen.
Hoiquote:Op zaterdag 31 juli 2010 13:51 schreef Crazy-M het volgende:
Ik ben er weer
ff kaartjes efteling online kopen
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 13:51 schreef Crazy-M het volgende:
Ik ben er weer
ff kaartjes efteling online kopen
quote:
lOlquote:
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 13:53 schreef crv het volgende:
Vanmorgen ging al weer lekker.
Te vroeg opgestaan omdat ik met mijn schoonmoe naar het ziekenhuis zou gaan en ik wilde perse van te voren boodschappen doen want vanmiddag zal het wel weer oorlog zijn. Nou dat was vanmorgen om 9 uur al![]()
Ben ik bijna bij mijn ´schoonmoe hoor ik dat mijn zwager ook ineens vanmorgen gaat, in weil boodschappen doen en door naar het ziekenhuis terwijl die eerst niet zou gaan/niet wist (moeilijk verhaal met kind/vrouw)
Had hij dus net zo goed zijn moeder ook even op kunnen halenen ik wat anders kunnen plannen.
Want ik ben even naar het ziekenhuis gereden, moeders gedumpt, teruggereden gras gemaaid en de tuin verder een beetje gedaan. Net zooi weggebracht en nu ff eten.
Ik voel me nu oud:quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |