Ook mijn ideequote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:18 schreef Lavenderr het volgende:
Ik geloof (;) niet zo in die bekeringen vanwege een voorgenomen huwelijk. Je kunt je toch geen geloof aanmeten? Hoe graag je het ook over zou hebben voor je -eventuele- partner. Dan moet je je eerst verdiepen en leren en dan pas weet je of dat geloof bij je past.
Dat idd.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:25 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Ook mijn idee
Er zijn er alleen meer dan genoeg veel te veel die dat wel doen. Dat zijn ook bijna altijd mensen zonder 'mening'. Die zijn het makkelijkste over te halen
edit:
En dan niet letterlijk 'geen geloof hebben', maar de overtuiging missen. Twijfelen.
Ah, dan zal mij dat niet snel gebeuren, want ik heb erg veel meningquote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:25 schreef R0N1N het volgende:
Ook mijn idee
Er zijn er alleen meer dan genoeg veel te veel die dat wel doen. Dat zijn ook bijna altijd mensen zonder 'mening'. Die zijn het makkelijkste over te halen
edit:
En dan niet letterlijk 'geen geloof hebben', maar de overtuiging missen. Twijfelen.
Stating the obviousquote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:02 schreef JoepiePoepie het volgende:
Ah, dan zal mij dat niet snel gebeuren, want ik heb erg veel mening.
Het zijn vaak de fanatiekelingen die ineens heel extreem kunnen omslaan. Kijk maar eens naar Jehova's getuigen: onder degenen die afvallen zijn er heel veel die volledig tegen het geloof in enorm gaan roken, zuipen, gokken, naar de hoeren gaan, tattoos laten zetten, gaan bodybuilden (want je mag geen aandacht aan je lichaam geven volgens dat geloof) enz.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:25 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Ook mijn idee
edit:
Zoiets als gaybashers die eigenlijk zelf homoseksueel zijn ja. Je ziet het vaak.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:34 schreef R0N1N het volgende:
Veel van die fanatiekelingen zijn juist twijfelaars. Hevig op zoek naar bevestiging
Bovendien moet je de sociale druk in deze ook niet onderschatten.
Dat maakt het hier vrij makkelijk, alhoewel ik zelf geen atheist ben vind ik het de beste manier om een kind op te voeden.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 17:19 schreef R0N1N het volgende:
Nope. Dan begint de ellende juist. Het kind is hoe dan ook 'gelovig' & MOET volgens de 'leer' opgevoed worden.
[..]
Het grootste probleem zelfs. De geliefden in kwestie komen er meestal wel uit & weten elkaar (in de basis) te respecteren. Het is vervolgens de familie en vrienden kring die (meestal) roet in het eten gooit.
quote:
Yep! Dat zijn die Atheïsten die met boekjes langs de deuren gaan.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:34 schreef R0N1N het volgende:
Veel van die fanatiekelingen zijn juist twijfelaars. Hevig op zoek naar bevestiging
Als het om religie gaat BEN ik sociale druk.quote:Bovendien moet je de sociale druk in deze ook niet onderschatten.
Dus jij vind TRU synoniem voor 'gekke dingen' ?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 07:41 schreef mediaconsument het volgende:
Wat heb je eigenlijk in TRU te zoeken als je al afknapt op mensen die gekke dingen geloven?
Nou zoals JP zelf al aangaf is er geen sprake van 1 grens, maar minstens 2.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 09:32 schreef nokwanda het volgende:
En wat zijn dan gekke dingen?
Waar ligt de grens voor ieder van ons?
Huhquote:Op donderdag 5 augustus 2010 07:41 schreef mediaconsument het volgende:
Wat heb je eigenlijk in TRU te zoeken als je al afknapt op mensen die gekke dingen geloven?
Een datingforum voor lekkere gekke dingenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 10:32 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Huh? Is TRU een datingforum dan
?
Tja, als mediaconsument goed had opgelet, dan heb ik het er dus over dat ik geen relatie wil met een believer. Maar dat wil toch niet zeggen dat ik niet met believers wil praten...quote:Op donderdag 5 augustus 2010 10:35 schreef R0N1N het volgende:
Een datingforum voor lekkere gekke dingen
Dat is inderdaad mijn punt, ben namelijk nogsteeds de TRU-waarde van dit topic aan het zoeken.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 09:32 schreef nokwanda het volgende:
En wat zijn dan gekke dingen?
Waar ligt de grens voor ieder van ons?
De OP is daarin verrassend duidelijk. Verder zul je dan een erg leuk leven hebben als je er telkens weer achterkomt dat degene waar je een relatie mee wil ook in dingen gelooft die voor jou als gek overkomen, als je dan afknapt zul je toch actie moeten ondernemen om weer gewoon vrienden te worden?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 10:48 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Tja, als mediaconsument goed had opgelet, dan heb ik het er dus over dat ik geen relatie wil met een believer. Maar dat wil toch niet zeggen dat ik niet met believers wil praten...
Ik wil ook geen relatie met een man die met treintjes speelt en/of zonder humor en/of met een lage intelligentie en/of met een micropenis (ja, sorry mediaconsument), maar als ik verder goed met hem kan opschieten, dan zou ik daar heus vrienden mee kunnen zijn.
Als je afkeer van dergelijke zaken je keuze laat bepalen voor de keus van een partner, dan lijkt de afkeer me genoeg om niet te willen posten in een forum deze gekke dingen het onderwerp zijn. Ben overigens nogsteeds op zoek naar iemand die niet in gekke dingen gelooft, die zijn volgens mij erg zeldzaam.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 10:32 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Huh? Is TRU een datingforum dan
?
Ik wissel niet zo vaak van relatie hoorquote:Op donderdag 5 augustus 2010 11:00 schreef mediaconsument het volgende:
De OP is daarin verrassend duidelijk. Verder zul je dan een erg leuk leven hebben als je er telkens weer achterkomt dat degene waar je een relatie mee wil ook in dingen gelooft die voor jou als gek overkomen, als je dan afknapt zul je toch actie moeten ondernemen om weer gewoon vrienden te worden?
Jij bent (zoals gewoonlijkquote:Mjah, de insteek van je topic is duidelijk, het liefst lekker zo hard mogelijk langs elkaar heen praten en degene die er iets over zegt uitmaken voor iemand met een micro-penis(ja, sorry joepiepoepie)
Maar ja, hij heeft dan ook geen micropenis, maar een paardenlulquote:Op woensdag 4 augustus 2010 10:23 schreef Darkwolf het volgende:
Ik vind je wel een schatje hoor. Van mij mag je blijven!
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 11:04 schreef mediaconsument het volgende:
Als je afkeer van dergelijke zaken je keuze laat bepalen voor de keus van een partner, dan lijkt de afkeer me genoeg om niet te willen posten in een forum deze gekke dingen het onderwerp zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |